DumpStats voor Rabarber

327,615 +348496 -20881

Kudos

#74 (Top 0.0232%)

Kudos/dag 49.53
Kudos/reaguursel 25.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 4462
Minste kudos op 1 reaguursel -462

12,899

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.95
Topreaguursels 98
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 156
Geregistreerd op 07-05-2007
Eerste reactie op 18-05-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-27 16:44:37 op Haaland trolt domme Amerikanen
Komt zo'n sufkut aanwaggelen en ze heeft nog niet eens het fatsoen om de naam van de sport correct uit te spreken.

-1 kudos 2026-06-27 13:51:38 op Hollandscher wordt het niet
Ze zijn er waarschijnlijk te integer voor maar ik hoop dat de medewerkers iedereen die omkiept het lekker zelf laat opsoppen.

2 kudos 2026-06-27 13:46:38 op Dit kan dus niet
Is dit die classic uit Uganda?

21 kudos 2026-06-26 15:18:26 op Mexicaan doet tellen
Haha goud! Ik hoop zo dat we ze weer tegen komen en het dan WEER gebeurt!

31 kudos 2026-06-26 00:59:11 op Wakker worden in La Guaira
Ik trek dit echt niet goed. Je kijkt naar een reek omgevallen gebouwen. Alsof het van die knutselprojectjes van karton zijn van toen je jong was. Je weet dat daar nu, terwijl je er naar kijkt, hele gezinnen, ladingen mensen onder liggen. Het leeuwendeel dood. Een deel nog levend onder het puin hopend dat iemand komt. Man..

30 kudos 2026-06-26 00:56:10 op Angela vs Marcel
De titel? Dat hele kutwijf. Alles wat uit dat opgetakelde veenlijk komt. Hoe ze uit haar ogen kijkt. En dan heb je het over de titel?

0 kudos 2026-06-25 23:10:55 op Heb jij het warm?
Maar dan ben je als vrouw toch wel gewend niet om je mening gevraagd te worden, toch?

66 kudos 2026-06-25 22:15:20 op Angela vs Marcel
Exemplarisch voor het Nederlandse tv landschap. Enorme ego's. Magere capaciteiten. En ze blijven maar zendtijd krijgen. Marcel dan iets minder kut dan het geestelijke zwarte gat dat Angela heet. Trut.

-19 kudos 2026-06-25 00:52:48 op Vanavond ben jij de baas
Ze dacht eigenlijk dat ze gewoon haar mondje volgespoten kreeg.

0 kudos 2026-06-25 00:18:08 op Nationaal Hitteplan
@flipflapfapkonijn | 24-06-26 | 23:40: En in jouw geval geen opleiding.

-23 kudos 2026-06-24 23:02:58 op Nationaal Hitteplan
Ik ben een witte man uit de randstad. Hier is er op alle etages airco. Ik weet niet waar je het over hebt.

138 kudos 2026-06-22 22:47:45 op Samenvatting van NED - ZWE
Ik snap het echt niet. De Zweden waren geen zuigers, geen zeikerds. Tegen de Portugezen snap ik het. Tegen de Argentijnen snap ik het. We hadden niks te klagen hier.

12 kudos 2026-06-21 23:50:18 op Statistiekje van de dag
Maniche.. ik spuug nog steeds als ik die naam moet uitspreken. Dat stelletje hoerenlopers kwam er destijds makkelijk vanaf.

25 kudos 2026-06-21 20:03:47 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Nederland kennende komen we er 85 minuten niet door, maakt Gakpo een goal, krijgen we een counter tegen en zijn we blij als Van Dijk er in de 95ste minuut nog eentje in kopt.

6 kudos 2026-06-21 15:15:41 op Nederland - Zweden
Ik moest opzoeken wie het was. Ik dacht eerlijk gezegd dat het een speler was.

16 kudos 2026-06-21 14:46:10 op Heel mooi Zweeds bakje
Het was een prima ploeg die geen seconde heeft lopen zeiken. Heb niks te klagen over Zweden.

6 kudos 2026-06-21 14:44:59 op Onkruid vergaat niet!
In een wereld waar de BBC floreert kan Clarkson niet ten onder gaan.

2 kudos 2026-06-21 00:16:08 op De keuzes die je in het leven maakt
Ik snap die focus op wat ze aan hebben nooit zo goed. Vanaf mijn 15de tot mijn 45ste deed ik altijd mijn best om ze zo snel mogelijk er uit te krijgen.

36 kudos 2026-06-19 20:50:46 op Messi is een diva
Heb hem altijd kunnen waarderen. Was lang wars van fratsen, gewoon onvoorstelbaar goed. Hoe langer hoe meer het idee dat Messi gewoon een paar jaar geleden lekker had moeten stoppen. Hoe ouder hij wordt, hoe infantieler hij zich gaat gedragen.

0 kudos 2026-06-19 13:32:25 op Nieuwe beelden uit Moskou
@MrZombie | 19-06-26 | 09:06: Ja want zo werkt dit en daarom duurt dit al jaren en jaren. Rusland krijgt niks gedaan en mag een keertje opzouten. Als dat stelletje incompetenten op de rode knop wil duwen krijgen ze die keihard terug.

2 kudos 2026-06-19 13:31:03 op Kampen hij komt eraan!!
Als je zwakbegaafd op zoekt in het woordenboek vind je een foto van deze prutser.

7 kudos 2026-06-19 13:25:44 op Oprotten met die camera!!!1!
Zodat je je baggervrienden kunt laten zien dat je er was en de Mona Lisa gezien hebt.

0 kudos 2026-06-19 12:37:27 op Opeens weet je het …
Als mede-eigenaar van een bierbuik ben ik trots dat deze kerel er nog steeds in slaagt om besprongen te worden door mooie vrouwen. Het kan dus nog steeds.

4 kudos 2026-06-19 12:24:10 op Oeps sorry
Gewoon een seconde geen gas inhouden en even laten voelen dat dit niet kan.

23 kudos 2026-06-19 08:08:20 op Prima reclame
Firepoint overwoog een blauwe maandag om in Nederland een productielijn op te zetten. Kennis delen, productie verspreiden, etc. Tot de directeur ontdekte wat voor overgereguleerde, kapotgemaakte bureaucratische teringzooi de Nederlandse industrie is geworden.

-17 kudos 2026-06-19 08:00:23 op Portretten schilderen van elkaar
Wat een kutidee ook. Gewoon lekker graaien onder de deken bij LLDL en daarna in slaap vallen op de bank joh.