3,953 +15641 -11688
Kudos
#16404 (Top 5.1330%)
| Kudos/dag | 2.19 |
| Kudos/reaguursel | 1.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 281 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -334 |
3,953 +15641 -11688
Kudos
#16404 (Top 5.1330%)
| Kudos/dag | 2.19 |
| Kudos/reaguursel | 1.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 281 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -334 |
2,641
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.47 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 35.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 47 |
| Aantal x weggejorist | 50 |
| Geregistreerd op | 18-07-2021 |
| Eerste reactie op | 18-07-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 22:13:09 op Goedendag, meneer
itssss.... Monty Pythonss, Flying Cirrucusss!!!
12 kudos 2026-06-24 22:10:47 op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
lekker doorgesnoven gast
-11 kudos 2026-06-22 14:54:24 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Nou, mannen... het is toch verschrikkelijk wat jullie allemaal mee maken. Hop, hop... naar de huisarts en aan de antidepressiva.
-56 kudos 2026-06-22 09:18:41 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Voeleb jullie je een beetje in jullie eer aangetast, maat.... beetje vent, stapt er overheen. Of heb je een klein p*kkie? Wees een vent. Stap er overheen. Je had waarschijnlijk al geen kaartjes.
23 kudos 2026-06-22 09:12:48 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Lekker gewerkt, mooie aanhouding. Dank!
7 kudos 2026-06-20 22:05:23 op Vrouwen MMA
ja, heerlijk
-1 kudos 2026-06-18 13:30:25 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Het was ook maar één en dezelfde Japanner in dat graf. Zand erover...
-10 kudos 2026-06-16 14:29:25 op Crisis in het onderwijs
Onderwijs is een verschrikkelijke sector. Van de 100% aan maatschappelijke investering vanuit de Rijksbegroting gaat ruim 60% op aan consultancykosten. De rest gaat naar het onderwijs, waarbij het inderdaad zo is dat een leerkracht meer verdient dan bijvoorbeeld een verpleegkundige, terwijl het gevaarscriterium toch echt ligt bij de verpleegkundige. Avondvierdaagse willen docenten niet meer; te lastig. Samenwerken met de zorg, lukt niet... dar worden ze niet voor betaalt. Pedagogische taken? Te moeilijk. Ze willen betaalt worden voor hun lesje, en toetsen nakijken is al een probleem. De eerste week van de zomervakantie en de laatste week van de zomervakantie, zijn verschrikkelijk... want de school is dan al (of: nog) leeg en zij moeten al beginnen. En dat is echt erg, vinden ze.... intussen hebben ze per saldo de meeste vrije tijd van alle Nederlanders. Maar als hun schoolkindje qua intelligentie net even te ver boven het maaiveld uit steekt, of net even iets meer vraagt dan het gewone, dan ligt burnout al snel om de hoek... want jeetje, wat een zwaar beroep! En mag ik nog één ding zeggen? Het is onderwijs is vertrut geraakt. Teveel vrouwen staan in het onderwijs. Jongens mogen het onderling niet meer vechten, alle avontuur is weg gehaald, want een kindje zou zich toch eens bezeren. Enzovoorts, enzovoorts... Eric van 't Zelfde is wat mij betreft dan ook een held. Mannen zoals hij zouden wij meer in het onderwijs moeten hebben. Maar dan, daar kan het onderwijs helemaal niet tegen. Het 'Blijf van mijn Krijtje'-Huis zal een wachtlijst krijgen, van hier tot Moddergat.
6 kudos 2026-06-16 14:04:15 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Het kan dus wel. De dure tickets scheiden wel het tuig van de toppers. Meteen in Nederland doorvoeren: prijzen van voetbalkaarten met 1000% omhoog. Eindelijk rustig in en rond de stadions.
0 kudos 2026-06-14 12:26:34 op Vertrekken in style
...geen hoogtevrees, altijd handig!
-12 kudos 2026-06-11 22:17:22 op Samenvatting uit Belfast
Het was maar een heel klein clubje hoor. Zoals tegenwoordig wel vaker, wordt het debat gekaapt door relatief kleine groepjes mensen die alleen wel heeeeeeel erg veel kabaal maken. Zoals deze 'vreemdzame' demonstranten. En we moeten leren door hun teringzooi heen te kijken.
2 kudos 2026-06-03 21:48:58 op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Ik wil nu ook een vrolijke body work!!!!
37 kudos 2026-06-03 21:46:12 op Die ene NSB-collega
Mijn partner is haar moeder op jonge leeftijd verloren, en mijn kinderen hebben hun oma nooit gekend door zulke kleaudtzakken. Kort nadat mijn partner haar moeder verloor, deed hij dit nogmaals. Ik gun Nederland dan ook veel verklikkers... helden zijn dat! Dat jij hen NSB'ers zegt mij veel meer over jou, want jij zuipt en snuift blijkbaar. En gaat alsnog autorijden. Mijn verzoek, als je zo graag Russische roulette wilt spelen met de levens van jezelf en anderen... koop dan gewoon een pistool op Dark Web, zoek een kamertje en kijk hoeveel geluk je nog hebt. De mazzel!
5 kudos 2026-05-19 12:21:10 op Fotoshoot samen met een olifant
Bepaald niet bang voor een grote slurf....
-36 kudos 2026-05-19 12:12:20 op Ik ben er klaar mee
18 bier... en dan 3 kinderen zien? Volgens mij had hij er maar één! En nu jouw kater uitslapen, loser!!
1 kudos 2026-05-19 02:01:51 op Nationalisten vs. antifascisten
Hoezo?
0 kudos 2026-05-13 00:34:41 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@Tinobiets | 12-05-26 | 23:09: ...ik zat ook te wachten op een antwoord! Blijkbaar heeft hij die niet. Was te verwachten.
0 kudos 2026-05-13 00:34:12 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@Vanzelfsprekend | 12-05-26 | 23:01: ...in onze stad staat ook een groot AZC. Zelden problemen. In het ziekenhuis nemen wij geregeld mensen vanuit het AZC op. Dat zijn gewoon prima lui. Altijd beleefd en dankbaar. In 20 jaar tijd... 1 of 2 situaties gehad waar uiteindelijk een verbod is gekomen. Nou, wat heftig allemaal!
-3 kudos 2026-05-13 00:31:25 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@witte eend | 12-05-26 | 23:54: ....smerig volk??? Onder welke steen heb jij geleefd, witte engek!! Met je Nazi-snorretje... hebben wij godbetert net 2 minuten stil gestaan!!! Kom jij weer langs, met jouw Heil Hitler!! Opgetieft van onze straten, engnek!
-4 kudos 2026-05-13 00:28:54 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@KelderKebabKwab | 13-05-26 | 00:24: ...zegt de papagaai!!! Pak jij nog even het vliegtuig naar Dubai!
-1 kudos 2026-05-13 00:27:29 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Het is wel zo!
0 kudos 2026-05-13 00:27:08 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@grotgraver | 12-05-26 | 23:16: ...zoek asiel!!
-4 kudos 2026-05-13 00:26:11 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Absoluut zijn deze relschoppers asielzoekers. In hun eigen stad durven ze dit niet, dus vluchten deze sneuneuzen graag naar andere steden.... de ergste asielzoekers zijn die asielzoekers die hun eigen steden en gebouwen slopen
7 kudos 2026-05-13 00:23:23 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@mierkelikje | 13-05-26 | 00:15: ...95% ook meteen. Maak me dan los, en maak er 100% van. Veel overtuigender!
-4 kudos 2026-05-12 23:03:55 op Fikkie stoken in Loosdrecht
@NatteKiwi | 12-05-26 | 22:51: ...Waarom wordt jouw bericht weg gehaald?
-23 kudos 2026-05-12 23:01:36 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@Infantilo | 12-05-26 | 23:00: ...dus bij jou gaat het om jouw skeltertje? Kereltje, Kereltje toch... wat een trauma heb je!!
-15 kudos 2026-05-12 22:59:23 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Ik snap niet dat je zoveel minnen krijgt... je hebt hartstikke gelijk!
1 kudos 2026-05-12 22:58:22 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@Kneiterlinks | 12-05-26 | 22:47: ...dank Fatima, voor het schoonmaken van onze ziekenhuizen en verzorgingshuizen. Dank Mohammed, voor het patrouilleren op onze straten en dat je onze wijken veilig houdt. Dank, Ibrahim, dat je zowel als burgemeester als Minister zoveel voor ons land betekent hebt. Ook in het drugsgeweld. Dam Marcouch, voor hetzelfde als Ibrihim. Dank Fatmir, voor jouw goede zorgen als huisarts. (...)
-9 kudos 2026-05-12 22:48:05 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Ziek..... ziek, dat is wat je in jouw hoofd bent.
0 kudos 2026-05-12 22:30:16 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
-weggejorist-
3 kudos 2026-05-12 22:27:37 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Drama voor die mensen!
-2 kudos 2026-05-12 22:27:04 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Vertel, wat is die pleuris dan? Dan bereid ik mij alvast voor...
6 kudos 2026-05-12 22:26:27 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Fantastische lui!! Alleen maar respect... zeer kundige makkers, met een lef voor 100 en scherp oog voor groepsdynamiek en mensen spotten. Knap werk mannen!
-26 kudos 2026-05-12 22:25:04 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Je ziet het compleet verkeerd!! Je bent het volk niet. Je bent de oplossing niet. Sterker, jij bent onderdeel van het probleem.... maar in jouw compleet verwrongen wereldbeeld, ben jij de held. Daar is behandeling voor. Ik hoop op: gedwongen, want vrijwillig zul je niet gaan.
-5 kudos 2026-05-12 22:21:53 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
In jouw volslagen verwarde hoofd... maar dat is behandelbaar. Morgen even jouw huisarts bellen voor een verwijzing!
-2 kudos 2026-05-12 22:18:54 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
En zo doen we het!
-1 kudos 2026-05-12 22:17:23 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
Is dat echt een vraag? Waaraan ken je extreemrechts? Simpel, hun achterlijkheid is onmetelijk groot. Je herkent ze direct....
10 kudos 2026-05-12 22:09:01 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
En zo is het!!
-4 kudos 2026-05-12 22:03:27 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
@Trekpop101 | 12-05-26 | 21:57: ...klopt! Je bent 'het volk' dan ook niet. Sneuneus!
20 kudos 2026-05-12 22:02:10 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Dus dan steek je de boel maar in de fik?????
-9 kudos 2026-05-12 22:00:56 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Prima.... maar bedreig dan geen asielzoekers!
9 kudos 2026-05-12 21:59:21 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Guttegut.... zat die Frans nog steeds in jouw knip en plak knopje... mocht je hem eindelijk weer plaatsen, sneuneus?
7 kudos 2026-05-12 21:58:34 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Hou mij te goede, maar meldingen zijn dat veel van dit paupervolk helemaal niet in Loosdrecht woonachtig is. Het lijken van die Defend NL asielzoekers uit andere steden te zijn, die daar de boel in de fik steken en komen rellen.
11 kudos 2026-05-12 21:54:28 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
En zo is het.... al dat Tokkie-volk, die zichzelf zo graag verheffen tot 'het volk', mogen van mij de eerste de boot naar een tyfusland krijgen. Juist zij horen hier niet. Wat een pleurisvolk is dat zeg.
9 kudos 2026-05-12 21:49:45 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Vol in je bakkes. Laat het daar vooral vol zijn. Idioot!
-1 kudos 2026-05-12 21:47:58 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Dat ga je botvieren op deze mensen? Diagnose randdebielen, mogen jij en al jouw straattuig!
-5 kudos 2026-05-12 21:46:17 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Waar dit eindigt...? Als het moet, ga ik omhangen, en kom ik ook mee timmeren. Sta je erbij, dan ben je erbij...
1 kudos 2026-05-12 21:44:40 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Met de lange latten en paarden er doorheen rammen. Voor de rest; Een eindeloze rubberen kogelregen!!!!
-13 kudos 2026-05-12 21:40:43 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Volslagen zieke reactie!
-1 kudos 2026-05-12 21:40:21 op Fikkie stoken in Loosdrecht
...wat een smerig tuig!!!