17,630 +17949 -319
Kudos
#4055 (Top 1.2688%)
| Kudos/dag | 9.81 |
| Kudos/reaguursel | 16.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 887 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
17,630 +17949 -319
Kudos
#4055 (Top 1.2688%)
| Kudos/dag | 9.81 |
| Kudos/reaguursel | 16.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 887 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -38 |
1,077
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.6 |
| Topreaguursels | 8 |
| Woorden per reaguursel | 12.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 11-10-2017 |
| Eerste reactie op | 22-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 20:00:55 op Warme dinsdagmiddag in Langweer
Komt morgen wel.
24 kudos 2026-06-23 17:16:17 op Carpaccio a la motorblok
Dat blok is wel heel erg krom, weet niet of het er nu beter op wordt eigenlijk, de middelste kleppen liggen een stuk dieper dan de rest nu.
2 kudos 2026-06-21 21:06:47 op Statistiekje van de dag
Ik heb ook nog nooit een marathon gelopen en niet gewonnen!
20 kudos 2026-06-21 20:49:00 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Ja geen bel en geen reflectoren in de wielen of op de banden. In beslag nemen en door de schredder ermee!
1 kudos 2026-06-21 20:43:27 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
"Alle witte mannen naar achteren!"
0 kudos 2026-06-21 20:39:40 op RE: Bezzecchi geeft bitchslap
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-21 15:43:34 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Bijdehand is één woord.
9 kudos 2026-06-21 14:36:21 op Schone remmen, geen schone onderbroek
Paar keer goed remmen en ze zijn weer schoon hoor.
0 kudos 2026-06-20 21:55:17 op Stuntje op de fiets
Dumpert rukker is voor velen ook een hobby hoor. Al is het voor sommigen hun leven.
2 kudos 2026-06-20 17:12:30 op Auto uitladen in Afrika
Die "rijplaten" zijn stukken vangrail zo te zien.
Een laaddok van een bult zand zou ook goed werken, samen met deze vangrail dan.
20 kudos 2026-06-18 21:41:41 op Prima reclame
Normaal ben ik niet zo van de reclamefilmpjes, maar deze mogen wel vaker langs komen.
128 kudos 2026-06-18 21:39:58 op Een mooie advertentie maken
En zo krijg je dus ook veelbelovende sollicitatiebrieven binnen, waarbij er dan zo'n tjappie op gesprek komt die de helft van de woorden uit zijn eigen brief niet eens begrijpt. Echt vooruitgang dit hoor!
16 kudos 2026-06-18 21:05:39 op Engelengeduld
Die heeft leren rijden in GTA V en heeft een concentratieboog van een goudvis met ADHD. Dat ze vervolgens ook compleet verslaafd is aan die telefoon verbaasd me daarna nog het minst.
0 kudos 2026-06-18 20:55:37 op Pas op: hittegolf op je scherm!
ik denk dat ik dan uitdroog!
3 kudos 2026-06-16 20:41:17 op Luchtballon heeft moeite met opstijgen
Snel, wegwezen hier!
29 kudos 2026-06-16 20:40:24 op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Ik heb de mijne van de Gamma, daar staan ze voor je klaar op de parkeerplaats. Bij de Ikea moet je ze binnen gaan halen en doen ze aan koppelverkoop.
0 kudos 2026-06-16 20:34:44 op How het gemaakt is
Die aflevering was hier gisteren om 16:20 al.
0 kudos 2026-06-14 16:50:32 op Als je nummertje erop komt
Ik denk zelfs dat het beter is dat zij rijdt.
5 kudos 2026-06-14 16:42:32 op Doe een wheelie
Klopt.
-1 kudos 2026-06-14 16:39:31 op Driften met je Opel Manta
Is dat hoe Musk nu Tesla gaat noemen?
2 kudos 2026-06-14 16:37:57 op Driften met je Opel Manta
Zet de snelheid eens op x2, komt aardig in de buurt he!
4 kudos 2026-06-14 16:36:25 op Driften met je Opel Manta
Kost je een setje banden maar dan gaat ie prima door een paar bochtjes idd.
2 kudos 2026-06-14 16:05:47 op VR-games altijd leuk
Kun je ook gewoon buiten doen. Al was ie dan nu wel dood geweest.
6 kudos 2026-06-14 16:04:07 op Australie - Turkije stream kijken op een groot scherm!
De spelers zetten 'm even op pauze om te plassen en een nieuw biertje te halen.
101 kudos 2026-06-14 16:02:05 op Ondertussen bij het Witte Huis
Als je een clown in het witte huis laat wonen wordt het vanzelf een circus.
3 kudos 2026-06-12 13:50:20 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
En op 0:02 natuurlijk ook al...
5 kudos 2026-06-12 13:05:17 op Bestel nu, we zitten voor u klaar!
Ik koop toch liever wat drones denk ik.
5 kudos 2026-06-10 21:06:51 op Even een laat recensietje tikken voor House
Fake Taxi en de Casting Couch zijn ook al zo voorspelbaar.
15 kudos 2026-06-10 11:48:12 op Eet smakelijk, even zitten
Als je de hele tijd om aandacht loopt te vragen, moet je er niet van opkijken als je aandacht krijgt.
5 kudos 2026-06-10 10:56:14 op Wat vinden jullie...
Heeft ze al.
31 kudos 2026-06-09 22:55:04 op Dit wil ik ook kunnen
Ja hoor, maar dat gaat die kerel zijn rug kosten.
1 kudos 2026-06-09 22:15:11 op Rollen omgedraaid
Hou op, ik krijg dorst.
6 kudos 2026-06-09 20:46:19 op De buurman is er klaar mee
Als de platen eraf zijn de politie bellen. Iemand was er al aan begonnen zo te zien.
1 kudos 2026-06-09 20:42:02 op Jij gaat de bus uit
Dat is een datingsite voor mensen met een fatbike en mensen die graag achterop komen zitten.
1 kudos 2026-06-08 23:07:22 op Afslag gemist?
Die dingen zijn zo licht dat je ze al wegduwt voordat de kreukelzone zijn werk gaat doen.
2 kudos 2026-06-08 23:04:34 op Lekker schommelen in de woonkamer
Nee, hij is er niet erg goed in.
22 kudos 2026-06-07 11:51:57 op Man doet lijm in sleutelgat
Dit soort terreur vraagt om drastische tegenmaatregelen. Vertrekken was uiteindelijk niet te voorkomen, maar je kon op zijn minst de sleutels aan een paar junks geven om het huis te strippen van al het koper.
40 kudos 2026-06-07 11:44:07 op Vaart is alles..
Vaseline op de schijfremmen geeft dit resultaat. Ook bij kinderbrommers,
14 kudos 2026-06-05 15:10:32 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Stuur oma maar even langs hoor!
16 kudos 2026-06-03 21:09:08 op Klussen met ballen
Laat die slaapkamer voorlopig maar weg!
3 kudos 2026-06-03 21:05:02 op Die ene NSB-collega
@RudiVonKrankenhaus | 03-06-26 | 20:33: Jodenstreek is het tegenovergestelde van een NSB-streek neem ik aan. Tenminste, vroeger was dat wel zo!
1 kudos 2026-06-01 19:54:31 op Matras met karakter
@owikzegmaarwat | 01-06-26 | 14:00: Leuk voor thuis zeker
4 kudos 2026-06-01 00:17:39 op Skateboardpro doet even voor
Dacht je dat dit de eerste keer al meteen goed ging dan?
11 kudos 2026-05-31 15:28:22 op Hapje sla voor de schildpadvrinden
Moana is wel flink uitgedijd zeg!
0 kudos 2026-05-31 15:21:00 op Klootviool, ff stukje touren
Met het echte stuur mag ie niet de weg op, komt ie niet mee door de keuring helaas.
34 kudos 2026-05-30 10:51:35 op Meidenfittie op stapavond
Omdat 80% van de UK bestaat uit volgevreten tokkies?
16 kudos 2026-05-29 20:59:29 op Kinderbrommer klapt op busje
Dit is geen fietser, ik zie 'm niet trappen en hij gaat veel te hard, dit is een illegaal motorvoertuig. Onverzekerd dus, stuur de rekening maar naar zijn ouders.
7 kudos 2026-05-29 19:06:41 op Beetje vlot door het verkeer
Ja dat metertje was het. Niet de 100+ km/h denk ik.
9 kudos 2026-05-27 16:34:33 op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
Dus Rolf heeft nu een schuilnaam: Ron.
16 kudos 2026-05-26 19:37:55 op Noor die als kind door z'n ouders in India is achtergelaten
Wat een kutkind moet dat geweest zijn zeg.