159,202 +163586 -4384
Kudos
#237 (Top 0.0742%)
| Kudos/dag | 22.48 |
| Kudos/reaguursel | 44.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6236 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -243 |
159,202 +163586 -4384
Kudos
#237 (Top 0.0742%)
| Kudos/dag | 22.48 |
| Kudos/reaguursel | 44.01 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6236 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -243 |
3,617
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.51 |
| Topreaguursels | 50 |
| Woorden per reaguursel | 20.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 47 |
| Geregistreerd op | 28-05-2006 |
| Eerste reactie op | 01-02-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-22 11:05:45 door rcls89 op Mea Culpa Thijs Römer
Dit zijn uiteraard allemaal vrienden en kennissen van Thijsje
-5 kudos 2026-06-22 09:51:15 door Depunt op Mea Culpa Thijs Römer
Ach ja, mensen vinden het werk van Rembrandt van Rijn ook mooi, maar hij zat wel aan de jonge dienstmeisjes en dat doet natuurlijk niets af aan zijn werk.
5 kudos 2026-06-22 09:15:39 door Maxima_Hartman op Mea Culpa Thijs Römer
Of als ie op hun kinderen had gejaagd.
-4 kudos 2026-06-17 21:12:18 door wittedraak op Even een oeps momentje
dat iedereen moet rekening houden met mij' geldt voor de gemiddelde Nederlander
0 kudos 2026-06-17 12:50:17 door 1 voor 12 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Beste zijkwijf
De-escaleren en je land laten veroveren en je man, vrouw of kinderen laten vermoorden is beter...?
0 kudos 2026-06-17 06:55:00 door Niffio op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Ah, wat heerljik naief.
1 kudos 2026-06-16 23:29:06 door Dumpwie op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@ikken11 | 16-06-26 | 18:09: Huh dit heeft echt niets met NPO en woke te maken. Of ben je daar gewoon fan van?
1 kudos 2026-06-16 21:57:04 door Zijkweif op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@underinfluencer | 16-06-26 | 22:23: Ad bellum rectum para.
0 kudos 2026-06-16 20:23:26 door underinfluencer op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Si vis pacem, para bellum
-2 kudos 2026-06-16 19:50:04 door Zijkweif op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@Blotus | 16-06-26 | 16:57: Want? Je denkt dat ik ongelijk heb en dat Poetin nu denkt: nou, goh, laat ik nu maar stoppen met bommen gooien? Die gaat door tot hij zelf helemaal kapot gemaakt is. En totdat dat gebeurd is, zal die gek alles afschieten wat hij heeft. En dan niet niet netjes op militaire doelen. Dat is dus escalatie. Niet dat ik dat leuk vind, maar dat is wel wat er gaat gebeuren. Iedereen die denkt dat dat niet zo is is net zo naief als de soldaten die in de eerste wereldorlog vrolijk in de trein naar het front gingen omdat ze dachten dat oorlog een spelletje was van leuk even de vijand verslaan.
-2 kudos 2026-06-16 19:41:58 door Zijkweif op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
God wat zijn we allemaal netjes aan het laten merken hoe anti-rusland we zijn. En dat is nou juist helemaal mijn punt niet. Mijn punt is: Poetin gaat (helaas) hier niet door denken: misschien moet ik eens ophouden. Die heeft nog een heel arsenaal aan vervelende wapens en gaat waarschijnlijk niet stoppen tot die op zijn. En in tegenstelling tot Oekraïne richt hij zich niet alleen op militaire doelen.
3 kudos 2026-06-16 18:09:32 door Siks7Ate9 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Rusland kan iedere dag het leger terugtrekken en stoppen met bommen gooien hoor. Zie niet in hoe dit het escaleert. Poetin geeft toch wel een of andere kut reden waarom ze verder gaan.
1 kudos 2026-06-16 17:23:55 door Funk001 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Meer escalatie juist. We zijn veel te passief geweest
0 kudos 2026-06-16 16:09:48 door ikken11 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Kijk eens ergens anders dan npo en woke tv...
2 kudos 2026-06-16 15:27:26 door Groffeart op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Het is al een paar jaar geëscaleerd...
5 kudos 2026-06-16 15:26:37 door Jongbelegenvlees op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Ach man, ga je Russische vriendjes lekker onder bamsen
24 kudos 2026-06-16 15:13:44 door Borlaaz op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Je kan ook na 5 dagen capituleren en naar het buitenland vluchten, maar ik gebruik meer respect voor landen die terugvechten met een leider die blijft
37 kudos 2026-06-16 15:11:49 door Tokkiemagneet op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Aja, escalatie.. laten we vooral niet escaleren.. Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt maar het is al 4+ jaar geëscaleerd o.a. in de regio Kiev, Luhansk, Dinipro om er enkelen te noemen dus laten we vooral niet escaleren...
46 kudos 2026-06-16 14:57:41 door Blotus op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Kutwijf.
0 kudos 2026-06-14 06:20:42 door Caddy op Motor blijft lopen na crash
Boeiend, het is maar een schoen.
28 kudos 2026-06-13 12:12:46 door danino1111 op Is de stroom eraf?
De standaard reactie: schuld uitdelen.
-3 kudos 2026-06-13 06:21:16 door Aleksandr op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Jij zit in de kast he?
Projectie noemt men dat in de psychologie.
2 kudos 2026-06-12 21:35:05 door Settler1 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Baggertemt. Waarschijnlijk wordt het na x-tijd weer teruggezet.
19 kudos 2026-06-12 12:27:38 door rechtvoorzijnraap123 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Hun Facebookpagina verwijst nog gewoon naar Harderwijk.
-1 kudos 2026-06-10 06:07:14 door Vlezig op Twerktrauma
Je doet in ieder geval je naam eer aan
-3 kudos 2026-06-09 22:17:17 door grotgraver op Twerktrauma
* een meisje dat zucht,
1 kudos 2026-06-06 18:18:25 door Zijkweif op Plofkraker aangehouden direct na plof
@Stumpert1001 | 06-06-26 | 20:08: Vandaar mijn vraag hé.
1 kudos 2026-06-06 18:16:08 door dtje22 op Plofkraker aangehouden direct na plof
Bij plofkraken zetten ze friendly fire altijd uit.
2 kudos 2026-06-06 18:08:49 door Stumpert1001 op Plofkraker aangehouden direct na plof
Alsof je dat kan zien vanuit deze hoek/ slechte camera beeld.
3 kudos 2026-06-06 17:48:58 door Rappe_Willem op Plofkraker aangehouden direct na plof
www.kombijdepolitie.nl
10 kudos 2026-06-06 17:48:46 door Uhoortnogvanons op Plofkraker aangehouden direct na plof
Zeik niet zo, je lijkt wel een wijf.
0 kudos 2026-06-05 16:54:00 door Plankveurdekop op Onkruid vergaat niet
@InsideVeronica | 05-06-26 | 11:34: Ze zegt nog wel dat die niet zo hard groeit...
0 kudos 2026-06-05 14:33:12 door Ethervreter op Onkruid vergaat niet
Zeik niet zo man, gewoon van genieten.
3 kudos 2026-06-05 09:34:11 door InsideVeronica op Onkruid vergaat niet
Je andere tuintje ook nog graag even laten zien. P.s. wel handig een paar van die lange neukteugels om haar van achteren vast te kunnen houden.
-2 kudos 2026-06-05 09:32:33 door Tobbert0 op Onkruid vergaat niet
Helaas gesteund door al die kansloze zolder-rukkers die daar een verdienmodel van maken.
-1 kudos 2026-06-05 09:27:22 door Kanhetnietlatensorry op Onkruid vergaat niet
Prima hoor, zolang we het ook mogen toejuichen.
1 kudos 2026-06-03 07:48:08 door BarryBadmuts op Pitstop
Aan de reactie te zien ben jij meer van de Gooische meisjes?
1 kudos 2026-06-02 14:14:27 door A.tractie op Eerste poging to paragliden
'Na dat' ook zo'n pareltje. En een parapente een vlieger noemen, man man man.
-3 kudos 2026-05-28 22:24:06 door Donkeyballs op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Zijkweif | 28-05-26 | 22:36: jezus man misdaad is altijd ophef over en is van aller tijden. Daarnaast hebben politici wel meer issues om op te lossen niet alleen "criminaliteit". Dus zolang er nog criminaliteit is mogen andere problemen in Nederland niet meer besproken worden in de tweede kamer? Het heeft geen verband met elkaar dat weet je zelf ook wel.
-6 kudos 2026-05-28 20:52:42 door THerzl op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Zijkweif 2.0
Misdaad en wantoestanden waren er altijd al en zal vast ook nog wel blijven bestaan. Het is enkel door sociale media dat koekwouzen nu de kans krijgen om alles enorm op te blazen als een gigantische olifant met mega diaree.
15 kudos 2026-05-28 20:36:05 door Zijkweif op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Donkeyballs | 28-05-26 | 22:08: Goede vraag. Het gaat er om wat je belangrijker vindt om te benoemen en aan te pakken in de maatschappij. Ik vind het onvoorstelbaar dat we op een punt zijn gekomen in onze maatschappij waarbij een voorval als dit nauwelijks meer voor ophef zorgt. Terwijl er doden hadden kunnen vallen, de daders wegrennen, dreigen met het pakken van een vuurwapen en er mogelijk straks met een fopstrafje vanaf komen. En ik zie de maatschappij eerder verder afglijden dan verbeteren. En dan denk ik inderdaad: waarom zijn politici puur voor de bühne ene halve dag aan het inhakken op iemand vanwege uitspraken die wel/niet gedaan zouden zijn, terwijl echte problemen gebagatelliseerd worden. Dat wringt. Misschien niet bij jou, maar wel bij mij.
-3 kudos 2026-05-28 20:08:41 door Donkeyballs op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
Wat is het verband met deze achtervolging ik snap hem niet?
Zijn er politici die pro drugshandelaren zijn is alleen de FVD hier expliciet op tegen?
0 kudos 2026-05-27 17:38:37 door Naarpoleon op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
*stadion
12 kudos 2026-05-27 17:32:37 door Naarpoleon op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Het dorp waar ze alles wat een kleurtje heeft eruit meppen, om vervolgens naar het station te gaan en te juichen voor hun bij elkaar gekochte van ver gehaalde voetbal elftal.
2 kudos 2026-05-27 09:31:02 door met vreselijke groet op Boer Hermsen pakt de snelweg
Net als knuffels op het dashboard. Boete: 245 euro.
2 kudos 2026-04-23 08:24:09 door SilverSpoonCoonH0 op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
Het is nooit goed he?
24 kudos 2026-04-22 17:08:55 door rew op Internetjeugd heeft nieuwe hobby: Scientology runs
Ehhh. Ik denk dat jij niet goed weet hoe "overtuigend" de schientology kan zijn.
9 kudos 2026-04-22 13:09:16 door aanhangerachterdeaanhanger op Geen zin in de file
van mij mag het gratis zijn, als ze zijn rijbewijs maar voorgoed afnemen.
2 kudos 2026-04-22 12:10:48 door Uhoortnogvanons op Geen zin in de file
DeRustige, doe maar iets meer hoor.
22 kudos 2026-04-22 11:19:07 door DeRustige__ op Geen zin in de file
vijfhonderd euri...