DumpStats voor RiKoMaWi

26,062 +27802 -1740

Kudos

#2568 (Top 0.8035%)

Kudos/dag 6.62
Kudos/reaguursel 27.49
Meeste kudos op 1 reaguursel 2993
Minste kudos op 1 reaguursel -348

948

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.24
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 27.1
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 12-08-2015
Eerste reactie op 15-09-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 11:31:06 op Kids moeten toch op tijd naar school?
@vermoeiendhoor | 24-06-26 | 09:54: Nee, consumenten willen veel regels voor boeren maar goedkoop eten. Dat gaat niet samen dus importeren we goedkoop voedsel en met minder controles uit het buitenland.

4 kudos 2026-06-22 14:34:14 op Truckert heeft reactievermogen
@Uhoortnogvanons | 22-06-26 | 10:10: Wat zijn we gevoelig vandaag. Volgens mij bedoelde Lykwein het volgende te zeggen: 'Helaas voor de truckert was de volgende drone wel raak.'

Op de Krim is inderdaad geen brandstof meer te krijgen, eventuele brandstof die er nog is, gaat enkel naar het leger. Nog even en dat zal ook Poetins favoriete brug de lucht in gaan, ik kan niet wachten.

11 kudos 2026-06-22 14:28:50 op Truckert heeft reactievermogen
De drone ging zeker wel voor deze truckert. Russische brandstoftrucks liggen de afgelopen weken zwaar onder vuur en dit was zo'n truck.

4 kudos 2026-06-22 08:23:00 op Thunderstruck
De DJ had een live drummer meegenomen zo te zien.

10 kudos 2026-06-19 11:43:24 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik, als vader, neem mijn kinderen meestal mee naar het invalidentoilet. Daar is tegenwoordig ook vaak de verschoonplek voor baby's en er is voldoende ruimte om je kinderen te helpen.

2 kudos 2026-06-19 09:57:24 op Prima reclame
@MaterieelMaster | 19-06-26 | 08:18: Zeker waar, maar ergens is het ook wel logisch dat een land in oorlog niet gaat wachten op de Nederlandse ambtenarij. Ik zit zelf al 14 maanden te wachten op uitsluitsel over een vergunningaanvraag/bestemmingswijziging en het ziet er naar uit dat het nog zeker 4 maanden duurt voor ik antwoord heb. Als land in oorlog heb je daar geen tijd voor.

2 kudos 2026-06-18 15:43:18 op Russen geven geen fuck
Russen in Moskou mogen nog maximaal 20 liter taken per persoon. Op veel plekken buiten Moskou lukt dat al niet eens meer, omdat er niet voldoende brandstof is. Nog ff doorgaan en dan staan alle lada's stil en zijn de dashcam filmpjes uit Rusland verleden tijd.

30 kudos 2026-06-18 10:10:30 op Re: Nedermoppie represent!
"I'm so exited for America baby".... Je was daar toch om Nederland aan te moedigen? Even afgeweken van het script?

3 kudos 2026-06-15 09:28:12 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
@DikkeDumper | 15-06-26 | 05:44: Ja precies, dit is er zo een die bij het verlaten van een rotonde ineens vol op de rem gaat om een fietser voor te laten die geen voorrang heeft. Je schrikt je de rambam als je er achter rijdt.

22 kudos 2026-06-09 10:36:49 op Dixie uitschrobben
Netjes op een vloeistofdichte vloer, zodat er geen schoonmaak- en desinfectiemiddelen in de bodem en het grondwater trekken...

14 kudos 2026-06-05 14:19:12 op Hele levenswerk weg
Volgende keer de palen toch maar vastschroeven aan de fundering, zoals het hoort.

42 kudos 2026-06-02 14:13:47 op Het was een geweldige dag
Van extreem rechts in Afrika, naar Milieudefensie wat in mijn ogen extreem links is.

Dus meneer Pols is het levende voorbeeld van Links lullen, rechts vullen? Of lult hij gewoon met alle winden mee, als het maar knaken oplevert?

Of hij houdt van snollebollekes, dat kan ook natuurlijk.

1 kudos 2026-05-28 09:19:14 op Hondenstreek..
Dat wordt gelukkig vrij eenvoudig met dit filmpje.

1 kudos 2026-05-27 13:09:08 op Boer Hermsen pakt de snelweg
Dit is een verreiker, maar Donald Trump en zijn vriendjes zijn verrijkers. Snappie?

4 kudos 2026-05-21 09:10:05 op Meisje kan van de trap glijden
Wel een flink jongere versie van Sandra Bullock, maar inderdaad ik moest er ook aan denken. Je krijgt minnetjes, weinig reaguurders die Sandra Bullock nog kennen denk ik.

0 kudos 2026-05-15 09:38:35 op Tim de kraanmeneer
@Forza_Ruud_Krol | 14-05-26 | 16:00: Het is een Duitser die best aardig Nederlands spreekt met een Boxmeers dialect.

34 kudos 2026-05-13 10:51:52 op Oeps foutje bedankt!
ME: Terug naar de bus.
Filmert: Verkeerde bus.

Op basis van deze beelden lijkt het inderdaad de verkeerde bus te zijn en dan hoop ik dat meneer fatsoenlijk wordt gecompenseerd.

6 kudos 2026-05-11 13:40:26 op Gek wijf heeft geen geduld
En daarnaast, de vader is al overleden. Dat wordt niet meer anders door er sneller naartoe te rijden. Als er een medisch noodgeval in je auto zit en je geeft dat beleefd aan bij een verkeerdregelaar, dan is de kans groot dat hij je zal helpen.

-3 kudos 2026-05-07 08:31:11 op Effe cash betalen bij de appie
Ik weet niet waarom je gemind wordt, maar het is helaal waar. Muntgeld opnemen bij de bank kost geld, net als het (zakelijk) afstorten van contant geld. Zakelijk storten van 200 en 500 euro biljetten kost bijvoorbeeld 5 euro per biljet!

10 kudos 2026-05-01 09:21:46 op Reaguurder komt van zijn zolderkamer af
Maar jezelf laten rondvaren door de grachten van Amsterdam, naakt en met een regenboogvlag in de hand, mag dan weer wel....

4 kudos 2026-04-30 14:22:21 op Nieuw kanten topje binnen
Nee die zijn gemaakt van plastic en plastic wordt gemaakt van olie. Dus gelukkig hebben we vegans, want dat is goed voor het milieu.

35 kudos 2026-03-26 12:08:06 op Ondertussen bij jeugdzorg..
Defensie zoekt nog mensen. Ik stel voor om deze jongeren een paar jaar dienstplicht op te leggen. 9 van de 10 zal in deze situatie zitten door gebrek aan opvoeding/stabiele thuisbasis. Defensie is een prima plek om deze jongeren wat, Ritme, Regelmaat en vooral Respect voor autoriteit bij te brengen.

-14 kudos 2026-03-23 09:32:14 op Geert probeert zich in te likken bij Daddy Trump
Ergens heeft Wilders natuurlijk wel een punt, maar sommige punten moet je gewoon niet maken. Dit is er een van. Wat een kleuterklas niveau.

Daarentegen hoop ik dat Jetten door Trump op camera geconfronteerd wordt met dit bericht. Dat wordt een lekker stukje ongemakkelijkheid.

4 kudos 2026-03-19 20:58:38 op Varken is het zat
Mooi verhaal, maar dit zijn hokken waarin de varkens geïnsemineerd worden. Ze staan hier dus maar tijdelijk. Na de inseminatie gaan ze terug naar de normale groepshuisvesting.

52 kudos 2026-03-17 14:06:22 op Onodige politie geweld
Play stupid games, win stupid prices. +1 voor meneer agent.

23 kudos 2026-03-13 09:26:41 op Ff de vrachtwagen aftanken
Omdat de gemiddelde Tango niet genoeg ruimte heeft voor een vrachtwagen

0 kudos 2026-03-12 09:41:50 op Hoe doet een trekker?
De meeste trekkers hebben geen extra gewicht aan de bovenkant van de cabine, dat zit er ongetwijfeld om dit soort stunts mogelijk te maken. Dus dit lijkt me geen wikkekeurige malloot, maar een malloot die weet wat hij doet.

18 kudos 2026-03-06 09:05:49 op Oranje boven
Ik kan niets vreemds ontdekken, maar puur voor de wetenschap kijk ik nog wel een keer.

6 kudos 2026-03-02 10:54:33 op Je verwacht het niet..
Onze stroomprijzen zijn gekoppeld aan de gasprijs, dus dat komt helemaal goed.

6 kudos 2026-02-27 10:37:58 op Leuke uitnodiging
Kijk eerst eens op, bijvoorbeeld google, voor je wat onzin begint op te hoesten. Het is een iets andere speeltuin dan de gemiddelde speeltuin in een woonwijk.