826 +1145 -319
Kudos
#39155 (Top 12.2519%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 4.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 104 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
826 +1145 -319
Kudos
#39155 (Top 12.2519%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 4.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 104 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
203
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.15 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 36 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 09-09-2022 |
| Eerste reactie op | 09-09-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-5 kudos 2026-06-24 01:36:25 op Debieltje in Polo
auto rijd al rond de 140? zie niet in hoezo deze persoon dan na iedere auto een baan moet gaan opschuiven aangezien die al te hard gaat.
0 kudos 2026-06-23 18:11:29 op Ventilatortje nodig voor in de slaapkamer?
Jij denkt dat als lucht beweegt het koud word? Die warme lucht die wij nu hebben komt vanuit het zuiden van Europa. Als het na zo een afstand niet kouder wordt dan heeft een tweede ventilator ook geen zin.
5 kudos 2026-06-21 13:14:16 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Deze man sleept miljoenen aan zakenbelangen voor Nederland binnen met staatsbezoek en dergelijke. Daarnaast is kongingsdag ook gewoon heel leuk en een vrije dag. Je ziet die man mee genieten met de spelers en dan kom je met zo een negatieve comment. Je snapt er niks van.
6 kudos 2026-06-20 20:43:55 op Warm. Kees vindt er wat van.
@Kwaaie Tor, ik denk dat kees ook liever had gehad dat het niet nodig was. Helaas kan hij er ook weinig aan doen, behalve zo goed mogelijk proberen om mee te komen in een wereld die eigenlijk compleet niet overeen komt met hoe het allemaal moet gaan in zijn hoofd.
30 kudos 2026-06-19 13:37:17 op Vader helpt zijn kleine meisjes
ik zou die kale man aanklagen voor smaad en intimidatie van zijn dochters. Wat een engnek zeg echt tering.
0 kudos 2026-06-18 11:11:30 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
nou, leg dan eens uit wat het wel is?
0 kudos 2026-06-18 10:53:47 op Automobilist geeft geen fuck om peper
In andere woorden als iemand met politie achter zich aan door rood rijd dan is de politie medeverantwoordelijk omdat de politie ze tot stoppen maand? Jij zegt dus als iemand de wet overtreed komt het deels door de handhavers. Gewoon bullshit dus.
2 kudos 2026-06-18 10:18:25 op Fan van het toernooi
kijkend naar rechts van hem is het mogelijk dat hij iemand heeft opgeslokt, de verhoudingen zijn namelijk zoek.
-4 kudos 2026-06-16 22:52:33 op Ze wil graag helpen in de tuin
Gaat ze het zand maaien ofzo?
-2 kudos 2026-06-16 22:12:35 op Kies de nieuwe badmode
3 en 5, keuze is vanwegen de oranje kleuren natuurlijk
3 kudos 2026-06-16 20:09:32 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Rusland kan iedere dag het leger terugtrekken en stoppen met bommen gooien hoor. Zie niet in hoe dit het escaleert. Poetin geeft toch wel een of andere kut reden waarom ze verder gaan.
0 kudos 2026-06-16 20:04:03 op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
die zijn buiten beeld gebleven en anders waren ze geblurred
0 kudos 2026-06-14 10:53:24 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Catcalling gebeurt overal, hoe meer mensen realiseren hoe het echt werkt/zit/aanvoelt, hoe meer mensen misschien er wat van zeggen en iemand aanspreken op het gedrag. Zo creëer je sneller een norm om er wat van te zeggen en kun je het probleem effectiever aanpakken.
0 kudos 2026-06-14 10:39:03 op Honden arriveren bij het zwembad
Niet iedere hond kan al zwemmen, vaak wel maar niet bij allemaal is het van nature om direct te kunnen zwemmen. Was wel heel erg leuk om mijn hond te leren zwemmen, kon het daarna ook erg goed. Hond ervoor was bijna een waterrat, die moest je bij een bepaalde brug aan de riem doen anders sprong ze in het water.
8 kudos 2026-06-12 21:31:43 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Dat was ook mijn eerste gedachtegang, de tweede was direct maar heeft wss toch geen zin want zijn toch zwartrijders. Wat blijkt, ingeving klopte dus blijkbaar ook.. Echt triest eigenlijk.
2 kudos 2026-06-12 14:18:06 op De weg van het dodelijke ongeluk
Niet voor iedereen die hier enigszins mee betrokken is of zoiets zelf heeft meegemaakt.
Tering man inlevingsvermogen van een fkn goudvis en dit komt van iemand met autisme die dit jouw moet gaan vertellen, echt wtf.
8 kudos 2026-06-12 14:08:45 op De weg van het dodelijke ongeluk
@FunctoryPilot2, maakt allemaal geen zak uit wat je zegt, het is namelijk super simpel. Doortrokken streep mag je niet bij inhalen, alles wat je voor de rest opnoemt boeit niet. Het mag niet, punt uit.
6 kudos 2026-06-12 13:45:29 op Droeftoeter vergeet te betalen
Waarom hebben we het over vergeten te betalen?
Noem het gewoon hoe het is, hij steelt, het is een dief.
6 kudos 2026-06-12 11:58:52 op Raaf zet de potjes in elkaar
Het is een kraai, het zijn slimme dieren, hebben tevens ook een van de grootste brein vs lichaamsgewicht ratio. Ter vergelijking 2% voor kraai en 2-3% voor mensen.
3 kudos 2026-06-12 01:21:28 op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Een bumper is om een klap enigsinds op te vangen, niet om schade mee te maken...
-2 kudos 2026-06-12 01:19:49 op De enkelbreker
Echt zieke skills volgens mij.
Ziet er echt super moeilijk uit ook, moet je echt retentie veel balans voor hebben en echt zo veel geoefend moeten hebben met alleen al de snelheid lijkt me met draaien om de pionnetjes heen terwijl z'n snelheid vaak ook echt anders lijkt te zijn.
0 kudos 2026-06-12 01:02:24 op Drie vangballen in 1 inning
jij hebt nog nooit honkbal gezien of gedaan zeker...
-4 kudos 2026-06-11 18:51:52 op Wheeliemannetje heeft slechte dag
@conkertheking Het maakt ondertussen geen hol meer uit waar je op stemt, het is al jaren alleen maar gelul of wie of wat Iets op X heeft gezegd en daar moet iedereen iets van vinden voor de camera. Maar echt iets bespreken wat relevant is en waar mensen wat aan hebben, zoals woning tekort of iets dergelijks en daar met z'n alle afspraken of maken of debatteren doen ze niet.
0 kudos 2026-06-11 16:52:49 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
Met het kind erbij?
-1 kudos 2026-06-11 16:43:39 op Rob houdt van vlees
Dat is allemaal leuk en aardig, voor de mensen die vegetarisch willen eten.
Ik wil gewoon domweg een keuze kunnen maken om vega spul te eten of vlees als ik een broodje 'shoarma' bestel.
Prima om bewust minder vlees te eten, maar dan maak ik gewoon iets waar geen vlees in zit wat alsnog lekker is. Ik wil geen nepvlees opgelegd krijgen.
0 kudos 2026-06-11 16:34:01 op Niet stoppen he!!
Jij snapt blijkbaar niet dat het niet specifiek om die vrouwen gaat maar het überhaupt meer respect voor elkaar hebben en dit soort dingen niet eens bedenken om te zeggen tegen anderen.
Kan prima dat je denkt oh die is lekker die zou ik wel willen doen of iets dergelijks, maar hou dat dan lekker voor jezelf of vraag gewoon of ze op een date wil ofzo.
3 kudos 2026-06-10 17:26:38 op Content creator zijn is kei en keihard werken
@naregeit, nee die weten dat ze niet werken.
1 kudos 2026-06-10 17:20:42 op Mopje du jour
Zo zeg, dat is toch een partij kloten om te horen. Heeft namelijk echt helemaal niks met elkaar te maken maar het feit dat denkt van wel zegt dat je hulp nodig hebt. Succes.
4 kudos 2026-06-10 14:16:10 op Treinkaartje geüpgraded
Deze comment was bedoeld op de vraag waarom er een trap zit bij het bed.
3 kudos 2026-06-10 14:15:28 op Treinkaartje geüpgraded
Ik denk dat er een soort opberg ruimte zit op deze hoogte, de handbagage klep in het vliegtuig zegmaar. Volgens mij kun je de trap namelijk ook verplaatsen via de rails die boven het bed lopen. ( Te zien op 23-24 seconden). Je kunt in ieder geval de trap verplaatsen, kan niet precies zien of er echt opbergruimte is, maar zou niet weten wat je anders met de ruimte boven het bed doet.
7 kudos 2026-06-10 14:05:40 op Verkeerde moeder knuppel
De totale blijdschap wanneer hij het door had, de kwispelmoter ging op volle toeren.
27 kudos 2026-06-10 14:01:51 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
jij gaat ons vertellen dat een somatische scheidsrechter hetzelfde is als een vluchteling? Iemand die letterlijk een visum heeft aangevraagd om er te werken voor een tournament, waarbij die continue op de voet gevolgd word? Waarbij zijn accomodaties al geregeld zijn, welke wedstrijd hij waar fluit etc? Die persoon mag het land niet in, ze hebben hem niet eens een reden gegeven waarom hij er niet in mag.
Dit bovenstaande buiten al je andere lulkoek daaromheen dan he?
2 kudos 2026-06-10 13:54:23 op Eet smakelijk, even zitten
Echt he... Zelfinzicht bestaat voor dit soort figuren gewoon niet, behalve al het hen uitkomt.
1 kudos 2026-06-09 02:57:10 op Hopeloze brakechecker
Uhm meneer de dashcammer rijd 90, dus eventjes naar links gaan krijg je hetzelfde effect op het overige verkeer.
Misschien is nadenken voordat je iets zegt iets dat bij jouw op snelheid moet komen ofzo. Of zag je deze reactie ook al ver van te voren aankomen?
1 kudos 2026-06-09 02:53:04 op Hopeloze brakechecker
Jij hebt een ander filmpje gekeken blijkbaar of hebt een bril nodig.
Of je interpretatie vermogen is als een 8 kind.
3 kudos 2026-06-08 18:17:29 op President Trump is boos.
Hoe heeft hij gelijk? Bewijs gewoon eens dat hij gelijk heeft.
Ik kan namelijk ook zeggen tegen iedereen dat ik 2 meter lang ben. Totdat iemand een meetlint pakt en blijkt dat ik 180 cm ben. Zoiets heet bewijs en bestaat uit iets aantoonbaars, het is een feit.
5 kudos 2026-06-08 14:58:03 op Als je een probleem hebt...
Behalve als je een blikje van een afstand moet raken, dan kunnen ze je niet helpen. Net als stormtroopers van star wars
21 kudos 2026-06-05 19:25:32 op Man doet robot
Als ik niet wist dat deze gast dit soort dingen al jaren doet had ik gezegd dat 't AI is omdat het eigenlijk gewoon totaal onnatuurlijk lijkt. Hij is hier zo ontzettend goed in is debiel.
2 kudos 2026-06-05 17:44:44 op Praktijkles natuurkunde
Uhm een kind klimt op een middelbare school klimt op een trein en we mogen niet verwijzen naar dat het kind achterlijk is ofzo?
Is het vanzelfsprekend dan om op een treinstel te klimmen dan? Ik heb dat nog nooit gedaan als kind, ik snapte als kind ook dat een modeltrein op stroom rijd...Het is allemaal niet zo moeilijk om te bedenken dat er stroom staat op een trein aangezien erboven stroomkabels hangen...
2 kudos 2026-06-05 17:36:45 op Spaans mannetje doet beetje stoer in Valencia
Ok en dus moet je zo hard en zo lang die snelheid blijven rijden?
Kan ook gewoon snel optrekken en dan afremmen?
1 kudos 2026-06-05 11:57:49 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
dit is 4 minuten met ook knipwerk erin, het duurde dus ook gewoon nog langer
1 kudos 2026-06-05 11:55:40 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@teletubbies wat dacht je van het hebben over het oplossen van problematiek dat heerst in Nederland? Zoals bijvoorbeeld het huizentekort, het blijvend oplopen van de inflatie in Nederland ten opzichte van de rest van Europa, het hebben over hoe ze van plan zijn de hoeveelheid achterstallig onderhoud van infrastructuur zoals bruggen, tunnels etc op te lossen?
In andere woorden ook maar enigsinds iets nuttigs....
12 kudos 2026-06-05 11:47:56 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Ah, weer een dag alleen maar dingen roepen en tweeten wat die ene tegen elkaar heeft gezegd etc en uiteindelijk weer helemaal niks uitvoeren. Kan stemmen waar je op wil, uiteindelijk doet de politiek echt al jaren echt precies niks meer dan een show opgeven.
-1 kudos 2026-06-03 14:22:21 op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
lees jij ooit iets van nieuws ofzo? Bijvoorbeeld dat opgepakte meneer in filmpje verdacht is ivm witwassen van honderden miljoenen euro's?
0 kudos 2026-06-01 15:47:10 op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
@jackiegoal, waarom deze regels dan en niet strenger optreden met swalbes? Ik kijk eigenlijk geen voetbal meer puur omdat het allemaal meer leek op elkaar kaarten aannaaien, overmatig aanstellen en tijdrekken. Ook de inzet van de var vind ik onzin, kan alleen met rode kaarten of penalties maar niet met bepalen dat het een swalbe is en dus geel.
2 kudos 2026-05-29 09:26:16 op Wees gewoon duidelijk
En als je dan een tijd afspreekt wanneer zometeen is dan wordt het nog 6x gezegd ervoor
0 kudos 2026-05-28 11:13:34 op Geen idee wat hier gaande is
@KnockKnockWhorsthere, hoe ben je een baas als je geld genoeg hebt om dit te doen maar niet in staat bent om af te vallen? Het enige wat je dan kan is geld uitgeven, zegt meer over de afwezigheid van doorzettingsvermogen om af te vallen.
Die 'jaloerze gekken' kunnen het ook betalen om over een rivier gedragen te worden, het kost niet 10k ofzo in Afrika om zoiets voor elkaar te krijgen. Hooguit paar honderd euro, wat mensen over hebben door minder vreten.
5 kudos 2026-05-28 10:56:44 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Met het meer je best doen dan een ander doelt hij niet op hetzelfde cijfer halen dan een ander. Hij bedoelt hiermee dat als je hetzelfde cijfer hebt je minder kans maakt op dezelfde baan, omdat hij een kleur heeft.
Daarom heeft hij het over meer zijn best doen, hij moet bijvoorbeeld een 9,5 halen ipv een 8 om evenveel kans te maken of erkenning te krijgen als zijn klasgenoten.
Dat is wat hij bedoelde met deze uitspraak.
1 kudos 2026-05-25 16:08:33 op De megafoon staat te hard
Sommige mensen hebben eenmaal geen keuze, die hebben geen auto(rijbewijs).
Ik ken niemand die vrijwillig met het ov gaat omdat het sneller is ofzo of fijner reizen of goedkoper. De enige reden waarom ze het OV zouden gebruiken is om te gaan zuipen.
13 kudos 2026-05-25 01:41:07 op Fatbikert midden op de weg
Gast zit met fatbike midden op de weg te rijden en is met z'n telefoon bezig. Als je zo ongeïnteresseerd met de verkeersregels om gaat hoef je niet normaal aangesproken te worden, dan moet je er wat van leren. Misschien helpt deze reactie van de filmer, zo niet dan heeft hij alsnog alle recht van spreken want fatbiker is gewoon een debiel.