27,211 +30447 -3236
Kudos
#2421 (Top 0.7576%)
| Kudos/dag | 8.73 |
| Kudos/reaguursel | 14.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1832 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -121 |
27,211 +30447 -3236
Kudos
#2421 (Top 0.7576%)
| Kudos/dag | 8.73 |
| Kudos/reaguursel | 14.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1832 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -121 |
1,828
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.59 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 11-12-2017 |
| Eerste reactie op | 11-12-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 12:58:21 door ikdenkwat op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@DumpertNerd1980 | 24-06-26 | 14:55:
Nee voor het milieu moet je altijd goed voor zijn. Punt. Die kan daar niets aan doen.
-5 kudos 2026-06-24 12:55:20 door DumpertNerd1980 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Gelijk heb je, ik ben recent op rode diesel overgestapt en geef extra gas in de file, compenseert mooi de snelwegzitters.
2 kudos 2026-06-23 20:20:07 door pietpvv op Lokaal buitje in snikhete trein
U bent meer van de poep en plas misschien ?
1 kudos 2026-06-23 19:40:23 door De_GBS op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@lievhebbert | 23-06-26 | 19:40: Gewoon met een Chinook ophalen en rekening aan de bestuurder presenteren + alle herstellingskosten en kosten voor de administratieve rompslomp.
Je moet wel echt een mongool zijn om daar over te rijden en niet rechtsomkeer te maken.
-2 kudos 2026-06-23 18:33:29 door lievhebbert op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@RW00 | 23-06-26 | 19:50: Ja, je ziet t aan alles
2 kudos 2026-06-23 17:50:06 door RW00 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@lievhebbert | 23-06-26 | 19:40: En het is gek dat mensen denken dat hij de bestuurder is geweest?
18 kudos 2026-06-23 17:40:49 door lievhebbert op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
RW00 nee die camper staat er al 4 of 5 dagen. En is nog niet zo makkelijk weg te halen: https://nos.nl/artikel/2619868... Deze kerel maakt er een grappig filmpje over.
-6 kudos 2026-06-23 17:25:49 door RW00 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@freddiefred | 23-06-26 | 19:18: Ik, mijn camper, ik dacht, dat houten bruggetje, mijn camper.
Ik heb zo het vermoeden dat hij het over zichzelf heeft.
33 kudos 2026-06-23 17:18:22 door freddiefred op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Die camper is niet van hem, die staat er al een tijd.
0 kudos 2026-06-19 15:05:01 door Spellinghamer op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
*bedondert
-4 kudos 2026-06-19 14:53:54 door aequum est aequum op Mannen zijn mannen
Nou weinig. Weinig zijn 6 zelfgesneden dobbelstenen.
2 kudos 2026-06-19 14:32:20 door Poopulist op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
jammer dat je niet durft te reageren met je eigen naam
4 kudos 2026-06-19 14:29:30 door Kennichi op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Wat is in deze de boel? Hij begint met roepen en met slaan. Houd gewoon je bek, of accepteer dat dingen niet altijd wat ze lijken in deze tijd.
0 kudos 2026-06-14 07:22:27 door Creatieloos op Vriend van mij
Een "bepaald" soort dom.
2 kudos 2026-06-08 11:11:24 door KelderKebabKwab op Caravanongeluk
@Dizsaidup | 08-06-26 | 13:00: Weet je wat je moet doen? Als je het niet weet, gewoon je klep houden. https://m.youtube.com/watch?v=...
6 kudos 2026-06-08 11:00:12 door Dizsaidup op Caravanongeluk
Google de volgende keer even naar "kogeldruk" voordat een zaaddodend verhaal over verkeerde belading gaat schrijven.
2 kudos 2026-06-06 10:05:24 door A.tractie op Even een demo
Heftruckcertificaat, gewoon één woord.
1 kudos 2026-06-04 22:34:32 door Paultje1986 op Zielige brakechecker
eens!
1 kudos 2026-06-04 07:45:55 door GandalfTheGrey op Maxim doet een oproep
Het tekenen van tennis
1 kudos 2026-06-01 19:36:44 door owikzegmaarwat op Rolstoelhooligan slaat auto met krukken
volgens mij mept ie een beetje na, hij is echt niet degene die in zn rolstoel die auto zo heeft gesloopt. Als je echt zo stoer bent neem je het op tegen de groep mensen die dit op zn geweten heeft.
-6 kudos 2026-06-01 13:32:57 door simvastatien op Rolstoelhooligan slaat auto met krukken
Daar word jij dan toe veroordeeld door de rechter.
7 kudos 2026-05-13 11:29:27 door DaveAEP op Internetgekkie wordt gecorrigeerd
Misschien je eigen berichtje even nalezen voordat je het klakkeloos van ChatGPT hierin pleurt.
Kan je tellen?
0 kudos 2026-05-13 09:39:17 door zoindepoepertt op Me slaat vrouwtje
@ConkerTheKing | 13-05-26 | 11:20: ze was snel haar tuin ingerend en dan begint het filmpje , haar scheldpartijen begonnen buiten de tuin
-9 kudos 2026-05-13 09:20:28 door ConkerTheKing op Me slaat vrouwtje
Ze wordt uit haar tuin gesleept om in elkaar te meppen door de ME, zo werkt dat natuurlijk binnen de regel. Voortaan sleur ik ook mensen bij mijn huis naar binnen om ze dan in elkaar te slaan uit zelfbescherming tegen deze gevaarlijke inbrekers.
-32 kudos 2026-05-11 17:15:05 door DoeIsNietDoen op Arsenal fan tussen West Ham supporters
De korte versie van de populaire mening hier. Veel plusjes voor jou hoor!
1 kudos 2026-05-07 19:45:08 door ZusAntigoon op En terecht!
Dan regent het slechte reviews en worden ze niet meer geboekt door de operators. De sneue realiteit van massatoerisme, je moet Henk en Ingrid toch als tevreden klant houden anders komen Sjors en Hannie volgend jaar niet.
1 kudos 2026-05-07 19:26:18 door willemkever op De Laserweeder
landbrand
5 kudos 2026-05-07 15:43:00 door PisFinger op En terecht!
@BOOMbox | 07-05-26 | 16:48:
Of 1 handhaver die om de zoveel tijd van de ongebruikte stloelen de handdoeken verwijderd.
37 kudos 2026-05-07 14:48:58 door BOOMbox op En terecht!
@trucker0werner | 07-05-26 | 16:11: Jij moet bij de overheid werken, om zoveel regeltjes voor 1 probleem te kunnen verzinnen.
-20 kudos 2026-05-07 14:11:02 door trucker0werner op En terecht!
Nog makkelijker je moet de stoelen onder borg betalen.
10euro per uur. Heb je betaald en blijkt dat er de meeste momenten je geen gebruik van hebt gemaakt blijft het staan. Blijk je van de 3uur aan bad ook 3uur lang gebruikt van te hebben gemaakt wordt de borg terug betaald.
Zo geef je hem sneller aan andere.
Of zorg dat per slaapbed 1 stoel beschikbaar is.
Of laat maar net genoeg man toe als je bedden hebt in je zwembad.
1 kudos 2026-04-28 17:00:00 door grotgraver op OV-fiets te koop voor €55
@DiePanzerVorwaerts3 | 28-04-26 | 10:40: Ik dacht je komt met een onderbouwd tegenargument van mijn vermoeden, maar je toetsenbord sloeg op hol blijkbaar. Dus dat schelden zal wel tegen je toetsenbord geweest zijn. Heb je je toetsenbord wel op het linkse USB gaatje aangesloten?
1 kudos 2026-04-28 08:40:14 door DiePanzerVorwaerts3 op OV-fiets te koop voor €55
@grotgraver | 28-04-26 | 09:07:
"DaN wOrdT h3T StiLgeH0uDeN"
Ja, het is allemaal een complot.
.
.
Sufferd
8 kudos 2026-04-28 07:07:30 door grotgraver op OV-fiets te koop voor €55
Zal wel iets met broccoli te maken hebben, dan wordt het stil gehouden.
-1 kudos 2026-04-09 13:25:25 door creamandchiveschips op Nieuwe elektrische pomp
@Dee Miller | 09-04-26 | 09:20: Je klinkt als een politicus met een agenda.
0 kudos 2026-04-09 12:00:24 door Lekker Bezig op Ballonlurkers worden ingeboxt
Niet opgelet tijdens het filmpje? Om tijdens het inboxen een veilige omgeving te creëren.
0 kudos 2026-04-09 11:35:48 door Forza_Ruud_Krol op Ballonlurkers worden ingeboxt
@bergheit | 09-04-26 | 11:17:
The Blues Brothers, bedoel je.
0 kudos 2026-04-09 10:51:46 door tostyijzer op Nieuwe elektrische pomp
Wat een onzin. Behalve op de piektijden (tussen 7 en 10 en tussen 16 en 20) heeft ons stroomnet genoeg ruimte. Als alle auto's na 20 aan de straatlader op één fase laden, kan je makkelijk uit. De gemiddelde Nederlander rijdt 35 km per dag voor woon/werk. Laten we daar 100 km van maken. Gemiddelde auto heeft 20 kWh/100 km nodig (die van mij 14, maar we zitten ruim). Dan kom je uit met 6 uur laden op eén fase. Als de auto's gefaseerd starten tussen 20 en 24, heeft iedereen genoeg prik om weer een werkdag weg te kunnen. Dan kunnen die paar uitzonderingen bij de snellader laden.
Of laat ze op werk laden, die 8 uur dat je auto daar stil staat (voor de meeste mensen). Je redt het dan makkelijk op 1 fase. Geldt ook hier weer: de mensch die de hele dag onderweg is kan terecht bij de snellader.
1 kudos 2026-04-09 09:17:39 door bergheit op Ballonlurkers worden ingeboxt
@Free-J.T | 09-04-26 | 09:18: Dat is alleen met the A-Team en de Dukes of Hazzard.
1 kudos 2026-04-09 08:36:47 door ViezeFreddie2.1 op Nieuwe elektrische pomp
Het is wachten op de nieuwe generatie solid state accu's (introductie rond 2028). Dan verandert er een hoop.. https://www.evupdate.nl/explai...
2 kudos 2026-04-09 07:24:32 door Mr.Niceguy op Ballonlurkers worden ingeboxt
veiligheid.
18 kudos 2026-04-09 07:20:25 door Dee Miller op Nieuwe elektrische pomp
Als je brandstof rijdt dan tank je zodra het lampje gaat branden, je gooit hem vol en kijkt wat je verbruikt hebt op het aantal kilometers.
Wat je niet beseft is hoeveel kilometer je nou eigenlijk per dag hebt gereden.
De meeste mensen rijden nog geen 100 kilometer per dag.
Of ben jij toevallig net die ene 1000km/dagrijder die op elk stukje social media verkondigt dat de actieradius nog lang niet voldoende is?
-3 kudos 2026-04-09 07:18:44 door Free-J.T op Ballonlurkers worden ingeboxt
7 wagens is mega veel?
Gij moet eens een Amerikaanse achtervolgingen bekijken. Daar rijden ze met 30 wagens achter je aan
11 kudos 2026-04-09 07:14:03 door Rest in privacy op Nieuwe elektrische pomp
Klopt, die hele ambitie van de overheid om per 2030 alle nieuwe auto's elektrisch te laten rijden is ook totaal niet haalbaar zonder een goed plan voor de voorziening daarvoor. China heeft 35 nucleaire centrales in aanbouw en zet per jaar heel veel extra solar in.
4 kudos 2026-03-30 05:41:45 door PSYx op Meneer ontvangt klapper
In ieder geval ziekenhuis kosten laten betalen
6 kudos 2026-03-26 08:24:46 door John McClane op Kom dan jonguh!
Nee, hier moeten wij helaas zelf mee dealen, dit is onze troep. 5 jaar de bak in en levenslange rijontzegging.
5 kudos 2026-03-25 09:00:18 door nooneknows op De PostNL-deurhanger
komt hij aan, ik heb er 2 besteld, heb 2 wc's thuis namelijk
0 kudos 2026-03-17 11:09:17 door nieuwsgierige pelg op Olifant op de weg
@Kreationist | 17-03-26 | 10:49: In roze faience?
1 kudos 2026-03-17 09:49:36 door Kreationist op Olifant op de weg
Die reposts moet een keer betegeld worden.
0 kudos 2026-03-13 11:40:13 door jamaarikweethetbeter op Communiceren met vertaalapp
Dan begrijp je de serie niet.
0 kudos 2026-03-12 12:16:39 door Xien op Visser snapt het niet
Nee lijkt meer op een ijsvis hengel