10,325 +11276 -951
Kudos
#7226 (Top 2.2611%)
| Kudos/dag | 27.83 |
| Kudos/reaguursel | 9.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 229 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -120 |
10,325 +11276 -951
Kudos
#7226 (Top 2.2611%)
| Kudos/dag | 27.83 |
| Kudos/reaguursel | 9.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 229 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -120 |
1,094
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.95 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 17 |
| Reacties per reaguursel | 0.12 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 19-06-2025 |
| Eerste reactie op | 19-06-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-26 17:36:27 op Doe een trucje!!
Je bedoelt dat je je wel vast moet houden om maar niet om te vallen. Ik geloof nooit dat jij dit ook met de bal kunt doen.
-2 kudos 2026-06-26 15:05:53 op Achtervolging veroorzaker ongeluk
@Daan_O | 26-06-26 | 13:22: Ik krijg de indruk dat je het lastig vindt om sarcasme te herkennen.
-3 kudos 2026-06-26 15:04:41 op Achtervolging veroorzaker ongeluk
@HendrikJan1988 | 26-06-26 | 13:39: De huurder blijft verantwoordelijk, wie er ook rijdt.
-5 kudos 2026-06-26 14:25:45 op Zorg vandaag voor verkoeling
Ik heb vandaag ook heel hard gewerkt.
33 kudos 2026-06-25 23:01:07 op Meid met grote slang
Lees het morgen nog eens terug. Ik denk dat je spijt gaat krijgen.
13 kudos 2026-06-25 18:50:37 op JPMorgan Chase ontslaat topvrouw na diefstal van Knicks-afvalbak
Volgens mij het hele cafetaria in haar.
25 kudos 2026-06-25 17:34:34 op Nieuws: Mannen mogen geen gynaecoloog worden
Wat een lelijke vent.
4 kudos 2026-06-25 17:29:02 op Gestrande trein zonder airco
@Sjaak_trekhaak88 | 25-06-26 | 17:24: gewoon. Ouderwets dieseltje met sportief pookje.
9 kudos 2026-06-24 13:00:52 op Vetzakken in de sportschool
Kijk niet mensen!
Precies 11 seconden volgehouden. Geen inhoud, geen lekker wijf. En verder alleen maar "ikke, ikke, ikke".
-1 kudos 2026-06-23 16:39:05 op Mag jij van jou man
ken je klassiekers. U bent nieuw hier op Dumpert?
5 kudos 2026-06-23 16:26:10 op Berger filmen op de weg
Heb je zelf door wat voor enorme pisvlek je bent?
16 kudos 2026-06-23 14:41:47 op Mag jij van jou man
Je mag er doorgaans veel schande van spreken. Maar het echt bespreekbaar maken, wordt dan weer niet gewaardeerd. Dat is Nederland. Er zijn overigens ook landen waar je er ook nog eens geen schande van mag spreken. Daar mag gewoon niets.
2 kudos 2026-06-23 13:35:26 op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Valt niet mee he? typen met een lange vinger.
8 kudos 2026-06-23 13:27:34 op Engvis is eng
Om vervolgens er een minuut over te doen om een reaguursel te plaatsen. Wees gerust, zo boeiend is je leven blijkbaar niet, dat je je daar druk over zou moeten maken.
6 kudos 2026-06-22 22:02:27 op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
@Klerkberk | 22-06-26 | 19:06: Ik ben zelf "een zwarte man". En ik begrijp echt niet waarom iedereen ofwel hysterisch zijn best doet om aan andere te laten zien dat ze deugen. Zoals deze links fascistische Sophie. Zij schrijft teksten waarmee ze een ander net zoveel discrimineert als wat ze de "de grote boze ander" juist verwijt. En hysterische figuren zoals jij, die willen laten blijken dat ze meer deugen dan een ander. Als ik een blanke meneer zou zijn geweest, was ik sowieso naar achter gelopen. Zo ver mogelijk uit de buurt van dit schepsel wat alleen maar zelf haat en nijd verspreidt.
1 kudos 2026-06-22 19:00:15 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
@Holladijee | 22-06-26 | 17:29:
https://www.volkskrant.nl/nieu...
https://www.volkskrant.nl/nieu...
17 kudos 2026-06-22 16:47:33 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
1. whataboutisme.
2. Dat maakt het niet minder erg.
3. Een statenlid is geen minister.
-2 kudos 2026-06-22 14:50:24 op Reaguurder stelt zich voor
Plausibel zeg ik.
1 kudos 2026-06-22 13:26:30 op Mea Culpa Thijs Römer
Voor iemand die niet wil oordelen, heb je wel veel woorden nodig. En blijkbaar ook stront in je kop, dat dit zo verzint.
27 kudos 2026-06-22 01:12:50 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Typisch. Dit naziwijf roept alleen op tot links facistische anarchie. Het lied "wat is het kut om agent te zijn", spreekt voor zich. Natuurlijk heeft de witte man het gedaan. Heb ik even geluk, dat ik zwart ben.
14 kudos 2026-06-20 14:53:46 op Goeiemorgen, heb je lekker geslapen vannacht?
Jij weet dondersgoed waarom je van de scouting getrapt bent.
3 kudos 2026-06-18 22:53:40 op Spiegeloefening voor reaguurders
Dit is toch zo'n transgender? Ik weet niet precies wat ik zie, maar ik hoor in ieder geval een wijf zeiken.
-7 kudos 2026-06-18 22:49:10 op De auto van je…
Watt zieligt voort jet. Sorry, ergens heb ik een "t" teveel geschreven.
-8 kudos 2026-06-18 18:09:47 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Sarcasme is soms lastig te herkennen.
-1 kudos 2026-06-16 21:52:31 op Ze wil graag helpen in de tuin
je hoeft de bougie er niet uit te halen, alleen de vonkjes.
0 kudos 2026-06-16 21:38:20 op Wat is er dan?
@humpty_dumpty | 16-06-26 | 19:18: geen humor ook.
3 kudos 2026-06-16 21:37:01 op Slimme collega’s..
Goed om te zien dat hier ook vrouwen aan het werk zijn.
-1 kudos 2026-06-16 16:16:19 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
Bij twijfel geef ik toch Trump de schuld.
-4 kudos 2026-06-14 22:59:42 op Het WK op de Duitse televisie
Eerst maar eens de basisschool afmaken knulletje.
2 kudos 2026-06-13 16:17:22 op Buurvrouw vs buurvrouw
Wat een oergezellige vlaggetjes!
14 kudos 2026-06-12 15:27:47 op Lekker dansje
Waarom wil jij die gast naakt zien?
6 kudos 2026-06-11 21:14:01 op Voor en na de operatie
je vond dat ruggetje voor de operatie een stuk flexibeler? Het is maar goed dat jij een net bureaubaantje hebt.
9 kudos 2026-06-11 19:56:31 op Overval op juwelier in Arnhem
Ja, godver. Als je zelfs niet meer de moeite neemt om Wiki te kopiëren, maar alleen nog maar aan AI te vragen: dan ben je luier dan lui.
3 kudos 2026-06-11 17:44:35 op Beste domino everooit
Gelukkig loopt "de aorta" en vallen alle steentjes alsnog om.
5 kudos 2026-06-11 17:26:37 op Vogels zijn geweldige muzikanten
Als een natte kiwi
7 kudos 2026-06-10 19:26:23 op Kinderen dansen op muziek
Lekker zuur. Wat doe jij eigenlijk voor een ander?
2 kudos 2026-06-10 16:16:50 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@doemawat | 10-06-26 | 15:50: Laat me raden. Je bent gewoon een zure kut Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
0 kudos 2026-06-10 16:10:53 op Wijze raad van de dag
Je weet zelf heel goed, dat je niet tijdens het avondeten op tafel moet schijten.
18 kudos 2026-06-08 22:33:11 op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Zeker. Alhoewel bij het verbranden van veel plastic er wel risico's komen kijken/
66 kudos 2026-06-08 12:56:33 op President Trump is boos.
Knap wel. Het overschreeuwen zonder inhoud duurde nog geen minuut, voordat hij alles en iedereen voor corrupt begon uit te maken. Een peuter heeft nog meer geduld dan dit oranje gedrocht.
0 kudos 2026-06-05 16:28:56 op Het regent duiven
@Luchtbakker | 05-06-26 | 10:51: Vliegende houtratten.
1 kudos 2026-06-05 15:58:44 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Ik wed dat jij afgesneden wordt terwijl je op weg bent naar het frikandellenbos. Oh ja, *verklaart.
33 kudos 2026-06-04 22:34:20 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
"Allemaal mongolen hier". Daar heeft hij wel een punt.
2 kudos 2026-06-04 22:31:53 op GPS zei rechtsaf en rechtdoor
Die meneer doet keurig werk hier. Waarom zou je alles in twijfel trekken en over alles lopen zeiken?
7 kudos 2026-06-04 22:28:20 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Wat betreft dierenleed heb je gelijk hoor. Toch is dit geen stemmingsmakerij. Integendeel. Esther ging zich steeds extremer gedragen ook binnen haar eigen clubje. Dat is de reden waarom er nu binnen de partij een belangrijke tweestrijd plaatsvindt. en waarom ze zich nu dus terugtrekt. Geen stemmingsmakerij maar ouderwetse kutpleuriszooi. Dat is dus nodig.
0 kudos 2026-06-04 22:04:25 op Dumfries is lief tegen vaste fan
@ForeverYang | 04-06-26 | 19:11: Jij stelt waardevol gelijk aan "veel geld verdienen". Dat is nou net het punt. Die relatie is volkomen stuk. En dat zou zelfs jij kunnen weten als je bijvoorbeeld alleen al de hele corrupte bende van de FIFA zou bekijken. Vermengd met politieke inmenging en een Trump die nota bene een vredesprijs ontvangt van een voetbalventje omdat hij geen nobelprijs heeft gekregen. De treurnis. En jij ook omdat je dat allemaal maar bagatelliseert "omdat er zo veel geld in omgaat". Zie je zelf de treurnis van de cirkelredenatie?
8 kudos 2026-06-03 23:29:18 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Jij hebt echt geen idee he, waar je het over hebt?
23 kudos 2026-06-03 23:24:16 op Ik ben bij een kunstexpositie
Best een prestatie. Overdag plakken ze zich vast aan het asfalt, omdat ze boos zijn op de hele wereld en omdat in hun ogen alle mensen die wel werken en bijdragen aan de samenleving fascisten zijn die moeten boeten voor hun onvrede. 's Avonds vergoeilijken ze het feit dat ze uitkeringstrekkers zijn door een gesubsidieerd toneelstukje op te voeren, wat het niveau niet eens haalt van een gemiddelde basisschool vrijdagmiddagweekafsluiting.
1 kudos 2026-06-03 23:06:08 op Haha mis
Gast. We hebben het allemaal zelf ook gezien. Wees eens niet een stomme trut.
1 kudos 2026-06-03 17:12:38 op Maat, wat doe jij?
@Creatieloos | 03-06-26 | 16:54: Nee, dit lijkt me een voorproefje van 12 juli