DumpStats voor ikvindhelemaalmooi

553,468 +596989 -43521

Kudos

#34 (Top 0.0106%)

Kudos/dag 105.62
Kudos/reaguursel 29.58
Meeste kudos op 1 reaguursel 6770
Minste kudos op 1 reaguursel -1442

18,712

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.57
Topreaguursels 187
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 46
Aantal x weggejorist 422
Geregistreerd op 21-02-2012
Eerste reactie op 21-02-2012

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-9 kudos 2026-06-26 10:34:50 op Mexicaan doet tellen
Het was ook geen penalty. Die van Messi ook niet. Zo hebben we allemaal wel wat. Niet zo janken.

-5 kudos 2026-06-25 12:58:13 op Frietje met?
Het is PATAT!

32 kudos 2026-06-24 11:06:27 op Vetzakken in de sportschool
Klopt niemand anders dan je moeder denkt aan jou. Dus kap maar met die aandachtshoerenfilmpjes.

185 kudos 2026-06-24 09:42:14 op Nationaal Hitteplan
Waar kan ik de versie met poenie bestellen? Vraag het niet voor een vriend.

-2 kudos 2026-06-23 15:12:51 op Gas gevuuuuh
@Dizsaidup | 23-06-26 | 14:53: Ook meedoen? Ga dan naar het Dumpert Telegram public kanaal.

12 kudos 2026-06-23 15:10:03 op Mag jij van jou man
Ja die hulp begint door een streng immigratiebeleid te hanteren.

1 kudos 2026-06-19 14:54:51 op Ff afkoelen
Het antwoord is ja overigens. Maar er komt netto zoveel warmte binnen dat je daar weinig van zal merken.

10 kudos 2026-06-19 14:51:54 op Mannen zijn mannen
Misschien moet je je telefoon uit je klauwen halen en je man niet voor lul proberen te zetten op internet.

58 kudos 2026-06-19 14:46:27 op Ff afkoelen
Ik had een eindshot verwacht dat zijn auto in de fik stond. Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.

19 kudos 2026-06-19 13:55:37 op Ondiep varen
Oud nieuws. Schijnt dat er een dikke negerin met tepels als sigarenpeuken aan boord was, maar ze dorste niet over de gangway.

26 kudos 2026-06-19 10:23:28 op Kippen nemen bad
Ik had eigenlijk een mandje kipnuggets verwacht. Ik ben niet boos, wel een beetje teleurgesteld.

6 kudos 2026-06-19 09:59:11 op Dumpert Hitteplan #2
Hitteplan? Als ik tieten in beeld zie ka.... poaaahhhhhh

-3 kudos 2026-06-19 09:57:42 op Dumpert Hitteplan #1
Hitteplan? Als ik tieten in beeld zie kan ik me daar toch niet op concentreren. Een hitteplan is een vooraf opgesteld plan met maatregelen om de gezondheid van mensen te beschermen tijdens perioden van aanhoudende warmte of extreme hitte.

In Nederland wordt het landelijke hitteplan geactiveerd door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu in samenwerking met het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut wanneer meerdere dagen achter elkaar hoge temperaturen worden verwacht. Het doel is om gezondheidsproblemen, zoals uitdroging, oververhitting en hitteberoertes, te voorkomen. Organisaties zoals zorginstellingen, gemeenten, scholen en werkgevers kunnen daarnaast een eigen hitteprotocol opstellen. Hierin staat wie verantwoordelijk is voor welke maatregelen, hoe er wordt gecommuniceerd en welke acties worden genomen bij verschillende temperatuurniveaus.

Door vooraf afspraken te maken en tijdig maatregelen te nemen, helpt een hitteplan om gezondheidsrisico's en overbelasting van zorg- en hulpdiensten tijdens warme periodes te beperken.

10 kudos 2026-06-17 18:31:33 op Maaike op de stuntstep
De volgende keer dat je intuïtie zegt dat je een willekeurig voertuig met wielen moet laten staan, luister dan. Dat gevoel is gebaseerd op duizenden jaren evolutie.

1 kudos 2026-06-17 17:41:06 op Roestig roestig!
@nergens_goed_voor | 17-06-26 | 17:28: Net als mensen die onnodig een t achter een werkwoord plakken.

5 kudos 2026-06-17 11:27:32 op Breek de week..
Ja die zit net als andere reaguurders in het telegramkanaal Dumpert reaguurders public.

7 kudos 2026-06-17 11:22:52 op Hij is Ernie meer
Bert ik heb een banaan in m'n oor, nee Ernie het is de mijne. Eheheheh

29 kudos 2026-06-15 16:21:48 op Kwark op maandag
Poaaaahh puur natuur. Heurlijk.

-10 kudos 2026-06-15 15:41:11 op Momentje pakken gaat fout
@jamaarikweethetbeter | 15-06-26 | 15:38: Zeker niet. Mijn eerste gedachte ging over het lokale basketbalteam en jouw moeder.

111 kudos 2026-06-15 15:35:55 op Momentje pakken gaat fout
Een perfecte uitbeelding van hoe ik de Nederlandse grens zou zien.

1 kudos 2026-06-15 15:30:32 op Crisis in het onderwijs
@Erikjan79 | 15-06-26 | 15:25: Werk jij toevallig als ambtenaar? Die capaciteit komt vanzelf. Als je mensen dwingt om op hun eigen benen te staan zullen ze zich vaak meer ontplooien dan wanneer ze alles aangereikt krijgen in een of ander woke kudtboekje waarin alles wordt voorgekauwd.

2 kudos 2026-06-15 15:12:19 op Crisis in het onderwijs
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 15:09: Mocht jij daadwerkelijk een vrouw zijn, zou jij dan politieagentje willen spelen?

31 kudos 2026-06-15 15:10:58 op Crisis in het onderwijs
@druimpert | 15-06-26 | 15:05: Ja gefeliciteerd, totaal niet mijn punt. Fijne dag nog.

Topcomment 279 kudos 2026-06-15 15:10:12 op Fietsen mee naar America
Nou Swapfiets, dit is een gouden kans om die jongens alsnog te sponsoren. Hop hop de poeplap trekken en pronto.

3 kudos 2026-06-15 15:06:15 op Crisis in het onderwijs
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 15:03: Eens. Helaas zijn harde consequenties niet mogelijk want kinderen moeten blijkbaar te allen tijde met een fluwelen handschoen worden behandeld. Positieve benadering enzo *kots*. In de echte wereld hebben acties harde consequenties, dat kunnen ze wat mij betreft niet vroeg genoeg leren.