DumpStats voor Bounty82

7,372 +7918 -546

Kudos

#10078 (Top 3.1535%)

Kudos/dag 3.97
Kudos/reaguursel 13.68
Meeste kudos op 1 reaguursel 1341
Minste kudos op 1 reaguursel -91

539

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 18.4
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 24
Geregistreerd op 21-05-2021
Eerste reactie op 27-05-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

51 kudos 2026-06-25 09:01:27 op Politie ramt motorrijder
Wie niet luisteren wil moet maar voelen. En op de achtergrond hoor je iemand die een hitteberoerte krijgt.

-2 kudos 2026-06-21 17:49:09 op Kom maar ff bij Ome Geer!
Waarom je zij versterken met oprecht? Zonder oprecht klopt je verhaal niet?

3 kudos 2026-06-18 12:05:45 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Je ziet het zo vaak. Mensen die geen dagbesteding hebben, zoals school of werk, die weten niet wat ze met hun leven aan moeten. Zorg dat je een ritme in je leven hebt van school, werken, sport, hobby's, dan heb je geen tijd voor deze onzin.

Zit je thuis met je handjes omhoog en geen zin om te werken? Vertoon je daarnaast tokkiegedrag en je komt in aanraking met hulpinstanties of politie? Alle uitkeringen per direct stoppen.

-1 kudos 2026-06-14 09:29:03 op Faalhaaskarma
@Cybermike | 13-06-26 | 18:15: Nee, met een Raboscanner.

3 kudos 2026-06-06 09:05:04 op Maak eens wat ruimte!
@Scheelder | 06-06-26 | 08:59: Ritsen doe je om en om en je rijdt door tot het einde van de invoegstrook. Zo moeilijk is het niet.

0 kudos 2026-06-02 19:36:03 op Meer uitzwaaitraining
Blijkbaar zijn deze "Nederlanders" beter. Anders hadden ze wel de Nederlanders met jouw huidskleur opgesteld. Maar ook niet juichen voor je club hé, wanneer een gekleurde voetballer scoort.

2 kudos 2026-05-30 23:51:27 op Doe maar een duikje
@banditoz | 30-05-26 | 21:19: nee standaard drinker.

20 kudos 2026-05-29 21:59:25 op Humor van vroeger
Er was ook nog een Marokkaanse verfilming van Pocahontas. Pak die handtas.

-1 kudos 2026-05-24 16:22:42 op Lubach over Islamkritiek
@Belarus2004 | 24-05-26 | 15:01: 2004 is neem ik aan je geboortejaar. Je bent 22 jaar, OvJ en 414 keer de doodstraf uitgevoerd? En aan je plusjes te zien zijn er reaguurders die jou verhaal geloven? Bijzonder.

1 kudos 2026-05-23 11:46:33 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Je hoeft dus geen wet te overtreden. De politie mag voor het uitoefenen van zijn taak iedereen vragen om een identiteitsbewijs. Vanaf 14 jaar heb je een toonplicht. Werk je niet mee wordt je aangehouden.

1 kudos 2026-05-23 11:44:10 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Artikel 8 van de Politiewet 2012 geeft politieagenten de bevoegdheid om inzage te vorderen van een identiteitsbewijs. Dit mag uitsluitend voor zover dat 'redelijkerwijs noodzakelijk is' voor de uitvoering van de politietaak, zoals het handhaven van de openbare orde of het opsporen van strafbare feiten.

118 kudos 2026-05-21 19:25:25 op Gezellig onderonsje in Den Haag
Op de scooter met een wapenstok cq ploetendooier op pad en aan het werk met een knuppel in je voertuig. Iedereen lijkt wel knettergek tegenwoordig.

0 kudos 2026-05-21 18:19:53 op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
Je moet wel mensen hebben die het leuk vinden, anders sta je er alleen voor en dan is je mening niet meer zo relevant. Geniet lekker van je leven. Ga aan het werk, kom eens buiten dan merk je dat het niet heel gevaarlijk en eng is.

18 kudos 2026-05-20 17:45:30 op 50% korting voor transgenders
Ik zit godverdomme 2 minuten op mijn scherm te vegen om de vastgeplakte kruimel eraf te krijgen. Blijkt het zijn neusbel te zijn.

3 kudos 2026-05-16 11:19:07 op Leerlingen hebben prestatiedruk
@Lars2020 | 16-05-26 | 11:08: De opleiding Knutselen En Kleien Voor Onnozole is ook wel te halen zonder een flikker te doen.

8 kudos 2026-05-14 11:24:13 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Helaas, de Marokkaanse vrouw is altijd een stuk netter en slimmer dan de Marokkaanse man. Kijk bv op de Haagse Hogeschool hoeveel Marokkaanse vrouwen er rondlopen. De Marokkaanse man denkt alleen aan status en dom gedrag.

4 kudos 2026-05-11 15:39:14 op Drie kleine kleutertjes
Ze doen echt alles voor de "duimpjes omhoog" tegenwoordig.

1 kudos 2026-05-10 23:38:06 op Eten gestolen
@EvenGeduldAUB | 10-05-26 | 21:06: of een rubriekje maken.: De schandpaal. Maakt het zoeken ook makkelijker.

0 kudos 2026-05-10 00:00:52 op Onkruid in de tuin
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Maar hoe verder het filmpje vorderde en het woordje kanker ontbrak, twijfel ik enorm.

1 kudos 2026-05-09 10:31:17 op Mijn kind heet Djevin
Wat is jou referentiekader? Daar ben ik benieuwd naar.

0 kudos 2026-05-07 21:14:56 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Reepje chocola of telefoon maak geen reet uit. Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Leg mij even uit wat het verschil tussen het stelen van een telefoon of reepje chocola? Allebei diefstal, allebei strafbaar, allebei 4 jaar brommen.

5 kudos 2026-05-06 16:27:37 op Wat is je favoriete cartoon?
He-man
Transformers
Dino Riders
Vrouwtje theelepel
Dr. Snuggels
Teddy Ruxspin
Snorkels
Beestenbos
The wuzzles
Inspector gadget
Samurai pizzacats
Biker riders from Mars
Power rangers
Rocket power
Dungeons and dragons

Je lijst een beetje aangevuld.

20 kudos 2026-05-02 11:07:15 op Politie valt met een snoekduik bar binnen
Ik hoorde weer ergens het woord racist vallen in het 2de filmpje. Op dat woord moet een boete van 1000 euro staan. De tering hé. Elk filmpje met een agent en medelander krijg je dit woord te horen.

2 kudos 2026-05-02 09:22:19 op Politie rijdt sloot in
@Greenhorn | 02-05-26 | 09:00: Dit probleem is gekomen sinds we gastarbeiders uit Afrika hierheen haalde. De kinderen daarvan hebben 0,0 opvoeding gekregen en zijn hier geboren. De grootste groep overlastgevers in dit land zijn Marokkannen 3de/4de generatie, die hier geboren zijn. Dat probleem is nooit opgelost en nu halen ze extra problemen er bovenop naar binnen. Dit wordt niet opgelost.

1 kudos 2026-05-01 08:06:56 op Sla maar!
@kokkowitz | 01-05-26 | 06:46: Heb je op de basisschool niet opgelet bij begrijpend lezen? Dat staat letterlijk in Prutsahr zijn reaguursel.