43,653 +59250 -15597
Kudos
#1331 (Top 0.4165%)
| Kudos/dag | 26.01 |
| Kudos/reaguursel | 6.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1074 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
43,653 +59250 -15597
Kudos
#1331 (Top 0.4165%)
| Kudos/dag | 26.01 |
| Kudos/reaguursel | 6.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1074 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -364 |
7,002
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 4.17 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 23.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 53 |
| Aantal x weggejorist | 85 |
| Geregistreerd op | 15-11-2021 |
| Eerste reactie op | 19-11-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-25 01:56:10 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
"Hij kan ook heel lief zijn."
7 kudos 2026-06-25 01:55:02 op Mij slaan?
Ik ben gek op vlees eten. Ik weet dat er misstanden zijn in de dierhouderij en dat die industrie slecht is voor de planeet, dus koop ik vrijwel uitsluitend biologisch-dynamisch vlees (en is dientengevolge mijn vleesconsumptie meer dan gehalveerd, want dat is reteduur). Ik weet dat mijn organisme of de aarde prima zonder vleesconsumptie kan. In sommige opzichten zou dat zelfs de betere optie zijn.
Maar ik ben gek op vlees eten. Het is één van de lekkerste dingen die ik ken. Binnen dat kader doe ik wat ik kan om het zo verantwoord mogelijk te consumeren (biologisch-dynamisch; zoveel mogelijk van de zelfslachtende slager in de buurt; enz.).
Dat kun je zeker hypocriet noemen, ja.
Maar ik zie niet in waarom ik dan het slaan of prikken van deze dieren niet mag veroordelen, of waarom ik de betreffende mannen niet naar de hel mag wensen, of waarom ik hier niet hardop mag zitten juichen voor dat stiertje. Team Stier boppe!
0 kudos 2026-06-24 23:50:18 op Technologie gaat ver
@Lelijke_aap | 24-06-26 | 22:52:
Chriet Titulaer *
4 kudos 2026-06-24 15:30:44 op Vetzakken in de sportschool
Ze kan het wel goed bedoelen maar het is niet om aan te zien en niet om aan te horen. Die gore kauwgum, een vocal fry waar je plakjes van kan snijden, half afgemaakte zinnen, dat betweterige toontje. Afgrijselijk.
0 kudos 2026-06-24 15:28:18 op Vetzakken in de sportschool
Ze kan het wel goed bedoelen maar het is niet om aan te zien en niet om aan te horen.
0 kudos 2026-06-24 15:27:06 op Vetzakken in de sportschool
En dat doet ze op een manier die het behang doet krullen.
Ze kan het wel goed bedoelen maar het is niet om aan te zien en niet om aan te horen.
1 kudos 2026-06-24 15:20:58 op Mevrouw enorm kwaad over haar dates!
In de jaren 70 kreeg je hier een BKR-subsidie voor.
-4 kudos 2026-06-24 12:11:14 op Vetzakken in de sportschool
Slecht geacteerd door een intellectueel uitgedaagde gnoom met een spraakgebrek.
4 kudos 2026-06-23 23:22:53 op Heethoofd op de weg
@scarface123 | 23-06-26 | 23:13:
Nee, dat is niet toegestaan. Raadzaam wellicht, begrijpelijk zeker, probleemloos bijna altijd - maar niet toegestaan.
3 kudos 2026-06-23 23:15:05 op Debieltje in Polo
Zijn gezicht smelt ervan, zo te zien.
-1 kudos 2026-06-23 23:11:21 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Nou.... de uitshirts van Argentinië zijn wel spectaculair, hoor.
4 kudos 2026-06-23 22:18:50 op Naam bij je beroep v2834
Dan heet zijn broer zeker Ed.
0 kudos 2026-06-23 16:06:43 op Ford fiesta compitition
De Rabobank.
35 kudos 2026-06-23 16:04:52 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Als *
je je *
oor *
legt, *
zee. *
12 kudos 2026-06-23 16:03:47 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
En zelfs dat niet want het is nep.
2 kudos 2026-06-23 16:00:34 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Oranje!
1 kudos 2026-06-23 16:00:09 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
@DikkeDakDuif | 23-06-26 | 10:37:
Nou, kom maar op met je onderbouwing dan.
Verifieerbare en betrouwbare bronnen, hè.
1 kudos 2026-06-23 15:58:20 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
@Lux-et-Libertas | 23-06-26 | 09:13:
En ondanks die andere prioriteiten is Nederland echt een behoorlijk veilig land. Je loopt zeer weinig kans gerold, beroofd, vermoord te worden. Dat blijkt uit alle statistieken.
Dat mensen zich onveilig VOELEN is een andere zaak. Misschien voelen sommige van die Chinezen zich ook niet veilig, terwijl jij daar watertandend naar zit te kijken. Dat kan, het ene sluit het andere niet uit.
Ik vind een verkeersovertreding niet zo goed vergelijkbaar met een gewelds- of vermogensmisdrijf, maar ook daar sluit wat mij betreft het ene het andere niet uit. Van mij mag bijvoorbeeld die telefoonboete best naar 800 euro - maar sowieso moet het m.i. mogelijk worden om buitenlandse zakkenrollers acuut uit te zetten met een inreisverbod erbovenop (dat laatste is nu wettelijk niet toegestaan).
Doe overigens niet zo interessant met je "zige** (zakkenroller) s". Schrijf gewoon wat je bedoelt: zigeuners.
-3 kudos 2026-06-23 08:50:54 op Goeiemorgen, anders
Darude - Sandstorm
0 kudos 2026-06-23 08:49:18 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Dumpert is geen nieuwsplatform.
0 kudos 2026-06-23 08:48:20 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@usb stok | 22-06-26 | 16:51:
Klopt, het heeft te maken met protest tegen zelfverrijking en corruptie.
Waar het filmpje is opgenomen, is inderdaad een andere locatie dan waar Trump c.s. willen bouwen. Maar de link is dat projecten als dat van de familie Trump in Albanië onveranderlijk gepaard gaan met corruptie en vuiligheid. Gezien Trumps eigen bepaald niet brandschone verleden met vastgoed- en andere projecten, is het niet zo raar dat mensen die verdenking richting Trump c.s. hebben.
If it walks like a duck, if it quacks like a duck - enzovoort.
0 kudos 2026-06-23 08:37:09 op Aan de kant er is brand
Van onze auto werd ooit de spiegel eraf gereden door een ladderwagen. De buurman zag het gebeuren. Belletje naar de brandweer, die een melding naar de betreffende verzekeringsmevrouw deed, en binnen een week was de spiegel kosteloos vervangen. Kosteloos voor ons althans.
Die chauffeur belde zelfs nog na om sorry te zeggen. Dat had niet gehoeven, ongelukjes gebeuren wel eens, maar netjes was het zeker.
4 kudos 2026-06-23 08:30:44 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Tjongejonge wat overdreven nou weer.
Misdaad is er overal en altijd; een deel van de mensheid zit nou eenmaal zo in elkaar.
Het kan altijd beter met de pestdierenbestrijding, maar Nederland is desondanks een superveilig land.
Zie bijvoorbeeld ook https://www.cbs.nl/nl-nl/visua...
0 kudos 2026-06-22 23:00:26 op Dus al het baltalent loopt op het WK rond?
Beter dan de Harlem Globetrotters.
-7 kudos 2026-06-22 22:58:27 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Geen jeweetwel | 22-06-26 | 22:14:
Nee hoor. Sommige mensen hebben de behoefte om oprecht medeleven te tonen en te uiten.
Jij niet? Prima. Maar tot het tegendeel bewezen wordt, moet je die anderen gewoon in hun waarde laten.
Toen de zeventienjarige Lisa werd afgeslacht door die asielimbeciel heeft zo'n beetje half Nederland zijn medeleven betuigd met haar nabestaanden. Niet omdat ze daar een schouderklopje voor wilden, maar gewoon omdat die emotie eruit moest. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is.
4 kudos 2026-06-22 21:55:17 op Putain zat in een dagelijkse dip.
O ja joh?
Nou, ik blijf erbij dat je maar een end in de ruimte lult.
Bewijzen leveren of lekker verder krabbelen in je Geheim Dagboek.
Poetin, Prigozjin, één pot nat. Oorlogshitsers, misdadigers, zelfverrijkers, gevaarlijke gekken.
6 kudos 2026-06-22 21:51:39 op En daar is nummer 18
Dan had hij deze twee niet nu gemaakt maar wellicht later. Want hij kan dat.
Neemt niet weg: rood was echt wel een reële optie.
Ik vind het overigens een hoogst onsympathieke man.
1 kudos 2026-06-22 21:47:27 op Kliko skien oftewel, tief maar neer!
Denken is nooit een mogelijkheid geweest.
5 kudos 2026-06-22 21:43:45 op Donkere dagen voor HalperNL
Zeer bedenkelijk. Hoogst bedenkelijk. Onbewijsbaar. Misschien volledig gefantaseerd. Zowel wat er gezegd wordt als hoe het gezegd wordt, is afschuwelijk.
Nou jammer dan.
Daar zit echt helemaal niemand mee.
Weg met deze rotte appel.
4 kudos 2026-06-22 21:37:18 op Meisje kan geen hellingproef met de auto
Papa.... ik heb iets heel ergs gedaan...
-2 kudos 2026-06-22 21:34:31 op De familie van Lucien wil graag de Rode Duivels bedanken.
Vlaming *
We *
verwachten *
geraken *
n'est-ce pas *
Hoe "we" overigens ongemakkelijk zouden kunnen worden van het feit dat België ondermaats presteert, mag je nog eens komen uitleggen. Misschien is het een valse vriend en betekent "ongemakkelijk" in jouw dialect (ook) iets als "ongepast"? Of, wat me aannemelijker lijkt, je reaguurt als een boer met kiespijn omdat je hoopt dat Nederland het uiteindelijk niet zo goed blijkt te hebben gedaan als België? Kinderachtig.
10 kudos 2026-06-22 21:26:24 op Twee zakkenrollers verjaagd uit de Kalverstraat!!!
Eh... je begrijpt hopelijk wel dat hij haar niet alleen laat? Veel te winstgevend, een goed koppel. Maar door te rennen vergroot hij zijn straffeloos wegkomen.
Zij heeft allang niets incriminerends meer bij zich, dus die denkt ook: kom maar op, Jaime.
En ze komen ermee weg, letterlijk en figuurlijk.
Ik vind die spuitbus van jou een goed idee, vooral in combinatie met uitzetting en ongewenstverklaring.
Dat je als toerist door Boekarest loopt en denkt: wat een rare mode, al die rooie gezichten en haren.
Tuig is het, absoluut tuig, tuig van de richel.
0 kudos 2026-06-22 16:19:00 op Wat denkt je kat
Maar als ze er zijn, zitten ze op Dumpert.
47 kudos 2026-06-22 16:16:14 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Nood breekt wet.
-8 kudos 2026-06-19 09:26:44 op Hydratatiepauze voor cobra
Tie?
1 kudos 2026-06-16 01:34:11 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Je hebt het dus over Joris, want die maakte dat titeltje.
0 kudos 2026-06-16 01:32:46 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Weoeoeot | 15-06-26 | 17:30:
Nou, dan lees je het toch niet?
En als je het wel leest, hoef je het toch niet belangrijk te vinden?
Je gaat heus niet naar de galeien als je ergens anders over denkt dan wat je de NOS of wie dan ook toedicht.
Trouwens, met je 'vroegah': toen waren kranten VEEL subjectiever dan nu. De Waarheid spande misschien wel de kroon, die verzonnen gewoon verhalen en interpretaties, allemaal om het arbeidersparadijs op aarde dichterbij te brengen. Maar ook de toen nog katholieke Volkskrant deed helemaal niet objectief verslag ergens van; je werd overstroomd met interpretaties en waarden vanuit een zeer bepaalde hoek. Het Vrije Volk was de krant van de sociaaldemocraten toen dat nog een zeer belangrijke middenpartij was - maar daarom nog geen objectieve krant.
Ik zie niet dat de NOS hier een positie innneemt. Ze geven alleen het nieuws door dat die man een gebaar maakt dat door sommige belangengroepen als extreemrechts wordt gezien. Nergens staat dat de NOS dat gebaar of dat onderzoek of die visie wel prima vindt of juist niet.
Relax, man.
2 kudos 2026-06-16 01:21:27 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ja dat kan resp. dat doet er niet toe.
Het kan heel goed zijn dat die man helemaal geen extreemrechtse sympathieën heeft. Dat gaat de FIFA dus uitzoeken.
5 kudos 2026-06-16 01:19:38 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Extreemrechtse nazi = contradictio in terminis?
Tuurlijk joh.
Koekoek!
-13 kudos 2026-06-15 21:45:13 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Als Nederlanders naar het oosten gaan, volgen de vliegen.
4 kudos 2026-06-15 21:43:16 op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
@simvastatien | 15-06-26 | 20:53:
Heel interessant, maar gaat u verder.
5 kudos 2026-06-15 21:42:31 op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
Dat is dus van Gerard Reve.
8 kudos 2026-06-15 21:39:03 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Leuke lamp overigens.
3 kudos 2026-06-15 21:35:43 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Met twee t.
12 kudos 2026-06-15 16:31:34 op Crisis in het onderwijs
Jou hoeft hij in elk geval niet aan te pakken dan.
3 kudos 2026-06-15 14:51:10 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@Rolmops2000 | 15-06-26 | 12:44:
Dan lees je het toch niet?
Wees blij dat we in een vrij land leven met veel verschillende media.
0 kudos 2026-06-15 14:48:43 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Doe niet zo raar. Of die man iets kwaads in de zin had, moet nog maar blijken, maar je wou toch niet iemand gaan verwijten dat hij of zij betere ogen heeft dan jij?
1 kudos 2026-06-15 14:45:51 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ik zie niet in waarom we ons niet zouden boos maken om allebei.
De corruptie bij en het machtsmisbruik door grote sportorganisaties is natuurlijk afgrijselijk. Uiteraard moet daar iets aan gedaan worden. Dat loopt elke keer op bijna niks uit, zó groot en machtig zijn die mastodonten.
Maar ik zie niet in dat je bij wijze van compensatie dan een hele of halve neonazi zijn gang mag laten gaan. Die moet óók een forse douw krijgen.
Althans, áls hij dat is. Dat moet eerst nog maar eens worden uitgezocht.
14 kudos 2026-06-15 14:41:30 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ja, dat kan inderdaad.
Zo maakt het ook uit of je je linker- of rechterarm opsteekt en of je dat doet met gebalde vuist of gestrekte vingers. Sommige mensen zwaaien op een bepaalde manier met hun hand voor hun bovenlijf; "een kruisje slaan", heet dat. Dat noemen ze nou "symbolen".
Maar dit hóeft niet een symbool van extreemrechts te zijn. Misschien is het wel een geintje naar zijn neefje van zes. Weten wij veel. En daarom zoekt de FIFA het dus uit.
Snap je het nou een beetje, bolleboos?
15 kudos 2026-06-15 14:30:54 op Koprol met wielrenfiets
"Een oudere toeschouwer rolde de weg op en knalde tegen Nederlands talent Paul Vriesman (afkomstig van de opleidingsploeg van Decathlon CMA CGM) op, die op spectaculaire wijze een salto maakte. De renners achter hem hadden net zo weinig geluk, en smakten eveneens hard tegen het asfalt. Wonderwel hadden zowel de renners als de toeschouwers geen serieuze verwondingen, maar het had veel erger kunnen aflopen."
Bron: https://www.indeleiderstrui.nl...