DumpStats voor Zijkweif

159,199 +163583 -4384

Kudos

#237 (Top 0.0742%)

Kudos/dag 22.48
Kudos/reaguursel 44.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 6236
Minste kudos op 1 reaguursel -243

3,617

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 50
Woorden per reaguursel 20.8
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 47
Geregistreerd op 28-05-2006
Eerste reactie op 01-02-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 16:58:00 op ARKO en ARKO++
*rondom. En gezien het dashboard met de oldschool autoradio is deze auto van voor 2010. Dan is een rechterbuitenspiegel überhaupt niet verplicht.

19 kudos 2026-06-24 15:52:28 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
In 2016 heeft het KNMI een 'correctie' gedaan waardoor uit de periode tot 1951 van de oorspronkelijke 23 hittegolven er maar 7 overbleven: https://www.klimaatfeiten.nl/k... Kritiek daarop heeft het KNMI lang weggewuifd als zijnde 'klimaatontkenners'. Begin dit jaar schoorvoetend toch fouten toegegeven: https://www.klimaatfeiten.nl/k... Blijkt maar weer eens dat het allemaal lastig is. Aan de ene kant extreme klimaatontkenners, aan de andere kant einde-der-tijden schreeuwers.

44 kudos 2026-06-22 10:41:15 op Mea Culpa Thijs Römer
Wat een verschrikkelijke hypocriete mensen. Die eerste met zijn arrogante 'je kan allemaal vinden van wat je wilt', die laatste met haar verwaande 'ik raad je aan om het stuk te gaan kijken', na de vraag over de schadevergoeding. Het is het Fransisco van Jole-effect: het is een ons soort mens, dus alles wordt vergeven. Denk maar niet dat deze mensen er zo in hadden gestaan als het een pvv'er of fvd'er was geweest.

8 kudos 2026-06-22 08:48:57 op We zijn voor Turkije
@Ed-Random | 22-06-26 | 08:13: Ja, maar als je dan kinderen krijgt, die daar dan opgroeien,, zullen die mogelijk wel voor België zijn. Hier zitten hele generaties die in Nederland geboren zijn, maar die zich nog steeds meer identificeren met het land van hun (groot-)ouders dan met het land waar ze geboren zijn. De korte term daarvoor is 'mislukte integratie'

-2 kudos 2026-06-21 19:59:39 op Paarshaar met Groenhaar
Meer 'ziehier waarom jeugdzorg en ggz zulke enorme wachtlijsten hebben'. Vroeger was er op elke 1000 mensen misschien 1 zo'n gekleurdhaar met issues. Nu promoten we het op tv alsof het heel normaal is, dus zit 1 op de 10 jongeren (wilde gok) met problemen. Het is dweilen met de kraan open.

18 kudos 2026-06-21 16:32:50 op Man staart in trein Den Haag
Omdat onderwijs slecht is tegenwoordig en taal niet logisch. Hij loopt, hij rent, hij fietst, hij zeikt, hij probeert. Dus dan denken mensen al snel dat het ook 'hij wilt' is. En waarschijnlijk is dat over 20 jaar ook de goedgekeurde vorm. Net als 'me fiets'.

143 kudos 2026-06-21 15:45:56 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Mensen discrimineren omdat je tegen discriminatie bent. Dat is een beetje het niveau. Zoals de mensen die zogenaamd voor verbinding zijn ook alleen maar aan het polariseren zijn.
Het is zo dom allemaal dat het pijn doet.

3 kudos 2026-06-20 21:34:05 op Heftig treinongeluk in India
@SomeDuderr | 20-06-26 | 19:30: Wel eens op een willekeurige ochtend over het Damrak in Amsterdam gelopen? Je weet niet wat je ziet. Alsof er een hele vuilnisbelt is uitgestort.

27 kudos 2026-06-17 22:51:36 op Even een oeps momentje
Dat is zo'n type 'iedereen moet rekening met mij houden maar zelf houd ik met niemand rekening'. Zielig voor z'n vrouw ook.

Topcomment 905 kudos 2026-06-17 14:11:20 op Kosso niet goed begrijpen
Op 0:52 gebruikt hij het woord 'hermetisch'. Dat gaat een probleempje worden voor Kosso.

-2 kudos 2026-06-16 21:50:04 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
@Blotus | 16-06-26 | 16:57: Want? Je denkt dat ik ongelijk heb en dat Poetin nu denkt: nou, goh, laat ik nu maar stoppen met bommen gooien? Die gaat door tot hij zelf helemaal kapot gemaakt is. En totdat dat gebeurd is, zal die gek alles afschieten wat hij heeft. En dan niet niet netjes op militaire doelen. Dat is dus escalatie. Niet dat ik dat leuk vind, maar dat is wel wat er gaat gebeuren. Iedereen die denkt dat dat niet zo is is net zo naief als de soldaten die in de eerste wereldorlog vrolijk in de trein naar het front gingen omdat ze dachten dat oorlog een spelletje was van leuk even de vijand verslaan.

-2 kudos 2026-06-16 21:41:58 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
God wat zijn we allemaal netjes aan het laten merken hoe anti-rusland we zijn. En dat is nou juist helemaal mijn punt niet. Mijn punt is: Poetin gaat (helaas) hier niet door denken: misschien moet ik eens ophouden. Die heeft nog een heel arsenaal aan vervelende wapens en gaat waarschijnlijk niet stoppen tot die op zijn. En in tegenstelling tot Oekraïne richt hij zich niet alleen op militaire doelen.

-83 kudos 2026-06-16 16:54:16 op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
Aan de ene kant mooi, zo'n koekje van eigen deeg. Aan de andere kant zorgt dit alleen maar voor verdere escalatie.

1 kudos 2026-06-16 15:21:11 op Stop met ozempic
Omdat we die hier niet hebben. Want Ernie heeft een banaan in zijn oor.

126 kudos 2026-06-13 13:37:13 op Is de stroom eraf?
Mooie vrouwenreactie toch, boos kijken naar een paar draden.

3 kudos 2026-06-13 00:53:48 op Fast
"greased lightning", ofwel: als de gesmeerde bliksem.

1 kudos 2026-06-12 20:51:11 op Raaf zet de potjes in elkaar
@EvenGeduldAUB | 12-06-26 | 13:37: Nee, zijn net zo slim als hele kleine mensen.

14 kudos 2026-06-12 20:46:10 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Iets zegt mij dat dikke hooligantokkiemeneer het niet zou kunnen waarderen als 'ie een zoon zou hebben die homo zou zijn. Maar goed. Misschien is 'ie het stiekem zelf ook wel.

1 kudos 2026-06-12 15:56:21 op Ik parkeer hier even
Ik weet niet of ze in Slovenië Nederlands kunnen lezen. En als ze het wel kunnen, of het ze dan wat kan schelen.

27 kudos 2026-06-12 15:38:08 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Je hebt een punt, maar dat niemand een steek verder is, klopt niet. Wij weten nu allemaal dat die keuken/vloerenboer een tokkiezaak is waar je geen zaken mee moet doen, omdat er bij problemen een of andere dikke hooligan achter je aankomt.

6 kudos 2026-06-12 13:34:47 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
'Luister je hebt twee tellen want ik ga jou ook een platte hand geven vriend'. Mooi stukje nieuwnederlands proza hoor.

103 kudos 2026-06-12 13:25:44 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Ze zijn wel lekker actief bezig met damagecontrol. Op afbouwinstijl.nl krijg je meteen een popup dat ze niks te maken hebben met Afbouwinstijl Harderwijk, dat dat een heel ander bedrijf is. Maar via archive.org zie je dat vorige jaar deze vestiging er nog gewoon bij stond, en in de source van de site zijn je nog veel vermeldingen naar de vestiging Harderwijk. Internet vergeet niets.

10 kudos 2026-06-12 13:08:06 op Elke dag een vluggertje?
Omdat dat de vraag niet is hè. Dat woordje 'of' is een duidelijke hint dat je moet kiezen.

14 kudos 2026-06-10 20:31:08 op Thuis sporten kan je neus irriteren
Ik heb een kale kop en daarom vaak een pet op. Midden op een winderige Dam in Amsterdam waaide deze af. Met mijn hand probeerde ik hem nog snel tegen te houden maar ik was te laat, waardoor ik met mijn platte hand keihard op mijn kale knikker kletste. Er keken wel wat mensen raar op.

6 kudos 2026-06-10 12:33:56 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Dit. Overal in het nieuws iedereen op zijn achterste benen: hij werd geweigerd, belachelijk, hij had zelfs een diplomatiek paspoort! Moet je net die regeltjesgeile Amerikaanse immigratiedienst hebben. Die paspoorten zijn allen voor (specifieke gedefinieerde) overheidsfunctionarissen. Niet voor scheidsrechters/burgers. Dan heb je inderdaad wel een probleem, als je daarmee aan komt zetten.

5 kudos 2026-06-09 21:06:37 op Kleine zit vast
Geen idee. Hier was hij blijkbaar niet nodig.

18 kudos 2026-06-09 20:57:22 op Twerktrauma
'een meisje die'. Zucht.

7 kudos 2026-06-07 23:06:39 op Man doet lijm in sleutelgat
Haha, een volwasen man op sandalen staat lijm in een slot te spuiten en jij ziet een redelijke man? Briljant.

0 kudos 2026-06-07 22:49:57 op Eeuwige vlam repost
Jezus wat is dat kut als je net dit engelse filmpje hebt gezien. Schijtlollig, kent u dat woord?