DumpStats voor RudiVonKrankenhaus 👶

2,503 +3248 -745

Kudos

#22352 (Top 6.9941%)

Kudos/dag 0.58
Kudos/reaguursel 9
Meeste kudos op 1 reaguursel 253
Minste kudos op 1 reaguursel -119

278

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.5
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 04-09-2014
Eerste reactie op 04-09-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-07 22:17:34 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
voor een deel zijn ze hier zelfs naartoe gahaald, gouden bergen werden ze belooft. als je een paar jaar in Nederland komt werken kun je een huis in Marokko bouwen. dat viel vies tegen en intussen werden er geen afspraken gemaakt over terugkeer en in de landen van herkomst hielden ze mooi hun mond. daar waren ze blij dat ze van die rotte appels verlost waren.

0 kudos 2026-06-07 22:13:48 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
@OttO1916. die landen zijn blij dat ze er vanaf zijn. die gekke west Europeanen kwamen ze zelfs ophalen terwijl ze daar al lang wisten dat die mensen niet voor niks arm en werkloos waren. in Marrakech lachen ze daar nu nogsteeds om. "hebben we die Europeanen mooi opgescheept met onze zooi"

0 kudos 2026-06-07 22:08:44 op Tuig slaat homo Justin van tv programma in elkaar op kermis Deurne
en minder mensen die het vuile werk wilde doen waardoor er laagopgeleide mensen uit andere landen hier naartoe zijn gehaald, alleen is er nooit goed nagedacht of die culturen wel met de onze zouden samen gaan. het was eesrt met de Italianen goed gegaan en ze dachten te makkelijk dat het met culturen verder van de westerse ook wel goed zou komen. achteraf zitten wij nu met de gebakken peren, of eigenlijk de rotte appels.

0 kudos 2026-06-06 09:27:59 op WK groepsfoto van onze zuiderburen
Patat is niks meer dan een aardappel. Snij je die patat is reepjes en frituur je die dan is het patat friet. de oorsprong van dit gerecht ligt in het belgische Franstalige Namur (Namen). men noemt dit gerecht daar patates frites, wat vervolgens in Nederlands word vertaalt naar patat friet, of met andere woorden aardappel (patat) gefrituurd (friet). @MurphyBrown. in nederland is een patat ook gewoon een aardappel maar dat zijn heel veel mensen tegenwoordig vergeten.

21 kudos 2026-06-04 20:32:34 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
dit is weer van die doorgeslagen veramerikanisering. het is niet omdat ze daar alles overdreven dramatisch doen dat wij dat dan ook moeten doen. zet daar gewoon een fanfare neer en laat ze het Wilhelmus spelen dan zingt het publiek de tekst wel.

2 kudos 2026-06-04 20:29:08 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
het Nederlands elftal is toch ook gewoon een soort tijdsbesteding voor carnavals publiek om de rest van het jaar door te komen. gek pakkie aan, snollebollekes en dan een beetje lallen op de tribune.

-3 kudos 2026-06-04 09:58:07 op Ik ben bij een kunstexpositie
intussen gaat er meer geld naar politie inzet omdat er iedere week wel weer ergens een groep debielen het nodig acht een voetbal stadion kort en klein te slaan. het kan je ding niet zijn maar uiteindelijk kost dit de maatschappij velen malen minder dan het soort volksvermaak dat bijna wekelijks uit de klauwen loopt.

-1 kudos 2026-06-04 09:54:14 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
dat hele legioen stelt toch al jaren nik meer voor. een groepje clowns waarbij het op en neer springen bij de snollebollekes het belangrijkste is en komen wat aanmoedigen betreft nooit verder dan wat gelal. jala jalala lala la en het enige liedje met tekst is "we zijn er weer bij en dat is prima". met andere woorden: er hoeft niet gewonnen te worden want we zijn er toch bij en dat is ook goed. is van origine nog een Duits liedje ook.

-2 kudos 2026-06-04 09:45:24 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Nederlands elftal "suporters" zijn over het algemeen geen voetballiefhebbers en komen niet voor de wedstrijd. wat er op het veld gebeurt interesseert ze niet zolang ze voor de wedstrijd maar lekker op en neer kunnen springen op de snollebollekes. de wedstrijd zelf is voor deze mensen bijzaak. of Nederland wint of verliest maakt ze niet uit want "we zijn er weer bij en dat prima, viva hollandia"

-1 kudos 2026-06-03 21:10:08 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
een deel zit zo diep in de reet van Poetin dat ze het zelfs steunen maar vergis je niet in het aantal, welgestelde weldenkende Russen die het land inmiddels verlaten hebben. er is echt een enorme brain drain gaande in Rusland en mocht die gekke man in het kremlin ooit van het toneel verdwijnen is dat echt het volgende grote probleem daar. er is geen enkel weldenkend mens daar over die daar voor een omkeer kan gaan zorgen.

0 kudos 2026-06-03 21:03:45 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
voor hem zelf zou een langzame pijnlijke dood het beste zijn maar ik hoop voor de Oekraïners toch dat dit binnen afzienbare tijd gebeurt.

1 kudos 2026-06-03 21:01:08 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
deze oorlog begon al veel eerder en op zijn minst al ruim 12 jaar sinds de inname van de Krim in maart 2014.

6 kudos 2026-06-03 20:40:39 op Die ene NSB-collega
als je welleens iets van dit programma hebt gezien is het heel goed te begrijpen dat agenten zoals in een onlangs opgedoken video welleens hun geduld verliezen.

3 kudos 2026-06-03 20:33:49 op Die ene NSB-collega
wat is een joden streek? kun je dit uitleggen?, of ben je gewoon een antisemitische loodgieter?

2 kudos 2026-06-01 17:22:19 op Laagvliegende Apache
ik heb vanochtend onder de douche ook nog staan helikopteren. komt wel erg dichtbij zo.

-5 kudos 2026-06-01 14:19:23 op Vrouwen wassen tapijt
wat is het toch dat sommige mannen dit nog harder proberen.

-3 kudos 2026-05-25 22:18:01 op Hele grote brand blussen
de locale driehoek zal zometeen een persconferentie geven en vragen beantwoorden over de gebeurtenissen.

-5 kudos 2026-05-25 22:13:48 op Naam bij je geaardheid
intussen doet hij voor de foto even voor hoe hij fellatio ten uitvoeren brengt.

-2 kudos 2026-05-24 23:04:04 op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
die jongens bij de boom staan lekker te genieten op de eerste rij. knokpartij voor je neus, sigaretje erbij. wat wil je nog meer.

10 kudos 2026-05-23 20:22:49 op Boot wil gewoon varen
dit is natuurlijk gedrag. gewoon even laten uitrazen dan wordt hij vanzelf moe.

1 kudos 2026-05-22 22:30:24 op Lekker fietsen
Af en toe een weekje met je andere hand rukken kan geen kwaat. Best wel goed voor een beetje gelijke spieropbouw zelfs.

0 kudos 2026-05-18 12:47:22 op Belg met humor
helaas is EFFEN al vergeven. we hebben er AFFEN van gemaakt.

4 kudos 2026-05-17 17:40:40 op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
ik weet niet wat erger is. volwassen mensen die om een voetbal club elkaars auto in de brand steken, of volwassen mannen die van links naar rechts springen op de snollebollekes alsof hun leven er vanaf hangt.

4 kudos 2026-05-17 17:38:39 op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
omdat dit een soort style dingetje is bij de schrijvende pers. Nooit twee keer het zelfde woord te gebruiken in een artikel maar een synoniem gebruiken.

17 kudos 2026-05-17 17:33:34 op RONALD KOEMAN JR!
mocht Nederland de Finale halen en het draait uit op penalty's. je kan hem er maar bij hebben.

1 kudos 2026-05-17 15:39:12 op Oplichters aanpakken in Londen
het grootste probleem zijn de mensen die zeggen dat de overheid het niet doet en ze het dan maar zelf doen om vervolgens mensen te pakken die helemaal niks verkeerd hebben gedaan. mensen die valselijk beschuldigd werden of verkeert zijn aangewezen.

-2 kudos 2026-05-17 15:29:16 op Dikke biem in Rusland
dus omdat ze ergens anders dingen doen die slecht voor het milieu zijn moeten wij de onze ook maar verwaarlozen ?

0 kudos 2026-05-16 22:25:34 op Papa heeft ook weekend
hij kijkt de film nog effe af. daarna gaat hij Deen pakje sigaretten halen.

13 kudos 2026-05-16 19:26:09 op Kustwacht schiet op drugsbootje
nu maar hopen dat Ricardo dit niet ziet want anders heeft hij vanavond weer een excuus om 10 euro de gram meer te vragen.

-90 kudos 2026-05-16 19:19:14 op Max moet er even langs tijdens de 24U
dit gebeurt echt continu in deze race maar als Verstappen het doet is het natuurlijk weer mega, ongelofelijk, super bijzonder.

1 kudos 2026-05-16 19:17:21 op Stoppen ineens je benen ermee
als ze nou gewoon wat eerder van huis waren vertrokken hadden ze die trein nog gewoon gehaald

6 kudos 2026-05-16 19:13:00 op Polariseren kan je leren
Tim is gewoon een vervelend mannetje en dat komt voort uit het feit dat hij heel erg gefrustreerd is dat zijn vriendin nooit geil is, en daar zo nodig ook nog een documentaire over moest maken.