9,091 +12479 -3388
Kudos
#8196 (Top 2.5646%)
| Kudos/dag | 10.6 |
| Kudos/reaguursel | 8.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 211 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -231 |
9,091 +12479 -3388
Kudos
#8196 (Top 2.5646%)
| Kudos/dag | 10.6 |
| Kudos/reaguursel | 8.35 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 211 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -231 |
1,089
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.27 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 45 |
| Geregistreerd op | 17-02-2024 |
| Eerste reactie op | 17-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 09:20:58 door Thatsjustlikeyouropinionman op Koning Willey is lekker ad-rem
Mag echt wel..nog altijd vliegtuigen vol tokkies die 8 dagen all inclusive in een zwembad gaan liggen in het zuiden van Europa.
5 kudos 2026-06-21 07:43:13 door Tiszoalstis op Koning Willey is lekker ad-rem
Beatrix heeft ze met "de groene draak" naar daar gebracht hoorde ik.
25 kudos 2026-06-21 07:06:04 door henkwestbroek op Koning Willey is lekker ad-rem
Je mag gewoon een ticket kopen hoor, probeer maar.
17 kudos 2026-06-21 06:21:40 door Lux-et-Libertas op Koning Willey is lekker ad-rem
Die vliegen met groene kerosine en in een Plugin Hybrid vliegtuig
9 kudos 2026-06-21 06:20:32 door klokdiekoekkoekt op Summerville scoort de 5-1
Mens, ga koken
4 kudos 2026-06-12 07:42:46 door Dofolo op Al me dierbare persoonen
Dat is geheid een neefje of zoon die het heel goed kan.
22 kudos 2026-05-24 17:05:29 door metjehoofd op Lubach over Islamkritiek
Het is vermoeiend dat mensen toch elke video weer de politiek erbij moeten halen. Ik ben moe van de polarisatie; Links, rechts, beide niks mis mee maar respecteer elkaar gewoon
1 kudos 2026-05-13 05:37:26 door grauwekiekefief op Fikkie stoken in Loosdrecht
Grappig dat ze daar ook neppe stone jassen hebben. Deze witte mannen moeten lekker met zijn alle liedjes gaan blijven zingen in een voetbal station.
0 kudos 2026-05-12 20:32:10 door Godjeminaz op Fikkie stoken in Loosdrecht
Je hebt een goedgekozen schuilnaam.
0 kudos 2026-05-04 20:01:04 door WieWilWat op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
@Forza_Ruud_Krol Gaza, die creeps in de west bank, iran, libanon..
3 kudos 2026-05-04 11:56:25 door Forza_Ruud_Krol op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
@WieWilWat | 04-05-26 | 12:22:
Je zal wel Gaza bedoelen. Om een mij onbekende reden durven Palestinasupporters niet gewoon Israël, Palestina en Gaza te zeggen. Alles moet omfloerst. Mijn theorie is dat het concreet benoemen van iets ook het concreet bewijzen van dat iets mogelijk maakt, en dat vinden ze niet fijn, want vaak kloppen die beweringen helemaal niet. Zoals in jouw geval. Er zijn naar schatting nog geen tachtigduizend slachtoffers gevallen en niet die "honderdenduizenden" (ik vergeef je deze rare taalfout) waar jij het over hebt.
Dat zijn er tachtigduizend teveel, in een ideale wereld; laat daar geen misverstand over bestaan. Maar jouw overdrijving maakt jouw punt niet sterker maar juist veel zwakker. Precies zoals de eventuele sympathie van een gemiddelde Nederlander voor de Gazanen niet toeneemt maar juist afneemt als in hun naam een algemeen gerespecteerd symbool als het Nationaal Monument wordt beklad.
Als je toch teruggaat naar school voor extra taallessen, vraag dan meteen om een lesje maatschappijleer.
-10 kudos 2026-05-04 10:22:10 door WieWilWat op Monument op de Dam beklad met rode verf en tekst genocide
"Holocaust nooit meer" zegt hij, terwijl zijn land geld en steun blijft leveren aan een land dat honderdenduizenden mensen vermoord en steden plat bombardeerd.
0 kudos 2026-03-29 18:38:10 door klokdiekoekkoekt op Warm op de piste
@Loosecanon | 29-03-26 | 15:42: checken kan niet door een fillempie he?
0 kudos 2026-03-29 13:42:08 door Loosecanon op Warm op de piste
Is dit een vraag?
3 kudos 2026-03-22 10:00:07 door hfghfdhfh op Korte analyse van situatie in de Perzische Golf afgelopen week
Mand!
9 kudos 2026-03-22 08:42:39 door Knakkertjesdienst op Korte analyse van situatie in de Perzische Golf afgelopen week
Moet korter? GAS REKENING DUUR !
13 kudos 2026-03-04 08:01:24 door Forza_Ruud_Krol op KNVB legt Ulu Spor twee weken 'bezinning' op
Aldus "penis argrarius" (sic).
0 kudos 2026-02-28 23:47:34 door AmraniPlatje op Moslim boos door etende medereiziger
Spekfakkels van de bbq!
2 kudos 2026-02-23 11:06:54 door Witteke3991 op Kabinet Jetten I is beëdigd
Als ze weer zeggen wat aan de immigratie te gaan doen wel ja. De twee weken voor de verkiezingen zou je de politiek moeten vermijden en stemmen op basis van de afgelopen 2 jaar.
2 kudos 2026-02-20 13:13:17 door Plofcavia op Ambulance? Snel aan de kant…
Een bekeuring is om ervoor te zorgen dat het in de toekomst niet meer gebeurt. Dat je wel twee keer nadenkt om een betreding nogmaals te begaan. Wat we hier zien is totale onkunde en paniek, dus zou een inname en het opnieuw laten behalen van een rijbewijs een betere optie zijn.
-3 kudos 2026-02-15 14:38:30 door Johnny schijtlint op Obama dropt bommetje tijdens intervuu
Want wegkijken en negeren is beter natuurlijk? Als niemand er aan denkt, kan het ook niet erger worden.
22 kudos 2026-02-15 14:27:37 door MaikelMaikelsen op Obama dropt bommetje tijdens intervuu
Dat soort uitspraken vragen om iets meer uitleg vind ik.
1 kudos 2026-01-30 08:12:23 door Opbokkert op Demonstratie utrecht
*qeld
3 kudos 2026-01-28 08:47:53 door Penis-argrarius op Politie schopt doekjes
Wij en moet wijven zijn
-2 kudos 2026-01-26 13:18:00 door Zolderkamervragen op Motorrijder met micropipi
De Harley want da's altijd herres.
1 kudos 2026-01-18 17:34:16 door Penis-argrarius op Chaos na Heracles - FC Twente
Rellende
-2 kudos 2026-01-16 09:08:47 door schmmm op Meisje kan toveren
Ik kook graag van (voor) haar.
1 kudos 2026-01-13 07:58:20 door Greenhorn op Die is goed met kaarten
@Penis-argrarius | 12-01-26 | 13:53: Ha, gay...
-2 kudos 2026-01-13 03:31:42 door altijd-guus op Ice ice baby
Wat ze in de VS "links" noemen is qua politiek te vergelijken met de FvD of JA21 hier, dus zo links is het daar allemaal niet.
5 kudos 2026-01-12 23:14:01 door geenitalieen op Ice ice baby
Typisch een opmerking van een boere lul
12 kudos 2026-01-12 22:03:16 door Tokkiemagneet op Ice ice baby
Mensen die geen politiestaat praktijken voor hun deur willen links debielen noemen..
-3 kudos 2026-01-12 12:53:14 door Penis-argrarius op Die is goed met kaarten
Ja
12 kudos 2026-01-12 11:33:52 door JAFO op Die is goed met kaarten
nee jij trekt volle zalen
1 kudos 2026-01-09 19:06:44 door Erwaseenseen op Iran staat op
Kijk aan jou hebben we wat. Een kerel met karakter, boordevol talent, kin omhoog en schouders naar achteren.
-2 kudos 2026-01-09 10:36:09 door Cohoni op Iran staat op
@pietpvv | 09-01-26 | 10:12: Men heeft de 'Marathon' film referentie niet helemaal door volgens mij haha
6 kudos 2026-01-09 09:12:53 door pietpvv op Iran staat op
@Cohoni | 09-01-26 | 09:17: Rustagh
0 kudos 2026-01-09 08:17:55 door Cohoni op Iran staat op
-weggejorist-
0 kudos 2026-01-08 16:21:11 door pietpvv op Waar sneeuwt het nu het meest?
@PPeterrr | 08-01-26 | 12:43: Jawel, maar doen ze in dit geval niet.
0 kudos 2026-01-08 11:43:16 door PPeterrr op Waar sneeuwt het nu het meest?
Mogen ze geen humor meer maken dan?
0 kudos 2026-01-07 09:45:01 door de bartsmitridder op Binnen opwarmen bij winterweer
Ze zit de milkshake op te kloppen, dus ik denk 't wel.
-1 kudos 2026-01-02 15:30:49 door Vanderlinde op Meisje in Mercedes komt niet meer weg
Klopt, afremmen op de motor. Zo en niet anders als je dan toch op zomerbanden blijft beunen met achterwielaandrijving.
0 kudos 2026-01-01 01:06:27 door Uhoortnogvanons op Bij de Lidl in Duitsland
@henkslaaf | 31-12-25 | 18:16: Net als al het vuurwerk.
0 kudos 2025-12-31 17:16:23 door henkslaaf op Bij de Lidl in Duitsland
Gewoon op oudjaarsdag om 12u naar Duitsland net over de grens en alle hyena's zijn al weg.
3 kudos 2025-12-31 14:53:50 door GansHanders op Bij de Lidl in Duitsland
@pvpb | 31-12-25 | 15:43: Omdat je in alle rust vuurwerk wilt kopen.
2 kudos 2025-12-31 14:43:14 door pvpb op Bij de Lidl in Duitsland
Waarom zou je dat willen? Tenzij je infantiele tokkie bent, natuurlijk.
1 kudos 2025-12-31 10:13:11 door Penis-argrarius op Mijn papa werkt bij de politie
Nee jaytee straffen moet nut hebben en uitgevoerd worden. Maar zolang we in Nederland de probleemgroepen niet mogen benoemen zal Nederland steeds verder wegrotten. En maar debiele filmpjes maken die klauwen met geld kosten en de doelgroep missen.
0 kudos 2025-12-31 08:06:33 door jaythee op Mijn papa werkt bij de politie
Als iedereen zich gedraagt is er ook geen politie nodig toch? Straffen zijn er niet voor om iemand zomaar te pesten.
Denken is lastig
13 kudos 2025-12-31 07:06:26 door Gsix82 op Mijn papa werkt bij de politie
Jij had zeker geen held als pappa?
0 kudos 2025-12-29 09:49:15 door DiePanzerVorwaerts3 op Geen verkiezingen in oorlogstijd?
@NIngenieur_Hogendijk | 29-12-25 | 10:05:
Fijn dat je het noemt, maar Rusland is nog steeds de agressor. Volgens jouw redenatie waren de Amerikanen ook onrechtmatig bezig in WOII want boehoe SS'ers afgeknald en Dresden gebombardeerd.
Oorlog moet natuurijk alleen schoon zijn als het in jouw straatje past.
1 kudos 2025-12-29 09:45:14 door Alkaline op Geen verkiezingen in oorlogstijd?
@NIngenieur_Hogendijk | 29-12-25 | 10:05
Wolynië is WOII-geschiedenis: massaal geweld in 1943-44 in Wolynië/Oost-Galicië, vooral tegen Poolse burgers. Dat is moreel te veroordelen, maar geen argument dat Rusland in 2022 Oekraïne mag binnenvallen of dat Oekraïne nu geen soevereine staat zou zijn.
Wat MH17 betreft:
De oorzaak is dat het toestel is neergehaald door een Buk-raket vanuit conflictgebied. Internationale onderzoeken en rechtspraak wijzen op Russische betrokkenheid.
Extra relevant: in mei 2025 oordeelde de ICAO-raad formeel dat Rusland verantwoordelijk is voor het neerhalen van MH17 (schending van de Chicago Conventie).
Je kunt discussiëren of Oekraïne het luchtruim verder had moeten beperken, maar dat maakt Oekraïne niet de dader. Dat is hooguit een veiligheidsdiscussie. De dader blijft degene die schiet.
Wat Nord Stream 2 betreft: het onderzoek loopt nog; er is geen publiek bewezen dader aangewezen.
Feit is wel dat de pijpleiding een belangrijke inkomstenbron zou zijn voor Rusland.
In die zin wordt sabotage door sommigen gezien als een defensieve maatregel om geldstromen naar de Russische oorlogsindustrie te ondermijnen.
Maar ook dat, Oekraïne aanwijzen als dader, blijft speculatie zolang onderzoeken lopen.