DumpStats voor realhustler

10,065 +16544 -6479

Kudos

#7407 (Top 2.3177%)

Kudos/dag 1.54
Kudos/reaguursel 8.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 1413
Minste kudos op 1 reaguursel -372

1,183

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.18
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 41.1
Reacties per reaguursel 0.92
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 07-07-2008
Eerste reactie op 25-07-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 11:18:35 op Afslagje gemist
Als je iemand niet ziet aan komen, dan denk je altijd dat deze te hard reed. Ik had een ongeval met de motor, en de vrouw had mij niet gezien, en vroeg zich af waar ik vandaan kwam, ik wees op mijn remspoor, en ze zei dan reed je wel heel hard, echter ik reed naast een auto, gewoon de max snelheid allebei, en gelukkig was hij getuige. De agent suggereerde ook dat ik heel hard reed, maar gelukkig weersprak mijn getuige dat. De agent nog interessant doen met mijn remspoor opmeten, alsof je daar veel mee kan, plus er was niemand gewond, ik reed op de voorrangsweg, klaar.

-7 kudos 2026-06-17 17:54:02 op Automobilist geeft geen fuck om peper
Schijnt in NL niet te mogen, de bestuurder kan ws niets meer zien, als hij nu iemand ongelukkig rijdt is de agent mede verantwoordelijk. In NL moeten ze hem achtervolgen en op een later moment afblokken, of op het moment zelf uit de auto zien te trekken. Dreigen met wapen of taser mag, maar zowel pepper / taser / vuurwapen mag niet als iemand achter het stuur zit van een auto die nog kan rijden.

-2 kudos 2026-06-14 23:20:27 op Mega heftige crash op dashcam
de witte is niet onschuldig maar de zwarte is toch echt de hoofdschuldige lijkt me.

-2 kudos 2026-06-13 23:51:03 op Domme vrouw
Ik begrijp dit wel. Ik heb een dashcam, en er zijn altijd wel wat irritaties in het verkeer maar niks bijzonders. Laatst was er een idioot die mij rechts inhaalde en voor mij wilde invoegen in een gaatje wat er niet was, en helemaal niet omdat ik ook gas gaf. Ik was boos, vol met adrenline. Thuis de beelden van de camera afgehaald. Ja het stond er op. Spectaculair? Nee. Toch zat ik vol adrenaline. In het echt lijkt het soms erger dan op beeld.

12 kudos 2026-06-13 10:33:24 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Herkenbaar. Een ervaren motorrijder maakt gewoon die bocht. Iemand die jaren niet gereden heeft overschat zichzelf, en dan gaat het fout. Ik reed na 20 jaar weer een stukje op een motor, en die bochten, dat is even weer vertrouwen opbouwen, dat gaat niet meer vanzelf zoals vroeger.

27 kudos 2026-06-11 11:42:16 op Invoegen zonder brein
Jaren geleden is er besloten om het aantal onopvallende video surveillance auto's te verminderen. Grootste fout ooit. Erg lastig te realiseren om dit weer uit te breiden, en toch is er een noodzaak. Dagelijks zie ik mensen onbewust fouten maken, die grote gevolgen kunnen hebben. Niemand die ze corrigeert. Mensen begrijpen niet hoe gevaarlijk 2 banen in 1x op schuiven is, of bumperkleven. Het is een gewoonte geworden. Tijd voor 300 Patricks die de mensen aanspreekt hierop. Pak je ook gelijk nog een paar aso's, maar daar gaat het niet om. Nul verkeersdoden begint met handhaving en correctie.

0 kudos 2026-06-08 10:13:42 op Botenruzie Amsterdam
Groot gaat (vaak) voor klein, en een schip ingericht voor vervoer van meer dan 12 personen is een groot schip.

10 kudos 2026-06-08 10:09:05 op Caravanongeluk
Ik ging op vakantie met familie en omdat mijn auto groter was deden we hun caravan achter mijn auto. Het reed niet fijn, maar ik had geen sleutel van de caravan deur. Veilig aangekomen. Terug had ik wel de sleutel en even de spullen verplaatst. Zware dingen uit de bovenkastjes, en dat boven de as geplaatst. Ook was spul uit de kofferbak boven de as en toen reed het plotseling super. Belans is belangrijk, en belading van de auto en de kogeldruk maken daar deel van uit. Die fietsen op de dissel kunnen de kogeldruk aardig hoog maken.

-3 kudos 2026-06-05 09:49:41 op 3PM Oval Office announcement
Trump is alleen gekozen omdat er geen alternatief was. Het wordt tijd dat er een handvol capabele kandidaten opstaan, en dat er serieus verkiezingen komen. Klinkt een beetje dictatoriaal, dat er alleen twee kandidaten zijn, waarvan een niks is en de andere nog minder. Alsof er met opzet geen goede mensen kandidaat worden.

2 kudos 2026-06-04 22:42:36 op Hoeveel haast heeft u?
Zo'n auto en geen geld voor een dashcam? 2x tanken is meer dan de dashcam.

5 kudos 2026-06-03 11:36:36 op Op fietsvakantie zonder centen
Geniaal van het kenteken en de achterlichten zijn compleet vrij, dus geen witte plaat nodig, geen nl sticker, geen lichtbalk, niets

-9 kudos 2026-06-02 21:00:24 op 130 op de vluchtstrook
Waarom een 1 op het kenteken bij zo'n nieuwe auto. Vreemd, heel vreemd.

12 kudos 2026-06-01 20:05:08 op BMW pauper
Niemand is perfect. Maar als iemand wat te veel links rijdt of te langzaam naar rechts gaat, dat geeft je geen recht om zo idioot te doen. Tevens, wie het eerst bij de kasse komt, gaat het eerst. Als je een auto nadert, maar in de spiegel komen meerdere auto's met snelheid aan, dan kan je hard remmen en erachter blijven, of tijdig naar links gaan, en de anderen, die later vertrokken zijn en de snelheid overschrijden, die moeten even geduld hebben. That's life.

10 kudos 2026-05-31 21:05:17 op Doe maar een bochtje
Wat een onzin, er rijden gewoon veel vrachtwagens van Simon Loos, dus logisch dat je een keer een fout ziet. Tja, dom, maar kan gebeuren.

8 kudos 2026-05-29 19:02:17 op Fatbikert zit op telefoon
@Rikkert223 | 29-05-26 | 18:41: Dus niet. Overmacht. 100%. Je kan niet in lucht op lossen. De rechter die hier ook maar 1% schuld verzint bij de automobilist mag laten zien hoe je 1000kg auto in lucht laat oplossen in 1 seconde.

-54 kudos 2026-05-28 20:16:53 op Karretje opruimen
Schijnt in NL niet verboden te zijn je karretje te laten staan, maar het is wel verboden om vervolgens het karretje achter iemand zijn auto te zetten. Al denk ik dat oom agent het anders ziet.

0 kudos 2026-05-28 20:14:57 op Trucker brakechecken
En semis in de us rijden geen 88 zoals hier. In sommige staten net zo hard als de auto's, in veel staten bijna 100 of zelfs dik 100.

9 kudos 2026-05-28 19:57:25 op Motorwappie heeft haast
Ach heel zelden overlijdt er iemand op de motor. Meestal een 30 meter of meer verderop.

10 kudos 2026-05-28 19:37:34 op Plofkraak Drachten
En dan schieten ze je dood. Als je een pin automaat opblaast met explosieven dan aarzel je niet om met een pistool over straat te gaan.

1 kudos 2026-05-23 21:21:55 op Oekraïense luchtafweer sloopt kudtdrone
De us navy heeft een soort van megamagnetron, op een schik, die een magnetron puls de lucht in stuurt die alle electronica beschadigd en dan storten de drones, vooral de goedkopere, in zee. Bereik is geheim maar ws 1 tot 3 km.

12 kudos 2026-05-21 09:43:44 op Mag ik er even langs?
artikel 5, en als het fout gaat met letsel, artikel 6.

2 kudos 2026-05-21 09:31:03 op Volgas door Raidillon
Hij heeft geluk, dat stukje is een beetje aangepast na een paar ernstige ongevallen, de vangrail staat iets verder weg, andere hoek, ander type.

-12 kudos 2026-05-21 09:26:43 op Mountain life... is life
Beter als dood gaan in een ziekenhuisbed als de familie zat is om alsmaar naast je bed je hand vast te houden en al 3 weken nauwelijks meer langs komt.

0 kudos 2026-05-20 08:53:59 op Voor de eerste keer op een crossmotor
En voor iemand zonder enige ervaring doet hij het niet slecht. Legio filmpjes met mensen die bossages inrijden en schuttingen omver etc.

-39 kudos 2026-05-12 21:26:30 op Vrachtwagenchauffeur op sokken slaat BMW bestuurder op de A10
Vannochtend reed ik op de veluwedreef, op de acc, dus de auto hield automatisch de minimum afstand en rechts van mij een vrachtwagen, die minder afstand hield dan mij. Ja hij heeft beter zicht, maar ook flink meer remweg.

-13 kudos 2026-05-12 21:22:01 op Uh oh, politie!
Veel reaguurders zijn nooit jong geweest? Als je een jaar of 16-17 was, dan kocht je een oude brommer van je spaargeld, en voerde je hem op, en als je dan politie zag, dan probeerde je weg te komen. En dacht je niet na over de risico's. En meestal ging het gewoon goed. En nu weten we beter en doen we dat niet meer.

2 kudos 2026-05-11 11:38:49 op Katten blijven katten
De vraag is, komt het omdat het een kat is of omdat hij opgesloten zit? Zou een wilde tijger dit ook doen als er een doos in de jungle ligt?

18 kudos 2026-05-10 20:24:44 op Gek wijf heeft geen geduld
Handboeien om en mee naar bureau en auto in beslag. Doen ze het nooit meer.

0 kudos 2026-05-06 11:17:05 op Auto te water Amsterdam
Hoezo, de persoon wordt gered, is toch mooi om een redding te filmen? Probleem is als niemand een vinger uitsteekt en iedereen alleen maar filmt.

0 kudos 2026-05-06 11:15:30 op Meisje voelt zich wel erg vrij op bevrijdingsfestival...
ik herinner me, met vrienden zwemmen in een maasplas, radiootje mee, was er nieuws, begin mei 1986, Tjernobyl, niet zwemmen, boeie, gewoon lekker de rest van de middag genoten van het mooie weer en het water. Eindelijk mooi weer!

-1 kudos 2026-05-06 10:26:57 op Bodycams bij de zelfscankassa's
Ze moeten wel regels maken voor die bodycams, bv dat ze niet uit kunnen, ze de hele dienst gedragen moeten worden en tijdens de dienst altijd aan. Anders krijg je selectieve beelden en riskeer je de discriminatie kaart.

6 kudos 2026-05-06 09:11:39 op Rood kruis = rijbaan bezet
Als je een keer met pech langs de snelweg even hebt moeten wachten, dan realiseer je je hoe link het is langs de weg. Laat de mensen hun werk veilig doen! Desnoods alle banen dicht.

10 kudos 2026-05-06 08:19:55 op Idioot op A10 heeft haast
idd heel vreemd, ik rij daar soms en de meesten rijden echt veel langzamer dan 100, waarom? Wat is er gebeurt met een onsje meer, de kruideniersmentaliteit. Wat is mis met 104 op de gps?

-2 kudos 2026-05-06 08:15:23 op De grootste treindouche van Europa
@Peter0 | 06-05-26 | 07:15: Iemand die in 1977 werkte, dus toen 20+, de kinderen daarvan rijden niet op een fatbike, die zijn nu zowat 40+