DumpStats voor realhustler

10,065 +16544 -6479

Kudos

#7407 (Top 2.3177%)

Kudos/dag 1.54
Kudos/reaguursel 8.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 1413
Minste kudos op 1 reaguursel -372

1,183

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.18
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 41.1
Reacties per reaguursel 0.92
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 07-07-2008
Eerste reactie op 25-07-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-18 08:53:47 door Siks7Ate9 op Automobilist geeft geen fuck om peper
In andere woorden als iemand met politie achter zich aan door rood rijd dan is de politie medeverantwoordelijk omdat de politie ze tot stoppen maand? Jij zegt dus als iemand de wet overtreed komt het deels door de handhavers. Gewoon bullshit dus.

-6 kudos 2026-06-13 09:43:53 door simvastatien op Ha trage slak! Ik ga harder!
Goed dat je dit schrijft. Ik heb een vergelijkbare ervaring gehad, na jarenlang geen motor te hebben gereden.
Ik zou graag dit advies eerder gezien hebben, dan was ik nu niet overleden, want ik kwam wel een tegenligger tegen; een zandvrachtauto.
De uitvaart was wel een stuk goedkoper, omdat mijn onderdelen in een kleiner kistje konden en ik op de kinderbegraafplaats mocht rusten.

2 kudos 2026-06-06 06:59:29 door NiZZle op Beetje rouwdouwen met 4x4
Omdat dit leuk is als je een Audi Allroad hebt. Mannen begrijpen dit, ga jij maar weer met barbies spelen en je nagels lakken.

2 kudos 2026-06-05 14:33:05 door henkslaaf op 3PM Oval Office announcement
Hillary had gekund. Er waren nog 3 kandidaten, maar die zijn niet Republikein of Democraat dus het telt blijkbaar niet.

2 kudos 2026-06-02 21:24:46 door Tiszoalstis op 130 op de vluchtstrook
Is niet heel vreemd. Kenteken verloren omdat het niet deugelijk was gemonteerd bij aflevering?

1 kudos 2026-06-02 10:49:56 door EftelingDefenseForce op BMW pauper
@Mister Write | 01-06-26 | 21:19: zou het ook te maken hebben dat je te lang links rijdt? Want anderen zouden maar eens over "jouw" linkerbaan rijden die je gebruikt om te hard te rijden, zeg! Ohjee...

1 kudos 2026-06-02 07:53:26 door itgiedoan op BMW pauper
@Mister Write | 01-06-26 | 21:19: Ga jij maar terug naar af. Want je hebt er niks van begrepen.

2 kudos 2026-06-01 20:04:21 door vaginale douche op BMW pauper
tip: kom je met 120-130 aanjakkeren, dan gebeurt dat inderdaad. Ga je als een maniak tegen het limiet van rijbewijs kwijt aanrijden, dan vliegen ze toch wel naar rechts, eventueel nog even de lichthube erbij. Dit heb ik van een verre vriend en zeker nooit zelf ervaren.

-3 kudos 2026-06-01 19:19:07 door Mister Write op BMW pauper
'Tijdig naar links gaan' kun je ook uitleggen als 'te vroeg naar links gaan om een inhalende auto te blokkeren'. Dat is zelfs verboden. Dagelijkse bron van irritatie zijn lui die mij in hun spiegel zien aankomen en alvast op de linkerstrook gaan rijden want ojee, ze zouden toch eens hun cruise control even moeten uitzetten tegen de tijd dat ze bij die vrachtauto zijn aanbeland.

3 kudos 2026-05-28 20:07:29 door SimonMc op Trucker brakechecken
@Superman9 | 28-05-26 | 20:30: Hij bedoelt semi's. In Amerika zegt men "truck" tegen een pick-up en "semi (-truck ) tegen een vrachtwagen.

3 kudos 2026-05-28 20:00:18 door A.tractie op Trucker brakechecken
Een vrachtwagencombinatie die in Nederland meestal trekker-trailer of trekker-oplegger wordt genoemd. In de VS hebben ze het over een "semi-trailer truck", maar de meeste mensen laten het trailer-gedeelte weg. "Semi" is een afkorting van oplegger, dat is een aanhanger zonder vooras. Dat zijn de trailers die grote vrachtwagens trekken, dus ze worden semi-trucks genoemd.

0 kudos 2026-05-13 06:19:45 door Katrientjuh op Uh oh, politie!
De meeste reaguurders vertonen nooit puberaal gedrag, zijn moreel onberispelijk en groeien op als een soort perfecte modelburger,

1 kudos 2026-05-12 22:02:15 door DominiqueWeesie op Uh oh, politie!
@SubZer0 | 12-05-26 | 21:53:
Hij wel dus maar nu "weet hij beter".
Hij weet natuurlijk helemaal niet beter, want dan zou hij dit gedrag niet goedpraten.

6 kudos 2026-05-12 19:53:14 door SubZer0 op Uh oh, politie!
klopt wel, maar dat waren brommers, en dan reed je niet met 100+ door woonwijken, en zonder verlichting over de wegen.

4 kudos 2026-05-11 09:42:45 door Batavus_Droogstoppel op Katten blijven katten
Natuurlijk zien de meeste mensen dergelijke mooie dieren liever in de natuur dan in een betonnen hok met hek ervoor, maar zonder voortplantingsprogramma's zoals dierentuinen hebben was deze poes er waarschijnlijk al niet meer geweest.
Ik ga er ook van uit dat poes een mooi buitenverblijf heeft waarvan de grootte wel afhangt van het land waarin het zich bevindt.

2 kudos 2026-05-11 09:41:50 door Pipo der Clown op Katten blijven katten
Ja. Er zijn ook genoeg video's te vinden van katachtigen die dat in het wild doen. Uit onderzoek is gebleken dat vooral katachtigen zich in een heel erg kleine omgeving veiliger voelen als ze slapen.

5 kudos 2026-04-08 18:51:11 door Niettus op Het leven is heel mooi
Je bent inderdaad overduidelijk geen surfer.... en dat geeft niet, maar deze beelden zijn absoluut echt.

-1 kudos 2026-03-21 09:29:55 door Aleksandr op Vrijheid van metingsuiting is weg
@Ibizaking | 21-03-26 | 09:24: Jazeker! Je kunt een klacht indienen bij het VIK (Veiligheid, Integriteit en Klachten) en dan word dat zeer nauwgezet onderzocht.
En mocht je toch die ene agent treffen die de zaak niet ontvankelijk vind kan je via een artikel 12 procedure afdwingen dat ze er toch iets mee doen. Overigens gaat niemand je precies vertellen hoe het allemaal werkt dus je kunt daar beter een advocaat voor in de arm nemen.

-1 kudos 2026-03-21 08:24:14 door Ibizaking op Vrijheid van metingsuiting is weg
dus je zegt eigenlijk dat ze kunnen doen wat ze willen tot aan de OvJ? en in het geval van een onterechte aanhouding, hangen daar nog consequenties aan vast?