49,640 +52804 -3164
Kudos
#1125 (Top 0.3520%)
| Kudos/dag | 35.03 |
| Kudos/reaguursel | 14.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1934 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
49,640 +52804 -3164
Kudos
#1125 (Top 0.3520%)
| Kudos/dag | 35.03 |
| Kudos/reaguursel | 14.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1934 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
3,382
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.39 |
| Topreaguursels | 16 |
| Woorden per reaguursel | 23.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 07-08-2022 |
| Eerste reactie op | 07-08-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 16:58:35 op Insmeren is belangrijk op de bouw
@PietjeMietje | 25-06-26 | 14:43: Neeee, beter heah!
2 kudos 2026-06-25 16:27:23 op Ik haal even snel in
Er was na de inhaalactie totaal geen reden om dit filmpje door te kijken. Was het niet voor jouw reaguursel had ik dit ook niet gedaan, maar gelijk had je waarschijnlijk wel.
-2 kudos 2026-06-25 13:39:38 op Na de pickpockets nu ook scammers
@DrLoco | 24-06-26 | 20:03: Daarnaast is het de pettenmeneer die zoekt naar een confrontatie. Hij had ook zijn verlies kunnen accepteren i.p.v. dreigingen van "problemen", ze achtervolgen en zelf fysiek contact initiëren.
2 kudos 2026-06-25 10:23:30 op Even keren op de oprit N50
Correct. Zodra je de Middellandse zee oversteekt, is dit een examenonderdeel. Hierbij is het belangrijk dat je vlot keert, je gevarenlichten aanzet en toetert naar iedereen die naar je zwaait. Je hebt immers vlot gekeerd en je lichten aan, dus anderen hoeven jou niets te vertellen.
3 kudos 2026-06-24 23:43:50 op Waterprobleem in Afrika opgelost
Zijn neef is hier ook.
0 kudos 2026-06-24 17:42:54 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
@SimonMc | 24-06-26 | 17:24: Die heb ik verdiend.
22 kudos 2026-06-24 17:13:28 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
Die kerel verdiend een kleine 1000 euro voor een optreden van een half uur. Hem hoef je helemaal nergens van te beschermen. Laat hem lekker zijn ding doen.
0 kudos 2026-06-24 16:37:07 op Scheidsrechter gaat keihard
En als je ze in het echt tegenkomt zijn het verlegen mensen die geen fatsoenlijke zin formuleren kunnen.
1 kudos 2026-06-24 15:28:44 op Picobello zwembadbouw
Jezus had op het water gelegen.
-3 kudos 2026-06-24 14:42:22 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Wat gek... Dat het klimaat op een planeet veranderd is door de jaren heen. Gelukkig doet dat het al miljoenen jaren, dus wijken we op schaal van het bestaan van de aarde nog lang niet af van de norm.
15 kudos 2026-06-24 14:40:10 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Toen de boten van hout waren en de mannen van staal.
-1 kudos 2026-06-24 12:40:58 op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
@qreaguurder | 24-06-26 | 09:41: Je ziet de ironie in je eigen reaguursel vast niet...
14 kudos 2026-06-24 12:35:20 op Vanavond ben jij de baas
Kijk, dit zijn mooie reaguursels van een doorsnee reaguurder. Hulde!
0 kudos 2026-06-23 23:18:57 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Tja, ik hou ook niet van arrogantie, maar als je een van de betere voetbalspelers ooit bent, met meerdere records op je naam, is een beeeeetje arrogantie wel op zijn plaats. Terecht dat hij trots is op zijn prestaties, hij werkt er immers hard voor. Dus een beetje aandacht verdiend hij ook wel. Nee, ik ben geen fan van hem en heb geen verstand van voetbal. Maar ergens zo hard voor werken als wat hij doet, doen maar weinig mensen. Zou een voorbeeld voor velen kunnen zijn (niet alleen in het voetbal).
2 kudos 2026-06-23 15:22:07 op Niet de meeuwen voeren!
@SiMoRai | 23-06-26 | 14:37: Normaal schrijf je rijdt in jouw zin anders.
-1 kudos 2026-06-23 12:33:13 op Geld maakt niet gelukkig?
Ja, je kunt dan overal je handen schoonmaken. Wat je verder bereikt met het hebben van veel zeepdispensers is mij een raadsel.
5 kudos 2026-06-23 11:39:29 op Hoofdpijn in de morgen
Hij draagt hem zelf nu ietwat laat.
-4 kudos 2026-06-22 18:59:32 op Zweedmeisje tijdens NED - ZWE
Ach, ik wil haar ook nog wel een keer teleurstellen hoor.
0 kudos 2026-06-22 18:33:29 op Donkere dagen voor HalperNL
Oh dus omdat het elders kan, moet het kunnen? Heb je die gedachte wel eens wat verder uitgedacht of is dat een te lastige opgave?
-1 kudos 2026-06-22 18:21:57 op Duitse parkeergarage snapt het
@Caddy | 22-06-26 | 15:33: Als ik, kerel zijnde of als ik als kerel.... "Als kerel zijnde" is dubbel op. Er is wel meer op je schrijven aan te merken maar dat zijn maar zo.
3 kudos 2026-06-21 17:11:00 op Wheelie mag toch gewoon?
Je hoeft ook niet overal je mening -ook al is die compleet irrelevant m.b.t. het filmpje- te delen.
5 kudos 2026-06-21 17:06:04 op De wereldbeker brengt mensen samen!
Ook het beeldscherm kan uit als je het mij vraagt.
42 kudos 2026-06-20 14:15:28 op Grote biem in slowmotion Almere
Nooit gedacht dat ik iets moois in Almere zou zien.
0 kudos 2026-06-20 13:44:02 op Ondertussen in Moskou
-weggejorist-
23 kudos 2026-06-20 13:02:32 op Konijn ruilen voor snoepje
Ik gok, dat het konijn eerst doet alsof het al dood is.
-1 kudos 2026-06-20 11:31:51 op Donnie geeft Medal of honour
Mijn fout heren, natuurlijk geen "meerderhid". Ik doelde op het winnen van de popular vote. Dank voor de terrechte correctie.
0 kudos 2026-06-20 11:30:01 op Donnie geeft Medal of honour
@altijd-guus | 20-06-26 | 11:23: Praat je zk graag over jezelf en je vermogen dat je er verdomme een boek over schrijft in een reaguursel? Ik zou je autobiografie niet kopen, schrijven kan je hem wellicht wel.
-14 kudos 2026-06-19 18:26:04 op Donnie geeft Medal of honour
Klinkt misschien gek, maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij over die vent. Zeker in de VS niet, waar hij afgelopen verkiezingen een grote meerderheid aan stemmen gekregen heeft. Ook denk ik niet dat een militair die deze medaille krijgt, zicht daar erg druk over maakt.
0 kudos 2026-06-19 18:23:15 op Hoe heb je geslapen?
Als je bijzonderheden verwacht, zijn het dan nog wel bijzonderheden?
18 kudos 2026-06-19 18:16:38 op Aso van de dag
Ik vind het nog steeds stom dat de boete voor rechts inhalen meer kost dan die voor onnodig links rijden.
5 kudos 2026-06-19 18:10:35 op Schotten op pad
@Vogelnest | 19-06-26 | 17:25: WATUR?!
3 kudos 2026-06-19 16:29:39 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
@Uhoortnogvanons | 19-06-26 | 15:54: Er zijn legio onderzoeken van mensen die versprekingen maken. Iets totaal tegenovergesteld zeggen, 2 woorden combineren, de bekende "slip of the tongue", en zo zijn er heel veel voorbeelden. Daar is in begin 20ste eeuw al een hoop over geschreven door mensen zoals Freud...
7 kudos 2026-06-19 16:27:27 op Mannen zijn mannen
@ikvindje | 19-06-26 | 15:09: Gezien je reaguursel en je eerdere reaguursels kom je ietwat gefrustreerd over. Wie heeft je pijn gedaan?
-1 kudos 2026-06-19 14:42:41 op Dumpert Hitteplan #6
Ja, en je kontgat is ook maar een gat in je lichaam net als je neus.
24 kudos 2026-06-19 11:42:57 op Oprotten met die camera!!!1!
Jeetje, wat diep zeg. Kun je de rest van wat kunst met je doet even op de mail zetten, dan lees ik het na het weekend even door.
-1 kudos 2026-06-19 11:40:41 op Lekker stranddagje met de familie
Dit zijn geen Duitse koeien denk ik.
1 kudos 2026-06-18 22:36:25 op Spiegeloefening voor reaguurders
Dit is de definitie van een lulletje rozenwater.
0 kudos 2026-06-18 22:33:47 op Amazon bezorger met kronkel in koppie
@MR.Crumble | 18-06-26 | 18:37: Spullen zijn zaken. Als je bijdehand wilt doen, doe het dan wel goed...
30 kudos 2026-06-18 17:30:50 op Bijenzwerm
Is dit wat ze bedoelen met bijtelling?
-2 kudos 2026-06-18 17:30:02 op Lekker klimmen
Binnen in een boom spelen gaat ook wel een stuk lastiger.
1 kudos 2026-06-18 12:59:53 op Russen geven geen fuck
@LuchtSirene | 18-06-26 | 12:39: Toppunt van nihilisme. Maar als je toch niets te verliezen hebt, maakt het ook vast niet uit als je dierbaren dood gaan, jij gaat immers ook dood...toch?
6 kudos 2026-06-18 11:07:29 op Zlatan vs Amerikaanse commentator
Its not arrogance, its confidence. Ignorant people will say that intelligent people ..... is cocky. Zoiets..
0 kudos 2026-06-18 11:01:45 op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
@JimW | 17-06-26 | 20:43: Mooie grap van Philippe Geubels. Beter goed gejat denk ik dan maar.
-2 kudos 2026-06-18 10:32:03 op Geslagtsboom
Zo doe ik altijd geslachtsroom op mijn appeltaart.
13 kudos 2026-06-18 10:30:30 op Oekraïne slaat weer toe
Laten we Poetin het voordeel van de twijfel geven. De 3 daagse vredesmissie is afgerond. Nu is het gewoon ordinaire oorlog.
-1 kudos 2026-06-17 23:44:11 op Lokroep voor junkies
Ja of.... ze is lid van de IRA.
2 kudos 2026-06-17 17:49:00 op Automobilist geeft geen fuck om peper
Nee hoor, zolang je geen resultaat bereikt, kun je zolang dit nog in verhouding met het feit staat, prima door sprayen.
146 kudos 2026-06-17 11:30:11 op Waarom deze boodschap?
De politie is doorgaans sneller aanwezig bij een reanimatie dan dat de ambulance is. Zij starten dus veel vaker een reanimatie en wachten vervolgens op het ambulancepersoneel om het van ze over te nemen.
21 kudos 2026-06-17 09:54:12 op Pizza bezorger voor de gek gehouden
Vraag me toch af, wat er gebeurd was, als hij alvorens aan te bellen eerst de hele tuin even naar de gedver geholpen had.
-12 kudos 2026-06-17 09:52:47 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Wel mooie werkverschaffing voor de ambu die er achter rijdt.