DumpStats voor Ericje

27,211 +30447 -3236

Kudos

#2421 (Top 0.7576%)

Kudos/dag 8.73
Kudos/reaguursel 14.89
Meeste kudos op 1 reaguursel 1832
Minste kudos op 1 reaguursel -121

1,828

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.59
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 36
Geregistreerd op 11-12-2017
Eerste reactie op 11-12-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-23 19:40:23 door De_GBS op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@lievhebbert | 23-06-26 | 19:40: Gewoon met een Chinook ophalen en rekening aan de bestuurder presenteren + alle herstellingskosten en kosten voor de administratieve rompslomp.
Je moet wel echt een mongool zijn om daar over te rijden en niet rechtsomkeer te maken.

-6 kudos 2026-06-23 17:25:49 door RW00 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@freddiefred | 23-06-26 | 19:18: Ik, mijn camper, ik dacht, dat houten bruggetje, mijn camper.
Ik heb zo het vermoeden dat hij het over zichzelf heeft.

6 kudos 2026-06-08 11:00:12 door Dizsaidup op Caravanongeluk
Google de volgende keer even naar "kogeldruk" voordat een zaaddodend verhaal over verkeerde belading gaat schrijven.

1 kudos 2026-06-01 19:36:44 door owikzegmaarwat op Rolstoelhooligan slaat auto met krukken
volgens mij mept ie een beetje na, hij is echt niet degene die in zn rolstoel die auto zo heeft gesloopt. Als je echt zo stoer bent neem je het op tegen de groep mensen die dit op zn geweten heeft.

0 kudos 2026-05-13 09:39:17 door zoindepoepertt op Me slaat vrouwtje
@ConkerTheKing | 13-05-26 | 11:20: ze was snel haar tuin ingerend en dan begint het filmpje , haar scheldpartijen begonnen buiten de tuin

-9 kudos 2026-05-13 09:20:28 door ConkerTheKing op Me slaat vrouwtje
Ze wordt uit haar tuin gesleept om in elkaar te meppen door de ME, zo werkt dat natuurlijk binnen de regel. Voortaan sleur ik ook mensen bij mijn huis naar binnen om ze dan in elkaar te slaan uit zelfbescherming tegen deze gevaarlijke inbrekers.

1 kudos 2026-05-07 19:45:08 door ZusAntigoon op En terecht!
Dan regent het slechte reviews en worden ze niet meer geboekt door de operators. De sneue realiteit van massatoerisme, je moet Henk en Ingrid toch als tevreden klant houden anders komen Sjors en Hannie volgend jaar niet.

5 kudos 2026-05-07 15:43:00 door PisFinger op En terecht!
@BOOMbox | 07-05-26 | 16:48:
Of 1 handhaver die om de zoveel tijd van de ongebruikte stloelen de handdoeken verwijderd.

37 kudos 2026-05-07 14:48:58 door BOOMbox op En terecht!
@trucker0werner | 07-05-26 | 16:11: Jij moet bij de overheid werken, om zoveel regeltjes voor 1 probleem te kunnen verzinnen.

-20 kudos 2026-05-07 14:11:02 door trucker0werner op En terecht!
Nog makkelijker je moet de stoelen onder borg betalen.
10euro per uur. Heb je betaald en blijkt dat er de meeste momenten je geen gebruik van hebt gemaakt blijft het staan. Blijk je van de 3uur aan bad ook 3uur lang gebruikt van te hebben gemaakt wordt de borg terug betaald.
Zo geef je hem sneller aan andere.

Of zorg dat per slaapbed 1 stoel beschikbaar is.
Of laat maar net genoeg man toe als je bedden hebt in je zwembad.

1 kudos 2026-04-28 17:00:00 door grotgraver op OV-fiets te koop voor €55
@DiePanzerVorwaerts3 | 28-04-26 | 10:40: Ik dacht je komt met een onderbouwd tegenargument van mijn vermoeden, maar je toetsenbord sloeg op hol blijkbaar. Dus dat schelden zal wel tegen je toetsenbord geweest zijn. Heb je je toetsenbord wel op het linkse USB gaatje aangesloten?

0 kudos 2026-04-09 10:51:46 door tostyijzer op Nieuwe elektrische pomp
Wat een onzin. Behalve op de piektijden (tussen 7 en 10 en tussen 16 en 20) heeft ons stroomnet genoeg ruimte. Als alle auto's na 20 aan de straatlader op één fase laden, kan je makkelijk uit. De gemiddelde Nederlander rijdt 35 km per dag voor woon/werk. Laten we daar 100 km van maken. Gemiddelde auto heeft 20 kWh/100 km nodig (die van mij 14, maar we zitten ruim). Dan kom je uit met 6 uur laden op eén fase. Als de auto's gefaseerd starten tussen 20 en 24, heeft iedereen genoeg prik om weer een werkdag weg te kunnen. Dan kunnen die paar uitzonderingen bij de snellader laden.
Of laat ze op werk laden, die 8 uur dat je auto daar stil staat (voor de meeste mensen). Je redt het dan makkelijk op 1 fase. Geldt ook hier weer: de mensch die de hele dag onderweg is kan terecht bij de snellader.

18 kudos 2026-04-09 07:20:25 door Dee Miller op Nieuwe elektrische pomp
Als je brandstof rijdt dan tank je zodra het lampje gaat branden, je gooit hem vol en kijkt wat je verbruikt hebt op het aantal kilometers.
Wat je niet beseft is hoeveel kilometer je nou eigenlijk per dag hebt gereden.
De meeste mensen rijden nog geen 100 kilometer per dag.
Of ben jij toevallig net die ene 1000km/dagrijder die op elk stukje social media verkondigt dat de actieradius nog lang niet voldoende is?

-3 kudos 2026-04-09 07:18:44 door Free-J.T op Ballonlurkers worden ingeboxt
7 wagens is mega veel?
Gij moet eens een Amerikaanse achtervolgingen bekijken. Daar rijden ze met 30 wagens achter je aan

11 kudos 2026-04-09 07:14:03 door Rest in privacy op Nieuwe elektrische pomp
Klopt, die hele ambitie van de overheid om per 2030 alle nieuwe auto's elektrisch te laten rijden is ook totaal niet haalbaar zonder een goed plan voor de voorziening daarvoor. China heeft 35 nucleaire centrales in aanbouw en zet per jaar heel veel extra solar in.

6 kudos 2026-03-26 08:24:46 door John McClane op Kom dan jonguh!
Nee, hier moeten wij helaas zelf mee dealen, dit is onze troep. 5 jaar de bak in en levenslange rijontzegging.