26,625 +29397 -2772
Kudos
#2490 (Top 0.7791%)
| Kudos/dag | 5.97 |
| Kudos/reaguursel | 37.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5042 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -534 |
26,625 +29397 -2772
Kudos
#2490 (Top 0.7791%)
| Kudos/dag | 5.97 |
| Kudos/reaguursel | 37.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 5042 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -534 |
709
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 24.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 10-04-2014 |
| Eerste reactie op | 10-04-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
11 kudos 2026-06-23 05:06:08 door blaatreiger op Vikingen hebben de metro ontdekt in New York
Helemaal eens en nu ook kappen met dat links rechts verhaal...
-6 kudos 2026-06-22 22:22:50 door Attelenooje op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Het establishment is nog 10 keer corrupter, dit is klein bier...
-1 kudos 2026-06-22 18:19:38 door Cromabuik op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
In welk ander land hebben wij dat eerder gezien?
0 kudos 2026-06-16 13:33:29 door Creatieloos op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
@John McClane | 16-06-26 | 15:10: Kan hij zichzelf mooi penalty's geven.
26 kudos 2026-06-16 13:10:16 door John McClane op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
Leuk idee, maar hoe combineer je scheidsrechter zijn met het aanvoerderschap?
5 kudos 2026-06-15 08:31:10 door LieverSudoDanZwitsal op Dokter zegt het is afgelopen
@ikdenkwat | 15-06-26 | 10:04: Welkom in de gloriedagen van Keizer Nero. De geschiedenis herhaalt zich. Binnenkort: chaos.
-1 kudos 2026-06-15 08:18:18 door Theo Hummelink op Dokter zegt het is afgelopen
Achter
7 kudos 2026-06-15 08:04:19 door ikdenkwat op Dokter zegt het is afgelopen
Romeinse tijden met krankzinnige gewelddadige leider.
0 kudos 2026-06-05 13:41:09 door uwesbeki op WK mannetjes
@uwesbeki | 05-06-26 | 12:49: Ontstaat = ontstaan
0 kudos 2026-06-05 12:08:30 door godzill4 op WK mannetjes
Hij maakt zijn interland goals alleen tegen voetbaldwergen. Voor de rest loopt hij wat hulpeloos rond over het veld met zijn achterlijke zweetbandje.
4 kudos 2026-06-05 11:59:56 door DeNieuweRegisseur op WK mannetjes
Topscoorder tegen de kleintjes ja. Depay zal nooit de beste spits van Nederland worden.
3 kudos 2026-06-05 10:49:36 door LaidBack op WK mannetjes
Waarom meld jij je in Zeist als ik het beter kan?
9 kudos 2026-06-05 10:49:24 door uwesbeki op WK mannetjes
Depay mag dan de meeste doelpunten in Oranje hebben gemaakt, zijn rendement is bedroevend laag. Als ik 100 opgelegde kansen krijg, maak ik er ook wel eentje. Bovendien zijn vele tegengoals ontstaat door balverlies van Depay.
0 kudos 2026-06-03 11:09:02 door ikdenkwat op Gordon vs Tijl
@Maxima_Hartman | 02-06-26 | 18:18:
1 uit Limburg.
-3 kudos 2026-06-02 16:18:14 door Maxima_Hartman op Gordon vs Tijl
Ja, wat voor mongolen plussen dit?
1 kudos 2026-05-12 07:26:41 door RudiVonKrankenhaus op Arsenal fan tussen West Ham supporters
helemaal van die mannen die dan heel serieus hun middel vinger gaan opsteken naar een speler op het veld.
-4 kudos 2026-05-09 10:30:59 door DieRooieVanDumpert op Beste deel van de UFO files
@dikkebertha | 09-05-26 | 08:40: Als je dat "serieus denkt", dan zit je dus op precies op hetzelfde niveau als onze nationale Snickers eter...
En nee, Trump is een zak stront, maar om nou te doen alsof hij minder intelligent zou zijn als Sjors... dan lijd je dus echt aan TDS.
4 kudos 2026-05-09 07:40:04 door dikkebertha op Beste deel van de UFO files
ik denk serieus dat rapper sjors minder debiel is dan deze gek... ik gok dat een aap nog minder onzin praat.
2 kudos 2026-05-09 07:18:31 door Walgenaar op Bogey at 10 o'clock high
@Lautjekrijgde | 09-05-26 | 09:10: Haha ja straks zegt ie nog dat er een pedonetwerk is waarbij ze baby's eten.. oh wacht
-17 kudos 2026-05-09 07:10:23 door Lautjekrijgde op Bogey at 10 o'clock high
Wappie HAHAHA
-2 kudos 2026-04-26 20:17:22 door owikzegmaarwat op UFC-baas Dana White was ook bij het Correspondents' Dinner
vleeshoofden, mooi.
1 kudos 2026-04-21 17:03:27 door Frosty7474 op AstroTV op z'n Servisch
als ik dit zo lees lijkt het mij dat jij juist heel ongezellig bent
-2 kudos 2026-04-07 17:40:14 door Niettus op Trump is weer uit bed zo te zien
PLUS!!! Hoe vaak moet er nog gewaarschuwd worden, voor gasten als Trump, Orban, WildersX Baudet en nu: Lizewij.... of hoe dat wicht??? Ze is geen haar beter!!!
0 kudos 2026-04-07 17:38:52 door Niettus op Trump is weer uit bed zo te zien
PLUS, iedereen die deze vent gesteund en verdedigd hebben, moge zij eeuwige jeuk krijgen.
19 kudos 2026-04-03 10:37:42 door ShoarmaSjaak op Ruzie tussen van Veen en Littler
Typische Benidorm toerist uit het mooie Engeland.
1 kudos 2026-03-24 14:17:58 door ikdenkwat op Game over: Net uit de luiers en nu al een laffe oplichter
Je hebt al lok-ouderen, https://panorama.nl/artikel/67...
-2 kudos 2026-03-19 18:22:36 door KenJijDeSwaffelman op Grootste LNG-raffinaderij van Qatar in de fik
Ik denk niet dat Poetin hier zo blij mee is. Voorlopig kan hij geen drones meer kopen van Iran, en kan Iran geen brandstof van hem kopen.
1 kudos 2026-03-19 11:01:25 door WhySoSeriousss op Bussen in Zeeland
Dat zou ik ook wel willen: 80 wegen.
7 kudos 2026-03-05 10:17:31 door iRick op Zakkenrollers pesten in Milaan
Over het algemeen zijn dit hele laffe criminelen. Ze hebben een grote bek maar als je ze beetje onder druk zet vluchten ze.
0 kudos 2026-02-16 16:50:42 door Leegzwembad op 'F-35's zijn te jailbreaken net als een iPhone', maar dat mag ik niet zeggen!
@nlnoob | 16-02-26 | 12:18: wat is er slim aan deze uitsprak dan? Gaan we nu nog meer f-35's kopen en dan over 10 jaar erachterkomen dat Amerika ze toch kan uitzetten en we ze niet gejailbreakt hebben?
3 kudos 2026-02-16 16:35:08 door Orichinals op 'F-35's zijn te jailbreaken net als een iPhone', maar dat mag ik niet zeggen!
@nlnoob: Of hij het mag zeggen is niet eens relevant, dat hij dit soort uitspraken doetm is relatief dom, a, je geeft je vijand informatie, die de vijand helemaal niet hoort te hebben, b, uitspraken over hackabiliteit van je wapen-,vlieg- en voertuigarsenaal is zeer onhandig en informatie niemand zo mogen hebben. Strategische comfortabeliteit is een gemeengoed, die je in staat stelt betere plannen te maken en de strijd in je voordeel te beslechten. Deel je nooit openlijk, dat is pure dommigheid.
4 kudos 2026-02-16 11:51:37 door Kenny0031 op 'F-35's zijn te jailbreaken net als een iPhone', maar dat mag ik niet zeggen!
Hij heeft gezocht op warez com en daar kun je het downloaden, staat er ......
15 kudos 2026-02-16 11:18:37 door nlnoob op 'F-35's zijn te jailbreaken net als een iPhone', maar dat mag ik niet zeggen!
Haha, jij denkt dat hij dit echt niet mag zeggen? Lees eens een boek, of luister naar een Boekestijnpodcast.
Het leuke is juist dat Tuinman het enige is dat de BBB goed heeft gedaan.
15 kudos 2026-02-02 09:35:11 door JaJaFam op Nederlandse actrice Sylvia mailde met Epstein
@Aleksandr | 02-02-26 | 09:05: je spelt je naam verkeerd, Alexander.
-16 kudos 2026-02-02 08:05:12 door Aleksandr op Nederlandse actrice Sylvia mailde met Epstein
Lul niet, zelfs native speakers maken die fout soms.
Schijtziek van die lui hier altijd die altijd wat op te merken hebben op een ander, doe dat eens een avond lang in een kroeg tegen de vent naast je.
En veel plezier met een barkruk tussen je tanden.
-1 kudos 2026-01-29 13:59:36 door De Buurmans op Alex Pretti had op 13-januari al een aanvaring met ICE waar hij zelf de confrontatie opzoekt
Je mag een wapen dragen maar zeker niet zomaar.
Als je een wapen draagt en je gaat de fysieke confrontatie aan , ook nog eens met politie dan ben je net zo fout als wanneer je hier met een wapen rond gaat lopen.
Dat mag niet, je neemt ook geen wapen mee naar een demonstratie. Laat staat 2 extra magazijnen.
-1 kudos 2026-01-27 19:54:33 door MotoGPfan op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
@Vlektyfus | 27-01-26 | 19:22: theYNC is ook weer in de lucht
1 kudos 2026-01-27 18:36:07 door DeSpuitendeZuiger op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
reactie op mezelf: in slowmotion zie je wel lichamen
6 kudos 2026-01-27 18:34:25 door DeSpuitendeZuiger op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
@aad: Ik snap je reactie, maar opzich zie je niet veel kwa de slachtoffers, en het is netjes nsfw met duidelijke titel erbij.
3 kudos 2026-01-27 18:25:55 door Warmhands op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
@PSHH | 27-01-26 | 18:59: liveleak is nog steeds te vinden op telegram.
-5 kudos 2026-01-27 18:23:27 door Ikenmijnmening op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
@PSHH | 27-01-26 | 18:59: Liveleak bestaat al een paar jaar niet meer.
1 kudos 2026-01-27 18:23:24 door owikzegmaarwat op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Anders had ik het niet gezien.
5 kudos 2026-01-27 18:22:27 door Vlektyfus op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Je weet dat kaotic.com in dat gat is gestapt he
5 kudos 2026-01-27 18:21:02 door vuilnisbak op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
lijkt meer verloren potje chicken
30 kudos 2026-01-27 17:59:11 door PSHH op Busje met Griekse PAOK fans knalt vol op vrachtwagen in Roemenië
Mis jij Liveleak niet dan? Laten we onze ogen niet sluiten voor wat echt speelt in de wereld.
7 kudos 2026-01-19 17:36:12 door freakspark op Wegkomen uit de plek waar je hebt ingebroken
Broertje van Ronnie?
6 kudos 2026-01-17 15:21:42 door MojoNL op Als Trump Groenland inlijft
BREXIT was ook een mooie hoor. Economie van het VK is slecht. Migratieprobleem nog groter... en wie gaat er de volgende verkiezingen weer een troep van maken? Yep degene die niets heeft opgelost en alles veroorzaakt. Populist Nigel Farage
1 kudos 2026-01-17 14:47:31 door siderinc op Als Trump Groenland inlijft
Het is voor te veel mensen belangrijker dan dat andere het slechter heeft dan hunzelf en dat is nog niets een perse een MAGA ding.
9 kudos 2026-01-17 12:38:31 door PisFinger op Als Trump Groenland inlijft
Niet vergeten de tegenstanders als onrechtmatige imbicielen of zels criminelen af te schilderen.
8 kudos 2026-01-13 06:18:54 door blackphilip op Opleiding mariniers en landmacht doen nieuwjaarsduik met Unox
Gelukkig maar dat de Russen niks met kou hebben