42,050 +45554 -3504
Kudos
#1398 (Top 0.4374%)
| Kudos/dag | 25.92 |
| Kudos/reaguursel | 11.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 970 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
42,050 +45554 -3504
Kudos
#1398 (Top 0.4374%)
| Kudos/dag | 25.92 |
| Kudos/reaguursel | 11.37 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 970 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
3,699
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.28 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 45 |
| Aantal x weggejorist | 63 |
| Geregistreerd op | 28-04-2018 |
| Eerste reactie op | 15-01-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-20 11:03:54 door Loftsiler op Kampen hij komt eraan!!
scherp!
-3 kudos 2026-06-20 07:42:14 door jebuurindefrituur op Autorijden gaat fout
Nou ja technisch gezien zat die niet achter het stuur
0 kudos 2026-06-15 07:12:23 door Kuchiru op Van links naar rechts in Dallas!
Die verdienen niet genoeg om daar te zijn.
5 kudos 2026-06-12 17:35:30 door Eephje op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Stuk voor stuk, overigens
11 kudos 2026-06-09 16:49:54 door TafellampUnited op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
overduidelijk een franstalige, zal wel een belg zijn. En die BMW meneer is de oelewapper de fietser niet.
-13 kudos 2026-06-09 16:46:00 door Xummon op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Op zijn opgevoerde kinderbrommer
-2 kudos 2026-06-08 12:32:26 door Loosecanon op Bedrijfsongeval vastgelegd op beeld
Fawaka broertje?
7 kudos 2026-06-07 14:35:54 door Frosty7474 op Man rent bijna onder F2-wagen bij de GP van Monaco
ja hij moest nodig naar de wc en wou niet betalen dus is hij naar het VIP gedeelte gelopen aan de overkant zucht....
-7 kudos 2026-06-01 19:14:04 door PatrickHatrick op Ja joh, dan ben je echt gay.
Bewijst dit niet een beetje zijn punt? Dat is gebaseerd op foto's van mensen inclusief filters, makeup, goede camerapositie en belichting etc. Daar zijn vrouwen even een stukje handiger in dan mannen.
1 kudos 2026-06-01 17:54:10 door Nozemans op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
De MMA ooievaar noemen ze ook wel kooievaar.
0 kudos 2026-06-01 17:44:42 door SnotYoung op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@Kortman | 01-06-26 | 18:12:
Maar goed dat ie dan aan een touwtje zat...
1 kudos 2026-06-01 16:12:57 door Kortman op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Moeders had zomaar kunnen denken dat het kuiken verzwakt was en deze uit het nest gooien.
https://www.vogelbescherming.n...
0 kudos 2026-06-01 16:07:44 door Eephje op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
@null | 01-06-26 | 18:06: Issie dan mooi, dan is het een mooievaar.
0 kudos 2026-06-01 16:07:00 door Eephje op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
*rooievaar
3 kudos 2026-06-01 16:06:26 door Eephje op Ooievaarskuikens verstrengeld in vislijn
Spuit em rood en je hebt een rooivaar.
-4 kudos 2026-05-31 20:52:54 door FreddyboyK op Terror kat verdedigt terrein
Dan was het anders afgelopen.
5 kudos 2026-05-31 10:17:36 door Hetlievemeisje op Meisje moet alsnog oscar krijgen
Zal de dochter van Steen zijn.
3 kudos 2026-05-31 10:15:19 door freddiefred op Crossen met auto
Verdiende loon op de openbare weg
0 kudos 2026-05-31 09:34:31 door Knalluh8497 op Nextlevel netjewerp
Het was er maar eentje hoor.
1 kudos 2026-05-28 17:13:00 door Eephje op Ff naar de kapper
*nut
0 kudos 2026-05-26 12:04:01 door Sabbey op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
@spuitendezuiger: nou en? je hebt er niets hangen wat nog nooit iemand heeft gezien hoor
5 kudos 2026-05-26 08:09:46 door elpee op Geef maar toe
De kans lijkt me klein dat je daar geweest bent en dit daar gedaan hebt.
-3 kudos 2026-05-25 21:22:30 door threeheadedmonkey op Scheermesjesdief
Ja, dit is overduidelijk Henk.
23 kudos 2026-05-25 19:49:21 door DeSpuitendeZuiger op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
Jaa maar dan ziet iedereen het. Ik zou persoonlijk ook liever achter een bosje staan. Bij een hek is dan best wel asociaal.
-2 kudos 2026-05-25 19:48:03 door Lekkerekerel op Je kan maar dorst hebben tijdens het waterskiën!
Biertjeeeé!
0 kudos 2026-05-24 10:22:59 door darkracer125 op Broer ben je politie?
@IkZegNogZo | 24-05-26 | 12:00:
dashcam kneus moet zich bezig houden met normaal rijden en handhaven overlaten aan de politie.
zielige kneus dat het is.
0 kudos 2026-05-24 10:15:07 door Eephje op Broer ben je politie?
@IkZegNogZo | 24-05-26 | 12:00: dascamkneus is zelf een groter gevaar op de weg door alles achter hem zo in de gaten te houden. Deze hele situatie is potentieel gevaarlijker, dan dat hij scooterkneusje gewoon had laten inhalen.
0 kudos 2026-05-24 10:00:59 door IkZegNogZo op Broer ben je politie?
ff serieus, heb jij hetzelfde filmpje gezien?
Je bent zeker zelf ook 13 met een IQ van 60.
Scootermonk direct neerknuppelen
-2 kudos 2026-05-23 11:17:46 door VanUitDeZolderkamer op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Wat? Heel zn bek vol met kwark
-1 kudos 2026-05-21 19:03:22 door threeheadedmonkey op Trump trollen in Washington D.C.
De troll trollen? Trollception.
3 kudos 2026-05-12 18:53:53 door Matusalem op Paardjes plagen, klapjes vragen
Nou veel erger weet ik niet, want deze was goed raak.
-7 kudos 2026-05-10 10:59:25 door BeatsandRock op Kleine baas helpt bad schoonmaken
Dit is Antje niet, dit is haar zusje.
Maar inderdaad lief.
4 kudos 2026-05-03 21:03:58 door McGuyer op Wie melk morst voor een ander...
bovenhoofd?
5 kudos 2026-04-26 09:43:32 door Wateenaccountnaamzeg op Uit de oude internetdoosch: Familietrots
De naam staat onder de video en nog spel je het anders.
-9 kudos 2026-04-25 21:26:27 door HitsigeHenri op Eventjes hydrateren
Leuk dat je alle Leica-meramerken kent!
-5 kudos 2026-04-20 09:58:21 door Eephje op De vetste beelden ooit met een telefoon genomen
jaaa! dank je Julia!
2 kudos 2026-03-11 19:13:29 door Wolcio op Picobello B.V. slangenbezweerder aan het werk
Niet door wie gefilmd? Maak je zin eens compleet!
-1 kudos 2026-03-11 18:24:38 door mikkelokkio op Turbo onboardje bij Isle of Man
Ha, gay!
2 kudos 2026-03-11 07:38:55 door BillydeKlit op Altijd gezellig in de tokkiebuurt
Heb je gezopen?
0 kudos 2026-03-10 22:17:02 door Dragodra op Niet meer op m'n gemak in Dubai
Ik toch wel fig-uurrr-luk en minder oprecht bang zijn om als spion opgepakt te worden.
16 kudos 2026-03-09 16:27:03 door Kameleon4 op Da's pas teamwork
Dat is 2 keer mis gegaan, maar hoevaak gaat ze dat nou nog overkomen?
0 kudos 2026-03-08 12:36:16 door sheepstrike op Komt dat schot!
Dit is Brazilië, maar verder goed verhaal met je broccoli.
1 kudos 2026-03-05 23:33:46 door blackphilip op Ga eens bier halen!
Ja
-2 kudos 2026-03-01 21:01:02 door Eephje op Altijd gezellig in Friesland
@Pipo der Clown | 01-03-26 | 20:42: Rustaaaagh. Is toch een grapje. Moet jij notabene wel herkennen, toch?
1 kudos 2026-03-01 19:52:05 door Dweeziltje op Altijd gezellig in Friesland
@Broek der Broeken | 01-03-26 | 20:49: 'Annelies van der Pies' was leuk, maar 'Je zou het maar met Andries Knevel moeten doen' vond ik leuker.
1 kudos 2026-03-01 19:49:34 door Broek der Broeken op Altijd gezellig in Friesland
Annelies heeft een slappe sluitspier.
5 kudos 2026-03-01 19:42:06 door Pipo der Clown op Altijd gezellig in Friesland
Heb jij een Aziatisch gehoor dat je Annelies verstaat in plaats van Andries?
0 kudos 2026-02-27 23:17:37 door Kwalli64 op Normale Russische lift
Denk jij dan dat het hier wel wat waard is (buiten je fam om)
-2 kudos 2026-02-26 22:15:38 door BJML op Inbreker ontsnapt via de airco's
Ons kent ons, Mo kent Mo.
0 kudos 2026-02-26 20:30:27 door riesepies op Inbreker ontsnapt via de airco's
Heb geduld binnenkort ook bij u in de straat!