DumpStats voor SomeDuderr

686 +1102 -416

Kudos

#42289 (Top 13.2326%)

Kudos/dag 0.42
Kudos/reaguursel 3.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 86
Minste kudos op 1 reaguursel -44

181

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.6
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 17-01-2022
Eerste reactie op 17-01-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-20 19:43:22 op Altijd leuk in Ter Apel
Nee. Het enige bijzondere is dat dit soort nieuwsberichten niet eens door NOS of Nu.nl worden benoemd. Je moet de kleinere, regionale nieuwssites volgen om te lezen hoe gelukszoekers elkaar lekprikken (of af een toe een blank meisje verkrachten)

36 kudos 2026-06-20 19:41:09 op Ben je gek geworden of zo?!
"wtf is deze land"

Uploadert is een lichtgetinte """"""""""""""jongere"""""""""""" zeker? Ish goei jonge, jij ish zeker beter weet, derka derka mohammed jihad

0 kudos 2026-06-20 19:39:41 op Beste muziek voor hardlopen
@Consequent_Klote | 20-06-26 | 18:00: Maar ik denk dan ook niet dat jenkie een Nieuwe Nederlander is die iets op zn kerfstok heeft.

-1 kudos 2026-06-20 19:36:16 op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Nou ja, ik vermoed dat het deze mensen niet zozeer om de drank gaat, maar om de plek waar ze hun kennissen ontmoeten, een vaste plek in hun leven die hun dagelijkse ritme bepaalt, nu ze niet meer werken.

Is daar bier voor nodig? Denk het nie. Zou gemeente Harlingen sieren als ze deze mensen een oplossing boden, zoals een plek om samen te komen bij een gezelschapshuis of iets. Nu weet ik dat geen enkele gemeente meer geld heeft (mot allemaal naar asielzoekers), maar kom op, zorg voor je mensen...

11 kudos 2026-06-20 19:30:36 op Heftig treinongeluk in India
Vuilnis flikkeren ze daar gewoon uit de trein (nou ja, niet deze), dus verbaast me niets

Maar goed, er wonen zo'n 3 miljard mensen, dus je hebt ook wat rommel. Hoewel... Véél Indiërs proberen zo snel mogelijk te emigreren (en ergens anders er een kutzooi van te maken)

7 kudos 2026-06-20 19:28:57 op Vrouwen MMA
Toch wat anders dan wanneer mannelijke tegenstanders dit met elkaar doen...

12 kudos 2026-06-20 19:28:03 op Leuk project met zwarte tape
Ik begrijp em nie

Nou ja, ik bedoel, mooie dames, zeker. Maar... een modeshow is toch bedoeld om een hint of idee te geven wat er mogelijk is qua mode? Maar werkelijk niemand gaat in enkel een beetje tape de straat op, dus... waarom?

86 kudos 2026-06-20 19:19:20 op De keuzes die je in het leven maakt
Ik begrijp em oprecht niet. Ieder weldenkend mens kiest toch voor de dames in het groen? Wat is nou zo'n opgemaakte pop zonder enig doel in het leven, iemand die gewoon mooi wilt zijn om mooi te zijn? Daar zit toch niks in? Na haar 30ste verandert het in een bittere tang die echt niet iedere avond nog een feestje wilt en al helemaal nie wilt neuken...

1 kudos 2026-06-19 23:34:05 op Dumpert Hitteplan #7
@lamskabouter | 19-06-26 | 15:53: Hier is het gestopt toen er riviercruiseschepen aan de overkant werden gelegd die nu al 6 jaar als "tijdelijke" opvanglocatie voor gelukszoekers dient. Sindiens lopen de raketwetenschappers en tandartsen af en aan langs de zandstrandjes aan de Rijn, in de hoop om maar topless blanke schoolmeisjes te kunnen zien.

2 kudos 2026-06-19 23:30:57 op Tornado raast over huis
@WigaDan | 19-06-26 | 20:40: Inderdaad. Vooral de opgeleiden geleerden, die veel ervaring hebben in hun vakgebied en weten waar ze over praten, negeren en je "eigen onderzoek" doen. Dat is de truc.

0 kudos 2026-06-19 23:25:45 op Dumpert Hitteplan #11
Ik weet niet of het aan de genen ligt of aan het feit dat ze alleen maar fast food vreet.

Kijk, metabolisme verschilt van persoon tot persoon, maar om deze omvang te bereiken moet je toch wel héél goed je best doen.

-13 kudos 2026-06-19 23:16:49 op BMW van 30 K naar de kleaute
Het is maar een Rus, dus jammer dat ie er zo makkelijk mee wegkomt. En het doet toch geen zeer, want ze zijn allemaal 24/7 straalbezopen

-3 kudos 2026-06-19 23:13:40 op Autorijden gaat fout
Ligt eraan. Is broccoli de uploader? Dan niet.

37 kudos 2026-06-19 23:11:33 op LEGO-diefstal in Rijssen
@pannekoekmetmosterd | 19-06-26 | 22:42: Wat ik nu wel bijzonder vind is dat deze papzak nu meteen herkenbaar in beeld wordt gebracht. Normaliter (althans, wanneer het om de "lichtgetinte jongeren" gaat) wordt de persoon onherkenbaar in beeld gebracht voor een bepaalde periode (meestal zo'n 6 maanden).

-7 kudos 2026-06-19 23:08:55 op De meisjes achter de DJ
Hey, een vrouw, die een andere vrouw op de mond zoent, is geen slet. Da's een sloerie.

Graag de correcte zelfstandige naamwoorden gebruiken. Dank.

-3 kudos 2026-06-19 23:03:37 op Onweer nijkerk
Hey Lodewijck, dit is je moeder. Ga nu eens naar bed ja, het is al tien uur geweest, je moet morgen korfballen. En geen toktik meer kijken hé

3 kudos 2026-06-19 22:57:49 op Grote boem
Oh jee. Onweer. En nu?

12 kudos 2026-06-16 14:09:41 op Bijna boven
Ik vraag mij af waar dit vandaan komt - is het nou echt om de ADHD jeugd vooral maar niet te verliezen als er in de eerste 3 milliseconde geen actie is?

1 kudos 2026-06-16 14:02:06 op Science Bitch!
@Loosecanon | 16-06-26 | 13:56: De stoma van je oma?

46 kudos 2026-06-12 11:00:54 op Indringer op de boot
Omdat ie thuis een lelijkerd als vrouw heeft zitten en zn kinderen ook al niet meer naar hem luisteren.

Of gewoon omdat ie een triest figuur is die graag kleine dieren angst aanjaagt

3 kudos 2026-06-12 10:12:51 op Spider-Man!
Nee joh, da's Mary-Jane

12 kudos 2026-06-12 09:58:17 op Je verwacht sleutels
Kijk, als het nou een knappe jongedame was, ok, maar... gadverdamme man, je pakt dat ding toch niet zomaar aan? aaaaaaaaaaaaaah

4 kudos 2026-06-12 09:53:42 op De weg van het dodelijke ongeluk
@Bullshitski | 12-06-26 | 09:18: Uiteraard niet, maar om nou de resterende 5 kilometer (of hoe lang die weg ook mogen zijn) achter een boer Harm en z'n trekker te blijven plakken? Neu, dank je

4 kudos 2026-06-12 09:51:55 op De weg van het dodelijke ongeluk
@Dwarsscheeps | 12-06-26 | 09:27: Ach jonge toch, kom, neem een kopje koffie, daarna is het ochtendhumeur vast wel weer voorbij

-2 kudos 2026-06-04 23:40:18 op Niet naar links kunnen en mogen en toch gewoon doen.
Hoort tegenwoordig bij de inburgering, denk ik. Zodra je statushouder wordt, krijg je een woning, alle toeslagen én een Volkswagen (zwart, wit of grijs), of je nou een rijbewijs hebt of niet.

0 kudos 2026-06-04 10:58:10 op Maat, wat doe jij?
@Dweeziltje | 03-06-26 | 18:04: Godverdomme man, moet dat nou? Woordgrapjes maken? OP HET INTERNET!?

1 kudos 2026-06-04 10:54:36 op De paskamer
@LaidBack | 04-06-26 | 10:04: Nou ja, zolang het maar een paar minuten hoeft...

6 kudos 2026-06-04 10:52:27 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Ach boeie, iedereen heeft als kind (en sommig zelfs nog als volwassene) wel eens valpartij met de fiets gemaakt. Hoort bij het opgroeien.

2 kudos 2026-06-04 10:51:08 op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Schijnt een tiktok-dingetje te zijn - er kan automatisch muziek worden toegevoegd. Waarom? Geen idee. Denk dat het iets is voor de jeugd (zoveel mogelijk geluidjes om de aandacht erbij te houden of zo)

0 kudos 2026-06-04 10:27:23 op Dikke bak heb je daar
Het is niet zozeer afgunst (wellicht wél leedvermaak), maar dit soort auto's zijn nou niet echt bedoeld om even boodschappen mee te gaan doen. Of überhaupt een winkelcentrum of woonwijk mee te bezoeken... Neem dan gewoon effe de Twingo, Punto of andere gemotoriseerde winkelwagen

8 kudos 2026-06-04 10:24:02 op Hello ladies
Daarom is het springen met een wingsuit ook een "extreme sport", net zoals freeclimbing, basejumping, duiken in een grot, etc. Allemaal ietwat pittiger dan een rondje hardlopen.

2 kudos 2026-05-15 20:39:25 op Los in de tas
@Rimpelsteunzool | 15-05-26 | 20:06: welke arm

-7 kudos 2026-04-19 17:16:07 op Technisch gezien een illegale zet
Tja, we zien maar een klein fragment. Wie weet reed deze vrachtwagen al veel te lang op de linkerbaan zodat niemand em kon inhalen.

-18 kudos 2026-04-16 16:34:44 op Steltendans
Klein beetje gay. Niet alleen het handje vasthouden, maar ook het knuffelen op schoot op het eind. Maar hey, wellicht is dit inderdaad voor de lokale homoseksuele gemeenschap?

Gewoon lekker blijven dansen, jonges, boeie

1 kudos 2026-04-11 14:35:17 op Een tattoo laten zetten
gadverdamme wat zijn paardenmeisjes toch afschuwelijk wanneer ze paardenvrouwen worden

1 kudos 2026-04-11 13:40:21 op Naam bij je beroep #873
@pietpvv | 11-04-26 | 11:32: Ga eens godverdomme snel even naar een goede cabaratier kijken ja

10 kudos 2026-04-11 13:34:46 op Naam bij je beroep #873
Tenzij je een boerka op hebt, want dan is de ondernemer een racist als ie "neuj" zegt

6 kudos 2026-04-11 12:49:25 op Buschauffeur wordt geslagen
Waarom zou je? Dader krijgt toch geen echte straf, z'n asielprocedure zal gewoon doorgaan en we hebben er weer een kanspareltje bij.

Welkom in Nederland.