629,912 +648226 -18314
Kudos
#26 (Top 0.0081%)
| Kudos/dag | 125.66 |
| Kudos/reaguursel | 54.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5990 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -481 |
629,912 +648226 -18314
Kudos
#26 (Top 0.0081%)
| Kudos/dag | 125.66 |
| Kudos/reaguursel | 54.65 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5990 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -481 |
11,527
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.3 |
| Topreaguursels | 211 |
| Woorden per reaguursel | 26.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 32 |
| Aantal x weggejorist | 113 |
| Geregistreerd op | 03-10-2012 |
| Eerste reactie op | 03-10-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 15:50:00 op Technologie gaat ver
Oh my god...
4 kudos 2026-06-25 07:57:27 op Technologie gaat ver
What is my purpose?
-5 kudos 2026-06-24 16:36:34 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Ik vraag me nu wel af of de uploader een klimaatontkenner is, of gewoon iemand die zaken graag in historisch perspectief plaatst? Die hittegolf in 1976 was trouwens wel een uitzonderlijk lange, maar wel minder heet dan nu. En dat hittegolven de afgelopen decennia veel frequenter zijn geworden is ook een feit dat vrij makkelijk op te zoeken is.
https://www.knmi.nl/nederland-... https://www.knmi.nl/nederland-...
43 kudos 2026-06-24 13:28:37 op Nationaal Hitteplan
Kijk, dit zijn pas tips! Ik wil ook dat mijn hele huis naar poenie ruikt!
-22 kudos 2026-06-22 20:11:11 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Sinds het vorige WK zijn veel Nederlanders wel heel zuur op Messi. En tuurlijk wint hij niet de sympathieprijs, maar het is ook een beetje naïef om te denken dat zulke goede spelers lieverdjes zijn in het veld. En dat ie de vorige pot rood had kunnen krijgen (geel was ook voldoende imo) doet niets af aan de knappe prestatie die hij weer levert op zijn 38ste. Maar ik zal wel gemind worden, want Messi is kudt.
4 kudos 2026-06-22 10:49:53 op Mea Culpa Thijs Römer
De eerste minuut was ik overtuigd dat ik naar een parodie zat te kijken, maar die mensen zijn gewoon bloedserieus. Mijn god....
-2 kudos 2026-06-21 15:01:38 op Brobbey verwoest Zweden
Jezus, wat kudt dit...
58 kudos 2026-06-21 12:10:00 op Robocop
Ik moest hier echt veel te hard om lachen. Wat ben ik ook een kleuter, héérlijk.
68 kudos 2026-06-21 09:11:16 op Fijne zondag allemaal!
Ik vind dit wel een beetje dubieus op vaderdag...
32 kudos 2026-06-21 08:55:35 op Vuurwerkje
Wow, daar spat de intelligentie ook wel vanaf. Sta je dan als volwassen vent. Wat een ongelooflijke sneuheid.
5 kudos 2026-06-19 08:45:22 op Spiegeloefening voor reaguurders
Ja dag, ik ga mijn excuses echt niet aanbieden aan die lul... Hij wil altijd de dienst uitmaken en maakt zichzelf groter is dan hij is. Als ik hem niet nodig heb steekt die opeens de kop op, maar wanneer ik hem wel nodig heb geeft niet thuis en maakt zich er snel vanaf.
-3 kudos 2026-06-17 16:17:11 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
@HarryHuidfluit | 17-06-26 | 16:10: Ik had het onderschrift nog niet gelezen, maar blijkbaar wel dezelfde associatie (Randy Marsh FTW)
-3 kudos 2026-06-17 16:07:58 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
I didn't hear no bell....
63 kudos 2026-06-17 14:37:36 op Kosso niet goed begrijpen
Toch wel typisch dat iemand die overduidelijk geen moeite heeft met (anabolen) injecties, zo moeilijk doet over een vaccinatie. Sowieso bijzonder van deze tijd dat mensen zonder enige kennis of achtergrond op een onderwerp, wel een podium zoeken en krijgen om hun rare onderbuik kronkels over dat onderwerp te delen... Weet ke waar we ee vaccinatie tegen zouden moeten ontwikkelen? Domheid... Want er is een ernstige epidemie aan domheid gaande.
3 kudos 2026-06-17 11:04:58 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Hij heeft inderdaad een beschermde status, maar er is vooral zoveel ophef omdat hij helemaal niks krijgt. Als de scheids gewoon geel geeft kraait er geen haan naar. Maar aangezien hij helemaal niks krijgt is het vreemd dat de VAR niet eens gaat kijken.
1 kudos 2026-06-15 22:34:31 op Tim Krul pakt ze ook niet meer klem
Volgens mij ziet het er toch echt uit alsof die gozer lekker aan het klemmen is...
5 kudos 2026-06-15 19:35:06 op Kokhalzen
@Greenhorn | 15-06-26 | 19:15: Heb ik aan je moeder gevraagd. Die lust wel een kaasknabbel.
20 kudos 2026-06-15 17:32:24 op Kokhalzen
Dus als je de pielemuis niet wast zodat hij lekker zout wordt vermíndert dat de kokhalsreflex???
5 kudos 2026-06-15 16:11:02 op Crisis in het onderwijs
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat docenten vrijheid krijgen over de lesstof, maar meer op de invulling en dat er meer vrije ruimte naast de vaste lesstof komt. Want dat er (landelijk) afspraken zijn over een vaste basis van lesstof is natuurlijk volkomen logisch en dat binnen een school een vaste methode wordt gekozen ook. Als elke docent zelf iets gaat doen wordt het een complete chaos. Bekt altijd lekker meer vrijheid, maar in de praktijk zijn een duidelijke lijn en bepaalde vastigheden vaak broodnodig.
9 kudos 2026-06-15 10:35:55 op Dokter zegt het is afgelopen
Dus nog even lekker doorvechten, om nog even wat extra hersenbeschadiging op te lopen en vervolgens zelf op te geven. Typisch vermaak voor op het Witte Huis natuurlijk. En begrijp me niet verkeerd, ik kijk best graag MMA, maar de ringdokter overrulen is gewoon onverantwoord.
90 kudos 2026-06-14 20:28:10 op Allemaal van links naar rechts!
Het is misschien een beetje simpel, maar ook super gemoedelijk en gezellig. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik toch wel een beetje trots voel als ik hiernaar kijk. Er wordt gewoon een mooi feestje gebouwd daar. Veel plezier allemaal!
4 kudos 2026-06-14 18:46:40 op Het WK op de Duitse televisie
Gewoon twee analisten die bekend staan om hun strakke ballen.
19 kudos 2026-06-13 10:01:38 op Vriend van mij
Tja, dat is ook wel een beetje het risico van spullen kopen als je IQ lager is dan je penislengte... Oh en als je dingen een beetje normaal uitpakt kun je ze nog terugsturen. Had je vader trouwens ook moeten doen, het plastic erom laten...
-60 kudos 2026-06-13 09:56:51 op Fiets gestolen door kurwa's
Het is zeker niet zijn schuld, maar als je zo afgelegen langs een weg woont heb je wel wat extra risico.
16 kudos 2026-06-13 09:54:45 op Helikopterlanding ging niet vlekkeloos
Je moet je helicopter ook niet op Temu bestellen...
0 kudos 2026-06-13 09:51:38 op Spelletje chicken spelen
Das godnondeju een berg inspiratie op vrijdag middernacht. Ik kan niet wachten tot de volgende, ik ben helemaal geïnvesteerd. Wat gaat er met Koeman gebeuren... Zieke cliffhanger.
-2 kudos 2026-06-13 09:32:37 op Past niet!
Classy hoor, ga nu maar snel je handen wassen, vies wijf.
0 kudos 2026-06-11 09:35:22 op Goed nieuws: de week is weer doormidden
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-11 09:34:11 op Nascar vs pitcrew
De Jackman? Die gozer doet het allemaal maar op zijn leeftijd. Wolverine, zingen, produceren, Nascar pit crew...
19 kudos 2026-06-10 22:44:27 op Slalommen op de snelweg
@ZeiksnorV3.0 | 10-06-26 | 21:55: Die dingen staan er niet voor niks he, lolbroek. Sowieso kan hij een pylon tussen de wielen krijgen en een ongeluk veroorzaken.
18 kudos 2026-06-10 20:27:18 op Ff een klein zetje
Muziek eronder alsof er een wonder wordt verricht... Dit is doodnormaal toch? Of zou het in ieder geval moeten zijn.
4 kudos 2026-06-10 20:23:54 op Basisprincipes van poortconstructie
Dat is wel een beetje een open hek intrappen....
0 kudos 2026-06-10 20:21:45 op Steeldrumman kent alles
Ik herken alleen op het eind diep in de zee...
18 kudos 2026-06-10 16:25:41 op Belgen ontdekken Rotterdamse delicatesse
En op het eind ook nog even solliciteren naar echte Rotterdamse muilpeer... Ouwe? Auw kun je krijgen!
4 kudos 2026-06-10 16:11:37 op Die haatcomments van mannen
Ideale jopen voor oud-hollandsch tiet-happen!
9 kudos 2026-06-10 16:10:23 op Even een laat recensietje tikken voor House
Mijn diagnose is dat Sjenet last van zand in haar vagijn heeft...
3 kudos 2026-06-09 20:42:59 op Creepy ass reclame uit 1953
Okay, slapen zit er niet meer in vanavond...
0 kudos 2026-06-09 20:33:42 op Saxofoonmeneer ist wieder da!
Scheelt ook dat die Duitsers er wél vertrouwen in hebben...
1 kudos 2026-06-09 20:32:07 op Creepy ass reclame uit 1953
Bij 0:05
20 kudos 2026-06-09 18:27:30 op Dixie uitschrobben
Komt wel dichtbij zo... Deze keer geen grapje. In mijn jeugd als bijbaantje Dixie's schoongemaakt. Smerig werk, maar verdiende super (meer dan 10 gulden per uur als 15 jarige). En geleerd dat vrouwen helemaal niet zo schoon zijn, wat die soms doen op zo'n ding lusten de honden geen brood van. Maandverbandjes tegen de wand plakken enzo... Eet smakelijk trouwens!
-1 kudos 2026-06-08 10:13:57 op Jenga in de Vomar
@grotgraver | 08-06-26 | 10:07: Product gaat niet echt kapot natuurlijk, verpakking wellicht wel. Ik denk inderdaad niet dat ze eventuele gescheurde verpakkingen gaan afrekenen.
9 kudos 2026-06-08 10:09:49 op Gek klimt in de tent bij Intents
Het is al totaal kudt als zo'n malloot eenzijdig te pletter valt, maar je zal anabolen Billy maar op je hoofd krijgen vanaf 20 meter. Ik mag hopen dat hij gelijk verwijderd is van het terrein.
55 kudos 2026-06-08 10:05:19 op Jenga in de Vomar
Als jullie het netjes opruimen is het een ludiek spelletje, anders gewoon aso. Ik vrees het laatste...
30 kudos 2026-06-08 10:02:46 op Potje 2 v 8 MMA in Tsjechie
Die twee profs zijn me ook een stel kansloze agressievelingen met nul respect voor de regels. En team lichtgroen is dapper, maar niet heel slim, en ze hebben een mol. Wat een shitshow zeg.
2 kudos 2026-06-08 09:58:35 op President Trump is boos.
Het jammere is dat wanneer het interview over wordt gedaan dit onderwerp waarschijnlijk wordt vermeden. En dan heeft die narcistische sinaasappel toch zijn zin.
0 kudos 2026-06-07 19:54:46 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
@HoiPiepeloi | 07-06-26 | 17:16: Op de weg heeft 'iets zeggen' toch geen enkele zin? Of denk dat zo'n hufter zijn gedrag aan gaat passen als jij je afkeuring toont? Op straat kun je bijval krijgen, in de auto niet. Heeft werkelijk geen enkel effect. Je doet het vooral voor jezelf om je frustratie te uiten.
13 kudos 2026-06-07 17:02:40 op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Ik snap de irritatie, maar met dat seinen bereik je ook precies niks, behalve een kans op nog meer agressie. Audi is een debiel, maar laat hem lekker.
4 kudos 2026-06-07 10:37:38 op Geit haat moddurrrr
De goat wordt op het schild verheven.
6 kudos 2026-06-07 10:28:38 op Als hij gaat..
Aussie Aussie Aussie, Oi Oi Oi!!! Mooie gasten.
87 kudos 2026-06-07 10:26:54 op Instructies geven aan trambestuurder
Dat je een schijtlollige poging doet is nog daaraan toe, maar die chauffeur is vrij duidelijk dat hij er niet van gediend is. Dan ben je gewoon een gore bloedhond als je doorgaat. Totaal gebrek aan manieren ook.