DumpStats voor KopKaasKop

52,115 +55946 -3831

Kudos

#1046 (Top 0.3273%)

Kudos/dag 61.46
Kudos/reaguursel 24.54
Meeste kudos op 1 reaguursel 1217
Minste kudos op 1 reaguursel -160

2,124

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.5
Topreaguursels 12
Woorden per reaguursel 19.1
Reacties per reaguursel 0.61
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 76
Geregistreerd op 07-10-2023
Eerste reactie op 27-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-18 21:48:06 op Hé warm he!
Laat het sneeuwen! In godsnaam, laat het sneeuwen!

26 kudos 2026-06-18 02:42:16 op Lokroep voor junkies
En nog ook ontkennen ook, Superman!? Dat zijn de grootste junkies.

-7 kudos 2026-06-17 10:10:54 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Inderdaad. Bij elke andere wedstrijd (zelfs ook bij Nederland) luister je naar een zak aardappelen. Monotoon, ongeïnteresseerd en als er een goal valt moeten ze eerst hun verhaaltje afmaken alvorens op die goal te reageren. En dat gaat werkelijk al tientallen jaren zo.

10 kudos 2026-06-14 11:01:01 op Je bent een worst
Of het is een 'chirurg' die zijn 'scalpel' heel 'per ongeluk' in iemands ribben heeft gestoken.

3 kudos 2026-06-13 16:41:23 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Ze is hier vaker voorbij gekomen op Dumpert. Ze neemt juist tiktokkende instahüren op de hak. Ik vind deze niet zo goed maar die van een tijdje terug waren toch redelijk gelukt.

13 kudos 2026-06-12 14:21:23 op Je verwacht sleutels
'Is dat een pistool tussen je benen of ben je gewoon blij mij te zien'?

-10 kudos 2026-06-12 07:30:14 op Traditie in Mazatlan..
Ik probeer al jarenlang bezoekers te vermaken als klitduiker maar geen vrouw die wil.

-1 kudos 2026-06-11 21:17:12 op Al me dierbare persoonen
Gelukkkg is de eerste 'e' in 'forever' nog wel redelijk goed gelukt……

55 kudos 2026-06-11 21:11:41 op Samenvatting uit Belfast
Tuurlijk Sjaak, bek houden doen we al te lang. En dat omdat de meeste mensen bang zijn (of eigenlijk bang worden gemaakt) om voor racist uitgemaakt te worden. Iets wat ik niet ben maar het is voor mij ook allang klaar met de vele gelukszoekers en halve terroristen. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

0 kudos 2026-06-10 15:07:13 op Doe maar een tunneltje
Waarom staat er een bordje met overstekend wild in die tunnel?

1 kudos 2026-06-10 12:45:25 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Je hoeft zo'n kaartje niet te betalen. Ik wil ook wel graag maar heb daar het geld niet voor (over) en dus kijk ik het wel op tv. Zolang de kaartjes (uit)verkopen zullen de prijzen zo hoog blijven want tja het geld komt toch wel binnen voor de Fifa.

17 kudos 2026-06-10 12:26:06 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Als je een beetje tijd en zin hebt zoek dan op YouTube naar het filmpje van 'Ian Wright teacher'. Een kort videootje waar hij zijn oude leraar ontmoet. Het respect en beleefdheid waarmee hij zijn petje af doet. Krijg ik elke keer toch een klein beetje kippenvel van.
Mag van mij ook wel geüpload worden hier.

-1 kudos 2026-06-04 10:53:28 op Ik ben bij een kunstexpositie
Haha, die Rudi toch. Iedereen mag slechts een klein deel van hun belastinggeld ook op mijn rekening storten en de rest zelf houden. Dat kost de maatschappij uiteindelijk ook vele malen minder….

7 kudos 2026-06-04 09:43:37 op Ik ben bij een kunstexpositie
'Wat doe jij voor werk? Nou, Ik ga op mijn handen en knieën op een slijmerige vloer staan en dan ben ik enorm expressief bezig. Ja, het heeft een hele diepe betekenis. Oh en wat betekent het dan? Ja gewoon, wat jij er in ziet…… '

Prima hoor dat kunstzinnige maar dan wel gewoon zelf de broek ophouden en stop hier geen belastinggeld in.

31 kudos 2026-06-02 19:31:29 op Nijlpaardje pesten
Grappig, als dat nijlpaárd van mij dat slurfje van mij ziet doet ze precies hetzelfde.

-3 kudos 2026-05-31 11:47:54 op Zieke trickpitch
Dit is toch geen strike? Iemand met honkbalervaring die dit kan uitleggen?

-2 kudos 2026-05-27 12:06:02 op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
'Maar zelfs mijn vader van 55 jaar oud vraagt niet wat ik onder mijn kleding draag.' Euhm? Dus degene waarvan zij als eerste zou verwachten dat iemand zo'n vraag stelt is haar vader?

127 kudos 2026-05-24 11:08:40 op Mij klem zetten?
Ja, laten we ook zijn remkabels doorsnijden. Leuk bij regen, droog weer, sneeuw, ijzel, mist…..

7 kudos 2026-05-22 10:40:43 op Oudje haat kinderen
Ik zie dat hun avondeten ook aan komt wandelen.

33 kudos 2026-05-22 08:51:07 op Great succes!
En wat hebben we geleerd, heren politici en justitie? 75% is je gewoon op een presenteerblaadje gelegd. Hoeveel mankracht, geld en energie heeft je dat wel niet bespaard? Publiceren dus die honden! En wel meteen en niet na 38 maanden.

1 kudos 2026-05-21 09:25:29 op Showtje geven
Geen riem, geen airbag. Dan krijg je dat.

-9 kudos 2026-05-21 09:24:49 op Goeeeeeedemorgen!
'We willen geaccepteerd worden'. Sorry maar dit accepteer ik niet.

0 kudos 2026-05-21 09:23:16 op Geen zorgen
Je bent geen homo als je de laatste 2 secondes niet kijkt.

10 kudos 2026-05-20 12:03:59 op Dure hobby
Toen de lantaarnpaal in beeld kwam dacht ik: het zal toch niet. Toch wel dus. Mooi ook die 'boink'. Net als in de film.

10 kudos 2026-05-19 08:38:56 op Stuur hulp!
'Ik kan KLM niet bereiken….' Lieg niet voor je sneue filmpje.

94 kudos 2026-05-19 08:21:48 op Hulp nodig ouwe?
Moet je even voorstellen dat je, in de tijd voordat het internet bestond, met een fototoestel rondrijdt en dan een willekeurig iemand gaat helpen, daar een paar foto's van maakt en dat je daar dan weer een eigen krantje van maakt om die vervolgens te verspreiden. Heel lief en goed dat je helpt maar het voelt aan alsof je jezelf probeert te helpen geld te verdienen in plaats van dat je werkelijk een behulpzaam persoon bent.

0 kudos 2026-05-18 13:39:27 op Moeilijk he
Een paar armen? Hoe zou hij dat moeten doen dan na de eerste zelfamputatie?