553,468 +596989 -43521
Kudos
#34 (Top 0.0106%)
| Kudos/dag | 105.62 |
| Kudos/reaguursel | 29.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6770 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1442 |
553,468 +596989 -43521
Kudos
#34 (Top 0.0106%)
| Kudos/dag | 105.62 |
| Kudos/reaguursel | 29.58 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6770 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1442 |
18,712
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.57 |
| Topreaguursels | 187 |
| Woorden per reaguursel | 13.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 46 |
| Aantal x weggejorist | 422 |
| Geregistreerd op | 21-02-2012 |
| Eerste reactie op | 21-02-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-9 kudos 2026-06-26 10:34:50 op Mexicaan doet tellen
Het was ook geen penalty. Die van Messi ook niet. Zo hebben we allemaal wel wat. Niet zo janken.
-5 kudos 2026-06-25 12:58:13 op Frietje met?
Het is PATAT!
5 kudos 2026-06-24 14:56:20 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Kijk Alberto dit zijn pas camerahoeken voor undercoverbeelden. Ik had Peter nog gebeld met dezelfde tip, maar die nam niet op. Oh en stelende ratten met inteeltaccent. Altijd -5 reeten.
32 kudos 2026-06-24 11:06:27 op Vetzakken in de sportschool
Klopt niemand anders dan je moeder denkt aan jou. Dus kap maar met die aandachtshoerenfilmpjes.
3 kudos 2026-06-24 11:03:52 op Grapjas doet ondertitels
En welke stagiair heeft deze ondertitel geschreven?
-13 kudos 2026-06-24 09:42:43 op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Haaa Gaaaaaaaaaaay!!!
185 kudos 2026-06-24 09:42:14 op Nationaal Hitteplan
Waar kan ik de versie met poenie bestellen? Vraag het niet voor een vriend.
-2 kudos 2026-06-23 15:12:51 op Gas gevuuuuh
@Dizsaidup | 23-06-26 | 14:53: Ook meedoen? Ga dan naar het Dumpert Telegram public kanaal.
-13 kudos 2026-06-23 15:11:05 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Vaak is het de ai die dit soort fouten maakt.
12 kudos 2026-06-23 15:10:03 op Mag jij van jou man
Ja die hulp begint door een streng immigratiebeleid te hanteren.
33 kudos 2026-06-23 11:30:11 op Hey Koos, mag dit?
9117 NMT ¿La policía estamos mirando?
3 kudos 2026-06-22 11:05:13 op Mea Culpa Thijs Römer
@JanRooks | 22-06-26 | 10:56: *verbaast
6 kudos 2026-06-22 11:02:43 op Drone vliegt haar van rocker in
Rare cover van dronen zijn bedrog.
0 kudos 2026-06-21 18:19:32 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
*vindt
3 kudos 2026-06-19 18:46:23 op Wijvenfittie op stoplicht
Battle of the tokkies.
7 kudos 2026-06-19 18:44:08 op BMW van 30 K naar de kleaute
Hoezo, hij leest de weg nu van heel dichtbij.
4 kudos 2026-06-19 17:56:25 op Tornado raast over huis
"Vastgelegd" is ook uit elkaar gewaaid zie ik.
17 kudos 2026-06-19 17:55:01 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Foutje kan gebeuren hè. Als de medewerker van de bios tegen mij zegt "fijne voorstelling", zeg ik vaak "jij ook".
5 kudos 2026-06-19 15:32:05 op Stukje metaal in je been
Die stijgende trap "oh my god", zit ze ondertussen op een Sybian?
2 kudos 2026-06-19 15:11:54 op Joep Schreuder bij FOX
Nee dat is als jouw broekje uitgaat.
1 kudos 2026-06-19 14:54:51 op Ff afkoelen
Het antwoord is ja overigens. Maar er komt netto zoveel warmte binnen dat je daar weinig van zal merken.
10 kudos 2026-06-19 14:51:54 op Mannen zijn mannen
Misschien moet je je telefoon uit je klauwen halen en je man niet voor lul proberen te zetten op internet.
58 kudos 2026-06-19 14:46:27 op Ff afkoelen
Ik had een eindshot verwacht dat zijn auto in de fik stond. Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
13 kudos 2026-06-19 14:00:31 op Ondiep varen
*bemoeit
2 kudos 2026-06-19 13:57:24 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Ze staat niet echt haar mannetje hè.
19 kudos 2026-06-19 13:55:37 op Ondiep varen
Oud nieuws. Schijnt dat er een dikke negerin met tepels als sigarenpeuken aan boord was, maar ze dorste niet over de gangway.
37 kudos 2026-06-19 13:41:43 op Kampen hij komt eraan!!
Daarom geen seks met je zus.
12 kudos 2026-06-19 11:44:30 op Lief interviewtje Wim T.
Schitterend? Jij hebt warme gevoelens bij een fabriekshal?
26 kudos 2026-06-19 10:23:28 op Kippen nemen bad
Ik had eigenlijk een mandje kipnuggets verwacht. Ik ben niet boos, wel een beetje teleurgesteld.
6 kudos 2026-06-19 09:59:11 op Dumpert Hitteplan #2
Hitteplan? Als ik tieten in beeld zie ka.... poaaahhhhhh
-3 kudos 2026-06-19 09:57:42 op Dumpert Hitteplan #1
Hitteplan? Als ik tieten in beeld zie kan ik me daar toch niet op concentreren. Een hitteplan is een vooraf opgesteld plan met maatregelen om de gezondheid van mensen te beschermen tijdens perioden van aanhoudende warmte of extreme hitte.
In Nederland wordt het landelijke hitteplan geactiveerd door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu in samenwerking met het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut wanneer meerdere dagen achter elkaar hoge temperaturen worden verwacht. Het doel is om gezondheidsproblemen, zoals uitdroging, oververhitting en hitteberoertes, te voorkomen. Organisaties zoals zorginstellingen, gemeenten, scholen en werkgevers kunnen daarnaast een eigen hitteprotocol opstellen. Hierin staat wie verantwoordelijk is voor welke maatregelen, hoe er wordt gecommuniceerd en welke acties worden genomen bij verschillende temperatuurniveaus.
Door vooraf afspraken te maken en tijdig maatregelen te nemen, helpt een hitteplan om gezondheidsrisico's en overbelasting van zorg- en hulpdiensten tijdens warme periodes te beperken.
10 kudos 2026-06-17 18:31:33 op Maaike op de stuntstep
De volgende keer dat je intuïtie zegt dat je een willekeurig voertuig met wielen moet laten staan, luister dan. Dat gevoel is gebaseerd op duizenden jaren evolutie.
44 kudos 2026-06-17 17:52:04 op Stunten met elastiek
Hode... Gooi die nep Marokkaan maar in de water.
1 kudos 2026-06-17 17:41:06 op Roestig roestig!
@nergens_goed_voor | 17-06-26 | 17:28: Net als mensen die onnodig een t achter een werkwoord plakken.
10 kudos 2026-06-17 12:22:05 op Braziliaanse supporter
Hetzelfde maar dan zijn de tieten buiten beeld.
20 kudos 2026-06-17 12:13:08 op Iets te fanatiek met het gashendeltje
*wil.
-1 kudos 2026-06-17 11:30:27 op Waarom deze boodschap?
Volgens mij wil Kitty gewoon gekieteld worden.
5 kudos 2026-06-17 11:27:32 op Breek de week..
Ja die zit net als andere reaguurders in het telegramkanaal Dumpert reaguurders public.
-1 kudos 2026-06-17 11:25:10 op De basis van heroïne
Daar komt de volgende tulpenmanie...
7 kudos 2026-06-17 11:22:52 op Hij is Ernie meer
Bert ik heb een banaan in m'n oor, nee Ernie het is de mijne. Eheheheh
29 kudos 2026-06-15 16:21:48 op Kwark op maandag
Poaaaahh puur natuur. Heurlijk.
-10 kudos 2026-06-15 15:41:11 op Momentje pakken gaat fout
@jamaarikweethetbeter | 15-06-26 | 15:38: Zeker niet. Mijn eerste gedachte ging over het lokale basketbalteam en jouw moeder.
-10 kudos 2026-06-15 15:36:18 op Momentje pakken gaat fout
*graag zou zien
111 kudos 2026-06-15 15:35:55 op Momentje pakken gaat fout
Een perfecte uitbeelding van hoe ik de Nederlandse grens zou zien.
-7 kudos 2026-06-15 15:34:29 op In plons van vreugde
Het is een koe hè..
1 kudos 2026-06-15 15:30:32 op Crisis in het onderwijs
@Erikjan79 | 15-06-26 | 15:25: Werk jij toevallig als ambtenaar? Die capaciteit komt vanzelf. Als je mensen dwingt om op hun eigen benen te staan zullen ze zich vaak meer ontplooien dan wanneer ze alles aangereikt krijgen in een of ander woke kudtboekje waarin alles wordt voorgekauwd.
2 kudos 2026-06-15 15:12:19 op Crisis in het onderwijs
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 15:09: Mocht jij daadwerkelijk een vrouw zijn, zou jij dan politieagentje willen spelen?
31 kudos 2026-06-15 15:10:58 op Crisis in het onderwijs
@druimpert | 15-06-26 | 15:05: Ja gefeliciteerd, totaal niet mijn punt. Fijne dag nog.
Topcomment 279 kudos 2026-06-15 15:10:12 op Fietsen mee naar America
Nou Swapfiets, dit is een gouden kans om die jongens alsnog te sponsoren. Hop hop de poeplap trekken en pronto.
3 kudos 2026-06-15 15:06:15 op Crisis in het onderwijs
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 15:03: Eens. Helaas zijn harde consequenties niet mogelijk want kinderen moeten blijkbaar te allen tijde met een fluwelen handschoen worden behandeld. Positieve benadering enzo *kots*. In de echte wereld hebben acties harde consequenties, dat kunnen ze wat mij betreft niet vroeg genoeg leren.