DumpStats voor PatrickHatrick

59,567 +62632 -3065

Kudos

#875 (Top 0.2738%)

Kudos/dag 18.15
Kudos/reaguursel 16
Meeste kudos op 1 reaguursel 2913
Minste kudos op 1 reaguursel -82

3,722

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.13
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 36.7
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 30-06-2017
Eerste reactie op 30-06-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-24 20:15:40 op Voetbal is emotie
@Wolcio | 24-06-26 | 20:13: Je kan hem denk ik wel wat langwerpiger maken aan 1 kant, maar dan verzinnen we wel een regel dat je niet vooruit mag gooien, maar alleen zijwaarts. Anders gooien ze hem gewoon naar de andere kant.

-1 kudos 2026-06-24 19:52:17 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Yup, en als je dan iets zegt over criminaliteit dan is er altijd wel iemand die komt met 'criminaliteit daalt al jaren hoor' terwijl je links en rechts artikelen en filmpjes ziet over politie die afraadt om aangifte te doen of 30% van alle aangiften niet in behandeling nemen.

Zelfde met OV poortjes op station. Zijn altijd dezelfde die er gewoon doorheen lopen.

2 kudos 2026-06-23 15:29:54 op Dames hebben een mening
is dit niet zo een filmpje waar ze een andere vraag ervoor plakken?

-13 kudos 2026-06-22 21:52:43 op En daar is nummer 18
Ik vraag me weleens af waarom mensen voetbal kijken. Ik doe dat zelf omdat ik van mooi voetbal hou en als ik dan zie hoe hij even inhoud zodat iedereen kan aansluiten, zichzelf vrijspeelt en een perfecte pass geeft op Alvarez, dan een half onderschepte pass prachtig controleert met zijn hak en met de nodige mazzel binnenschiet dan snap ik echt niet waarom mensen over vorige wedstrijd of vorig WK beginnen. Geniet van het laatste WK van de grootste aller tijden.

1 kudos 2026-06-22 07:54:01 op NK wielrennen gaat fout
Lekker minnen, maar kijk eens van 0:06 tot 0:08 bij tweede filmpje. Spawnt gewoon een fiets in de reet van een van de renners.

20 kudos 2026-06-17 14:26:45 op Waarom deze boodschap?
Ik word zo moe van die types die Amerikaanse shit blind projecteren op de Nederlandse maatschappij. Sinds George Floyd doen we alsof er in Nederland ook een of ander politieprobleem is terwijl daar nul sprake van is. Dan moet je toch een chronisch online sukkel zijn die nooit in aanraking is gekomen met de politie?

8 kudos 2026-06-14 21:33:57 op Opstelling Oranje tegen Japan
We hebben best goede spelers die bij goede clubs spelen, maar we hebben niemand meer die een van de echte toppers in een club is. Degene die het meest in de buurt van die status komen zijn Van Dijk die al een beetje op de retour is en Dumfries.
Een speler als Robben, Sneijder en Van Persie die bij respectievelijk Bayern, Inter en Arsenal de beste of op een na beste speler waren die hebben we niet meer.

9 kudos 2026-06-12 18:28:03 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Ja als we Katy Perry, de vrouw van Jeff Bezos en nog wat dames de ruimte in knallen dan is het fantastisch, maar als we voor een daadwerkelijke missie 4 competente mannen sturen dan is het hek van de dam. Wanneer krijgen dit soort activisten in de gaten dat de dubbele standaard averechts werkt?

64 kudos 2026-06-10 15:06:11 op Eet smakelijk, even zitten
Wat is het tegenwoordig kut om politieagent te zijn zeg. Als een brocollikapsel iets jat en je pakt ze aan dan wordt je door 20 man gefilmd en wordt je landelijk racist genoemd, snelwegplakkers mag je alleen met fluwelen handschoentjes aanpakken en 9 van de 10 keer heb je met dit soort kneusjes te maken.

5 kudos 2026-06-08 16:26:19 op In de islamosfeer...
@THerzl | 08-06-26 | 13:34: Google voor de grap eens op 'womens rights map' en 'percentage population muslim map' en zie de overlap.

0 kudos 2026-06-08 16:21:16 op In de islamosfeer...
Het is precies andersom. Dit soort gasten vertellen hoe een substantieel deel van hen denken alleen nemen mensen het niet serieus omdat het zo ver van hun eigen standpunt afstaat dat ze het niet geloven.

2 kudos 2026-06-08 16:19:20 op In de islamosfeer...
SGP heeft nog nooit meer dan 3 zetels gehaald en is bijna volledig beperkt tot wat dorpen in de bible belt en pinkstergemeenschap. Dit is een groep die steeds groter wordt en halve binnensteden overnemen.

2 kudos 2026-06-07 21:03:00 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Timw12345 | 07-06-26 | 19:37: Geef zelf les, er is inderdaad een onterecht stigma rond het VMBO, maar daar komen wel de meeste van mijn leerlingen vandaan die dit soort gedrag vertonen.

3 kudos 2026-06-07 09:52:50 op Man doet lijm in sleutelgat
Het is natuurlijk nooit altijd hetzelfde, maar in mijn ervaring zijn mensen die dit doen de types die een simpel meningsverschil niet kunnen accepteren en denken dat ze dit mogen flikken omdat zij de 'juiste' mening hebben en jij niet.

-20 kudos 2026-06-07 09:50:52 op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
Ja best veel extreme seksuele reacties ja, 4 reaguursels voor die van jouw, 2 niet seksueel, 1 seksueel met duizend minkudo's en 1 die dat reaguursel afkeurt.

2 kudos 2026-06-06 16:26:49 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Klerkberk | 06-06-26 | 16:02: "Black Lives Matter (BLM) is een internationale mensenrechtenbeweging en een activistisch netwerk dat strijdt tegen politiegeweld, systemisch racisme en ongelijkheid."

Dan nu een bericht over Noord-Korea volgens Noord-Korea: "De Democratische Republiek Noord-Korea is een republiek die zich inzet voor internationale arbeidersrechten en strijd tegen de excessen van kapitalisme om haar eigen bevolking eerlijker en gelijker te maken"

8 kudos 2026-06-06 16:22:31 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ooit bij stil gestaan dat dit door 'neonazi's' is overgenomen door de hypocrisie dat BLM overal werd geroepen, geschreven etc terwijl WLM meteen als racistisch werd gezien?

Dit is net zo debiel als toen 4chan mensen ervan had overtuig dat het oke symbool racistisch was.

7 kudos 2026-06-01 21:22:25 op Creepshotter in boom aangepakt
@vlinderfitness | 01-06-26 | 19:46: Dit is de reden dat ik graag door de reaguursels scroll. Zit eigenlijk altijd wel iemand bij die zijn huiswerk heeft gedaan en context levert. Dankuwel.

4 kudos 2026-06-01 21:18:46 op Ja joh, dan ben je echt gay.
@owikzegmaarwat | 01-06-26 | 20:15: Asmongold heeft van wat ik ervan heb gezien ongeveer 70% van de tijd gelijk op een lompe manier en ongeveer 30% is onzin of ragebait. Prima score.

1 kudos 2026-06-01 21:16:47 op Ja joh, dan ben je echt gay.
@JP8926 | 01-06-26 | 16:10: Gasten die 1 artikel over een onderzoek zien waarvan ze de methodiek niet eens kennen en dan van iedereen zeggen die het niet blind napraat dat ze 'de wetenschap' tegenspreken, snappen geen fuck van wetenschap.

-7 kudos 2026-06-01 21:14:04 op Ja joh, dan ben je echt gay.
Bewijst dit niet een beetje zijn punt? Dat is gebaseerd op foto's van mensen inclusief filters, makeup, goede camerapositie en belichting etc. Daar zijn vrouwen even een stukje handiger in dan mannen.

4 kudos 2026-05-31 08:55:57 op Dumpert Schatkamer: Berlusconi over Paay
Hoezo is het 'grotendeels' onwaar. Uit het artikel blijkt dat er twee overwegingen zijn, de rechten en dat het programma nogal grof kon zijn. Het is dus in ieder geval voor de helft waar.

31 kudos 2026-05-29 11:37:20 op Fatbikert zit op telefoon
Als je even goed kijkt dan zie je dat de automobilist zijn richtingaanwijzer naar rechts heeft aanstaan en wilt inparkeren. Dat kan echter niet omdat er achterliggend verkeer langs wil. Inparkeren is een bijzondere verrichting en dan hoor je dus voorrang te geven.

-1 kudos 2026-05-29 10:30:44 op Fatbike parking
Als je dat ding zelf gejat hebt dan ben je ook wat scherper met op slot zetten.

18 kudos 2026-05-28 21:48:42 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
@Steenpapierscharen | 28-05-26 | 21:27: Ik ga er even vanuit dat je refereert aan de grote stroom vluchtelingen die na de val van Antwerpen naar Amsterdam kwam. Dat waren echter daadwerkelijk rijke kooplieden die als protestant moesten vluchten voor de katholieke Spanjaarden. Welk handelsnetwerk, vergelijkbare religieuze en culture gewoonten en technologische kennis die we zelf niet hebben nemen de huidige vluchtelingen mee?

33 kudos 2026-05-28 08:09:16 op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Hij zegt wat mij betreft 2 dingen die de essentie raken:
"Ik heb wat bijgedragen"
"Ik voel me Nederlander"
Dat is alles wat we vragen.

0 kudos 2026-05-27 15:08:25 op Omg hele mooie stelling!
Vet trieste mensen hebben ook de podcast wereld uitgevonden en maken vet trieste podcasts die ongeveer van dit niveau zijn maar dan echt.

4 kudos 2026-05-27 00:18:05 op Next level flirten
Oke ik doe normaal maar... Ik bats wel met je moeder.

91 kudos 2026-05-25 16:14:00 op Skaten over de railing
Misschien eerst even kijken voordat je je trucje doet.

17 kudos 2026-05-24 12:07:14 op Lubach over Islamkritiek
Dan wil ik toch een kleine lans breken voor Turken, die zijn over het algemeen een stuk beter geïntegreerd dan Marokkanen en zijn vaak ondernemer.

8 kudos 2026-05-24 12:06:19 op Lubach over Islamkritiek
@hansworzt | 24-05-26 | 11:29: Het waren er in 2024 155.000 uit niet EU/EFTA landen waarvan je ervan uit mag gaan dat ruim tweederde moslim is. Die 100k klopt dus wel ongeveer.

15 kudos 2026-05-24 11:56:17 op Lubach over Islamkritiek
en hoeveel van die cabaretiers zijn onthoofd? Want dat gebeurde bij de redactie van Charlie Hebdo en de docent Samuel Paty.

43 kudos 2026-05-21 17:23:12 op Een stukkie fruit
Ik probeer braaf twee stuks fruit per dag te eten, maar na een halve meloen zit ik vaak al best wel vol.

26 kudos 2026-05-18 18:49:46 op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Weet je nog dat die kerel in Rotterdam een ventje aansprak op het feit dat hij met zijn fatbike bijna zijn dochter omver reed? Die werd 200m verderop door 10 man familie in elkaar getikt. Zo denkt dit soort volk ironisch genoeg, alles wat er anders uitziet dan zij is minderwaardig.

15 kudos 2026-05-18 18:34:51 op Kleine W voor depridennis
Dat onderzoek is gelul. El Salvador was een land met een van de hoogste criminaliteitscijfers ter wereld. Sinds Bukele keihard straft is het een van de veiligste landen ter wereld. Zijn beleid is nogal extreem maar het werkt wel.