DumpStats voor Plofcavia

31,063 +31760 -697

Kudos

#2052 (Top 0.6421%)

Kudos/dag 23.8
Kudos/reaguursel 33.8
Meeste kudos op 1 reaguursel 3933
Minste kudos op 1 reaguursel -169

919

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.7
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 14.1
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 15
Geregistreerd op 27-11-2022
Eerste reactie op 27-11-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-24 14:47:14 op Picobello zwembadbouw
Niet alleen de railing. De vloer is daar ook niet op berekend.

15 kudos 2026-06-24 14:46:19 op Verhitte tokkie op de A10
Van mij mogen al die vrachtwagens (dus ook die van jou) lekker rechts blijven hangen. Inhalen met 1 km verschil veroorzaakt files.

10 kudos 2026-06-24 13:19:05 op ARKO en ARKO++
Ja lekker man. Je ziet rechts geen kut. Je kunt je spiegel niet eens zien en je bent ook nog eens met je telefoon in je hand aan het rijden. Goed bezig...

21 kudos 2026-06-22 21:17:04 op Waar was je?
Een tijd terug had je de trend dat vrouwen allemaal elkaar naderen en met de blote kut op de camera sprongen. Dát was wel prima om van elkaar na te doen. Dit niet.

13 kudos 2026-06-21 12:26:22 op Nederland - Zweden
Ik snapte er ook niks van, maar de tag zegt ishowspeed. Even opgezocht en ben erachter gekomen dat het nog steeds een kutpost is.

-7 kudos 2026-06-21 11:19:19 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Normaal geef ik je volledig gelijk, maar dashcammer rijdt zo'n tien seconden na inhalen auto op de linkerbaan totdat hij aan de staart komt van de volgende auto. Precies het aantal seconden dat de politie aangeeft dat aanvaardbaar is. Ik kan op de beelden niet echt zien of dashcammer expres gas bij geeft, maar zo'n fish-eye lens vertekent nogal.

95 kudos 2026-06-21 10:08:54 op Willy en Max op de tribune
Ik heb niks met het koningshuis, maar hier en bij vele andere sportwedstrijden zie je gewoon dat het hele normale en vooral leuke mensen zijn die (helaas) vaak in een keurslijf gedrukt worden. Gelukkig kunnen ze en mogen ze zich ook op deze manier profileren.

6 kudos 2026-06-19 16:19:32 op Prima reclame
@Chubbyy | 19-06-26 | 09:12: ik betaal daar juist graag aan mee

2 kudos 2026-06-14 11:25:19 op Touw vergeten bij bungeejump
Ook al ken je de persoon in kwestie niet persoonlijk, sommige opmerkingen zijn gewoon te erg.

0 kudos 2026-06-11 21:12:11 op Goed vasthouden
@A.tractie | 11-06-26 | 19:01: anders leg je de grap even uit.

13 kudos 2026-06-08 20:19:39 op Hier pak aan
Reaguurdersronde!

3 kudos 2026-06-07 14:06:36 op Bootje doet dansje
Tegenwoordig zijn mensen nogal snel een held.

19 kudos 2026-06-06 09:50:13 op Roofknotje verkoopt kleding
@Maxima_Hartman | 06-06-26 | 09:32: ik heb er een tijdje gewerkt (PI Sittard) en Nee, het is geen hotelkamer, maar erg slecht hebben ze het ook niet. Is uiteraard wel afhankelijk van het soort misdaad dat je begaan hebt.

0 kudos 2026-06-06 09:48:46 op Maak eens wat ruimte!
@DegemaskerdewrekerT | 06-06-26 | 09:19: en met mijn Nederlands is het ook heel erg gesteld merk ik nu.

0 kudos 2026-06-06 09:48:13 op Maak eens wat ruimte!
@DegemaskerdewrekerT | 06-06-26 | 09:19: het feit dat je dat moet opzoeken zegt mij dat je nog geen rijbewijs hebt. Anders is het wel heel erg gesteldet je basiskennis.

111 kudos 2026-06-03 20:07:35 op Die ene NSB-collega
@Dweeziltje | 03-06-26 | 20:03: het is best lastig appen achter het stuur.

11 kudos 2026-05-30 18:48:52 op Ff tanken
Moet meteen weer terugdenken aan die nepshow Operation Repo. Wat een gedrocht van een programma was dat om te zien.

-3 kudos 2026-05-27 21:18:00 op Even je kever aanzetten
@Broodjeboerenkool | 27-05-26 | 20:23: dan moet je aardig je best doen om met een dikke huisspin een brand te kunnen starten.

4 kudos 2026-05-26 21:13:21 op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Wat me tegenwoordig ook vaak opvalt is dat veel mensen op het moment dat ze het matrixbord zien met daarop Einde rood kruis, dat ze dan alweer op die rijbaan gaan rijden. Weten die mensen niet dat je pas weer op die rijbaan mag gaan rijden als je dat bord eenmaal voorbij bent?

22 kudos 2026-05-20 17:49:28 op Nicky Romero in DUMPERTREETEN!
Eén van de leukste afleveringen naar mijn bescheiden mening. Nicky mag vaker aanschuiven.

-2 kudos 2026-05-17 21:32:48 op Zegening op Zondag
@nieuwsgierige pelg | 17-05-26 | 20:13: Nee, dat is gewoon fatsoen.

21 kudos 2026-05-17 11:56:24 op Slap ijsje
@A.tractie | 17-05-26 | 11:49: tenzij het materiaal heel trouw is.

-12 kudos 2026-05-15 17:21:30 op Dit is mijn huis
Eerst zegt de dat het haar huis niet is en daarna is het wel haar huis. Wat is het nou?

2 kudos 2026-05-15 12:47:47 op Frisbeebaas
@Dommezet | 15-05-26 | 12:31: ik weet niet waar jij woont, maar hier hebben we gelukkig nog zat natuur. Kijk gewoon iets verder van een grote stand vandaan en je zult versteld staan.

-13 kudos 2026-05-15 11:15:43 op Trump heeft er geen actieve herinnering aan
En toch zorgt die oranje clown er wel voor dat je regelmatig (eigenlijk altijd wel) keihard moet lachen vanwege de onzin die hij uitkraamt.

4 kudos 2026-05-14 20:20:17 op BIEMM
Ja vind je het gek? Die mensen staan aan het oostfront.

26 kudos 2026-05-13 17:58:05 op Telefoon op de fiets
@HenkieWanky | 13-05-26 | 17:36: verstuurd vanaf mijn iPhone

14 kudos 2026-05-03 11:52:59 op Tom heeft nieuw vuurwerkje
Een girandola. Mooi spul, maar niet iets om af te steken in de straat tijdens oud en nieuw. Overigens ook niet iets om in de straat af te steken als het geen oud en nieuw is.

10 kudos 2026-05-03 10:40:43 op Met een witte blijf je zitten!
@redthehaghue | 03-05-26 | 10:24: waarom zou je de schade aan je eigen auto direct moeten betalen? Als ik zou willen wachten met de reparatie, dan betaal ik ook nog niet uiteraard.