DumpStats voor dermeistervonsouburg

365 +468 -103

Kudos

#54273 (Top 16.9825%)

Kudos/dag 0.46
Kudos/reaguursel 7.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 68
Minste kudos op 1 reaguursel -47

50

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.4
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 18-02-2024
Eerste reactie op 26-04-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-47 kudos 2026-05-23 18:25:18 op Tour de tokkie
Nouuuuuu, eerlijk is eerlijk. Ik heb zo'n elektrisch scootertje dat net aan 45 rijdt en telkens als ik op een lange doorgaande weg moet, gaat zo'n wielrenner bumperkleven. Ik roep dan rot op, je rijdt geen tour de France maar ze blijven hangen. Als ik brakecheck na meerdere waarschuwingen, worden zo boos. Kijk, lekker fietsen snap ik, maar doe effe normaal man. Je bent een dikzak in een te strak pakkie en laat je medeweggebruikers met rust

-5 kudos 2025-04-16 20:38:44 op Ja of nee?
Passsssss, mits bruine papieren zak

-4 kudos 2026-02-17 09:22:50 op Geel op de piste
Letselschade-advo kom er maar in

-2 kudos 2024-04-26 19:39:10 op Southpark
00:00:47 Young Sheldon is er ook!

1 kudos 2026-01-14 19:04:09 op Hoezo doe je dat #2
Plak m in de trailer van de film The Great Flood (2024)

2 kudos 2026-03-08 09:41:14 op Jump Around
Gemiste kans dat ze die rookmachine niet gebruikte

2 kudos 2024-06-15 13:21:59 op Lekker stukje op de fiets door Amsterdam
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als er een colonne motorhesjes langs wil? Laten ze de groep door of durven ze dan ook iemand van de motor te trekken. Oprecht geïnteresseerd hoe dat eruit zou zien. Zat ik maar een motorclub.

4 kudos 2025-03-14 19:08:21 op Sjokolaatje gekocht
Lekker man, word je gepijpt door de kaasschaaf

6 kudos 2026-01-25 10:38:52 op Stereoset du jour
Ja. En waar is de platenspeler dan?

6 kudos 2025-05-01 07:37:53 op Eet een paardebloem
Heeeee zij is van B&B vol liefde en maakte ruzie met een andere heks

10 kudos 2025-07-17 21:35:59 op Mevrouw gelooft heilig in natuurlijk leren
Echt....wij hebben te weinig problemen als oorlog of honger om dit soort gekke dingen te normaliseren. Hoe gestoord moet je zijn om deze overtuigingen te hebben...

16 kudos 2026-05-23 18:19:14 op Stiekem kusjes geven
Ja inderdaad. Voor deze shit word ik ontslagen hè

19 kudos 2026-06-06 08:33:11 op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Rehabilitatie. Dat is wat we afgesproken hebben in NL. Je doet iets, je krijgt straf en daarna doe je weer mee. En PIJ is echt geen grapje. Doorrrrr

24 kudos 2024-06-11 19:47:38 op Ik voel me bekeken
Hee deze staat er al op: op verkansie met een reaguurder volgens mij....

52 kudos 2026-05-23 18:15:37 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Ja en daarom kan ik dit werk dus niet uitvoeren hè. Na opmerking 1 wil je al meppen. Ik baal echt dat we in een land leven waar respect ver te zoeken is. Doe normaal man