DumpStats voor Voorwaarden

2,205 +2713 -508

Kudos

#24185 (Top 7.5677%)

Kudos/dag 22.97
Kudos/reaguursel 8.61
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -77

256

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.67
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 19.2
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 23-03-2026
Eerste reactie op 23-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-28 05:01:02 op Verboden te vissen
Hier heb je zeker wel een dobber van een meter nodig, anders zie je 'm niet van die hoogte. En de vangst is hooguit een vis van 20cm. Ja, ik snap het bord wel.

4 kudos 2026-06-27 21:37:56 op Even lekker douchen
Hij heeft in iedergeval eerst de moeite genomen om zijn ballen te scheren.

-3 kudos 2026-06-27 19:35:17 op Mini 4WD
Wesly ervaart zo wel honderdmiljoenmiljard G-krachten op zijn nek, wat totaal niet zielig is natuurlijk.

1 kudos 2026-06-26 22:39:16 op Dan heb je een kutdag
Grondverf hoort dus op de grond en een schuurmachine hoort dan samen met het schuurpapier in de schuur te liggen.

10 kudos 2026-06-26 17:50:44 op Zorg vandaag voor verkoeling
Aan het eind van het filmpje is gvd de onderkant van mijn beeldscherm net te kort.

11 kudos 2026-06-26 03:56:19 op Pas op, heet!
Wat een 100% kneus! Zeker gezien op YOUTUBE, echt een vakman!

8 kudos 2026-06-26 03:53:20 op Dumpert Tropenrooster
Geweldige tetten, ik kan hier helemaal verliefd op worden.

-1 kudos 2026-06-26 03:50:55 op Nijmegen doet promonummertje
De Waal in vlammen, dat is natuurlijk net buiten de "nul emissiezones. "Dan mag het natuurlijk van Europa", geen probleem, de wind staat stil of gaat recht omhoog!

83 kudos 2026-06-25 14:18:16 op Politie ramt motorrijder
En voortaan alle politieauto's standaard van een bull-bar! Deze politieauto moet nu naar de garage, die met een bull-bar kan zo door naar een volgende actie zoals deze.

1 kudos 2026-06-25 14:14:00 op Vliegveld Caracas gesloten
Een vliegveld waarbij vanalles om je oren vliegt, hoe bestaat het. Hopelijk geen gewonden.

3 kudos 2026-06-25 14:11:56 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
"Zer iz zomzting zpezial zabout Donald Ztrump" zegt Mark Rutte dus eigenlijk, omdat de miljarden bij de belastingbetaler uit de zakken vliegen en aan een select clubje wapenproducenten gegeven worden.

5 kudos 2026-06-25 14:04:33 op Mensenvlees in je McWappie
En die mannen die dan 4 u aan het schoonmaken waren moemt men dan hamburgerkipnuggetvormmachineonderhoudsmonteurs. Leuk woord voor Scrabble.

18 kudos 2026-06-24 22:25:41 op Warm jongens
Zo te zien moet hij binnenkort een iets groter zwembad kopen, maar dierenliefhebbers sowieso + miljoenmiljard!

51 kudos 2026-06-24 20:26:04 op Mij slaan?
Haha die flats stront maakt het af!

-1 kudos 2026-06-23 20:57:07 op 121 jaar geleden..
Wel natuurlijk met kleine jonge autootjes.

-5 kudos 2026-06-22 22:27:26 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Als ik Jaime was zou ik er iedere keer weer een paar uur voor gaan zitten, net zolang Justitie er gek van wordt en de wet zo aanpast Jaime opgepakt wordt als hij hun niet met rode verf onder spuit. Haha

1 kudos 2026-06-22 17:06:39 op Donkere dagen voor HalperNL
Waar mag ik het touw, snoer of desnoods het vergif om in te nemen naartoe sturen?! Betaal ik zelf de verzendkosten, vuile viezerik dat je er bent!

133 kudos 2026-06-22 14:09:11 op De jongens van Swapfiets zijn terug
Een jaar of 30 geleden werkte ik in een fietsenzaak en verkocht twee fietsen aan een stel die door Europa gingen fietsen. Tassen, extra remkabels en reservebanden etc, geheel compleet gingen zij op reis. Maanden later, we waren net aangekomen op eigen vakantiestemming in zuiden van Spanje, liep ik naar een telefooncel om het thuisfront te laten weten dat alles goed gegaan was met onze eigen reis. Zie ik daar die twee mensen staan bij diezelfde telefooncel, kon mijn ogen niet geloven, zover van huis. Tik die mensen aan en vraag of alles goed gegaan, de fietsen aan de verwachtingen voldeden, dat ik speciaal even was komen kijken daarvoor. Die blikken op die gezichten zal ik nooit vergeten, dachten echt dat ik speciaal was komen kijken haha. Dit was natuurlijk puur toeval, maar ook leuke reclame. Maar waarom ik dit nou schrijf, is dat ik als ik Swapfiets was iemand in een Swapfietsshirt met een plaksetje die kant had opgestuurd als ludieke actie op deze filmpjes van deze jongens. Zogenaamd gewoon om even te kijken of alles oke is met de fietsen en alvast een gratis plaksetje komen brengen waar nodig. En dat filmen. Een betere reclame in opvolging van deze jongens op deze Swapfietsen kun je voor Swapfiets niet hebben mijnsinziens. Ik zou hun sowieso een aantal jaar een gratis abonnement gegeven hebben voor deze reclame.

1 kudos 2026-06-22 12:30:23 op Noren nemen Times Square over
Lijkt mij ook een beetje lastig op je reedt naar links en rechts te gaan of te roeien.

7 kudos 2026-06-22 11:56:57 op Close call Vechtdal Rally 2026
Ik zou hier alleen naast kunnen zitten met een heel grote luier aan of een stoma van 10 liter.

-4 kudos 2026-06-21 20:28:09 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@bartdvrs: Gewoon opbellen en in het optiemenu naar opzeggen gaan, daar 10 keer zeggen na allemaal aanbiedingen dat je alsnog wil opzeggen. Nu 2 jaar lang van +- 90 naar 27.50 gegaan, want uiteindelijk komen ze wel over de brug omdat ze mensen niet als klant willen verliezen. Dit ook nogeens inclusief nieuwe modem en kleiner nieuwste tv-kastje. Proberen waard, maar nooit in "gratis" extra zenders trappen, want die ga je uiteraard straks missen en alsnog voor betalen.

-21 kudos 2026-06-21 20:13:05 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
Gewoon extra tv-kastje bestellen en niet via Chromecast/app kijken, dan is het verschil minimaal.

-9 kudos 2026-06-21 20:10:58 op Missing our wives
Zitten gewoon nee te schudden en te overpeinzen dat hun met z'n allen al die dagen naar de hoeren zijn geweest en hoe dit te thuis te verbergen omdat er een soa opgelopen is.

2 kudos 2026-06-21 00:15:13 op Nederland wint met 5-1
@BlueDAuvergne. De wintersport duurt dan wel weer een hele winter, vuurwerk eigenlijk maar een dag of wat. Zou vuurwerk afsteken een hele winter duren, dan krijg je toch andere getallen aan gewonden.

8 kudos 2026-06-20 15:41:04 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Komt dit misselijk stuk vreten ooit weer terug naar Nederland? Zoja graag net voor het landen uit het vliegtuig kieperen boven het IJsselmeer.