3,502 +4100 -598
Kudos
#17939 (Top 5.6133%)
| Kudos/dag | 4.54 |
| Kudos/reaguursel | 12.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 198 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
3,502 +4100 -598
Kudos
#17939 (Top 5.6133%)
| Kudos/dag | 4.54 |
| Kudos/reaguursel | 12.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 198 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
271
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.35 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.58 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 14-05-2024 |
| Eerste reactie op | 15-05-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-06-19 07:11:43 door Peerke16 op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Is goed toetsenbordheld!
1 kudos 2026-06-12 15:22:53 door freddiekrokedie op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Je weet dat ze bommen aan het maken waren?
3 kudos 2026-06-12 10:28:35 door Xara op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@ZeikStralend | 12-06-26 | 11:32: Zijn de gewonden dan geen slachtoffer?
6 kudos 2026-06-12 09:32:27 door ZeikStralend op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Slachtoffers? Heb je de locatie en omstanders gezien? Ik wil geen aannames doen maar op basis van statistiek en mijn onderbuikgevoel voorspel ik wel het een en ander :)
2 kudos 2026-06-10 09:11:37 door knielen4allah op Mestrekkertje krijgt karma
Isch kultoer
1 kudos 2026-05-29 22:08:15 door very-ferry op Fatbikert zit op telefoon
@Aend | 29-05-26 | 23:37: Tja, eigen schuld, flink dikke bult
0 kudos 2026-05-29 21:37:10 door Aend op Fatbikert zit op telefoon
-weggejorist-
8 kudos 2026-05-29 17:02:17 door realhustler op Fatbikert zit op telefoon
@Rikkert223 | 29-05-26 | 18:41: Dus niet. Overmacht. 100%. Je kan niet in lucht op lossen. De rechter die hier ook maar 1% schuld verzint bij de automobilist mag laten zien hoe je 1000kg auto in lucht laat oplossen in 1 seconde.
-1 kudos 2026-05-29 16:44:27 door ikvindje op Fatbikert zit op telefoon
En het land uit (die fatbike)
-4 kudos 2026-05-29 16:41:51 door Rikkert223 op Fatbikert zit op telefoon
Omdat de bestuurder in de auto zat zal hij waarschijnlijk voor minimaal 50% van de schade moeten vergoeden, zat hij er niet in was de rekening voor de "fietser".
Rare regel maar zo staat het in de wet, had ik toch een keer wat aan nutteloze feitjes.
4 kudos 2026-05-26 16:49:31 door Dronefanaat op Bizar bloedgevecht in de trein
https://www.ad.nl/binnenland/t...
17 kudos 2026-05-26 11:01:48 door Zjwikhoofd op Bizar bloedgevecht in de trein
Natuurlijk niet. Op de redactie zijn ze bezig aan het 27e artikel over de Gaza-flotilla deze week.
45 kudos 2026-05-26 10:30:05 door Reaguurdstert op Bizar bloedgevecht in de trein
Ja bijvoorbeeld op wat Katja nou vindt van een opmerking die over haar werd gemaakt in een kindershow 10 jaar geleden.
28 kudos 2026-05-26 10:15:48 door DoorninhetOog op Bizar bloedgevecht in de trein
Nee, we moeten wel de aandacht op andere zaken gevestigd houden hè.
-14 kudos 2026-05-24 09:23:06 door rechtserakker op Oekraïense luchtafweer sloopt kudtdrone
De westerse propaganda van de ontmenselijking van de gecreëerde tegenstander heeft iig gewerkt.
32 kudos 2026-05-24 08:20:05 door Uw_Herder op Oekraïense luchtafweer sloopt kudtdrone
Nee dit was vlakbij Zutphen
2 kudos 2026-05-24 07:12:41 door Xara op Flotilla gekkies aanpakken
@Voppa | 24-05-26 | 08:26: gedaan, mijn fout!
4 kudos 2026-05-24 06:40:29 door Kaagweg op Flotilla gekkies aanpakken
@Voppa | 24-05-26 | 08:26:
* "naar mijn mening" of "mijns inziens".
"Naar mijn inziens" is totaal fout Nederlands!!!
* hard wil optreden
* krijgen...over zich heen
35 kudos 2026-05-24 06:26:56 door Voppa op Flotilla gekkies aanpakken
Pst: zoek even op waar Baskenland is
0 kudos 2026-05-22 12:03:22 door Johanvb op Gespierde spijker doet flex
Nou, hij heeft er weinig van geleerd sinds de vorige keer dat ik hem hier voorbij zag komen.
1 kudos 2026-05-20 14:48:16 door GingerJ op René krijgt stoomcursus hakken van mini gabbers!
Muziek? Welke muziek/
3 kudos 2026-05-20 06:55:32 door Kwaaie tor op René krijgt stoomcursus hakken van mini gabbers!
precies, ik kan deze muziek wel waarderen. Echter, als het gangsterrap was zou ik me blauw en geel ergeren (de NS heeft het spreekwoord verandert voor mij).
Nu hopen dat het geen trend woord omdat dit filmpje zo positief ontvangen is.
-2 kudos 2026-05-16 06:29:48 door ZusAntigoon op Dé 'Appen op de fiets en op je muil'- compilatie
overhoudt
0 kudos 2026-05-04 17:47:18 door pietpvv op Beelden bekladding Monument op de Dam
Waarschijnlijk makkelijker te volgen dan uw zinsbouw.
3 kudos 2026-05-04 16:34:23 door Tuumek op Beelden bekladding Monument op de Dam
En als je ze pakt, grijg je een verblijfsvergunning!
-7 kudos 2026-05-04 05:12:05 door dikkedik op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
Een paard is geen 'mogelijk' dier hoor, snuggere.
15 kudos 2026-05-04 05:00:14 door Thewindow op Dikke crash met aanhanger! | Dumpert Dashcam 65
Frikandellen van gemaakt
0 kudos 2026-05-01 07:14:56 door Geen jeweetwel op Sla maar!
Ja inderdaad. Of stoer in de pauze op zijn werk dat filmpje aan zijn collegas laat zien.....oh wacht.
-1 kudos 2026-04-26 10:16:06 door Xara op XR gekkies worden van A12 gehaald
@freakspark | 26-04-26 | 08:39: bushokje op de A12 waar is uw verstand?
-29 kudos 2026-04-26 06:39:42 door freakspark op XR gekkies worden van A12 gehaald
Waar is het vuurwerk, de hitlergroet en het gesloopte bushokje?
0 kudos 2026-04-19 04:21:33 door pietpvv op Het is nog steeds weekend
Nee, tuurlijk niet.
2 kudos 2026-04-17 07:13:59 door AmraniPlatje op Twee dames versus politie
@vansuyle.com | 17-04-26 | 09:08: Als ik jou was zou ik mijn spullen pakken en vertrekken naar Paraguay.
0 kudos 2026-04-17 07:08:46 door vansuyle.com op Twee dames versus politie
Onzin, voornaamste taak van de politie is de regering beschermen. Natuurlijk zijn het slechts uitvoerders, maar ook die hebben verantwoordelijkheid. De omvolking van Nederland is een misdaad, en de politie werkt eraan mee.
Wel is het kansloos om de politie zo aan te vallen. Je kunt je peilen beter richten op de bestuurders die dit soort besluiten nemen.
0 kudos 2026-04-16 20:56:30 door Xara op Twee dames versus politie
-weggejorist-
-8 kudos 2026-04-16 20:55:20 door Xara op Twee dames versus politie
@Kameleon4 | 16-04-26 | 22:22: Eens, en ik zal niet typen wat mijn mening is van linkse politici , want dan moet Joris ingrijpen. Maar de politie is moet naast de burger wel weer de klappen vangen. En dat is niet correct!
7 kudos 2026-04-16 20:22:09 door Kameleon4 op Twee dames versus politie
de tijd dat politici actie ondernamen van een stevig geschreven brief is voorbij
1 kudos 2026-04-09 20:28:58 door Commentaart op Keukenspecialist flipt finaal
Of je kijkt de video gewoon af sukkel
25 kudos 2026-04-09 16:24:37 door chewhakbar op Keukenspecialist flipt finaal
Of je kijkt het af en ziet/hoort dan dat ze het alsnog van de overkoepelende organisatie krijgen geleverd.
1 kudos 2026-04-09 15:40:31 door HitsigeHenri op Moreel lastige video
Hij maakt hem hoorbaar uit voor neukende idioot, dus ik denk het wel
5 kudos 2026-03-29 21:00:00 door GraafSteno op Verkeersagent treft dove automobilist
Agent legt duidelijk uit dat het begint bij die 450 en dat het afhankelijk is van de gevaarzetting, zulks verder ter beoordeling van de verkeersofficier.
14 kudos 2026-03-23 18:45:47 door Knalluh8497 op Game over: In het donker ben je ook de lul
Dus volgens jou cijfers is dat 95%. Voor mij is dat een absolute meerderheid voortkomend uit een absolute minderheid. Dus laten we het niet onder stoelen of banken steken maar er is fundamenteel echt iets mis met onze maatschappij.
0 kudos 2026-03-23 18:21:55 door serpy-kun op Game over: In het donker ben je ook de lul
Het zijn ook maar een handjevol vrouwen, de rest allemaal mannen.
3 kudos 2026-03-23 18:01:23 door ikvindhelemaalmooi op Game over: In het donker ben je ook de lul
AHA Racist! Rasieeees!!!!
13 kudos 2026-03-23 17:53:56 door RiKoMaWi op Game over: In het donker ben je ook de lul
Wat mij betreft kan etnisch profileren weer starten waarbij men enkel op basis van een blanke huidskleur een conclusie mag trekken.
33 kudos 2026-03-23 17:36:53 door 3isico op Game over: In het donker ben je ook de lul
Het is precies wat ik er van had verwacht
3 kudos 2026-03-17 10:33:26 door zijnallenamenalbezet op Higland dancing
Te land, ter zee en in de lucht maar dan zonder Gerard Joling en Ruben Nicolai?
9 kudos 2026-03-16 18:17:43 door JP8926 op Higland dancing
Specificeer dat alsjeblieft tot "Nederlandse tradities" en dan niet wat er de afgelopen 80 jaar geïmporteerd is.
En nee, dan heb ik het niet over valentijnsdag, wat me overigens ook gestolen kan worden.
4 kudos 2026-03-14 22:17:13 door JefkeMgn2 op DENK komt flyeren in Duindorp
Dat is toch juist democratie? zij zijn er voor moslims. De sgp en cda hebben weer een ander geloof waar ze op "bouwen", andere partijen kiezen weer om het niet vanuit een geloofsoogpunt te doen maar vanuit problemen. Misschien komt er ooit een PvdR, (Partij voor de Reaguurder) zodat jij je ook politiek vertegenwoordigd voelt!
0 kudos 2026-03-14 15:49:24 door gebruikerB100 op Meedoen is belangrijker dan winnen
Zolang de kont maar niet aan de voorkant zit vind ik het wel prima
2 kudos 2026-03-14 08:17:15 door vlasteler op Meedoen is belangrijker dan winnen
parkinson is anders ook niet prettig hoor.