DumpStats voor H.J.W.

17,309 +19109 -1800

Kudos

#4140 (Top 1.2954%)

Kudos/dag 2.38
Kudos/reaguursel 15.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 2183
Minste kudos op 1 reaguursel -664

1,117

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.15
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 17.1
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 08-07-2005
Eerste reactie op 19-07-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 16:19:29 op Hittegolf!
@Godvergeten | 22-06-26 | 15:51: een kaarsje dat brandt.

20 kudos 2026-06-20 15:37:10 op Primeur op WK
Wat denk jezelf? 4 jaar geleden straffeloos volleyballen, in zijn eerste wedstrijd een vuile overtreding op de kuit van een tegenstander en ook achter zijn handje praten. Dit alles werd/wordt niet eens door de VAR bekeken, laat staan bestraft door de scheidsrechter.
Alleen maar gejubel vanwege zijn drie doelpunten.

31 kudos 2026-06-19 10:03:35 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Het is steeds duidelijker dat het grote geld het spel maakt of breekt. Kijk alleen al naar de overtreding van Messi. Dat daar geen kaart voor gegeven is, is bespottelijk. Elke millimeter buitenspel wordt door de VAR minutenlang geanalyseerd, maar deze overtreding wordt 'niet' gezien.

-5 kudos 2026-06-11 18:07:34 op UEFA trolt FIFA
@dappertjedick | 11-06-26 | 17:52: Weleens van Google gehoord?

2 kudos 2026-06-08 21:36:10 op In de islamosfeer...
@DominusVomeronas | 08-06-26 | 20:42: Heb ik in mijn reaguursel 1 keer het woord islam of moslim genoemd? Nee. Het is jouw aanname dat ik die groep bedoel. Het gaat mij erom dat intolerantie uit welke hoek dan ook tegenwoordig met de mantel der liefde wordt bedekt. Het is cultuur, zo zijn ze opgevoed, moeten we kopje thee mee drinken etc. En als iemand daar iets van zegt, in dit geval Lale en in dit geval over moslims, begin jij meteen met "Ik ken ook christenen ....... Alsof dat de reden is dat dit niet aangekaart mag worden. En dan dat gewauwel over moslimhaat. We moeten vooral niet benoemen wat we horen en zien, want dan kan weleens moslimhaat tot gevolg hebben. Ik ken genoeg moslims die onze normen en waarden respecteren waar ik prima mee kan opschieten en die ik absoluut niet haat.

9 kudos 2026-06-08 20:16:59 op In de islamosfeer...
Na het woordje 'guy' wilde ik al stoppen met lezen van dit linkse gelul: Ja, maar zij ......
Nuance heeft ons de laatste jaren al veel opgeleverd, zoals dat mij zusje niet meer hand in hand durft te lopen met haar vrouw, laat staan een kus geven in het openbaar. Je zal tegenwoordig als verliefd homostel in één van de grote steden wonen, kun je alleen binnenshuis je genegenheid tonen. Waar ons land en zeker onze hoofdstad vroeger bekend stond om vrijheid en blijheid, de gay capital of the world, is Amsterdam nu verworden tot een gebied waar intolerantie hoogtij viert en je nog niet dood gevonden wil worden.
Mand.

6 kudos 2026-05-19 20:12:08 op Eindelijk!
Nee hoor. Ik heb vorig jaar nog een uitnodiging afgeslagen.

20 kudos 2026-05-16 12:29:52 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Ik werk sinds 2000 in het onderwijs en het is waar dat de leerlingen steeds vermoeider, luier, depressiever en vooral minder blij zijn. Zelfs huiswerk maken of enkele opgaven in de les is al te veel voor velen, want te druk, te veel prikkels, geen concentratie, AD(H)D, ASS, mentale problemen (vooral deze problemen nemen exponentieel toe), etc.
Ik houd mijn hart vast voor de generaties leerlingen die ik de komende 20 jaar nog in de klas krijg.

2 kudos 2026-05-01 22:12:08 op Mag ik nu?
Maar dat was Mehmetali toch helemaal niet?! Heeft hij zelf gezegd.

14 kudos 2026-04-17 20:49:24 op 3..2..1.. go!
Lijkt wel een voetballer

9 kudos 2026-04-08 06:16:29 op Ik MOET vooraan rijden
Doet me denken aan die witte gehaakte kleedjes die vroeger bij mijn oma op de bank lagen.

11 kudos 2026-04-06 19:54:45 op Nextlevel brakecheckje
Hij is nog steeds aan het inhalen.
Volgens mij ben jij ook zo'n opgewonden standje dat achter het stuur zit te schelden en te vloeken als hij 10 seconden later op plaats van bestemming komt.

0 kudos 2026-04-05 12:18:13 op Belachelijke assist
De Boer op Bergkamp, dat was pas een belachelijk goede assist.

-9 kudos 2026-04-03 20:11:39 op Orion commandant zegt Hello World
Wat een gedoe en verspilling van geld om naar de maan te gaan. Ze hadden ook gewoon naar Ponypark Slagharen kunnen gaan, daar kun je ook rondjes om de maan zweven.

1 kudos 2026-04-03 20:06:13 op Orion commandant zegt Hello World
@GraafSteno | 03-04-26 | 19:24: Jammer dat Pilsner zijn reaguursel is weggejorist. Ik ben erg benieuwd wat de inhoud van zijn reaguursel was.

2 kudos 2026-04-02 15:47:23 op DumpertDoeHetZelf
@Dagderoordeel | 02-04-26 | 08:31: En jij dacht ook dit te moeten zeggen op Dumpert?

14 kudos 2026-03-27 17:29:06 op Zoek de verschillen
We zoeken de verschillen, niet de overeenkomsten.

4 kudos 2026-03-20 20:00:17 op Chuck Norris is overleden
Als hij begraven wordt, dan wordt de aarde 6 feet omhoog geplaatst.

23 kudos 2026-03-06 20:01:59 op Dumpert PoepTV
Je bent in ieder geval geen docent Nederlands geworden.