DumpStats voor MiraNix26

4,137 +4740 -603

Kudos

#15914 (Top 4.9796%)

Kudos/dag 2.56
Kudos/reaguursel 9.13
Meeste kudos op 1 reaguursel 714
Minste kudos op 1 reaguursel -71

453

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 15.8
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 17-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-19 16:15:10 op Ondiep varen
En straks lees je in het nieuws "Boot gezonken oorzaak onbekend, maar het vermoeden is dat er schade is ontstaan na het vastlopen op een zandbank eerder op de dag".

5 kudos 2026-06-19 14:27:57 op Dumpert Hitteplan #7
@Kuifje65 | 19-06-26 | 14:22:
Dat waren pas tijden.
Geen gezeik, geen gedreig en gewoon nette gedrag.

0 kudos 2026-06-15 16:58:44 op Wat klopt hier niet?
Volgens mij klopt alles maar is dit gewoon in Bolsward en niet in Hardenberg.

3 kudos 2026-06-11 16:28:05 op Droeftoeter vergeet te betalen
Moet je dat hier melden. Je had mij beter kunnen bellen ik heb net een andere telefoon gekocht op straat.

124 kudos 2026-06-10 19:00:49 op Kinderen dansen op muziek
Toch mooi z'n warming-up voor ze gaan werken.
Doen ze in China ook.

1 kudos 2026-06-08 17:13:43 op Jonge Amsterdammers...
Wat wat. Die gaan met de boysssss en zijn vrouwen niet welkom.

-18 kudos 2026-06-08 17:08:01 op Privéjet crasht in Texas
Door de klapper tegen dat mooie rode bord aan was de dodelijke klapper/ vuurbal. Anders was het wel anders afgelopen vermoed ik.

-4 kudos 2026-06-08 17:04:02 op Aftermath burenruzie Burgum
Komt wel dichtbij zo.
Dit lijkt verdacht veel op mijn vorige auto (Opel)
En die is naar het buitenland geëxporteerd.

1 kudos 2026-06-04 10:39:55 op Zielige brakechecker
Welke auto?
Die 6 auto lengtes verderop rijd bedoeld u.

-1 kudos 2026-06-01 20:51:36 op Tijd voor mode!
Die zitten allemaal vastgeplakt.

-4 kudos 2026-05-29 13:03:36 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Wat ik niet snap is dat de mensen die voor zijn niet eens daar weg komen.
9 van de 10 komen ergens anders vandaan om de boel gewoon op te ruien. Ja dat gebeurd ook wel bij de groep die tegen is maar niet zo veel.

0 kudos 2026-05-24 16:04:19 op Mag ik jullie flesjes?
@Dries68 | 24-05-26 | 14:54: Die drinken niet volgens Rooiedonny21cm. Alleen mannen drinken.

25 kudos 2026-05-24 09:31:21 op Lekker weer in Scheveningen
Mond, spraak, arm is hier het probleem niet want daar kan men hem nog aan helpen. Wat hij heeft is helaas niet te redden. Dit is een afgelopen zaak.

-5 kudos 2026-05-20 12:37:57 op Scheuren op de autobahn
Dat is een sterkte vangrails. Een beetje ontzet maar meer ook niet.

-4 kudos 2026-05-17 13:11:06 op Einde verhaal voor team Verstappen.
@Jorisliev | 17-05-26 | 12:38: Dat kan heel handig zijn als je een slokje teveel op hebt en daarbij een fietser schept.
Dan weet de auto zelf dat deze naar de garage moet voor vervanging van uw voorruit.

-2 kudos 2026-05-11 20:49:28 op Goed met pijpen
@Harry_Wubbe | 11-05-26 | 19:44: Waarom moet je dan zo lang wachten op iemand die iets kan installeren?

7 kudos 2026-05-11 14:52:07 op Gek wijf heeft geen geduld
Co1602, Ga even een eindje fietsen op een racefiets.

Je hebt je gewoon te gedragen en niet als een tokkie/ randdebiel.

En als iemand is overleden en je dan niet kan rijden dan laat je je rijden.

0 kudos 2026-05-10 10:04:39 op Kuiken in het rooster
Doen ze dat ook in groepsverband zoals de andere soorten hier in Europa en hebben ze ook allemaal een fatbike..

3 kudos 2026-05-07 16:57:35 op Einde verhaal!
@HenkHenkens | 07-05-26 | 16:37: Ik hoef geen compagnon te zijn.
5% is genoeg.

4 kudos 2026-05-06 12:15:59 op Auto te water Amsterdam
Respect voor de persoon die het water inspringt je weet maar nooit wat daar op de bodem ligt.

1 kudos 2026-05-06 12:15:06 op Auto te water Amsterdam
Het is ja allemaal plastic dus dat blijft wel drijven in de gracht.

-1 kudos 2026-05-06 09:12:17 op Bikini try on
Daar hangt niksniet in de garderobe.

0 kudos 2026-05-01 07:45:42 op Bus neemt omgereden paaltje mee
@A.tractie | 01-05-26 | 00:03: Dat heeft niks met zoals jij verwoord "een homomagneet" .
Dit heet samen zijn in je vrienden. Want Henk, Kees en Pietertje zien dat niet als homo zijn volgens hun geloof.

-2 kudos 2026-04-30 16:40:19 op Goeiemorgen
Stevig snafeltje

-3 kudos 2026-04-30 16:35:24 op Grote brand in Waalwijk
En de brandweer kan niet komen helpen want die zit op de heide en in de bosjes.

7 kudos 2026-04-29 23:08:56 op Hard rijden?
@brie-de-penis | 29-04-26 | 22:34: win - win.
Verbruik je ook minder brandstof, minder Co2 en nadat het klaar is kunnen deze gastjes met voertuif door de puinbreker heen, nog een win.

-8 kudos 2026-04-29 23:06:53 op Hard rijden?
Ik dacht even dat jij wou typen "dikke vette boom"

De boete lacht zo iemand gewoon weg en gaat vrolijk door.

3 kudos 2026-04-25 21:05:50 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Wat is hier vreedzaam aan. Midden op een snelweg waar het verkeer normaal met 100km/h overheen rijd.

Als er nu een ongeluk gebeurd in de file dan is het de schuld van de automobilist of van deze randdebielen die zorgen voor de file.