26,678 +27499 -821
Kudos
#2482 (Top 0.7766%)
| Kudos/dag | 18.2 |
| Kudos/reaguursel | 36.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1352 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
26,678 +27499 -821
Kudos
#2482 (Top 0.7766%)
| Kudos/dag | 18.2 |
| Kudos/reaguursel | 36.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1352 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -68 |
731
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.5 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 20.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.65 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 19-06-2022 |
| Eerste reactie op | 19-06-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2026-06-24 23:57:06 op Weinig lucht toeristje
Dit zijn gewoon echte reaguurders die op weg zijn naar hun extreme zolderkamer.
13 kudos 2026-06-24 20:49:06 op Hoe gaat het met papa na de scheiding
Wat ben ik ineens weer blij met wie ik ben. Mijn god wat een droeftoeter.
9 kudos 2026-06-22 20:55:07 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
@creatiet | 22-06-26 | 20:09: Ik 0.
3 kudos 2026-06-17 16:02:21 op Te diep in het glaasje gekeken
That is so not right!
24 kudos 2026-06-14 22:56:39 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
En daar staat een soldaat naast die niets doet, heel raar
3 kudos 2026-06-14 13:21:14 op Touw vergeten bij bungeejump
Touw. Dit is een speciale manier van bungee jumpen waar ze een touw gebruiken.
Nouja... normaliter dan.
26 kudos 2026-06-13 12:25:34 op Meisje heeft bedprobleem
Wat een schatje. En die meid ook.
1 kudos 2026-06-12 17:07:37 op Doktertje spelen..
Had ie dat maar gedaan...
36 kudos 2026-06-12 17:04:41 op Welkom in Brabant!
Niet om een of andere ridder te spelen, maar vrachtwagens en bussen zoals dit laat ik wel eens voor gaan. Even van het gas af als er niemand achter me zit, lichtsignaaltje, en dan hoeven ze dat hele gevaarte niet stil te zetten. Kleine moeite, blije chauffeur.
0 kudos 2026-06-12 15:39:47 op Intens gevoel van geluk..
Zonder helm meer kans van dit kutvolk af te komen. Ik zeg: maximale snelheid 120!
0 kudos 2026-06-12 15:37:33 op Echte liefde is
@GraafSteno | 12-06-26 | 10:18: Bullshitski heeft 'n vriend.
7 kudos 2026-06-08 22:52:55 op Kakkerlak heeft een vriendje dat er uit wil
Nog vóór hij hersencellen verloor.
11 kudos 2026-06-06 11:28:58 op Nou moe wat een boze emoe
Ergens na 0:25 doet hij even snel een vinger in de poepert. En zie, gelijk een heel ander dier.
-4 kudos 2026-06-06 11:27:14 op Dee marges in Monaco
Maar, hij remt wel flink af op het laatste moment. Doet hij heel netjes en rustig.
-2 kudos 2026-06-05 16:43:01 op AI sollicitatie
Zeg maar Amerika, maar dan minder erg.
7 kudos 2026-06-05 11:11:37 op Brandweer blust brandje
Ze hadden ook gewoon een appartement op de 4e in de hens kunnen steken. Kunnen ze er tenminste bij.
30 kudos 2026-06-05 11:06:28 op Sturen klootviool!
Hadden we bijna het moment van juni te pakken.
18 kudos 2026-06-05 11:05:43 op Moeder is alert
Mama's zijn heldinnen. Dit is er eentje simpelweg in actie.
31 kudos 2026-06-05 00:27:09 op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
"Iemands traumatische ervaring, die van mij, en het slachtoffer". Jezelfals eerste noemen. Narcist.
"Ik ben niet zielig" Vanwaar deze video?
"Ik ben niet het slachtoffer" -> "Maar wel jarenlang gepest,. sexueel misbruik, alcohol"... eh....
"Stukje menselijkheid". Oja, wíj zijn onmenselijk ja.
"Ik ben dat meisje niet meer". Jawel. Ben je wel. Je "ownde die shit" toch?
"Ik kan het hebben" aldus emotionele huilie.
"Het is wel privé" pleur jezelf dan niet zo online.
"Prijs betaald en probeer de beste invulling aan mijn leven te geven" - De prijs heb je niet betaald en als je écht die beste invullen zou geven had je je social media verwijderd en was je écht iets met je leven gaan doen.
Doei.
5 kudos 2026-05-31 19:02:53 op Finale spaghetti-eetwedstrijd
Spaghetsi.
11 kudos 2026-05-27 20:45:53 op Meisje op het flyboard
Ah, een sea-squirtle.
-4 kudos 2026-05-27 20:43:59 op Heel herkenbaar
Dit is geen "POV".
En werk alsjeblieft aan je gramatica...
1 kudos 2026-05-27 20:41:39 op Zweefvliegmanmeneer met skills
Wat een zweverig gedoe zeg.
2 kudos 2026-05-27 20:39:29 op Malloot uit Beilen
Je staat op -. Maar ik vond 'm leuk.
1 kudos 2026-05-27 08:51:48 op Verloren lammetje weer verenigen met z'n moeder
@ILoveHawkTuahChicks
Welk lammetje?
9 kudos 2026-05-27 08:47:26 op De wegen veilig houden
Schoonzwemmers.
6 kudos 2026-05-27 08:46:22 op De perfecte vrije trap
Ouders die met hun kinderen bezig zijn. Verschrikkelijk. Laat ze lekker op hun mobiel zitten of zo.
6 kudos 2026-05-24 21:30:36 op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
Wat kansloos.
1 kudos 2026-05-24 21:29:18 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
https://www.youtube.com/watch?... Absolute classic.
202 kudos 2026-05-24 21:17:31 op Vliegtuigje raakt paraglider in Oostenrijk
Ik ben Tjarda, en vandaag vlieg ik in een Cessna.
38 kudos 2026-05-24 21:08:51 op Dashcam arrestatie Britney Spears
Heb een schijthekel aan omkoperij... maar als Britney Spears een lasagna voor me zou maken... zelfs in haar huidige staat, zou dat wel een fantastisch verhaal zijn op feestjes.
-4 kudos 2026-05-23 20:55:05 op Trek in taco's
AH, CJ's Taco service.
0 kudos 2026-05-23 17:12:35 op Daklozen eten geven
Normaliter eens, ik heb echt een 200% hekel aan "Mr. Beast". In dit geval weet ik niet wat zijn doel is. Inspireren met een prima feelgood of likes binnenharken.
Aangezien ik geen gebruikersnaam en "LIKE AND SUBSCRIBE!!!!" zie/hoor krijgt hij voordeel van de twijfel van mij.
14 kudos 2026-05-23 03:55:09 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Weet niet of ik haar innerlijk of uiterlijk erger vind.
-10 kudos 2026-05-23 03:53:38 op Tadaaaaa
Leuk koppie. Maar verder, nah.
27 kudos 2026-05-03 21:10:57 op Tapijtinstallatie in een hotelgang
Verdieping beneden denkt dat er een Terminator door de gang loopt...
54 kudos 2026-05-03 17:16:53 op Haha alleen losers stoppen voor het stoplicht
Normaal heb ik een hekel aan van die lachen in video's... maar deze was wel heel terecht.
-7 kudos 2026-05-02 20:59:29 op Alles voor de fans
Als dat je dochter is mag je aan de ene kant heel trots zijn, aan de andere kant, wtf.
25 kudos 2026-05-02 17:58:10 op Mevrouw wast de auto even grondig
Hoe kan iemand zó dom zijn...
38 kudos 2026-05-01 22:07:15 op Nascar crash 2.0
Godsamme je hebt een weg die horizontaal gaat, een auto die van rechts naar links gaat... en dan denk je als video editor, "dat kijkt verticaal vast fijn". FFS
99 kudos 2026-05-01 22:01:01 op Doe maar een Pornstar Martini
Ik zou er nooit op vallen, maar het lijkt me toch best een leuke meid. Kletst gezellig weg. Lekker wat energie. Niets mis mee.
5 kudos 2026-05-01 14:14:05 op Drone training met GTA V
En de Russen: "Ah shit, here we go again"
2 kudos 2026-03-13 22:26:10 op Kart met elektromotor
Zet het F1 veld in deze dingen, zou denk ik wel lachen zijn.
15 kudos 2026-03-13 22:22:59 op 1,2,3 hoor je mij?
Komt ze er na jaren pas achter dat ze het volume van d'r oren gewoon wat luider had moeten zetten?
9 kudos 2025-02-23 23:26:22 op Nummer 42 lijkt een favoriet te zijn
Ben wel benieuwd naar #51...
6 kudos 2025-02-23 23:20:07 op Meisje legt uit
Hoe groot zijn jouw theezakjes wel niet!?
59 kudos 2025-01-16 20:41:25 op Denk je even stiekem een vluggertje te maken in de Geleenstraat
Wat een sneue uploader. Vorige week in de aanbieding zijn eerste drone gekocht, gelijk een kanaaltje en lelijke site gemaakt. Dankzij dit soort paupers wordt het drone beleid als maar strenger.
31 kudos 2025-01-16 20:26:33 op Ik ben geabboneerd hoor
"Doe is normaal" goeie ondertiteling...
1 kudos 2025-01-14 22:08:04 op Hepatitis Weken bij ALBERT HEIJN
@StefanSoldaat | 14-01-25 | 19:12: Klopt, alleen betaal je er bij de rest wel minder voor.
3 kudos 2025-01-14 16:59:30 op Trapfiets
En dan kom je beneden, bedenk je dat je iets vergeten bent.