1,691 +1819 -128
Kudos
#28010 (Top 8.7646%)
| Kudos/dag | 0.59 |
| Kudos/reaguursel | 14.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 132 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
1,691 +1819 -128
Kudos
#28010 (Top 8.7646%)
| Kudos/dag | 0.59 |
| Kudos/reaguursel | 14.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 132 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -77 |
118
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 17-08-2018 |
| Eerste reactie op | 17-08-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
64 kudos 2026-06-22 11:49:35 op Mea Culpa Thijs Römer
haha, dit geloof je toch zelf niet. even een paar linkse vriendjes uitgenodigd die een leuk verhaaltje ophangen.
"Wat heeft nu de meeste indruk gemaakt? Nou, hij wordt tweemaal gebeld door een privenummer.. he, door die Mo en die is op een gegeven moment ook stil.. Nou, dat grijpt je wel aan, zeg maar..." Hahah, wat een kontverhaal.
9 kudos 2026-06-18 12:12:22 op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Dit is nep.
116 kudos 2026-06-18 12:10:56 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Dit is niet best, mensen. Deze kinderen beginnen met 5-0 achterstand aan de maatschappij.
2 kudos 2026-06-15 14:21:24 op Koprol met wielrenfiets
och heden.. liggen een paar knapen op het asfalt voor wie hun wielercarrière wellicht voorbij is, maar jij bekommert je om andere belangen. Op zich niet erg, maar pretendeer dan niet dat er stelling genomen wordt tegen de veroorzaker.
-1 kudos 2026-06-12 10:08:42 op Overval op juwelier in Arnhem
Of dat het verstandigst is, valt te bezien.
7 kudos 2026-06-12 10:00:22 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Ik zoek GEEN aandacht!! Ik zoek GEEN aandacht. Oh, die man kijkt de hele tijd naar mij, wat een viezerik! Laat er geen misverstand over bestaan dat alle vrouwen (die dat kunnen) er zo bij mogen lopen van mij, maar ik wil ze absoluut niet horen over de daarbij horende aandacht.
-1 kudos 2026-06-11 17:20:20 op Straatracen met je maten
Tja, voor situaties als de onderhavige wordt door meneer agent altijd gewaarschuwd.
Bij aankomst bij het ziekenhuis wordt door de arts gevraagd wat er is gebeurd. Na het verhaal aangehoord te hebben (veel te snel gereden en onnodig risico genomen) wordt meneer buiten op het grasveld gelegd om vervolgens opgepikt te worden door zijn familie. Klaar mee om voor zulke idioten te moeten betalen. Doei.
-1 kudos 2026-06-11 17:15:57 op Rellen kijken in Noord-Ierland
Brengt de mensen weer even terug naar de periode van voor 2005.
7 kudos 2026-06-10 14:48:17 op Eet smakelijk, even zitten
Precies wat ik reeds verwachtte. Slecht Nederlands, vreemd gedrag, niet luisteren, asociale opmerkingen en een mooi wit gebit.
10 kudos 2026-06-08 10:49:37 op Burenruzie gaat verkeerd
Iedereen is redelijk rustig, maar de vrouw met de camera brengt de emotie. De beelden zijn dan wel weer van redelijke kwaliteit. Ben benieuwd naar deel II (Jacob komt verhaal halen).
Ben zelf ook een Fries, maar het blijft een bijzonder hoekje daar, De Wâlden.
17 kudos 2026-06-04 14:57:21 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
hahaha, deze knul symboliseert de gemiddelde vermarokkaniseerde onzekere knul. heel onzeker en allemaal 'stoere' woorden gebruiken in een poging zichzelf te uiten.
Zet er maar eens een paar masculiene kerels omheen. damt dit volk rap in.
4 kudos 2026-05-26 17:27:22 op Gezellig naar het strand met de kids!
De blonde dame geeft de eerste klets. Daarna wordt het spannend tussen de mannen.
Alhoewel ik zo rechts ben dat ik bijna weer aan de linkerkant kan aansluiten, moet ik concluderen dat ik over dit filmpje weinig kan zeggen, behalve dat de vrouwen weer een krijsende rol vervullen. Dit zal nooit veranderen.
3 kudos 2026-05-13 17:49:36 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
hehe, heerlijk die kerel rechts vooraan op 0:04. Ik doe mee en schreeuw ook mee en houd scherp in de gaten of ik hetzelfde doe als mijn mededemonstranten, want voor hetzelfde geld houden zij op met roepen en doen een paar stappen achteruit, dan sta ik hier in m'n eentje en daarvoor ben ik toch net iets te onzeker.
0 kudos 2026-05-12 13:15:02 op Je maatje mee in de Audi
Precies op 1:00 staat het woordje "Hersenlooz" op de onderarm van de bestuurder. Nu wil ik dat standpunt niet direct innemen, maar het is wel typerend.
-4 kudos 2026-05-12 09:50:30 op Trein pakken op Rotterdam Ceentraal
Je mag daar met pensioen als je niet meer fit genoeg bent om op de trein te springen en de trein dus al vol is, voordat jij erin kunt stappen.
-10 kudos 2026-04-20 17:12:29 op Ff keren hier
Iedereen maakt wel eens een inschattingsfoutje toch?
21 kudos 2026-04-15 11:29:10 op Ma Flodder en rookvrouw Joke op het balkon
De kortademigheid maakt dat ik m'n longen nog eens goed volzuig met zuurstof.
1 kudos 2026-04-13 17:05:02 op Zieke onboard
Je zou zeggen dat ze die auto's zo licht mogelijk proberen te houden..
16 kudos 2026-04-04 19:33:50 op Spartamet met helm
baas
3 kudos 2026-03-30 13:53:57 op Leuk zo'n buurman
Dat nostalgische geluid van enkelglas. Vroeger menig ruitje met de bal ingetrapt. Nu denk ik er met een glimlach aan terug, destijds dacht je dat de wereld verging. Prachtig.
24 kudos 2026-03-30 13:47:54 op Meer beelden vechtpartij Schagen
The usuals.. Ach, Nederland sluit z'n ogen. Als je op de partijen stemt die laatstelijk zijn "geïnstalleerd", dan verdien je het ook.
6 kudos 2026-03-27 16:15:01 op Mag ik u rijden?
Wellicht is dat de reden dat half Nederland z'n mond houdt als ze weer eens allerhande verwensingen zoals bijv. 'racist' naar hun hoofd geslingerd krijgen? Het mond houden en wegkijken houdt een keer op..
-3 kudos 2026-03-26 19:49:21 op Roddelkutje Yvonne is nu opeens niet meer blij met roddelpers
Het is ook wat hé... Dit is nieuws. Een of andere droeftoeter met een totaal onzinnige daginvulling heeft een zaak lopen en de media loopt er als hondjes achteraan om informatie in te winnen. Wat zijn we allemaal benieuwd!!!
-2 kudos 2026-03-23 17:10:46 op Game over: In het donker ben je ook de lul
"In het donker kan ik jou niet zien, maar ik weet dat jij daar staat"
40 kudos 2026-03-23 10:37:33 op Dikke crash met vrachtwagen! | Dumpert Dashcam 62
bij vele van die beelden zit "je" hoofdschuddend achter de pc. Iedereen kan wat dat betreft een inschattingsfout maken, maar we mogen ook wel eens iets coulanter zijn richting elkaar. Een mooi voorbeeld is - afgaand op de beelden - minuut 1:57. Waarom kun je het niet verkroppen om het gaspedaal eventjes los te laten en iemand ertussen te laten? Je hebt nu eenmaal geen invloed op wat anderen doen, maar door even coulant te zijn en te anticiperen voorkom je hier weer gedoe mee op de weg.
3 kudos 2026-03-23 10:29:50 op Als ze de salaris wat hoger maakten..
Bart
-7 kudos 2026-03-20 16:07:39 op Tanken in Italie (20-03-2026)
ah, daar hebben we er nog eentje die denkt dat het zo werkt.. helaas. die landen lenen gewoon en leggen de rekening nu niet bij hun burgers neer. Onze centen (lees o.a. pensioenpot) wordt overgemaakt naar die landen, lees onze overheid verbrand onze gelden aan de schulden van die landen. Het klinkt gek... EN DAT IS HET OOK!
0 kudos 2026-03-09 15:07:41 op Verdachte GO-029
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-09 15:07:34 op Verdachte GO-043
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-09 15:07:23 op Verdachte GO-045
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-09 15:07:13 op Verdachte GO-044
-weggejorist-
6 kudos 2026-03-04 09:35:15 op Skiër ziet zwart voor de ogen
Dit kostte mijn vrouw een aantal jaren geleden een sleutelbeen. Ze werd aangeskied. Snel skiën is wat mij betreft geen probleem, maar doe het waar het kan en houd te allen tijde controle.
41 kudos 2026-03-03 16:37:16 op Lekker potje matten op de tribune
typisch weer die wijven.. eerst de agressor uithangen en als de vlam in de pan slaat niet meer weten wat te doen en in de emoties schieten.
0 kudos 2026-03-03 16:29:48 op BREEK. Waterprobleem Afrika opgelost
De favoriete oom op verjaardagen.
-6 kudos 2026-03-03 16:27:58 op Chinese kookshow
kankert zo die pan met bami door het raam naar beneden.
4 kudos 2026-02-20 15:12:09 op Het is een hele mooie dag
heb niet zoveel met hippies, maar word hier altijd wel blij van. Qua wereldbeeld verschil ik nogal met deze groeperingen, maar de ideologische ideeën vind ik altijd wel mooi.
101 kudos 2026-02-19 16:06:54 op Pakketbezorger discussieert respectvol met Politie
Puur stukje Nederland dit.. Waar het de normaalste zaak van de wereld is dat vuilniszakken als deze kerel een 'eigen' advocaat hebben en deze persoon ook binnen afzienbare tijd aan de telefoon weten te krijgen. Een normale burger zou dit niet eens in zn hoofd halen, maar deze knakker heeft haar waarschijnlijk onder de sneltoets zitten. En dan komt het pijnlijkste nog. De kans is groot dat wij deze advocaat betalen, want deze knakker heeft hoogstwaarschijnlijk recht op een toevoeging (gefinancierde rechtsbijstand) en het zou me ook niet verbazen dat hij met het bonnetje van de eigen bijdrage naar de gemeente kan gaan voor bijzondere bijstand. Nederland is kapot en dat is het al jaren. Het wordt alleen steeds duidelijker. Pijnlijk.
0 kudos 2026-02-18 11:08:52 op Apreski airlines
@Cerbrus | 17-02-26 | 16:38: nee, op basis van wat er na het kleine sprongetje gebeurt. Parallelskiën waarbij bovenlichaam redelijk neutraal blijft. de oorzaak van de val is teveel gewicht op de bergski (hij leunt op de verkeerde ski), zodat de bergski de berg opdraait, maar zijn lichaam de andere (dalkant) op gaat.
8 kudos 2026-02-17 16:32:26 op Apreski airlines
Het klopt niet wat je zegt. De video beoordelend, heeft deze knakker wel aardig ervaring/controle/techniek.
4 kudos 2026-02-16 17:23:35 op Amateurs
Die auto heeft vierwielaandrijving.
9 kudos 2026-02-16 17:14:24 op Minuut gratis winkelen gewonnen
classic!
15 kudos 2026-02-16 17:11:44 op Kleptomaan mag ook helemaal niks!
Och, hier hebben we weer ééntje.. Totaal geen verantwoordelijkheid nemen en nota bene ook nog haar probleem het probleem van een ander maken. Domme kut! Denk dan na voordat je iets doet.
3 kudos 2026-02-13 11:55:56 op Internetbankieren bestaat 40 jaar
@DM611 | 13-02-26 | 11:14: wel gezonder
11 kudos 2026-02-09 12:45:36 op Slavoj Žižek over politieke correctheid
Deze knaap zuigt valse lucht aan als een oude DAF met een lekke koppakking.
55 kudos 2026-02-09 08:58:09 op Pakketbezorger wil vechten! | Dumpert Dashcam 59
Er is zo verdomd weinig begrip/tolerantie voor elkaar. In vrijwel ieder filmpje zie je dat de bestuurder prima op tijd kan anticiperen, maar het 'er gewoon op aan laat komen' om de ander eens even goed te kunnen laten merken dat diegene toch echt een fout maakt. Met zo'n mindset - want dat is het - wordt je echt niet gelukkiger hoor.
85 kudos 2026-02-05 09:50:36 op Verzamelaar koopt oude Irakese tank
Het laatste dat ik zou doen is hiervan een filmpje maken en publiceren.
3 kudos 2026-02-05 09:46:43 op Ijzelpret groningen
"Vandaag heb ik deze tasje aan".
11 kudos 2026-02-04 09:22:46 op Schaatsen op straat
Dat is inderdaad al een tijdje geleden. Overigens gingen die in het zuiden en westen des lands de afgelopen jaren wel gewoon door.
28 kudos 2026-02-03 16:49:16 op Zeau, even wat bewijs lozen en daar een filmpje van maken voor de socials
Zulke figuren moet je toch ook direct steriliseren. Was niks, is niks en zal ook nooit iets worden. Man man man.
11 kudos 2026-02-03 14:31:19 op Normale dag in 't Zuid-Amerikaanse voetbal
De oplossing ligt voor de hand: stoppen met kijken.