286 +755 -469
Kudos
#58530 (Top 18.3145%)
| Kudos/dag | 0.53 |
| Kudos/reaguursel | 1.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 45 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
286 +755 -469
Kudos
#58530 (Top 18.3145%)
| Kudos/dag | 0.53 |
| Kudos/reaguursel | 1.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 45 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -52 |
243
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.05 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 28-12-2024 |
| Eerste reactie op | 28-12-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 11:57:20 op Heb je het ook zo warm....
@WigaDan | 25-06-26 | 00:10: Je bedoeld een Nestlé fabriek zeker?
2 kudos 2026-06-20 20:39:10 op Oldskool pistool speelgoed
Je meerdere persoonlijkheden bedenken een conflict bedoel je?
-10 kudos 2026-06-20 15:21:54 op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Aan de zuurstof omdat ze al die jaren meegerookt heeft omdat de klanten binnen rookten.
6 kudos 2026-06-20 15:20:07 op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
ons? ze heeft zelf genoeg afgedragen. nu jij nog met je bijstand..
1 kudos 2026-06-19 18:53:48 op Stukje metaal in je been
@tralalal | 19-06-26 | 17:09: ik denk dat je op dat moment liever dat stuk metaal uit je been hebt pipo.
0 kudos 2026-06-17 14:48:54 op How het gemaakt is
Jawel die worden vrachtwagen chafeur om de afval die ze verzamelen zo de rivieren in te dumpen.
1 kudos 2026-06-17 13:54:17 op De basis van heroïne
Fentanyl komt uit China..
2 kudos 2026-06-17 13:53:49 op De basis van heroïne
Omdat je er niets van begrijpt inderdaad.
-1 kudos 2026-06-17 13:51:47 op Gratis airfryer, af te halen in Veendam
@redthehaghue | 17-06-26 | 12:26: Je weet dat airfryer meuk gewoon voorgefrituurd is toch?
1 kudos 2026-06-17 13:48:48 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Een nieuwe tv kopen voor 22 ballerina's die achter een ballon aanhuppelen.
1 kudos 2026-06-14 09:40:49 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Ze harkt meer binnen dan jij met je uitkering..
0 kudos 2026-06-14 09:37:35 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Je bent niet goed wijs..
1 kudos 2026-06-14 09:36:52 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Geheelnaarwaarheid | 13-06-26 | 21:21: Niet je eigen sociale kring op iedereen weerspiegelen.
0 kudos 2026-06-14 09:35:29 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@Het Vragevuur | 14-06-26 | 08:39: Deze idioten zijn de ondergang van de beschaving. ze laten hun kinderen volledig in bubbleplastic en helm op buitenspelen.
-4 kudos 2026-06-14 09:32:31 op Ik kom te laat op werk volgens mij
@doemaargewoonnormaal | 14-06-26 | 08:37: Zelfs op hun vrije dag? Je lult compleet uit je nek pipo.
-1 kudos 2026-06-14 09:30:03 op Ik kom te laat op werk volgens mij
socialeONzekerheidsstelsel. zo ff gefixt voor je. niets is meer zeker met de huidige clowns in de regering. en nee, ik bedoel niet Jetten alleen. Maar de hele zwik daar.
-1 kudos 2026-06-14 09:24:45 op Weet u wat internet is?
Tja als je telkens achteruit kijkt en vraagt zit ie er in, ja dan trekt je bek scheef. Net als bij Andre Van Duin.
-4 kudos 2026-06-13 21:38:02 op Badmode op de poesloop! #2
@clitlikker | 13-06-26 | 19:23: niet iedereen geilt op kunstof...
8 kudos 2026-06-12 14:02:58 op Uitkijken met je steekwagentje
keyboard warrior..
2 kudos 2026-06-11 15:33:56 op Straatracen met je maten
Hoezo? is een motor te snel?
1 kudos 2026-06-11 15:32:54 op Straatracen met je maten
Ja hoor daar heb je hem, te pauper om een fatsoenlijke motorfiets te kopen, en zijn vriendje wil het ook niet.
10 kudos 2026-06-09 17:23:16 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@Zeeuw1867 | 09-06-26 | 16:38: Fuck palestina
1 kudos 2026-06-01 22:02:00 op Creepshotter in boom aangepakt
@L33t_pooltable | 01-06-26 | 19:00: ga ff naar hans anders er staat gewoon een foto bij? hoezo je ziet niets ..
2 kudos 2026-06-01 21:58:06 op Plaatje bij je nieuwsbericht
@StevenQ | 01-06-26 | 21:39: Werken voor jouw uitkering vinden we ook niet leuk, maarja hier zijn we dan.
0 kudos 2026-05-29 22:04:07 op Welk land is dat?
er is maar 1 staat en dat is van ontbinding daar in de USR
-4 kudos 2026-05-29 12:20:27 op Doomscrolling
Zeg mij dat je niet weet wat AI kan wel eens van seeds gehoord pipo.
-15 kudos 2026-05-26 23:14:51 op Boa huisbezoek
Hij is aan het verbouwen? niet iedereen heeft een uitkering en een huurwoning..
-9 kudos 2026-05-25 17:05:58 op Put vol met poep
iets met vieuws..
3 kudos 2026-05-24 01:04:36 op Flotilla gekkies aanpakken
Gewoon realisten, aanpakken die idioten..
7 kudos 2026-05-24 01:03:35 op Flotilla gekkies aanpakken
Je bedoelt net zoals ze bij burgers doen die liever geen azc in hun wijk willen hebben? die demoniseren we ook lekker op de polarisatie omroeppen..
-2 kudos 2026-05-18 22:13:55 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
@grilclit | 18-05-26 | 15:53: Ach dat is best een jaartje vol te houden om dan riant met meerdere uitkeringen rond te komen in een sociale huurwoning, toeslagen kinderbijslag voor 5 kinderen per vrouw of (kind)
0 kudos 2026-05-18 22:10:36 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-18 22:09:45 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
vlucht voor werken om te leven bedoel je zeker mafklapper.
-2 kudos 2026-05-18 22:07:38 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
ik wel hij is ondernemer en jij een bijstandsluis.
-4 kudos 2026-05-18 22:06:57 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
plus de rest, daarna gaan ze lekker rustig in een huurhuis zitten niet werken en lekker geld vangen. meer dan 80% zitten na 5 jaar nog steeds in de bijstand, spreken geen woord nederlands en denken dat iedereen naar hun pijpen moet dansen.
3 kudos 2026-05-17 23:52:22 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
azc's hebben we genoeg van, lekker optiefen.
3 kudos 2026-05-17 23:50:33 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@qoerw | 17-05-26 | 22:03: simpele zandhaas
-2 kudos 2026-05-17 23:49:51 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
@Benhethelemaalkwijt | 17-05-26 | 23:37: Klopt, omdat we er iets aan gedaan hebben mafkees...
2 kudos 2026-05-16 22:53:34 op Materiaalinspectie voor de burgemeester in Rusland
er waren geen scholen of burgerdoelen in de buurt
-46 kudos 2026-05-16 17:09:28 op Max houdt het spannend
Hey pipo als mensen deze onzin willen zien kijken ze het zelf wel op tv
0 kudos 2026-05-13 13:35:47 op Pr0nfilm download in 2 sec
@Mister Sandman | 12-05-26 | 18:11: even? een update van een game is rustig 50Gb of meer
0 kudos 2026-05-13 13:34:15 op Pr0nfilm download in 2 sec
2Gbit plus tv voor 41 euro.. valt mee met de prijzen
0 kudos 2026-05-13 13:33:20 op Pr0nfilm download in 2 sec
Leef jij nog in de jaren 90? ik trek gewoon 2 Gigabit binnen soms een dipje naar 1,8Gb
0 kudos 2026-05-13 13:31:40 op Pr0nfilm download in 2 sec
@Kennichi | 13-05-26 | 09:52: Net als bij elke bedrijf in Nederland want er is niet 1 die alles op orde heeft...
-2 kudos 2026-05-13 13:28:06 op Karaoke op werk
Porsche is voor arme rijken..
1 kudos 2026-05-13 11:28:35 op Hond heeft iets nieuws ontdekt
Jij kan het weten..
0 kudos 2026-05-09 09:23:31 op Gevecht in Groningen tijdens uitgaan
Ga eens rond de 28e de binnenstad in, je hebt mazzel als je 10 blanke gezinnen tegenkomt.
0 kudos 2026-05-09 09:20:05 op Verse vis
Je hebt nog maar net internet? dit zijn van die hersenloze influkankers.
16 kudos 2026-05-09 09:12:27 op MiG-29 Fulcrum van de Oekraïense luchtmacht
Nee alleen de werkende mensen.
21 kudos 2026-05-09 09:11:45 op MiG-29 Fulcrum van de Oekraïense luchtmacht
Ok Rusbot. om te betalen moet je werken. jouw bijstand word ook door ons betaald...