DumpStats voor SnotYoung

3,328 +4161 -833

Kudos

#18685 (Top 5.8467%)

Kudos/dag 18.7
Kudos/reaguursel 7.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 274
Minste kudos op 1 reaguursel -90

472

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.65
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 18.9
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 31
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 29-12-2025
Eerste reactie op 29-12-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-25 18:47:20 op Nieuws: Mannen mogen geen gynaecoloog worden
Als je de tv reclames ziet van smeerseltjes bij probleem kudten, schimmel, jeuk, bacterie, infecties...
Dan lijkt het mij niet fijn om eerst een jarenlange studie te volgen voor een klein gaatje, wat jeukt, stinkt, schimmelt en waarschijnlijk dezelfde lucht bevat als de Volendammer haringkar.
Nee, deze sla ik even over!

10 kudos 2026-06-25 18:31:29 op Gestrande trein zonder airco
De treinreizen in 1940-1945 waren een stuk erger heb ik begrepen.
Die mensen hadden het pas slecht.
En nu is het janken dat de airco uitgevallen is.

9 kudos 2026-06-25 18:21:03 op Uurtje in de zon gelegen
Wél origineel, alleen op deze manier krijg je nog iets gratis, en voor elkaar in dit land? Dan mag je ineens ook alles.... hoef je ook geen belasting te betalen.
Voorrang op een huis, en je krijgt je inkomen gewoon zo gestort.
Slimme meid!

-2 kudos 2026-06-24 12:49:02 op Tee (golf)
Waar een buttplug al niet goed voor is?

7 kudos 2026-06-24 12:47:17 op Vetzakken in de sportschool
Wat moet het toch heerlijk zijn om zó dom en naïef door het leven te gaan!
Gewoon wat dom in een auto een filmpje opnemen, over wat ZIJ vind, wat ZIJ denkt, en het ondertussen over narcisme hebben...

Echt weer gezwets van een domme tienermeid die denkt dat haar mening relevant is.
Kind, jou mening is niet belangrijk, niemand heeft er ook iets aan, en niemand gaat er ook iets mee doen!
Ga een cursus "algehele ontwikkeling" volgen ofzo...misschien komt er vroeg of laat wél iets verstandigs uit dat mondje?

-16 kudos 2026-06-23 23:28:37 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Je hebt allerlei soorten verkeer. langzaam en snel verkeer.
Die mogen vaak op 1 weg.
En als je er als gefrustreerde stresskip achter zit, waarschijnlijk omdat je te laat vertrokken bent....is het balen ja! Eigen schuld!

Maar Dumpert waardig....heuhm....
Als je dit geduld al niet kan opbrengen, dan leef je enkele versnellingen te hoog?

-13 kudos 2026-06-23 23:22:47 op Afslagje gemist
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet?
Een zielige gefrustreerde motorrijder die zich blijkbaar ergert aan iets wat langzamer gaat als hij.
En dat laat blijken door even simpel aan zijn gashendeltje te draaien?
Treurige types....

0 kudos 2026-06-22 18:41:46 op Ruzie met meeuw
@dopinie | 22-06-26 | 04:48: Ik kan nog wel iets opnoemen wat hier enorm goed beschermd wordt, en waar we er ook genoeg van hebben.
Maarja, dan wordt ik weer weggejorist...

-6 kudos 2026-06-22 18:37:29 op Stokjevangen
Die is goed in stokken pakken, misschien is het Kralingsebos in de avond uurtjes iets voor em?

3 kudos 2026-06-22 18:34:34 op Drone vliegt haar van rocker in
Met een drone kun je niet alleen "de vijand" uitschakelen, maar ook een zanger het zwijgen opleggen.

0 kudos 2026-06-22 18:30:12 op Hittegolf!
Er is veel nep in de wereld, maar deze ventilator niet. Ik heb namelijk exact dezelfde, zelfde constructie en uiterlijk.

-10 kudos 2026-06-22 18:28:47 op Hittegolf!
Beter iets als niets, alle beetjes helpen.
Je kan er kwalijk een filmset-ventilator neerzetten dat alles van tafel waait...

18 kudos 2026-06-22 18:25:16 op Mea Culpa Thijs Römer
Als je gaat luisteren hoe een veroordeelde zedendelinquent zichzélf vooral als slachtoffer ziet, dan heb je ze gewoon niet alle 24 in je kratje...

1 kudos 2026-06-22 18:13:08 op Reaguurder stelt zich voor
Als je dit laat optreden in Ter Apel, en er bij verteld dat je dit soort figuren in het land hebt, is er per direct volop ruimte in het AZC...

23 kudos 2026-06-12 13:41:40 op Intens gevoel van geluk..
Ik kan hier ook intens van genieten!
Jammer dat het na 30 seconde voorbij was.
Misschien kan een streamingsdienst hier een 15 delige serie van maken?

2 kudos 2026-06-12 13:29:34 op Natuur is artistiek
@ikdenkwat | 12-06-26 | 13:00:
Dankjewel voor je knippen-plakken reactie.
Van Google of Wikipedia?

5 kudos 2026-06-12 13:25:50 op Familie gans de tokkies
Hoeveel was die boete ook al weer voor telefoongebruik achter het stuur?

16 kudos 2026-06-11 18:12:41 op Dries heeft een vergelijking
Meid, ga een baan zoeken en wat nuttigs doen met je leven!
Het werk ligt voor het oprapen.
Maar nee, gen Z maakt zich liever druk om wat Dries zegt, en hoe ze alles op zichzelf kan betrekken... En dat moet zich nog voortplanten?

4 kudos 2026-06-11 18:07:52 op Balansman op de tafel
Met een vol gewicht op een gammel plastic tafeltje, goed idee!!

5 kudos 2026-06-11 18:02:22 op Verwarrende man op de weg
Vroeger liep hij bezopen midden op de weg, sinds hij is aangereden doet hij hetzelfde, in een rolstoel...

22 kudos 2026-06-11 17:58:22 op Clownmevrouw bekrast auto’s in Eemnes
We hebben een herkenbaar gezicht.
We hebben haar daden op beeld.
We weten welke plaats.
Politie, jeugdzorg, kijk eens, op een presenteerblaadje!!

1 kudos 2026-06-11 17:46:35 op Op naar de wedstrijd
Hier maat, ik heb je stomme afgang gefilmd en op Dumpert gezet!
Dat zijn de échte...

4 kudos 2026-06-11 17:37:42 op Hangjeugd in mijn portiek
Elke week je vriendin mee uit eten nemen is ook zo saai, ze wilde wat anders waarschijnlijk.

14 kudos 2026-06-10 11:17:20 op Waterbed
Toppunt van narcisme?
Heel de dag met een selfiestick door je huis lopen en hopen op een spannende gebeurtenis in de slaapkamer?

-18 kudos 2026-06-07 18:00:51 op Bootje doet dansje
Lekker wat dieselrook de lucht in dampen, en ondertussen slurp je je Mac milkshake uit een kartonnen zuigbuis.
Want dat is goed voor het milieu...

124 kudos 2026-06-07 17:53:07 op Wielrenner uitroken
In deze upload zie ik maar 1 zielige pauper, en nee, dat is niet de wielrenner...

8 kudos 2026-06-07 17:43:25 op Ff patsen met de bak van de zaak
@Teddutil | 07-06-26 | 16:27:
Fijn toch dat er altijd een leraar Nederlands tussen zit die klaar komt vanwege het feit dat hij iemand op een taal of schrijffoutje kan pakken... Dankjewel dikke van Dale!

0 kudos 2026-06-07 17:38:32 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@clitlikker | 07-06-26 | 15:17:
Mooie denkfout van je door te denken dat je ten alle tijde fout bent als je op je voorganger klapt.
Flink remmen zonder noodzaak is ook strafbaar!

Hieronder stukje Google:

Wie is er schuldig bij een brake check?
Volgens de wet is de achterop rijdende auto, die achterop uw auto botst, vrijwel altijd schuldig. Uitzonderingen zijn situaties waarin u uw voorganger 'snijdt' als u van rijbaan wisselt of inhaalt. Ook wanneer u plotseling hard remt zonder verkeersnoodzaak kunt u de schuld krijgen van een aanrijding van achteren.

2 kudos 2026-06-06 10:57:47 op Maak eens wat ruimte!
Jammer dat dit soort idioten-gedrag dagelijkse gang van zaken is, en dat de pakkans zo enorm klein is.

-8 kudos 2026-06-06 10:44:00 op Fietser tegen de grond gereden
Altijd maar dat ongeduldige, domme gedrag van fietsers.
Alsof ze onaantastbaar zijn.
Alsof regels niet voor hun gelden...
Altijd maar met de arrogantie: jij rijdt me toch niet aan, want dan ben je schuldig, dat weet je.
Maar als je dan met je bakkes op het asfalt terecht komt, is het toch niet om te lachen hé?
Sorry, maar ik heb nooit zo' n meelij met fietsers die aangereden worden...

0 kudos 2026-06-05 22:50:30 op Inhalen voor gevorderen
Euh nee, je kan tegenwoordig van niemand meer iets verwachten op de weg.
Iedereen doet maar wat.
Iedereen denkt tegenwoordig dat ie G@d is op de weg...

14 kudos 2026-06-05 22:47:31 op Even laten zien aan iedereen!
Dieren zijn leuk!
Dieren zijn puur!
En hoe meer ik de mens leerde kennen, des te meer ging ik van dieren houden en ze waarderen.
Oprechte zuivere karaktertjes....

-4 kudos 2026-06-05 22:41:18 op Uitsloven op de kinderbrommer
Blijft toch een beetje een sneue categorie.
Lodewijck mocht van zijn ouders na het behalen van zijn Gymnasium een nieuwe fiets uitzoeken om volgend jaar naar het nieuwe college te gaan.
Maar hij koos voor een pauperfiets, een échte faggotbike... Want daar reden al die broccoli's ook op die hem na schooltijd stonden op te wachten.
Thuis nog een beetje zijn moves oefenen voor Olivier en Harm-Jan.
Volgend jaar hoopt hij op zijn achterwiel over het schoolplein te rijden om de broccoli scene te imponeren!