DumpStats voor Viesbillendoekje

244,268 +262084 -17816

Kudos

#114 (Top 0.0357%)

Kudos/dag 123.68
Kudos/reaguursel 21.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 2661
Minste kudos op 1 reaguursel -238

11,412

Reaguursels

Reaguursels/dag 5.78
Topreaguursels 55
Woorden per reaguursel 17.9
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 62
Aantal x weggejorist 210
Geregistreerd op 26-01-2021
Eerste reactie op 26-01-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

13 kudos 2026-06-20 06:53:02 op WK Verstoppertje spelen
Ik krijg het ook benauwd aan de gedachte om onder jouw dekbed te liggen.

-1 kudos 2026-06-18 19:25:31 op Oekraïne slaat weer toe
HOO HOO! Het is een speciale militaire operatie hè, geen oorlog... Volgens die stinkksbouter dan.

13 kudos 2026-06-18 19:22:54 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Kinderen naar de auto brengen. Zeggen dat papa zelf ook nog even moet plassen. Terug naar binnen. gaan. Beide ogen dicht meppen van overdrijf meneer en teruglopen. Nou ja, nee. Want dan wordt je echt voor de ogen van je kinderen opgepakt. Maar we zouden het allemaal zo willen doen!

5 kudos 2026-06-15 16:42:44 op Kwark op maandag
Tiet om te stoppen met werken!

8 kudos 2026-06-15 07:09:19 op BDS!
Ik dacht even dat het filmpje op 00:06 zou stoppen. Dat waren geen grappen geweest!

2 kudos 2026-06-14 09:33:33 op Geen vuilnismannen nodig
Ik zal maar niet meer over papieren rietjes beginnen, maar ik blijf het idee hebben dat wij heel veel (te veel) geld stoppen in een druppel op een gloeiende plaat.

-23 kudos 2026-06-14 09:30:43 op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
Vrolijk filmpje maar het is toch gewoon zielig dat die beesten zo blij zijn dat ze eens naar buiten mogen terwijl het beesten zijn die buiten horen te leven.

6 kudos 2026-06-14 09:25:03 op Even uitrusten op het bankje
Eens! Maar ter verdediging: gevangenissen in Nederland zijn dan ook veel te luxe,

-1 kudos 2026-06-14 02:19:21 op Wk lange afstand kotsen
Hij heeft ook niet gezopen maar net het zaad van zijn kinderbrommer-holmaatje geslikt

1 kudos 2026-06-14 02:09:02 op Het manoeuvreren van een schip is een kunst
@Handige Harrie | 13-06-26 | 14:22: het boeit toch niemand een kut waar dit filmpje voor bedoeld is! Een groot horizontaal schip filmen in vvs slaat gewoon nergens op. En als je hier al 19 jaar loopt weet je dat we daar (telkens dezelfde) grappen over maken. En nou die fles azijn wegleggen en gezellig meedoen hoor, anders kom ik niet op je Dumpert jubileum volgend jaar!

12 kudos 2026-06-13 19:35:49 op Tik...
Het is dan ook wel een flinke Petskast!

17 kudos 2026-06-13 16:51:30 op Preventief handelen
Dit is geloof ik wat de bedoelen met 'van de regen in de drup raken.'

0 kudos 2026-06-13 16:43:26 op Het is weekend!
Het zijn verdomme net oogjes en nu kan ik het niet meer niet zien.

-4 kudos 2026-06-13 16:38:10 op Kurk
Al is je gezicht nog zo verpest door een kurk, een man vinden lukt je toch wel, desnoods op Urk.

3 kudos 2026-06-13 12:51:27 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Hij heeft een motorpak aangedaan om zijn kadaver intact te houden en is maar wat gaan doen.

-10 kudos 2026-06-13 12:49:13 op Pocket pussy
Dat harige ding in haar zak of in haar broek?

0 kudos 2026-06-13 12:47:10 op Motor blijft lopen na crash
Net zolang volblaffen met zaad tot het dicht zit anus! Betrapt worden is wel moeilijk uitleggen.

8 kudos 2026-06-13 12:39:58 op Luie duif moeet vliegen
Das godnondeju een fitte duif! Zo zie je ze niet in de randstad.

29 kudos 2026-06-13 12:34:08 op Kinderbrommer op je auto
En na 3 dagen komen zijn vrienden bij hem op bezoek nadat hij is ontslagen uit het ziekenhuis en dan laten ze hem dit filmpje zien. De hele school heeft het gezien en half Nederland. En de reacties eronder zijn enkel hoongelach en bezorgdheid om de bestuurder van de auto. Soms loopt het precies zoals het moet lopen.

4 kudos 2026-06-13 12:31:51 op Kinderbrommer op je auto
Weten dat het beter is om te stoppen, maar eigenlijk gewoon lekker vrolijk door willen rijden. +1

5 kudos 2026-06-13 12:29:25 op Visser springt in eigen net
Redding van de dag? Hij vist de halve zee leeg maar die grote mag eruit. Tsja, beetje dubbel.

-5 kudos 2026-06-13 12:26:38 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Fijn dat we qua supporters (niet hooligans) nog wél iets voorstellen. Qua voetballers/team in ieder geval niet.