12,410 +13243 -833
Kudos
#5998 (Top 1.8768%)
| Kudos/dag | 8.4 |
| Kudos/reaguursel | 18.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3955 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -99 |
12,410 +13243 -833
Kudos
#5998 (Top 1.8768%)
| Kudos/dag | 8.4 |
| Kudos/reaguursel | 18.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3955 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -99 |
677
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 10.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 09-06-2022 |
| Eerste reactie op | 09-06-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-25 14:36:54 door JeGeweten op Beertje komt hallo zeggen
dan kandie niet bijten...
15 kudos 2026-06-25 14:22:12 door sterendikke op Beertje komt hallo zeggen
Omdat er vlakbij een bruine beer is.
-1 kudos 2026-06-24 16:17:28 door godzill4 op Leimuiderbrug in storing
*m'n
1 kudos 2026-06-24 15:15:49 door Flierp! op Leimuiderbrug in storing
*Kut. GVD.
-1 kudos 2026-06-24 15:14:56 door Creatieloos op Leimuiderbrug in storing
@Niebang | 24-06-26 | 17:13: Toevallig, die van mij ook.
11 kudos 2026-06-24 15:13:19 door Niebang op Leimuiderbrug in storing
*mijn. GVD.
-4 kudos 2026-06-13 14:32:44 door DDT_OK_CARS op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
worden
16 kudos 2026-06-13 13:38:47 door zoutzuurkanon op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Tamelijk jammer dat zoiets 'bijzonder' genoeg is om benoemd te worden
-1 kudos 2026-06-12 22:26:33 door IslandI op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
gelukkig hadden ze een helm op
1 kudos 2026-06-12 18:32:51 door Toewan op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@Skippymaniacs | 12-06-26 | 19:24: Ik las dat één van de plofkraak voorbereiders waarschijnlijk 2 benen en een arm moet missen.
Dan moet ik denken aan Monty Python - It is but a scratch. Thou shall not plofkraak!
4 kudos 2026-06-12 17:24:15 door Skippymaniacs op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Normaal niet maar als het klopt dat dit die plofkraker is dan vind ik het vermakelijke beelden.
5 kudos 2026-06-12 15:11:19 door Desa op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Het plegen van plofkraken, dat is niet tof!
17 kudos 2026-06-12 10:11:20 door nieuwsgierige pelg op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Straks geen enkele foto meer in de kranten? Zelfs niet van het minste ongevalletje? Zijn we echt sneeuwvlokjes geworden?
-7 kudos 2026-06-12 09:29:50 door ZeikStralend op Indringer op de boot
Doe eens lief!
-6 kudos 2026-06-12 08:48:31 door scroob op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@HTWI | 12-06-26 | 10:44: lul met je verstand man. Het gaat niet over die brandweer maar over het slachtoffer. Niet alles heeft met D66 te maken.
-2 kudos 2026-06-12 08:44:57 door HTWI op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Normaal filmen zij alles wat tegen de overheid is en nu een keer andersom? Ga weg met het recht lullen wat al krom is hier in Nederland
25 kudos 2026-06-12 08:28:42 door John McClane op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Hoezo niet, nu weten ze dat hij er onder vandaan is.
1 kudos 2026-06-09 19:38:41 door Hendrik-2112 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Dat je dat meteen zag.. knap
2 kudos 2026-06-08 17:28:38 door MijnEenZorg op Aftermath burenruzie Burgum
Ja en allemaal omdat Jakob zijn zus per ongeluk zwanger had gemaakt.
0 kudos 2026-06-08 12:09:27 door cabrão op Pas 7 weken oud
@Imp58 | 08-06-26 | 11:47: Urk ligt in Flevoland. Ik snap de verwaring: eerst was het Noord-Holland, toen schoof het op naar Overijssel en nu dus Flevoland. Over 200 jaar als Friesland alles weer herovert heeft, dan weer wel.
-2 kudos 2026-06-08 10:47:03 door Imp58 op Pas 7 weken oud
@van_Sukkelenburg | 08-06-26 | 11:57: een soort friesland?
8 kudos 2026-06-08 10:34:02 door OttO1916 op Pas 7 weken oud
Nog een paar generaties meer en ze bewegen zich op kinderbrommers voort
14 kudos 2026-06-08 09:57:47 door van_Sukkelenburg op Pas 7 weken oud
Ja, het ras is ontstaan door meerdere generaties broers en zussen met elkaar te kruisen.
13 kudos 2026-06-08 04:59:08 door SRADracer op Burenruzie gaat verkeerd
Ze zal het vaker meegemaakt hebben :)
4 kudos 2026-06-06 16:22:57 door baldiebla1 op Is dat een DJ-set?
@PrinsAssepoester | 06-06-26 | 14:12: Dat is niet hoe hij dat bedoelde.
-13 kudos 2026-06-06 12:12:03 door PrinsAssepoester op Is dat een DJ-set?
Grijzende kalende man zegt "I love you very much" na 4 zinnen praten met een jonge meid.
0 kudos 2026-06-05 10:55:34 door John McClane op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
@aeonmort | 05-06-26 | 10:59: er is sowieso geen officiële definitie van "file", dus of een rij bij het stoplicht wel of niet als file wordt gezien is niet duidelijk.
0 kudos 2026-06-05 08:59:01 door aeonmort op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Kan je aangeven waar dit in de wegenenverkeerswet staat? Je mag namelijk bij enkele uitzonderingen zoals files, sommige rotondes, blokmarkeringen, en voorsorteerstroken rechts inhalen. Maar niet na een verkeerslicht. Wachtend verkeer bij een verkeerslicht wordt niet gezien als een file.
1 kudos 2026-05-24 12:37:58 door Helly Hansom op Kettingbotsing in de wasstraat
In de jaren 2000 helemaal in. Geweldig om die dames in de sportschool te zien met knipperende oogjes omdat het zweet niet werd tegengehouden. Blijft een apart volkje die dames.
7 kudos 2026-05-24 08:52:09 door xspalm op Kettingbotsing in de wasstraat
Dat is om zich te identificeren met een bevolingsgroep. Wel handig als je daarbij weg wilt blijven.
19 kudos 2026-05-24 08:32:47 door 64kbgeheugen op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Welke nek?
1 kudos 2026-05-03 14:03:49 door DiePanzerVorwaerts3 op Troepgooiers willen aandacht
@zhirek | 03-05-26 | 11:15:
Nee, pakkans vergroten.
6 kudos 2026-05-03 09:15:23 door zhirek op Troepgooiers willen aandacht
Gewoon maal 10 doen die boete, dan wordt het een beetje schoner op de wegen.
16 kudos 2026-05-03 08:44:15 door Gimobe op Troepgooiers willen aandacht
bijzonder weinig eigenlijk.
0 kudos 2026-04-28 21:27:31 door ja, of niet op Gezellig op kingsland
mensen met een mes en aanhang met het iq van een aardbei. Anders nog vragen?
37 kudos 2026-04-28 07:44:04 door NIngenieur_Hogendijk op Boosknul versus streamert
Nu realiseer ik me dat ik, 63 jaar, een oude lul geworden ben. Ik heb namelijk geen idee wat "waxxers en maxxers" zijn en wil dat graag zo laten. Ook begrijp ik totaal niet de amusement waarde van streamers en vloggers met alleen maar gelul en onzin. Als ik daar naar kijk haak ik binnen enkele seconden af. De enige vloggers die ik begrijp zijn vloggers die gepassioneerd vertellen over hun hobby: fotografie, natuurwandelingen, reizen, hun motorbike, etc. Dit ligt natuurlijk aan mij en waarschijnlijk niet aan jullie. Ik snap het nut er niet meer van vlogs die vertellen over hun leven waar geen inhoud in zit, bijvoorbeeld deze video.
0 kudos 2026-04-27 22:16:49 door Sanne1990Drenthe op Koningsdagvlog du dag
@ioozereoh | 27-04-26 | 19:43: Hij is iemand die weet dat zinnen met hoofdletters beginnen. Nu u nog!
-4 kudos 2026-04-27 17:43:12 door ioozereoh op Koningsdagvlog du dag
en waarom? u geeft hier een mening over uw denken wat een ander zou zijn. wat bent u dan?
-2 kudos 2026-04-24 11:33:11 door Wintermute op Dit is geen motorpad
Ik zweer die kind voetbalt bro.
Dat kind. Welkom in Nederland.
5 kudos 2026-04-16 12:49:01 door smikkelmakker op Inhalen heeft voorrang!
@waaromnuweer | 16-04-26 | 10:39:
Nope. Is een 30 weg. https://www.google.nl/maps/pla...
3 kudos 2026-04-16 10:59:08 door Be2712be op Inhalen heeft voorrang!
@TheSailor | 16-04-26 | 10:01: Maakt niet uit, of bestaat er een regel dat als je te snel rijdt, je voorrang komt te vervallen? Ik dacht het niet!
5 kudos 2026-04-16 10:37:41 door DaveAEP op Inhalen heeft voorrang!
@waaromnuweer | 16-04-26 | 10:39: De GPS coordinaten geven hier een 30-zone aan. Verkeersregels gelden dus blijkbaar voor iedereen behalve de dashcammert.
9 kudos 2026-04-16 08:39:13 door waaromnuweer op Inhalen heeft voorrang!
@TheSailor | 16-04-26 | 10:01: dit is naar alle waarschijnlijkheid een 60km weg. Ja de buitengebieden hebben nog dit soort wegen.
-25 kudos 2026-04-16 08:01:43 door TheSailor op Inhalen heeft voorrang!
Is gek inderdaad, maar de dashcammer zit fout met zijn snelheid in een 30-zone.
-11 kudos 2026-04-15 16:21:21 door StevenQ op Politieblogger reageert op melding van een man met tas vol messen
Het is Maastricht, daar zitten ze dicht bij Walonië
0 kudos 2026-04-11 07:58:07 door CarloColluci op Boze Discord-mod komt verhaal halen
Waarom lach je?
18 kudos 2026-04-03 11:19:18 door kapitein_berendbotje op Dumb guy not giving way
Het is al een tijdje terug veranderd in een gelijkwaardige kruising.
3 kudos 2026-03-30 10:00:53 door Zolderkamervragen op Hondje vs brutaal aapje
@Jesdetsmie2 | 30-03-26 | 09:42: Blijf* .*
Dom blijven is een keuze.
-2 kudos 2026-03-30 07:42:42 door Jesdetsmie2 op Hondje vs brutaal aapje
blijf jij je op je rukzolder maar afvragen waarom geen enkele vrouw geïnteresseerd is in je gewauwel over hoofdletters.. met of zonder, het is te lezen
-1 kudos 2026-03-30 07:42:39 door redthehaghue op Hondje vs brutaal aapje
@Zolderkamervragen | 30-03-26 | 09:22:
Verloren strijd Zolder, Joris vindt het ook prima, terwijl de huisregels al ruim 20 jaar niet zijn veranderd.