DumpStats voor TweeKoplampen

6,673 +6953 -280

Kudos

#10990 (Top 3.4389%)

Kudos/dag 16.81
Kudos/reaguursel 18.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 575
Minste kudos op 1 reaguursel -46

370

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.93
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 20
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 24-05-2025
Eerste reactie op 24-05-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-25 09:16:04 op Limburger heeft 't heet
Laat ik mezelf filmen en steeds bozer worden om mijn eigen gedachtengang.

5 kudos 2026-06-23 09:22:39 op Goeiemorgen
Inderdaad ja! Bij een echte vrouw verdwijnen en verschijnen de moedervlekken op de schouder en hals ook tijdens het bewegen.

3 kudos 2026-06-22 14:14:13 op Aan de kant er is brand
@Chapter1986 | 22-06-26 | 14:06: Dat geldt alleen voor voertuigen die direct vallen onder de Nederlandse Staat. Niet voor voertuigen die onder regionale overheden vallen.

19 kudos 2026-06-22 14:01:34 op Aan de kant er is brand
@Maffejopie | 22-06-26 | 13:54: Ik behandel autoschades bij een verzekeraar. Dit soort aanrijdingen gebeurt regelmatig. In dit geval zal er tijdsdruk op zitten en is het gewoon even vette pech, maar dat iemand strafrechtelijk een boete zou kunnen krijgen betekent niet automatisch dat diegene ook aansprakelijk is voor een aanrijding tegen zijn foutgeparkeerde voertuig. Ik verwijs graag naar de OVS (Overeenkomst Vereenvoudigde Schaderegeling), artikel 5.

51 kudos 2026-06-22 13:49:14 op Aan de kant er is brand
Verzekeringstechnisch: Dat iemand fout geparkeerd staat wilt niet zeggen dat je er maar tegenaan mag rijden. Die brandweerwagen is ook gewoon verzekerd en die verzekeraar zal wel betalen. Verder mooi om te zien dat ze geen tijd verloren willen laten gaan.

129 kudos 2026-06-21 16:31:57 op Willie en Max op bezoek in de Oranjekleedkamer
Dit is mooi man. De koning van een land die eventjes daar binnen komt wandelen. Er zijn maar weinig landen waarbij een koning of president dit doet, en het dan ook duidelijk zelf nog het leukste vindt. Hij is oprecht trots. Echte fan, onze koning.

0 kudos 2026-06-21 12:04:29 op Koning Willey is lekker ad-rem
@MrZombie | 21-06-26 | 11:20: Als je alleen de havens kunt noemen als belangrijk voor onze invloed op de wereld, dan heeft het weinig zin om hierover door te gaan. Nederlanders staan wereldwijd bekend als bruggenbouwers tussen verschillende omstandigheden.

2 kudos 2026-06-19 18:04:21 op Messi is een diva
Het mooiste aan Messi zijn carrière als voetballer is dat het niet al te lang meer duurt voordat hij stopt.

1 kudos 2026-06-17 13:42:06 op Jeremy Clarkson heeft kanker
@Klerkberk | 17-06-26 | 13:01: Natuurlijk is het geëdit, maar het was geen live video voor ons ofzo. Het is niet alsof de regie daadwerkelijk vooraf al weet dat Kaleb en Charlie zo gaan reageren. Je mag er inderdaad ook wat van vinden. En doordat je dat opschrijft op een plek waar anderen weer op jou kunnen reageren is het niet zo gek dat die reacties ook volgen. Toch?

1 kudos 2026-06-15 13:47:11 op F-18 crash bij Rimrock Lake
@owikzegmaarwat | 15-06-26 | 13:45: Ik zou persoonlijk dan juist weer "Jesus Christ" roepen.

98 kudos 2026-06-15 13:45:21 op Snelrecht op zijn best!
"Het slachtoffer Elisa Pilarski in betere tijden." Ik denk dat het ook een beetje gek zou zijn om een foto van haar anno 2026 te plaatsen.

2 kudos 2026-06-13 10:34:13 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Adrenaline is wat dat betreft ook wel bijzonder. Mensen gaan soms zelf nog op de brancard liggen en een uur later liggen ze in coma.

3 kudos 2026-06-13 10:19:11 op Meisje op de minibike
Ze kopt ook nog wel even die dwarsbalk, dat voelt ze nog wel voorlopig.

2 kudos 2026-06-13 10:15:36 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Je moet ook niet naar die pijl kijken, maar naar de bocht waar die naartoe wijst.

33 kudos 2026-06-11 16:53:15 op UEFA trolt FIFA
In principe was dat jaren geleden ook al duidelijk natuurlijk. Als het niet om geld zou draaien had Qatar nooit een WK gekregen.

2 kudos 2026-06-08 14:41:40 op Joris is even naar de WC
Het is niet schel genoeg voor een wachtmuziekje. Je moet er bloedende oren van krijgen.

4 kudos 2026-06-08 09:33:39 op President Trump is boos.
Hij loopt wel wat rood aan. Zijn rikketik vindt dit niet leuk.

2 kudos 2026-06-07 21:38:45 op Burenruzie gaat verkeerd
Die station heeft een terugroepactie vanwege metalen fragmenten die kunnen vrijkomen bij het uitklappen van de airbag. Gemiste kans.

9 kudos 2026-06-05 18:15:06 op Mark in Kyiv
Met een tirade aan Engelse scheldwoorden en "your mother" opmerkingen kom je er in de internationale politiek alleen niet echt.

33 kudos 2026-06-04 10:36:04 op Die ene NSB-collega
Punt 3: Mensen met teveel alcohol op achter het stuur zijn altijd malloten. Geen enkele uitzondering.

9 kudos 2026-06-04 10:33:47 op Die ene NSB-collega
Je weet dat mensen die dronken achter het stuur stappen soms daadwerkelijk een dodelijk ongeval veroorzaken? Dat kan je voor zijn. De beller dacht daar gelukkig wel over na.

8 kudos 2026-06-03 06:33:26 op 130 op de vluchtstrook
Even controleren of iemand zich wel aan de pauzetijden heeft gehouden.

0 kudos 2026-06-03 05:52:15 op Oude vent let niet op motorrijders
@Poerlepapvanbaatje | 03-06-26 | 05:09: Wat moet de beste man doen, de tijd terugdraaien om de fout ongedaan te maken? Of 100 euro overmaken aan de filmert als een soort boetedoening?

2 kudos 2026-06-01 20:27:41 op Politie pakt trouwstoet
Zo kwam de opa van mijn vader uit Duitsland. Maar dat merkt man mir doch verdammt nochmal überhaupt nicht an.

3 kudos 2026-05-31 15:31:57 op Doe maar een bochtje
Ik heb hetzelfde, maar het zijn dan ook wel erg herkenbare vrachtwagens en trailers. Misschien dat het daardoor erger lijkt.

13 kudos 2026-05-23 16:23:58 op Mooi strandweer vandaag!
Omdat NSFW betekent dat je het niet tijdens het werk moet kijken. En dat lijkt mij legitiem. Waarom je op Dumpert zou kijken tijdens het werk is dan wel een andere discussie overigens.

83 kudos 2026-05-14 07:41:18 op Baba mag blijven!
Wat mij betreft was ondertiteling niet nodig geweest. Deze jongen is beter te verstaan dan de gemiddelde Fries.

27 kudos 2026-05-11 19:15:18 op Arsenal fan tussen West Ham supporters
En weet je wat achterlijk is? Ze zijn er waarschijnlijk nog trots op ook. Geen momentje het besef dat het misschien wel erg overdreven gaat allemaal.

11 kudos 2026-05-10 12:34:30 op Vluchtstrookaso's
Ze rijden zonder kentekenplaten. Ik denk niet dat ze zich druk maken om wet- en regelgeving.

7 kudos 2026-05-10 09:25:22 op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
Volgens mij heeft Trump inmiddels aardig wat dubieuze zaken achter zijn naam, maar de man zit nog steeds op zijn plek. En dat blijft de komende jaren ook gewoon zo. Ze lijken het allemaal wel best te vinden. Misschien dat wat extra thoughts and prayers wat veranderen.

0 kudos 2026-05-05 14:19:07 op 6 man op 1 scooter
Pwoah, daar worden er wel een paar met hoofdpijn wakker.

30 kudos 2026-05-02 09:13:51 op Troep uit het raam in Rotterdam
Heeft de auto net iets meer dan een maand. Lekker op tijd erbij met je eerste schademelding bij je verzekeraar.

1 kudos 2026-05-02 09:11:21 op Goedemorgen!
@TheShape | 02-05-26 | 09:06: Dat is waar, maar staat er los van.

-33 kudos 2026-05-02 09:01:23 op Goedemorgen!
Mooi lichaam, handen van een 60-jarige.

1 kudos 2026-04-30 10:59:40 op Wannabe influencertje is boos
@Werner84 | 30-04-26 | 10:52: Dat klopt. Net als dat je vroeger iedere keer de verlichting of ruitenwisser handmatig moest inschakelen. Het is letterlijk 1 knopje, bij mijn auto valt het onder de "persoonlijke rij-instellingen".

-2 kudos 2026-04-30 10:46:10 op Wannabe influencertje is boos
Je kunt ADDW met 1 druk op de knop uitzetten. Net als bijvoorbeeld nu al het geval is met lane assist.