DumpStats voor satoer

63,373 +68216 -4843

Kudos

#802 (Top 0.2510%)

Kudos/dag 11.89
Kudos/reaguursel 31.86
Meeste kudos op 1 reaguursel 1956
Minste kudos op 1 reaguursel -381

1,989

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.37
Topreaguursels 16
Woorden per reaguursel 29.2
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 19-11-2011
Eerste reactie op 19-11-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-25 11:19:06 op Even keren op de oprit N50
Dat dacht ik ook altijd, totdat ik de afslag naar Den helder over het hoofd gezien had en ik ineens de Afsluitdijk op reed.

-1 kudos 2026-06-18 13:50:12 op Re: Oekraïne slaat weer toe
Snap niet dat zulke info bekend gemaakt wordt. Dit zouden ze lekker allemaal geheim moeten houden.

-2 kudos 2026-06-17 21:44:05 op Liev meisje <3 vogels
Woody woodpecker klonk toch anders. "Ha-ha-ha-HA-ha, ha-ha-ha-HA-ha, eeehhh-hehehehehe!"

3 kudos 2026-06-17 20:21:03 op Fan van het toernooi
Dit zijn in de VS gewoon de strikte, wettelijke minimale gewichtsvereisten voor zo'n stoeltje hoor.

1 kudos 2026-06-15 13:16:03 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Dat symbool is ook gevaarlijk in chats (de versie met de vingers omhoog). Plaatste dat eens een keertje als in plaats van een duimpje omhoog. Was altijd in de veronderstelling dat dit "Perfect" of "uitstekend" symboliseerde in Nederland. Nou Turkse mensen associëren dit met "kontgat" ofzo. en waren not amused.

5 kudos 2026-06-11 19:46:39 op NPC spawn
Ik vermoed dat het helemaal niet haar bedoeling was om in te halen. Ze wilde daar waarschijnlijk gewoon daar gaan parkeren ofzo. Toen ze van de weg af ging heeft ze die paal echt compleet over het hoofd gezien omdat ze nog vol gefocust was op de bus. Daarna klapte ze vol bovenop de paal en zwiepte de achterkant van de auto zo tegen de bus aan.

9 kudos 2026-06-10 21:15:14 op Basisprincipes van poortconstructie
Het is natuurlijk beter in de juiste oriëntatie. Maar het voorbeeld is niet helemaal eerlijk natuurlijk. omgedraaid werkt die met trekkracht (hij zegt het zelf), maar dan moet hij het natuurlijk wel vast zetten!

0 kudos 2026-06-10 21:00:41 op Goeiemorgen vrienden
Die hebben erg veel vertrouwen in dat transparante laagje van 5mm

1 kudos 2026-06-05 19:40:39 op Die airco MOET er komen
Ai, dat gebouw is totaal niet logisch met al die tussen details en verdelingen.

26 kudos 2026-06-05 09:08:53 op Met je boot een waterval af
Als kind dacht ik dat watervallen, draaikolken en drijfzand een veel groter probleem in de wereled was. Best knap hoe een Donald Duck een wereldbeeld kan opfucken.

-18 kudos 2026-06-03 20:11:05 op Voor weinig geld een kapotte droger repareren
Zo'n droger moet je sowieso weg gooien en vervangen voor een warmtepompdroger. Met een normaal gezin heb je die warmtepompdroger na 6 jaar gebruik gratis met de bespaarde elektriciteit ten opzichte van zo'n hittespiraal ding.

16 kudos 2026-06-03 20:03:29 op Die ene NSB-collega
Misschien heeft die vrouw wel een leven gered nu. Ik zou het zelf alleen niet zo oplossen, eerder degene gewoon naar huis rijden, sleutels afpakken of taxi bellen... Genoeg oplossingen zonder je collega te naaien.

6 kudos 2026-05-30 15:17:15 op Bus vs rijinstructeur
Nog een opmerking op je statement "..., dus ook binnen de bebouwde kom". Hiermee suggereer je dat een bus buiten de bebouwde kom wél voorrang heeft als hij weg wilt rijden. Dat is dus ook niet correct. Buiten de bebouwde kom heeft een bus namelijk helemaal geen voorrang als die van een halte weg wilt rijden.

28 kudos 2026-05-30 15:11:40 op Bus vs rijinstructeur
Maar de bus moet dan wel eerst richting aangeven. Je moet als automobilist er wel op kunnen anticiperen natuurlijk. En niet gaan rijden en dan richting aangeven. Ook voor de bus geld dat je voorrang moet krijgen en niet pardoes het verkeer naast je de berm in mag drukken.

17 kudos 2026-05-29 21:55:51 op Dumpert musthave auto review
Elektromotoren IN de achterwielen? Proberen we al jarenlang het onafgeveerde gewicht zo laag mogelijk te houden, gaan ze er ineens een complete motor inhangen?

12 kudos 2026-05-26 14:24:13 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Ik vind hem wel mooi eigenlijk. Niet te extreem design. En gewoon plek voor het hele gezin. Als ik geld had als water en van gekheid niet weet wat ik er allemaal mee moet kopen, dan had ik deze zeker overwogen.
Maar goed, dat "probleem" heb ik niet haha

-3 kudos 2026-05-22 21:40:55 op Chinese lijm is niet geschikt
Wat mij wel opvalt is dat die Chinese dingen allemaal 5 sterren NCAP test resultaat krijgen. Kennelijk zit het qua veiligheid dan toch wel goed? Dat was 10 jaar geleden wel anders.

18 kudos 2026-05-19 21:38:11 op Werkzaamheden in de straat
Het is niet mijn smaak maar ik ben toch benieuwd waar het mis is gegaan dat mensen vroeger met zoveel aandacht mooie dingen bouwden. Je ziet die oude bouwstijl met al die tierelantijntjes en versiersels en opgehoogde delen, gegoten beeldjes en gesmede gietijzeren hekjes en tegenwoordig timmeren ze er gewoon allemaal kabels overheen of rammen ze er een airco op of hangen ze er een gigantisch uithangbord voor. Je ziet het in die landen overal. Prachtige gebouwen die volledig verwaarloosd worden. Blijkbaar namen ze vroeger de tijd om met aandacht iets te maken maar het woord onderhoud bestaat kennelijk niet.

28 kudos 2026-05-13 13:25:13 op Hond heeft iets nieuws ontdekt
Oh... het is voor je reedt. Ik dacht dat die borstels bedoeld waren om je schoenen mee te poetsen. Dus als je schoenen naar hondenstront stinken, hoeft dat niet per se te betekenen dat je in een drol hebt gestapt.

106 kudos 2026-05-08 23:03:45 op Verstappen test in Super GT500 auto
Die andere coureur is een ervaren coureur in die klasse en circuit. Die deed er iets van 1.44 over...
Max deed dit in twee rondjes op een baan die natter was. Max gaat nu ook carrières slopen buiten zijn eigen klasse.

-11 kudos 2026-05-08 19:19:09 op Waarom je in NL moet wonen
Wat zou ze anders moeten filmen. Ongevraagd andere mensen? Het is nooit goed.

12 kudos 2026-05-06 21:15:52 op Donkere grapjes
Alsof die woorden in beeld niet irritant genoeg waren, gaan we nu normale woorden onscherp maken? wtf, laat dan gewoon helemaal geen woorden zien als je ze "onleesbaar" gaat maken. En wat dan, je mag de grap wel horen maar niet lezen?

8 kudos 2026-05-01 17:24:25 op Deeptraint
Er komen auto's uit haar kont.

0 kudos 2026-05-01 12:11:00 op Zelfde plek
-weggejorist-

4 kudos 2026-04-27 19:58:30 op Koningsdag in France
Waarom moeten reaguurders zo vaak zeiken op andere mensen?
Volgens mij doet deze beste man geen vlieg kwaad hier.

-23 kudos 2026-04-13 10:30:43 op DE originele grap
Maar Jona van Loenen vertelde dat een maat van hem dat heeft meegemaakt, niet hijzelf. Hij wordt nu afgeschilderd alsof hij het allemaal heeft gejat, maar het is dus eigenlijk zijn maat die de grap gejat heeft. Hij vertelde dit verhaal onwetend door op tv, zonder dat hij wist dat het verhaal helemaal niet waar was.

5 kudos 2026-04-11 11:26:24 op Shoutout to the Netherlands!
Ja, stel je voor dat ze actualiteiten bespreken. Gelukkig is het op Dumpert wel helemaal okay om dit te laten zien.

12 kudos 2026-04-10 18:12:50 op Ze verbaast zich
Dat hoeft toch ook niet "aantrekkelijk" te zijn. Maar iemand kan toch gewoon een hobby hebben en dat leuk vinden? Dat mogen vrouwen toch ook. Zelfs paardrij-meisjes hebben vriendjes.

7 kudos 2026-04-09 11:40:38 op Ballonlurkers worden ingeboxt
Dat mogen ze inderdaad nog wel even oefenen. Ook op het einde: "door remmen... sluit hem op... sluit hem op..." waar de voorste politie auto gewoon zeker 30 (!) meter ruimte over laat om weer te kunnen ontsnappen. Zeker bang voor lakschade op zijn achterklep.

16 kudos 2026-04-01 11:30:19 op Circuit Maasvlakte weer geopend
+1 voor de Golf-meneer die z'n spiegels in de gaten houdt terwijl hij gewoon op de rechterbaan zit te cruisen.

0 kudos 2026-03-27 22:37:59 op Fietser op zijn bek
Snap niet waarom Broodjeboerenkool gemind wordt. De dashcamcoureur heeft duidelijk voorrang op die kruising. Er staat nota bene een RVV B03 bord voor die kruising.

0 kudos 2026-03-23 19:44:57 op Gert bouwde een zeiljacht
Niet alleen mooi, maar 3 jaar is echt bizar snel om zo'n zeilschip te bouwen. Dat heeft hij vast niet in zijn eentje gedaan.

3 kudos 2026-03-23 19:41:32 op Zet harder dat ding!
Probeer maar eens uit te leggen dat je uit een tijd komt zonder internet. Straks kunnen mijn kinderen weer aan hun eigen kroost vertellen dat zij nog een wereld hebben meegemaakt waarin AI helemaal niet bestond.

55 kudos 2026-03-22 14:17:35 op Ik ben verslaafd!!
Ik heb onlangs ook alle bakjes weggegooid en alles van hetzelfde merk gekocht. Ik werd er echt helemaal knettergek van speuren naar het dekseltje dat precies bij het juiste bakje paste.

6 kudos 2026-03-18 15:31:12 op Gondel rolt van berg af in Switsers skigebied
Vind het sowieso altijd al verwonderlijk dat het allemaal maar zo goed blijft werken. Die gondels worden tijdens het draaien bij het begin en eindpunt gewoon van de kabel gehaald zodat passagiers rustig in kunnen stappen. Vervolgens worden die dingen weer op snelheid gebracht en weer op de draaiende kabel geklemd. Eigenlijk is het niets meer dan een beugel uit twee delen die met een veer van één kant wordt samengedrukt. En dan heb ik het nog niet eens over alle tussenschakels die veelal met maar één bout vastzitten. Of die kabel die eigenlijk bizar dun is voor het gigantische gewicht dat ze moeten verwerken. Nou ja, ik ben dus eigenlijk verbaasd dat er niet meer ongelukken mee gebeuren.

-2 kudos 2026-03-17 18:52:30 op Niet janken jongens
Wat zijn dat in godsnaam? Flesjes met carbid ofzo?

8 kudos 2026-03-11 19:23:13 op De Jerry of the day
Haha, die weet precies wat die doet. Wel grappig.

-20 kudos 2026-03-10 15:48:14 op Half Australië onder water
Jees wat een domme opmerking. Australië ligt onderaan op de wereld bol. Daar stroomt het water natuurlijk naar toe!