DumpStats voor ario6

15,542 +17790 -2248

Kudos

#4714 (Top 1.4751%)

Kudos/dag 7.53
Kudos/reaguursel 9.1
Meeste kudos op 1 reaguursel 1846
Minste kudos op 1 reaguursel -109

1,708

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.83
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 23.4
Reacties per reaguursel 0.16
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 29-10-2020
Eerste reactie op 29-10-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 19:46:59 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@Wolftracker1911 | 24-06-26 | 16:51: Ik vraag me nu wel af of jij je jezelf niet elke week op de snelweg vastplakt en onze kunst met tomatensoep besmeurt. Een beetje dat idee.

2 kudos 2026-06-24 00:04:22 op Honger?
HIer kan Unox een puntje aan zuigen.

-1 kudos 2026-06-23 23:58:45 op Hoofdpijn in de morgen
In essentie verontmenselijk je hier een groep mensen. Ken je de 'track record' van die strategie?

0 kudos 2026-06-21 08:52:22 op Verkeerde afslag
Op de niet openbare weg daarentegen, pfwoah!

11 kudos 2026-06-20 15:11:59 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Deze afstotelijke schaduw van een man is bang van vrouwen. Hij prefereert daarom kinderen te misbruiken, die dat uit armoede tolereren. Zo'n gluiperd gun je dat hij berooid achter blijft in een of ander shit hole. Niemand heeft dan belangstelling meer voor hem. Hij moet dan de straat gaan bezemen om niet van honger om te komen.

0 kudos 2026-06-19 10:25:38 op Prima reclame
Kritisch zijn is goed maar schijten op het nest wat je één van de hoogste niveaus van welvaart in de wereld heeft bezorgd is fnuikend. Die overgereguleerde, kapotgemaakte bureaucratische teringzooi is de motor van één van de sterkste economieën in Europa, wat het als geheel niet slecht doet op het wereldtoneel. Ons BBP is per hoofd van de bevolking meer dan 11x dat van Oekraïne.

14 kudos 2026-06-18 12:21:26 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Feitelijk begint het gezwets al bij de zinsnede "hij zei voor de grap....". Zoals anderen al opmerken is dat helemaal geen grap maar vanuit zijn perspectief gewoon zoals het is. Het alarmerende is dat dit dus als racistische grap wordt geframed. Hoe lang duurt het dan nog voor objectief onderzoek met een niet welgevallige uitkomst als zodanig wordt gekwalificeerd?

7 kudos 2026-06-15 00:20:47 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Dat lijkt me de jaar-barbeque van de Partij voor de Dieren. Ze zijn in ieder geval ruim vertegenwoordigd.

7 kudos 2026-06-12 23:27:35 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Correct. Nederland was een land waar zelfregulering de norm was, om de eenvoudige reden dat we allemaal een beetje normaal zouden doen. Er is nu echter een aardig contingent wat zonder moreel kompas is opgegroeid. De combinatie dát ze er zijn en een totaal afwezige handhaving (politie bijvoorbeeld) leidt ertoe dat de grenzen steeds verder gerekt worden en de straat gekoloniseerd wordt door de goorste ratten. Hier moet gewoon subiet minimaal de lange lat overheen en niet te zuinig! De realiteit is dat niemand er iets tegen doet en dat de politiek gekaapt is door minkukels, die als verdienmodel hebben in de kamer te plakken met de leugen dat we met instroombeperking dit probleem gaan tackelen.

-18 kudos 2026-06-08 18:13:06 op Hopeloze brakechecker
Seatmijnheer zit erg fout, en krijgt een forse boete en ontzegging van de rijbevoegdheid voor een jaar. Caravanmijnheer zit niet fout voor de wet, maar functioneert evenwel sub-optimaal. Seat en caravanmijnheer moeten daarom samen naar de cursus Burgerschap voor het mbo, 'de maatschappij dat ben JIJ'. Daar moet u het mee doen.

0 kudos 2026-06-06 21:11:17 op Roofknotje verkoopt kleding
Wanneer je niet met je grijpgrage klauwen van andermans bezit, en in dit geval bezit van de gemeenschap af kunt blijven, is de uitspraak 'er een positieve draai aan te willen geven' een symptoom van flagrante minachting voor alles en iedereen.

18 kudos 2026-06-06 16:07:46 op Zwaan word lijp
In enkele decennia is het water van een rustige, fijne plek verworden tot een lawaaiig pauperparadijs. Geen drank en versterkte muziek op het water behoorde tot de ongeschreven etiquette.

9 kudos 2026-06-05 18:28:56 op Hele levenswerk weg
Niet alleen eigenhandig opgebouwd maar ook bedacht. Voor zoiets kun je tot 3 kN/m2 zuiging of druk verwachten en daar is duidelijk geen rekening mee gehouden.

0 kudos 2026-06-04 16:57:42 op snoek laat zichzelf los
@Hatsosak | 04-06-26 | 10:48: Mwah. Wanneer iemand besluit geen zelfmoord te plegen omdat ie een gelukkiger mens is omdat ie zijn oerdrift kan botvieren, is dat ongeveer van dezelfde orde. Is geen gelegenheidsargument. Vissen wordt aan PSS patienten aanbevolen en blijkt effectief. Bovendien leeft de snoek gewoon verder. Met wat nuance moreel aardig op één lijn te brengen, tenzij je dat a priori beslist niet wilt natuurlijk.

2 kudos 2026-06-02 19:08:02 op Het was een geweldige dag
Ambitieuze en begaafde opportunist, aan zijn loopbaan te zien. Zwalkte van extreem rechts ook echt naar extreem links (krakersbeweging en SP). Wanneer Tata hier geen opzet mee had, zijn ze incompetent en dat vind ik niet aannemelijk.

1 kudos 2026-06-01 12:16:57 op Eerste maandag van de maand
Door het ontbreken van interpunctie, taalfouten en redundante spaties ontstaat een soort gelaagdheid in onzinnigheid; niet alleen de bedoelde onzin zit er in, er is een tweede laag die complexheid en diepte toevoegt. En dat alles in vijf woorden.

18 kudos 2026-05-31 09:08:55 op Dumpert Schatkamer: Berlusconi over Paay
Wanneer een programma van AVROTROS weggejorist moet worden is het vrije woord al lang verloren. "Nobody expected the woke inquisition!". (vrij naar Monty Python).

8 kudos 2026-05-30 11:56:00 op Vluchteling demonstreert mee
Die man aan het eind maakt me onbedwingbaar aan het lachen. Ik zou het hem zo graag willen laten zien. Ik vermoed dat hij dan zou ontploffen!

6 kudos 2026-05-30 09:38:26 op Water is rots-smoothie
Bij een gesprek tussen deze twee mensen kun je beter proberen te begrijpen wat ze zeggen dan haast maken om het als onzin af te doen.

1 kudos 2026-05-26 21:07:37 op Stelletje "vergeet" te betalen
Het punt van profiteurs is dat ze het zelf eigenlijk altijd wel kunnen legitimeren, begrijpt u wel?

4 kudos 2026-05-24 10:11:40 op AZC protest in Den Bosch
1000 van dit soort vapende, gezichtsbedekkende, 'da weknie' relnichten? Het is verschrikkelijk!

6 kudos 2026-05-22 22:05:21 op Daklozen eten geven
Veel mensen hebben moeite met het feit dat hij het laat zien (voor de likes) maar de barmhartige sameritaan is er ook niet per se discreet mee omgegaan. Dat principe bestaat al een tijdje.

10 kudos 2026-05-19 19:17:34 op Gevangen visje onthaken
Piranha's hebben er enkele tientallen miljoenen jaren evolutie op zitten. Ze hebben vooral één vaardigheid ontwikkeld: hompen vlees uit al dan niet levende dieren bijten. De moderne mens bestaat enkele honderduizenden jaren en kan heel veel dingen maar dan een beetje én is onderzoekend.

7 kudos 2026-05-16 16:40:38 op Polariseren kan je leren
Tim blinkt uit in het vol overtuiging neerzetten van volslagen idiote ideeën. Dit is daar weer een mooi voorbeeld van. Zijn fans -waarvan hij zelf de belangrijkste is- interpreteren zijn inepte uitingen als scherpzinnig en baanbrekend.

6 kudos 2026-05-14 18:24:11 op Vliegvishaakuitlegvideo
Vliegvissers doen dit uit liefde voor jonge en weerloze insecten. Elke keer dat een forel een kunstinsect grijpt wordt een insectenleven gespaard. Deze weerloze en vredelievende diertjes dreigen levend doorgeslikt te worden maar deze ene leeft nu in vrede verder.

4 kudos 2026-05-13 00:02:30 op 7 meter hoog gouden beeld van Trump
Het is op zijn minst een interessante exercitie om een lijstje op te stellen van mannen die een standbeeld van zichzelf lieten maken bij hun leven. Trump staat daar nu ook op.

6 kudos 2026-05-12 19:06:16 op Lekker smikkelen
@darkracer125 | 12-05-26 | 18:17: Je hoort waarschijnlijk tot een selecte groepje mensen wat in het sushi restaurant klaagt dat de vis rauw is.

3 kudos 2026-05-12 12:39:42 op Bijna weekend
Ben je al lang bang van vrouwen?

19 kudos 2026-05-11 17:50:52 op Volkert in jonge jaren
Activisme: mensen met een laag zelfbeeld, die het grote gelijk aan hun kant (menen te) hebben en uitsluitend anderen vertellen wat ze fout doen. Het gaat nooit over hen zelf. Vanuit dat wereldbeeld ligt radicalisering voor de hand.

3 kudos 2026-05-09 11:03:36 op Mijn kind heet Djevin
Het zou fantastisch zijn om meer van Djevin en zijn moeder te zien, maar een mens moet keuzes maken. Helaas.