DumpStats voor Frosty7474

1,067 +1460 -393

Kudos

#35032 (Top 10.9618%)

Kudos/dag 1.25
Kudos/reaguursel 5.11
Meeste kudos op 1 reaguursel 67
Minste kudos op 1 reaguursel -44

209

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.25
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.4
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 14-04-2017
Eerste reactie op 23-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-16 16:56:14 op Ik heb geen outfit..
was je de gebeten hond of liep het nog goed af?

-1 kudos 2026-06-15 18:19:45 op Opstelling Oranje tegen Japan
ik had op facebook gelezen dat Messi naar een andere groepsapp gegaan is, ik denk dat hij daarom niet in de basis staat

-3 kudos 2026-06-13 17:12:58 op Badmode op de poesloop! #2
als je dit niet mooi vind, dan moet het wel zijn dat je van mannen houdt dat kan niet anders

1 kudos 2026-06-12 17:52:47 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Ik snap ook helemaal niets meer van het verhaal maar geweld zal nooit iets oplossen. hopelijk komen beide partijen er uit en zal het recht spreken.

-4 kudos 2026-06-10 21:04:45 op Goeiemorgen vrienden
nou volgens mij ziet ze er zelf uit als een "Cheata" ik denk dat dat het gewoon is. Gecamoufleerd om in het "Urban terrain" van de stad op te gaan.

6 kudos 2026-06-10 15:15:45 op Niks aan het handje..
en jij ziet ze buiten om dit filmpje geen problemen in dit land dan? als dat zo is dan leef je of heel je leven op je zolderkamer, of je zit in een of andere GGZ instelling dat kan niet anders

-2 kudos 2026-06-10 15:08:56 op Doe maar een tunneltje
omdat je ook je schoonmoeder mee moet nemen, daar kan je helaas niet soms helaas niet omheen

-16 kudos 2026-06-08 04:56:28 op Je eigen fouten kunnen toegeven
Hij verkoopt dan wel volgens hem geen sigaretten uit Luxemburg, maar dat hij een smeerpijp is ontkent hij niet

9 kudos 2026-06-07 16:29:43 op Man doet lijm in sleutelgat
tjongejonge hij had beter jou ogen dicht kunnen lijmen dan had je niet zo een achtelijke reactie kunnen gegeven

5 kudos 2026-06-05 20:05:19 op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
waarom is het niet de orginele VOC vlag met oranje, waarom lijkt dit verdomd veel op Isla Nubla (Kauai (Eiland) van Jurassic Park, nog meer vragen

2 kudos 2026-06-05 19:58:46 op We hebben geen huisdieren nodig
doe mij maar 1 C3PO, 1 BB-8, en ach doe ook maar een Droideka voor de afwisseling. Met deze combo heb je geen vrouw meer nodig

-1 kudos 2026-06-01 18:23:13 op Hondenbaan
Hoe leren beren broodjes smeren, vertel mij dat maar eens

0 kudos 2026-05-30 17:24:06 op Niet aan mij zitten
Je weet zelf neef, The more you fuck around the more you find out

1 kudos 2026-05-29 20:14:24 op Bult bout in Tubbargn
Oh sorry, ik moest echt nodig naar de toillet toen de storm begon

-8 kudos 2026-05-29 18:56:03 op RE: Paul de Leeuw over virale video's
Je kan zeggen wat je wil, maar dit is zeer ongemakkelijk in deze en in die tijd, ik snap wel dat ze hem hierna soort van pedofiel vonden.

2 kudos 2026-05-29 01:28:13 op Houterig deuntje
Heb je wel een heftruck certificaat, anders mag je hem niet verplaatsen

-19 kudos 2026-05-28 17:31:34 op Ff blokkie om
Jij krijgt hem voor een slechte reaguursel

32 kudos 2026-05-28 17:29:39 op Plofkraak Drachten
Je zal hem vast op je Bingo kaart hebben gok ik zo

4 kudos 2026-05-27 18:15:36 op Asswoensdag!
Hoe kan je dat nou weten, je hebt niet eens een vrouw

66 kudos 2026-05-27 18:02:00 op Broekpoepmomentje bij close call
kijk zo kan het ook, gewoon netjes stoppen en het gesprek aan gaan, zonder gelijk agressief te zijn. iedereen maakt fouten.

8 kudos 2026-05-25 22:24:46 op Scheermesjesdief
Ik denk dat hij ze meeneemt om de benen, baard en snor te scheren van alle vrouwen bij hem in het dorp., want de zomer ligt voor de deur en hij wil natuurlijk ook een mooi aanzicht met dit lekkere weer.

3 kudos 2026-05-22 20:48:40 op Ze mogen weer de wei in
ik ben bang dat als het kabinet zo door gaat wij geen boeren meer over houden jammer genoeg dus geniet er maar van zolang het nog kan.

-5 kudos 2026-05-17 14:15:08 op Boem in Bangkok
Ga lekker bij de NS werken ofzo halvezool

2 kudos 2026-05-12 18:24:31 op Wheelies voor de wederzijdse families
tja geld kan maar 1 keer uitgegeven worden en status is nu eenmaal belangrijk, vooral het laten zien dat je rijk bent en het goed het met nadruk op ZIEN. Gelukkig weten wij beter XD