DumpStats voor sander3488

239,240 +247224 -7984

Kudos

#121 (Top 0.0379%)

Kudos/dag 56.29
Kudos/reaguursel 32.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 5079
Minste kudos op 1 reaguursel -157

7,277

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.71
Topreaguursels 72
Woorden per reaguursel 14.9
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 62
Aantal x weggejorist 113
Geregistreerd op 04-11-2014
Eerste reactie op 04-11-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-24 16:57:42 op IK BEN DAAN EN IK SNUIF VEEL
Heb je je portie aandacht weer gehad, Daan? Zo'n dooie tak had mijn gewicht in ieder geval nooit gehouden. Dat is je redding geweest!

-5 kudos 2026-06-24 16:53:59 op Rood kruis weg afgesloten
Allee jong, ik moet toch mijn vlieger gaan pakken hé! Met al die omleidingskes geraak ik hier nog te laat aan den airport. En ik ben 'verdoeme al van België helemaal tot hier gebold voor den bazaar! Da's toch nie normaal, amai!

1 kudos 2026-06-24 16:27:12 op Code Zwart door extreme hitte
Leuk gen-z stageproject van Mees. Lekker EEJ AAIEN op de redactie. Knap hoor Mees. Kan je nu weer echt een vak gaan leren. Leuke items maken met een filmcamera bijvoorbeeld. Of heb je te veel angsten om de straat op te gaan met je camera?

20 kudos 2026-06-24 16:24:03 op Vetzakken in de sportschool
Ik denk eerder dat deze aandachtshoer een dikke worst in de mond nodig heeft.

-2 kudos 2026-06-24 16:21:45 op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Tof! Beter dan een hottub in de tuin! En ook nog een pizzaoven! Wat een natte droom. Hier maak je pas echt indruk mee.

16 kudos 2026-06-24 16:16:18 op Verhitte tokkie op de A10
Triest paupervolk. Laat ze elkaar lekker midden in de nacht van de weg rijden. Maar laat anderen in het verkeer hier niet de dupe van worden. Wat een kansloos gedoe zeg. Waarschijnlijk haalde de een verkeerd in piepte er snel nog even tussen of zoiets onbenulligs. Maak je niet zo druk.

6 kudos 2026-06-17 15:23:55 op Metettica
Mooie spielerei!

4 kudos 2026-06-17 15:22:56 op Belg weet het zeker.
Maar allee manneke, naast hoopvol ook een lesdyctische Belg

22 kudos 2026-06-17 15:01:53 op Op hol geslagen boot
Netjes hoor! Daar moet je wel stalen zenuwen voor hebben.

1 kudos 2026-06-17 14:35:31 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Pfff ik vind dat jullie maar een beetje lopen te zeiken hier in de comments. Ga iets nuttigs doen ofzo stelletje gillend domme reaguurders! Groetjes, Sander S.

47 kudos 2026-06-17 14:30:04 op Feesten, zuipen en zoenen..
Daarom moet je altijd een vriend opwerpen om het waakvarken af te leiden.

4 kudos 2026-03-27 12:15:20 op J.Lo in Las Vegas
@Vicieuze-viscositeit | 27-03-26 | 09:59: Mmmm ooh Ben Affleck

13 kudos 2026-03-27 12:10:22 op Eva met dikke comeback
Kijk ze nou staan. Dit is de realiteit van tegenwoordig en dan met name in de randstad.

-1 kudos 2026-03-27 11:43:20 op Papa op de step
Buitenspelen met je kind: 5 reedten!

6 kudos 2026-03-27 11:36:20 op Jaime heeft heterdaadje
Actie op @06:23 - Lekker bezig Jaime! We hebben meer gasten zoals jij nodig. Oppakken die boeven!

-6 kudos 2026-03-24 12:58:17 op Los in gym Roosendaal
Man man. Rico Verhoeven komt toch ook uit Roosendaal? Kan die niet even orde op zaken stellen?

-5 kudos 2026-02-25 11:39:25 op Poeskat kijkgat
Das vast een mannetje. Die is al snel blij met een gat.

9 kudos 2026-02-25 11:38:28 op Eindhoven de gekste.....
Ja ja, jij bent er vanaf. En daar gaat het om. Verschrikkelijk. Weg met jij.

-6 kudos 2026-02-25 10:11:04 op De gemeenteraadsverkiezingen zijn weer begonnen
Waar is die Timmerfrans gebleven eigenlijk? Die is echt afgedropen na de verkiezingen. Je zag die vent overal. Hij was zo geweldig. Maar nu? Ik heb hem echt geen 1 keer meer gezien na die enorme nederlaag.

6 kudos 2026-02-25 09:59:49 op Koos, mag dit?
Het is ook hard werken voor die vrouwen.

34 kudos 2026-02-25 09:55:43 op Schoenen stelen in de moskee
Dit soort lui passen toch gewoon niet in onze westerse maatschappij? Wat voegen zij nou toe aan onze maatschappij? Zij hebben geen enkel respect voor onze moderne manier van leven. En wij moeten dat maar gewoon normaal vinden. Ik ben hier zo klaar mee.

19 kudos 2026-02-25 09:35:57 op Lieke vergeet de pizzapunt
Ben niet als Lieke. Neem les en blijf op de beginnerspiste. Dit soort mensen zorgen voor zo veel ellende in de skigebieden. Je hebt totaal geen controle. En je brengt anderen (en jezelf!!) onnodig in gevaar.

5 kudos 2026-02-25 09:33:38 op Duitse over Oktober Feest
Ja ja, eerst zien dan geloven. Die Duitsers hebben wel meer beweerd in het verleden. Nooit vertrouwen!