DumpStats voor freddiefred

9,846 +10182 -336

Kudos

#7581 (Top 2.3722%)

Kudos/dag 53.51
Kudos/reaguursel 27.81
Meeste kudos op 1 reaguursel 640
Minste kudos op 1 reaguursel -61

354

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.92
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.4
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 14
Geregistreerd op 23-12-2025
Eerste reactie op 23-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

26 kudos 2026-06-24 11:48:10 op Marktplaats krent te kakken zetten
Hou dit lekker voor jezelf om iemand zo voor lul te zetten op het internet. Dat het een onzinnige bieding was eens, maar dit gaat te ver.

21 kudos 2026-06-24 11:19:19 op Vetzakken in de sportschool
Kijk die narcistische kop van haar. Straks zit ze weer te janken dat de hele wereld over haar valt en dat alle mannen zwijnen zijn.

5 kudos 2026-06-23 22:02:38 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Let op mijn woorden: Morgen komt er een statement naar buiten dat er geen kinderen in zaten en de chauffeur alleen.

75 kudos 2026-06-23 20:45:58 op Kids moeten toch op tijd naar school?
SF-523-K Jij moet je kapot schamen als er kinderen in zaten. We hebben nog niet genoeg van dat ongeluk in België geleerd..

27 kudos 2026-06-23 19:17:15 op Debieltje in Polo
Een van de debieletjes is de dashcammer door onnodig links te rijden.

1 kudos 2026-06-23 16:40:44 op Best slecht in Best
Zou mooi zijn als die achterste politie is

1 kudos 2026-06-23 12:44:36 op Jij bent Jeffrey Epstein
@Reaguurdstert | 23-06-26 | 12:09: Denk dat hij dan dezelfde behandeling krijgt als J.E.

-4 kudos 2026-06-23 11:14:46 op Wist je dat in Finland
Wat een overdreven zelfingenomen mokkel. Wel goeie tetten, maar daar is ook alles mee gezegd.

2 kudos 2026-06-23 10:21:20 op Hoofdpijn in de morgen
Mensen doen tegenwoordig maar vanalles om niet te hoeven werken.

54 kudos 2026-06-21 11:02:53 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Ik heb het idee dat de dashcamlul gewoon aan het uitlokken was. Dat praat het vluchtstrookrijden niet goed, maar dit riekt wel naar "kijk mij eens deugen".

43 kudos 2026-06-21 00:59:53 op Autorijden voor beginners
Het had niet veel uitgemaakt of ze hadden al die mensen op dat picknickbankje kapot gereden met hun debiele koppen.

57 kudos 2026-06-20 13:27:22 op Ben je gek geworden of zo?!
Het kan aan mij liggen, maar ik in mijn hele leven nog nooit op de grond gelegen met 2 agenten op mn rug.

11 kudos 2026-06-17 11:38:54 op Kinderautootje opvoeren
Het lijkt mij fantastisch om zo'n grote tuin te hebben, een stel reaguurders uit te nodigen voor dit soort onzinnige dingen met bier en BBQ.

7 kudos 2026-06-16 21:24:27 op Viespeuk drinkt asbak
Zoek andere "vrienden" op en verlaag je niet tot dit volg.

1 kudos 2026-06-16 12:20:40 op Ik heb geen outfit..
Mijn ex zei altijd: "Beter een slang in je bek dan om je nek"

-14 kudos 2026-06-14 20:40:26 op BDS!
Goed lijf wel een rotkop

32 kudos 2026-06-14 12:13:39 op Beste Vrienden onenigheidje
Mijn tip aan de rest van de vriendengroep: Gooi deze persoon er uit en blokkeer hem overal tot je leven en online. Met dit soort figuren heb je geen vijanden nodig.

-8 kudos 2026-06-14 11:30:51 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Bericht voor de desbetreffende ambtenaar: Volgens mij heb je echt een heel saai leven achter je computer.