12,060 +14082 -2022
Kudos
#6182 (Top 1.9344%)
| Kudos/dag | 1.82 |
| Kudos/reaguursel | 12.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -646 |
12,060 +14082 -2022
Kudos
#6182 (Top 1.9344%)
| Kudos/dag | 1.82 |
| Kudos/reaguursel | 12.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1925 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -646 |
945
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 14.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 18-05-2008 |
| Eerste reactie op | 18-05-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 14:54:14 op Nieuws: Mannen mogen geen gynaecoloog worden
Dat doen ze natuurlijk omdat het stiekem allemaal viespeuken zijn. Lekker de hele dag een beetje aan die kutten lopen pielen. Nee natuurlijk niet, domme gans.
Als je met je beperkte verstandelijke vermogens niet verder komt dan die insinuatie komt dan ben je nog dommer dan je er uitziet en geloof me, je ziet er aardig dom uit.
0 kudos 2026-06-23 13:04:32 op Even spelen met de hond
Ongelovelijke jankerd, weet jij hie warm het daar is, of hoe de conditie van die hond is?
-2 kudos 2026-06-23 12:59:51 op Testje voor de autisten
0 fucks
0 kudos 2026-06-20 01:38:39 op LEGO-diefstal in Rijssen
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-19 13:28:31 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@Weggedorist | 19-06-26 | 10:29:
Ik zeg wat kan, ik zeg niet wat moet.
2 kudos 2026-06-18 21:11:00 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
Of je doet het zoals onze postbode en neem wat lekkers voor ze mee, hij heeft een boel vrienden op z'n route.
7 kudos 2026-06-18 20:27:08 op Auto vliegt in brand op de A28
Nee, dat is geen fabrieksfout dit is een producteigenschap.
19 kudos 2026-06-17 10:30:07 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Alles, van z'n rijbewijs tot en met z'n visvergunning zo, hop, de versnipperaar in. Wat een flapdrol.
0 kudos 2026-06-16 19:21:21 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
@Justsomeone | 16-06-26 | 18:29: Ja een hele grote, op een stok.
86 kudos 2026-06-16 19:13:07 op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
Ik hoop dat al die mafkezen met knetterende uitlaten onder hun gti-tjes en andere barrels zo eindigen. Beetje zuur misschien maar complete drumconcerten op de openbare weg als zr één keer het gas intrappen is m.i. gewoon sneu.
26 kudos 2026-06-15 12:47:54 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Wat is de titel voor nodig? Die jongen word nu weggezet als een rechtsextremist terwijl dat allerminst zeker is. Moet dat zo?
2 kudos 2026-06-14 12:16:16 op Wij zoeken jou!
"We werken veilig of we werken niet." hoor ik hier altijd.
52 kudos 2026-06-14 11:18:31 op Je bent een worst
Dit soort filmpjes zijn mijn stemwijzer. Steeds een stukje verder naar rechts.
56 kudos 2026-06-13 16:09:25 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Ik ga extreem-rechts stemmen en deze meneer sterkt mij daarin. Het maakt me niet uit wat Klaver er van vindt.
0 kudos 2026-06-12 11:17:43 op Rob houdt van vlees
@Knarf | 11-06-26
Je lult zwaar uit je nek.
-9 kudos 2026-06-12 11:10:02 op Rob houdt van vlees
@zonder.pardon | 12-06-26 | 10:43: Praat eerst eens een beetje normaal en leer dan eens begijpend lezen. Ik zeg waar voor je geld. Een gezin dat een dag of een weekend naar een gaaf pretpark wil kan zijn geld beter elders uitgeven. De duitse parken, zeer bereikbaar voor veel nederlanders, zijn veel goedkoper en zeker niet zoveel slechter. Min me maar, zeik me maar lekker ongenuanceerd af, het is een feit.
-13 kudos 2026-06-11 23:02:31 op Rob houdt van vlees
Wij hebben nooit bezuinigd op onze uitjes maar wel altijd gezocht naar maximale waar voor ons geld. Ik kan je vertellen dat je dan niet in de Efteling uitkomt. Gelukkig maar, kunnen ze de kipnuggets zonder kip lekker zelf opeten.
7 kudos 2026-06-08 20:49:22 op Afslag gemist?
Liedje klopt er ook wel bij.
0 kudos 2026-06-08 18:06:58 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Laten ze nu net de Mechelse-Teckel hebben uitgekozen omdat die niet zo hard bijt als zijn voorgangers, ik meen de Rottweiler en de Bouvier, welke botten braken.
20 kudos 2026-06-03 21:21:44 op Limbo is boos
Ik denk dat je een hele fijne, sociale vent bent met veel vrienden. Zo iemand waarvan iedereen heel blij word als hij binnenkomt op een feestje.
-7 kudos 2026-06-03 13:43:53 op Potje vechten op de parkeerplaats
Wat moeten anders?
-18 kudos 2026-06-02 20:36:34 op 130 op de vluchtstrook
Brakechecken slaat nergens op maar het gebeurt omdat je jezelf als een lul gedraagt.
0 kudos 2026-06-02 01:49:39 op BMW pauper
Die BMW is vast niet netjes maar je loopt zelf de boel ook op te naaien.
12 kudos 2026-06-01 10:26:58 op Uitbater doet huilie bij PowNed
Dat je een vrachtwagenchauffeur die niet verteert en die heel goed weet hoe het zit, wegstuurt snap ik wel. Maar bel de politie daarvoor.
Die oude mensen heb je gewoon helemaal verkeerd benaderd, die hadden ook al een broodje bij zich, dat worden je klanten nooit.
De parkeerplaats is leeg, dat is niet zonder reden denk ik.
-7 kudos 2026-05-26 22:55:46 op Collega wordt geëlektrocuteerd
Jij bent dus de expert, verklaar je nader. Of zit je gewoon interessant te doen en lul je maar wat uit je nek?
18 kudos 2026-05-26 22:49:16 op Boer Hermsen pakt de snelweg
Alles aan dit filmpje is kut.
19 kudos 2026-05-26 19:44:56 op Zoek je ruzie?!
Ik zie regelmatig filmpjes met Amerikanen in een geestelijke staat min of meer zoals deze man die ik in mijn omgeving bij mijn weten niet tegenkom. Is dat te wijten aan medicijngebruik o.i.d.? Vraag ik me echt af.
0 kudos 2026-05-22 19:46:12 op Space-X boosters komen weer thuis
@Santtulainen | 22-05-26 | 08:40: Behalve een worst.
1 kudos 2026-05-22 19:44:05 op Space-X boosters komen weer thuis
Ik ben 5 euro meer gaan betalen in een periode dat al mijn andere abbo's ook met een soortgelijk bedrag stegen dus je bent weinig actueel.
-2 kudos 2026-05-22 19:32:59 op Schipper is iets vergeten
Hoe weet jij nou wat die waardeloze schipper te drinken heeft gehad?
5 kudos 2026-05-21 20:58:14 op Volvo is graag haantje de voorste
Welke haters? Haters waarop? Wie heeft het over een minimale snelheid?
19 kudos 2026-05-21 20:35:23 op Volvo is graag haantje de voorste
Hij wil niet wachten en jij wilt graag links rijden. Ik zie het probleem niet.
-15 kudos 2026-05-14 01:26:22 op Baba mag blijven!
@Ed-Random | 14-05-26 | 01:07: Prima toch, dan vind jij dat een beetje gek. Kan ik prima mee leven. Jij jouw kijk op de dingen, ik de mijne. Stel dat jij wilt doen alsof het punt dat ik maak niet te begrijpen of uit te leggen is, prima. Ik zeg 'stel' he, ik wil je geen woorden in de mond leggen.
25 kudos 2026-05-14 00:11:47 op Baba mag blijven!
Ik zou mijn standpunt omtrend vluchtelingen nog wel eens willen verduidelijken. Ik heb. niets tegen vluchtelingen. Vluchtelingen moet je opvangen, een veilige haven bieden en wanneer het gevaar geweken is weer helpen met terugkeer. Maak van deze jongen een top-boer en op de dag dat hij weer terug kan keren kan hij met een enorme partij kennis zijn eigen land vooruit helpen. Niks mis mee.
Gelukzoekende migranten die hier op de pof komen leven, de winkels leegroven en onze dochters verkrachten eb misschien wel ombrengen zoals pasgeleden nog gebeurt is, daar heb ik wel moeite mee. Heel veel moeite. Daarover gaat de onrust nu denk ik.
46 kudos 2026-05-13 01:50:34 op Koters opvoeden
Dit kun je tegenwoordig niet meer maken zonder met 3 hulpinstanties, tijdelijke uithuisplaatsingen en 6 casemanagers te maken te krijgen.
8 kudos 2026-05-12 15:29:26 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Ik ben er normaal niet voor om me te verkneuteren wanneer iemand er gloeiend bij is maar in dit geval vind ik het wel prima. Je blijft van elkaar af en doet elkaar geen kwaad
64 kudos 2026-05-05 14:22:09 op Bezorger is 2 mins stil
Wat ben je een ongelovelijke droeftoeter als je dit soort filmpjes maakt en op dumpert zet.
29 kudos 2026-05-05 14:15:14 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Dit zijn patienten, niets meer.
14 kudos 2026-05-02 22:28:27 op Troep uit het raam in Rotterdam
Die knakentemeijer is boos op de verkeerde.
13 kudos 2026-04-29 20:57:51 op Aso treitert Duitse rijschool
Die vent heeft het verstand van een frikandel, dat zie zo. Zal me niet verwonderen als er een boel subsidie op zo'n mafkees zit.
9 kudos 2026-04-29 20:28:30 op Kindje met anger issues
We kunnen niet allemaal in een Punica opgroeien. Ze probeert het tenminste en het lijkt me best effectief.
2 kudos 2026-04-27 16:17:55 op Overgevoelig voor een grap
@RobSDR | 27-04-26 | 14:20: Niet iedereen kan dat, zoveel is duidelijk.
11 kudos 2026-04-26 19:03:41 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Traangas en lange latten zo moeilijk is het allemaal niet.
0 kudos 2026-04-19 09:07:40 op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
@HenkieWanky | 18-04-26 | 21:00: Midden? Deze man? Niet bepaald hoor.
24 kudos 2026-04-17 20:55:29 op Kids vinden pistool
Doe eens kalm aan joh, dat zijn kleine kereltjes.
5 kudos 2026-04-17 11:10:07 op Twee dames versus politie
Het zijn pauperwijven, snap dat nou kerel.
14 kudos 2026-04-17 09:00:06 op Twee dames versus politie
Wat heeft het een nou met het ander te maken? Wat verwacht je dat die agenten gaan doen als je je zo gedraagt? Simpele.
1 kudos 2026-04-16 23:50:27 op Wie wil wielrennen?
@Cesare Lombroso | 16-04-26 | 23:44:
Een Fries en een wielrenner, moeten we nou alles voorkauwen?
13 kudos 2026-04-16 22:35:37 op Twee dames versus politie
En dan ga je je als een mongool gedragen tegen een koppel agenten die daar misschien wel al in de overuren staan te knooien, want dat helpt?
28 kudos 2026-04-16 22:31:46 op Twee dames versus politie
Dat wijf kan ook gewoon normaal doen. Denk je dat ze normaal bezig is aan de hand van deze beelden?