DumpStats voor dermeistervonsouburg

365 +468 -103

Kudos

#54273 (Top 16.9825%)

Kudos/dag 0.46
Kudos/reaguursel 7.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 68
Minste kudos op 1 reaguursel -47

50

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 18-02-2024
Eerste reactie op 26-04-2024

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-15 13:48:05 door jamaarikweethetbeter op Marmotten vechten om een sok
Geen idee, de hond komt niet van de wolf. De wolf en de hond hebben een gezamenlijke voorouder, niet de wolf is de voorouder van de hond. Wat er tussen die voorouder en de hond zit (Europese wilde hond?) is onbekend.

4 kudos 2026-06-15 10:49:27 door deepcage op Marmotten vechten om een sok
tot in den treure doorfokken zonder aan het welzijn van het dier te denken. Hoe anders? dit is geen evolutie, eerder de-evolutie.

0 kudos 2026-06-06 12:15:30 door Forza_Ruud_Krol op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Dat gaat over het verleden. Maar het heden dan? Ze gebruikt haar verleden als verzachtende omstandigheid voor haar gedrag in het heden. Dat verleden was ook niet leuk, helemaal niet. Maar in het heden moffelt ze het lijden weg dat ze die mevrouw destijds heeft aangedaan.
Ze had terughoudend kunnen zijn. Ze had zelfs doodstil kunnen zijn. Maar ze KIEST ervoor om alles aan de grote klok te hangen en daarbij voorbij te gaan aan wat ze een ander heeft aangedaan.
Dat verleden kan je dan wel als "afgehandeld" beschouwen, maar dit heden is om van te kotsen. En dat doet ze toch echt zelf.

2 kudos 2026-05-24 08:27:17 door dudeinblue0 op Tour de tokkie
De fietser mag recht voorbij rijden. De automobilist gebruikt zijn knipperlicht niet waardoor de wielrenner er vanuit mag gaan dat deze de weg (naar rechts) vervolgd. Er zijn in dit filmpje 2 mensen die de verkeersregels opnieuw moeten leren en het is niet de wielrenner.

2 kudos 2026-05-23 19:04:09 door Omnium3 op Tour de tokkie
@curryworstspecial | 23-05-26 | 19:13:
Nou, ik heb vooral moeite met jouw totale gebrek aan capaciteit om een zin te formuleren die kant of wal raakt. Je raaskalt.

2 kudos 2026-05-23 18:02:06 door grotgraver op Tour de tokkie
@curryworstspecial | 23-05-26 | 19:13: Begin eens met een hoofdletter.
En leg even uit wat "fietsers moeten plaats houden net zoals met auto's." betekent.
En zo zijn er nog wel een paar zinsedes die op zijn zachts gezegd raar zijn.

2 kudos 2026-05-23 17:01:12 door Omnium3 op Tour de tokkie
@curryworstspecial | 23-05-26 | 18:43:
Leestekens zijn optioneel? Het is alsof je willekeurig woorden achter elkaar hebt gezet. Drinken en reaguren is niet altijd een goede combinatie.

13 kudos 2026-05-23 16:56:01 door Hendrik-2112 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Lijkt me wel moeilijk, maar de kunst is om juist niet te gaan meppen. Nu gaat die ragebol naar bureau, middag naar de kloten, en lekker met zn snuit online de sukkel. En voor wat eigenlijk uilskuiken

-6 kudos 2026-05-23 16:43:23 door curryworstspecial op Tour de tokkie
de beste manier is niet aankijken en uw linkse arm uitsteken en gewoon teken doen met jouw hand om u te passeren en terwijl een beetje naar rechts uitwijken zodat je ruimte geeft, dit zorgt voor een automatisch effect bij de meeste wielrenners dat ze je dan voorbij fietsen. dat is ook onveilig wat ze doen als je niet bij dat fietsgroepje hoort. het mag ook niet zomaar, fietsers moeten plaats houden net zoals met auto's.

27 kudos 2026-05-23 16:34:31 door spekkie81 op Tour de tokkie
ik vermoed dat jij zelf ook een tokkie bent met je brakecheck...

5 kudos 2026-02-20 09:06:54 door Dr. Klatergoud op Vrouw toont al pillenvoorraad
Niet helemaal, als je 30 pillen slikt die elk 100% van de aanbevolen hoeveelheid vitamine dan kan dat schadelijk zijn. Zie bijv. Sven Kramer, die teveel vitamine B binnen kreeg. Niet elke vitamine plas je zomaar uit, sommigen zijn schadelijk als je er teveel van slikt.

6 kudos 2026-01-25 12:07:19 door MaalEzel op Stereoset du jour
Geen enkele muziekliefhebber gooide zijn platen weg. Een muziekliefhebber zorgde ervoor dat er ook in het nieuwe systeem een platenspeler aanwezig was.

0 kudos 2026-01-25 10:07:12 door Zoepvogel op Stereoset du jour
Met een CD speler in je toren was een platenspeler destijds al heel ouderwets.
Veel mensen gooiden hun platen dan ook allemaal weg.

0 kudos 2025-10-02 19:13:49 door KwisatzHaderach op Rukwinkel of Trekpleister?
@Dweeziltje | 02-10-25 | 20:36: Wat zit jij nou uit je nek te lullen.
"Masturbatie, zelfbevrediging, soloseks of onanie is het stimuleren van de eigen geslachtsdelen om seksuele opwinding te bereiken, meestal tot er een of meer orgasmen op volgen".

-12 kudos 2025-10-02 18:36:30 door Dweeziltje op Rukwinkel of Trekpleister?
Masturbatie = jezelf seksueel bevredigen.

Iemand anders masturberen = een ander seksueel bevredigen met je hand.

1 kudos 2025-05-17 20:13:05 door Routine op Volgens mij heeft ie niks gedaan
De meeste handhavers openbare orde hebben bepaalde geweldsbevoegdheden of arrestatiebevoegdheden. Toezichthouders daarentegen niet.