DumpStats voor Zijkweif

159,202 +163586 -4384

Kudos

#237 (Top 0.0742%)

Kudos/dag 22.48
Kudos/reaguursel 44.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 6236
Minste kudos op 1 reaguursel -243

3,617

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 50
Woorden per reaguursel 20.8
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 47
Geregistreerd op 28-05-2006
Eerste reactie op 01-02-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2026-06-22 09:51:15 door Depunt op Mea Culpa Thijs Römer
Ach ja, mensen vinden het werk van Rembrandt van Rijn ook mooi, maar hij zat wel aan de jonge dienstmeisjes en dat doet natuurlijk niets af aan zijn werk.

-2 kudos 2026-06-16 19:50:04 door Zijkweif op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@Blotus | 16-06-26 | 16:57: Want? Je denkt dat ik ongelijk heb en dat Poetin nu denkt: nou, goh, laat ik nu maar stoppen met bommen gooien? Die gaat door tot hij zelf helemaal kapot gemaakt is. En totdat dat gebeurd is, zal die gek alles afschieten wat hij heeft. En dan niet niet netjes op militaire doelen. Dat is dus escalatie. Niet dat ik dat leuk vind, maar dat is wel wat er gaat gebeuren. Iedereen die denkt dat dat niet zo is is net zo naief als de soldaten die in de eerste wereldorlog vrolijk in de trein naar het front gingen omdat ze dachten dat oorlog een spelletje was van leuk even de vijand verslaan.

-2 kudos 2026-06-16 19:41:58 door Zijkweif op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
God wat zijn we allemaal netjes aan het laten merken hoe anti-rusland we zijn. En dat is nou juist helemaal mijn punt niet. Mijn punt is: Poetin gaat (helaas) hier niet door denken: misschien moet ik eens ophouden. Die heeft nog een heel arsenaal aan vervelende wapens en gaat waarschijnlijk niet stoppen tot die op zijn. En in tegenstelling tot Oekraïne richt hij zich niet alleen op militaire doelen.

3 kudos 2026-06-16 18:09:32 door Siks7Ate9 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Rusland kan iedere dag het leger terugtrekken en stoppen met bommen gooien hoor. Zie niet in hoe dit het escaleert. Poetin geeft toch wel een of andere kut reden waarom ze verder gaan.

24 kudos 2026-06-16 15:13:44 door Borlaaz op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Je kan ook na 5 dagen capituleren en naar het buitenland vluchten, maar ik gebruik meer respect voor landen die terugvechten met een leider die blijft

37 kudos 2026-06-16 15:11:49 door Tokkiemagneet op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Aja, escalatie.. laten we vooral niet escaleren.. Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt maar het is al 4+ jaar geëscaleerd o.a. in de regio Kiev, Luhansk, Dinipro om er enkelen te noemen dus laten we vooral niet escaleren...

-1 kudos 2026-06-10 06:07:14 door Vlezig op Twerktrauma
Je doet in ieder geval je naam eer aan

3 kudos 2026-06-05 09:34:11 door InsideVeronica op Onkruid vergaat niet
Je andere tuintje ook nog graag even laten zien. P.s. wel handig een paar van die lange neukteugels om haar van achteren vast te kunnen houden.

-2 kudos 2026-06-05 09:32:33 door Tobbert0 op Onkruid vergaat niet
Helaas gesteund door al die kansloze zolder-rukkers die daar een verdienmodel van maken.

1 kudos 2026-06-03 07:48:08 door BarryBadmuts op Pitstop
Aan de reactie te zien ben jij meer van de Gooische meisjes?

-3 kudos 2026-05-28 22:24:06 door Donkeyballs op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Zijkweif | 28-05-26 | 22:36: jezus man misdaad is altijd ophef over en is van aller tijden. Daarnaast hebben politici wel meer issues om op te lossen niet alleen "criminaliteit". Dus zolang er nog criminaliteit is mogen andere problemen in Nederland niet meer besproken worden in de tweede kamer? Het heeft geen verband met elkaar dat weet je zelf ook wel.

-6 kudos 2026-05-28 20:52:42 door THerzl op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Zijkweif 2.0

Misdaad en wantoestanden waren er altijd al en zal vast ook nog wel blijven bestaan. Het is enkel door sociale media dat koekwouzen nu de kans krijgen om alles enorm op te blazen als een gigantische olifant met mega diaree.

15 kudos 2026-05-28 20:36:05 door Zijkweif op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@Donkeyballs | 28-05-26 | 22:08: Goede vraag. Het gaat er om wat je belangrijker vindt om te benoemen en aan te pakken in de maatschappij. Ik vind het onvoorstelbaar dat we op een punt zijn gekomen in onze maatschappij waarbij een voorval als dit nauwelijks meer voor ophef zorgt. Terwijl er doden hadden kunnen vallen, de daders wegrennen, dreigen met het pakken van een vuurwapen en er mogelijk straks met een fopstrafje vanaf komen. En ik zie de maatschappij eerder verder afglijden dan verbeteren. En dan denk ik inderdaad: waarom zijn politici puur voor de bühne ene halve dag aan het inhakken op iemand vanwege uitspraken die wel/niet gedaan zouden zijn, terwijl echte problemen gebagatelliseerd worden. Dat wringt. Misschien niet bij jou, maar wel bij mij.

12 kudos 2026-05-27 17:32:37 door Naarpoleon op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Het dorp waar ze alles wat een kleurtje heeft eruit meppen, om vervolgens naar het station te gaan en te juichen voor hun bij elkaar gekochte van ver gehaalde voetbal elftal.