18,273 +19331 -1058
Kudos
#3892 (Top 1.2178%)
| Kudos/dag | 9.24 |
| Kudos/reaguursel | 27.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
18,273 +19331 -1058
Kudos
#3892 (Top 1.2178%)
| Kudos/dag | 9.24 |
| Kudos/reaguursel | 27.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1504 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
659
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 18.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.52 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 16-12-2020 |
| Eerste reactie op | 25-01-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 15:03:08 door Leegzwembad op Marktplaats krent te kakken zetten
Dat publiekelijk voor gek zetten is inderdaad kut maar verder vind ik m wel goed
7 kudos 2026-06-24 10:49:16 door straatkat op Marktplaats krent te kakken zetten
@freddiefred | 24-06-26 | 12:25: dat zijn zeker tokkies haha vooral zijn blagen die zijn allemaal 30 kilo te zwaar
23 kudos 2026-06-24 10:25:48 door freddiefred op Marktplaats krent te kakken zetten
In de volksmond noemen we Lucky's Auto's uit Dieren, tokkiehandel
-2 kudos 2026-06-16 12:31:56 door Schuurm op Kind en hond
Dat geldt voor mensen ook, alle voorbeelden hier.
Een reden om op te letten, niet om je kinderen extreem beschermd op te voeden.
Een kind met een Herder of Pitbull thuis zal op school bijvoorbeeld minder snel gepest worden als papa af en toe (of altijd) de hond meeneemt bij het ophalen.
4 kudos 2026-06-16 07:27:22 door nlnoob op Kind en hond
@druimpert | 16-06-26 | 09:13:
Ja, komt mij helaas ook bekend voor, altijd een lief beestje, ze krijgen een ziekte (kanker) en ze draaien opeens door.
8 kudos 2026-06-16 07:13:48 door druimpert op Kind en hond
Onvoorwaardelijke liefde, en altijd onbetrouwbaar, na 8 jaar betrouwbaar kunnen ook honder doorslaan, dementie of een woede aanval, kan je je hond nog zo goed getraind hebben. daarnaast bestaan er naast klootzak mensen ook klootzak honden en ligt het echt niet aan de training of het baasje, honden zijn en blijven beesten.
4 kudos 2026-06-16 05:25:58 door IetsMetBallen op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
En helemaal omdat een verkeerslicht ook een korte term is.
Eigenlijk is het een VRI. (Verkeers Regel Installatie)
Fijne dag!
4 kudos 2026-06-16 00:23:46 door Creatieloos op Japannerts vieren 2 - 2 tegen NL op kruispunt Shibuya
Zo, jij hebt verstand van stoplichten, kom je misschien uit Almelo?
2 kudos 2026-06-15 09:44:23 door CtrlAltDepeche op Bijna de 70 aantikken met je E-step
@Dr. Klatergoud | 15-06-26 | 11:20: Owh ja sorry, ik moet natuurlijk in dumpert taal spreken voordat het waarde heeft.
Tetten, kinderbrommer, wat een armoe, ga naar rechts, vroeger was alles beter en *de water
-2 kudos 2026-06-15 09:20:58 door Dr. Klatergoud op Bijna de 70 aantikken met je E-step
(bedankt) voor je (goede) bijdrage
-1 kudos 2026-06-05 11:33:20 door Drildeur op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Straf? 2 jaar GGZ is geen straf voor poging tot moord met een schaar in de nek van een 84 jarige. 20 jaar gevangenis graag.
0 kudos 2026-06-05 10:01:41 door Wateenaccountnaamzeg op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Spintria | 05-06-26 | 09:23: Welke reflectie? Het is heel erg maar geef mij nu aub aandacht? Gaat er bij jullie geen lampje branden bij de vraag of iemand die een zwaar geweldsdelict op haar naam heeft staan misschien beter geen publieke functie zou moeten ambiëren? Dat de gegeven reacties exact degene zijn die had kunnen verwachten? Eens met het deel rechtspraak maar om vervolgens het pad te gaan bewandelen om BN'er te willen worden lijkt me vragen om problemen. Jullie zien verantwoordelijkheid nemen, de rest van ons duidelijk niet.
-1 kudos 2026-06-05 09:16:28 door Knappewappie op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Spreek je ook zo over Volkert Van de Graaf?
Je hoort te krijgen wat je geeft.
1 kudos 2026-06-05 08:46:51 door VoosMatroos op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Lux-et-Libertas | 05-06-26 | 10:31: Hoe verdient zij geld aan haar misdaad? Die logica ontgaat me. Tussen de regels door begrijp dat u vindt dat deze meid levenslang heeft gekregen? Mijns inziens is gevangenis voor rehabilitatie en reintegratie in de samenleving. Helaas is influencer deze dagen warempel een carriere in Nederland.
1 kudos 2026-06-05 08:31:25 door Lux-et-Libertas op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
NEE! niet mee eens. Zij verdient geld aan haar vlogkanaal. Zij kiest ervoor, niemand heeft gezegd dat ze dit moet doen, geld te verdienen aan haar misdaad. Een geweldsmisdrijf op een 82 jarige kwetsbare vrouw is het aller aller aller laagste om respect of om begrip voor te hebben.
Wat ze wel moet doen? GEEN geld aan verdienen, doe vrijwilligerswerk. Ga gratis tuinen opknappen bij hoogbejaarden, boodschappen halen, helpen met computerproblemen, vervoer regelen, schoonmaken, met bejaarden wandelen. Kortom er zijn meer dan zat nobele maatschappij dienende activiteiten te bedenken die je tegenover een zwaar walgelijk misdrijf kan zetten en nogmaals er GEEN geld aan verdienen.
7 kudos 2026-06-05 07:48:58 door de bartsmitridder op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Weef | 05-06-26 | 09:21: "een publieke positie"> Ze is fucking schoonmaakster, geen burgemeester.
12 kudos 2026-06-05 07:25:46 door Waarschijnlijk op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
We willen dat ze echt berouw toont en uitstraalt. En niet een voorgekauwd verhaaltje om je inkomsten te redden...
4 kudos 2026-06-05 07:23:11 door Spintria op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Helemaal eens, en zeker als iemand dus zoals hier voor haar daden opstaat, berouw en reflectie toont en, naar zij zelf zegt, haar leven heeft veranderd (hoe of wat wij daar ook verder van vinden qua vorm en inhoud) en zich inzet om anderen te helpen.
Ze maakte een hele grove fout, is daarvoor gestraft, neemt verantwoordelijkheid en maakt nu betere keuzes.
Kom maar op met die minnetjes keyboard helden!
11 kudos 2026-06-05 07:21:59 door Weef op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Ik snap je punt en ik geloof zeker in een tweede kans, maar mensen die zoiets op hun kerfstok hebben moeten misschien niet in een publieke positie of rolmodel-achtige positie komen. Zeker niet als ze niet vanaf het begin af aan open zijn over wat er op die kerfstok staat.
0 kudos 2026-06-05 07:00:42 door FrederickVonEickelne op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Wat mij betreft heeft ze haar straf gehad, maar zo een filmpje op social media plaatsen is niet passend vind ik omdat het voelt alsof ze haar reputatie wil herstellen. Richt je op het beteren van je leven is mijn gevoel hierbij.
0 kudos 2026-06-04 18:36:33 door kami124 op Hatsa, zo door rood
Ik heb dat ook al eens gehad. Mijn gedachten waren er gewoon even niet bij.
(het zou ook kunnen dat de bestuurder naar het stoplicht dat naar links ging aan het kijken was)
-6 kudos 2026-06-04 14:59:30 door Lekkerwijf op Reaguurder in Afghanistan
Nee zij zullen Afghaan, hij gaat ze exposen aan z'n volgers
14 kudos 2026-06-04 14:30:06 door simvastatien op Hatsa, zo door rood
Zo is het!
En bij de stomsten het eerst.
13 kudos 2026-05-26 10:29:50 door Ohzojasaus op Haartje uittrekken met megazoom
Hubble telescoop
6 kudos 2026-05-07 10:15:12 door Greenhorn op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
@Maxima_Hartman | 07-05-26 | 09:21: Dat niet, maar je komt in ieder geval zonder blauwe plekken thuis.
5 kudos 2026-05-07 07:35:46 door Mr.Reance op Steptrucje transformeert in probleempje
@CtrlAltDepeche | 07-05-26 | 09:28: Nee, maar het toont aan dat er ergens een minimum qua degelijkheid/verantwoordelijkheid aanwezig is bij deze jongens. Iets dat ontbreekt bij de personen in de meeste filmpjes.
-2 kudos 2026-05-07 07:28:24 door CtrlAltDepeche op Steptrucje transformeert in probleempje
@Vaak_Klaas | 07-05-26 | 09:23: En daardoor is het minder kapot?
13 kudos 2026-05-07 07:23:22 door Vaak_Klaas op Steptrucje transformeert in probleempje
Lijkt dat ze het wel netjes gemeld hebben
-18 kudos 2026-05-07 07:21:08 door Maxima_Hartman op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
Ja op die manier wek je ook veel meer begrip bij de samenleving op net als bij dat ER tuig.
2 kudos 2026-05-04 17:30:50 door Nozemans op Parkeren?
Wat een rare zin.
-5 kudos 2026-05-04 08:47:40 door prachtigmachtigmooi op Pluisje met verlatingsangst
Yo mama is so fat! it even scared the Andromeda galaxy and send it back!!
2 kudos 2026-04-15 11:26:32 door Ed-Random op Gemeente Amsterdam
Een onderbord geldt alleen voor het verkeersbord direct erboven. Dus 'muv tram' geldt alleen voor het blauwe bord. Dus het onderbord had óók onder de geslotenverklaring moeten hangen.
-3 kudos 2026-04-15 09:59:40 door Zolderkamervragen op Gemeente Amsterdam
trambestuurder*
Gewoon één woord.
-13 kudos 2026-03-26 15:14:27 door TweeKoplampen op Politie Westland doet test
Tegenwoordig lijkt het ook wel of mensen slechter tegen een grap kunnen. Des te leuker.
0 kudos 2026-03-20 14:27:00 door Greenhorn op Zo blijf je wel fit
Volgens mij lach je jezelf in een deuk, als je jezelf zo terug hoort.
-5 kudos 2026-03-20 08:45:30 door 58765454653835860538 op Zo blijf je wel fit
ik niet
1 kudos 2026-03-20 08:45:01 door MojoNL op Zo blijf je wel fit
Nee, dat zeuren doen we alleen bij vrouwen. Dit was duidelijk een man.
Daarbij was deze gil ook wel echt hilarisch. +1 voor de gil
10 kudos 2026-03-16 16:53:03 door dikkejenkie op Dat ene hotel in GTA Vice City
Google Maps heeft dat ook, echt bizar. Alles wat je ziet op Google Maps bestaat gewoon in het echt.
8 kudos 2026-02-11 16:56:13 door PaprikaChipz op Weigh ins zijn maar een saaie formaliteit, zeiden ze
Talibangela?
47 kudos 2026-02-11 14:16:18 door Krijgnouwat op Weigh ins zijn maar een saaie formaliteit, zeiden ze
Ik niet en velen met mij.
0 kudos 2026-02-06 08:48:54 door HitsigeHenri op Potje voetballen met je moeder
Het één sluit het ander niet uit. Goede billen kunnen heel goed samen gaan met aandachtsgeilheid. Goeie billen wel trouwens., 5 reeten.
0 kudos 2026-02-06 07:28:30 door smikkelmakker op Potje voetballen met je moeder
Jij bent verzuurd dat niemand jouw sportschoolfilmpjes kijkt he? Eerlijk zeggen!
-1 kudos 2026-02-05 21:55:01 door Vlektyfus op Potje voetballen met je moeder
Ik vindt dat je gelijk hebt. Waarom de fuck ga je het filmen als je aan t voetballen bent. Leef in 't moment
6 kudos 2026-02-05 21:33:12 door ShakespeareanTragedy op Potje voetballen met je moeder
Bijzonder dat je dit vaststelt, dat beelden in een bepaalde context effect sorteren in een specifieke sociale categorie. Daar zou je iets mee moeten gaan doen. Ga de reclame in, ga films maken die maatschappelijk opschudding veroorzaken, word fotograaf voor de lokale gazet. Het maakt niet uit wat je doet, maar laat je talent niet verloren gaan met het beoordelen van commentaar op sportschool - en speeltuinfilmpjes. Eeuwig zonde.
1 kudos 2026-01-30 13:20:00 door JP8926 op Bijna weekend jongens
Voor overdrijven kan je dan ook beter een boot nemen.
6 kudos 2026-01-30 12:35:36 door CtrlAltDepeche op Bijna weekend jongens
@JoeMomma69 | 30-01-26 | 13:15: Je hebt gelijk. Gisteren twijfelde ik nog of ik deze reactie wel wilde plaatsen, en vandaag heb ik uiteindelijk de moed verzameld om het toch te doen. Volgende keer denk ik er waarschijnlijk nog wat langer over na.
-17 kudos 2026-01-30 12:15:23 door JoeMomma69 op Bijna weekend jongens
Je hebt te lang nagedacht over deze "grap", terwijl hij niet grappig is. Zo zie je maar, stand up comedian worden is moeilijker dan het lijkt.
11 kudos 2026-01-28 18:25:38 door de bartsmitridder op Amerikanen en vuurwapens
En zonder die stront-irritante ondertiteling. Thanks!
-2 kudos 2026-01-19 13:08:09 door Loosecanon op Vis zoekt ruzie
Heb jij een geurscherm?
0 kudos 2026-01-12 22:33:02 door Viesbillendoekje op Treinen in Canada zijn niet zo moeilijk met sneeuw
Dat spoort hij wel op tijdens de rit.