DumpStats voor Reaguurdstert

245,397 +254676 -9279

Kudos

#111 (Top 0.0347%)

Kudos/dag 83.64
Kudos/reaguursel 43.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 11038
Minste kudos op 1 reaguursel -249

5,656

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.93
Topreaguursels 79
Woorden per reaguursel 19.6
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 30
Aantal x weggejorist 29
Geregistreerd op 12-06-2018
Eerste reactie op 12-06-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 14:17:36 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ze heeft een bakkes die doet denken aan het hoofd van Clavicular na de mislukte neusoperatie en een mega pukkel tussen d'r tetten. Dus leuk om naar te kijken is al subjectief, daarnaast is die stem ook niet om aan te horen.

3 kudos 2026-06-24 14:05:32 op Nationaal Hitteplan
@MakeEarthGreatAgain | 24-06-26 | 13:33: Zucht. Mijn koelkast met vriesvak staat 24/7 aan, en het ijs dat ik koop is al bevroren voordat het erin gaat. Als ik er een hete ovenschaal in zet, is het een ander verhaal. Dat beetje warmte dat mijn koelkast of vriezer afgeeft, heeft minimaal effect op de kamertemperatuur en weegt niet op tegen het dan maar helemaal uitzetten. Want het gaat niet om de kamertemperatuur naar beneden te krijgen. Het gaat om jezelf verkoelen met ijsblokjes in je drinken, of om de luchtstroom van een ventilator nét iets koeler te maken. Onder de streep wordt de woning overdag toch warmer, en zijn dit simpelweg trucjes om het plaatselijk of voor je lichaam comfortabeler te maken.

12 kudos 2026-06-24 12:57:20 op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Maxima_Hartman | 24-06-26 | 12:50: Volgens de reacties kan ik het beste de ramen dicht houden, de ventilator uitzetten, het ijs terug in de vriezer leggen en rustig wachten tot oktober.

8 kudos 2026-06-24 12:48:38 op Nationaal Hitteplan UPDATE
Oftewel, zinloos is het sowieso níet. En over die thermometer die jij zo graag wilt zien: wáár zet je die thermometer? In de hoek van de kamer? Achter de ventilator? In de luchtstroom? Op je huid? Want dat zijn allemaal andere metingen.

8 kudos 2026-06-24 12:45:40 op Nationaal Hitteplan UPDATE
Gaat 'ie weer hoor.. Niemand heeft het hier over hetzelfde resultaat als een airco, John. Het gaat om een koudere luchtstroom waardoor in ieder geval je lichaam sneller afkoelt.

13 kudos 2026-06-24 12:42:57 op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Farthdater | 24-06-26 | 12:40: Joh gun mij ook weer eens een topje met dit hete weer... als dit een topreaguursel wordt trek ik mijn topje weer uit!

165 kudos 2026-06-24 12:26:33 op Nationaal Hitteplan UPDATE
Alimentatie en inflatie... ik moest lachen. Zet deze man op de oudejaarsconference!

7 kudos 2026-06-24 12:24:29 op Nationaal Hitteplan
@The_space_cowboy | 24-06-26 | 10:42: Precies. Niemand beweert dat dit hetzelfde effect heeft als een airco die de kamertemperatuur verlaagt. Ik heb het over een koudere luchtstroom in plaats van een föhn van 30 graden.

25 kudos 2026-06-24 12:19:02 op Nationaal Hitteplan UPDATE
Alimentatie en inflatie... ik moest lachen. Zet deze man op de oudejaarsconference!

3 kudos 2026-06-24 10:52:06 op Nationaal Hitteplan
@The_space_cowboy | 24-06-26 | 10:36: Eigenlijk zeg jij: een ventilator, koelkast of vriezer werkt niet tegen de hitte, want het geeft ook warmte af. Niemand zegt dat het een airco vervangt. Maar wat heb jij liever: 30 graden stilstaande lucht of 30 graden lucht langs een zak ijs? Het gaat om comfort.

3 kudos 2026-06-24 10:37:31 op Nationaal Hitteplan
@MakeEarthGreatAgain | 24-06-26 | 10:22: Mijn vriezer staat al 24/7 aan chef. Ik verplaats alleen het ijs van lade A naar ventilator B.

4 kudos 2026-06-24 10:13:45 op Nationaal Hitteplan
Maar die vriezer staat sowieso al aan, dus wat lul je nou. Kan je er beter gebruik van maken door ijsblokjes en koelelementen te maken, toch?

8 kudos 2026-06-24 09:56:08 op Nationaal Hitteplan
Dat is niet waar, ook al is het verschil minimaal: het werkt wel. Het kan voor comfort echt wel het verschil maken tussen lucht van 30 graden rondblazen, of lucht waar enkele koelelementen ervoor zorgen dat er een verschil is van een paar graden.

8 kudos 2026-06-24 09:18:39 op Goedendag, meneer
It's... Monty Python's Flying Circus?

5 kudos 2026-06-23 13:16:21 op Koe
@nattegeit | 23-06-26 | 11:58: ja, anders had hij het wel over zijn zeekoe.

127 kudos 2026-06-23 12:56:59 op Dames hebben een mening
Er zit nogal een verschil tussen "cosplayen" en furry's en fetisj-lui die een buttplug met een staart in hun kont doen hè. Het is zo jammer dat mensen blijkbaar alleen maar in extremen kunnen denken tegenwoordig. Helpt ook ontzettend dat media smullen van dit soort opnaaierij.

-1 kudos 2026-06-23 12:09:18 op Jij bent Jeffrey Epstein
@zwavelzuursaus | 23-06-26 | 11:59: De man in de video. Die dus liever meelift op de fame die hij krijgt doordat hij lijkt op Jeffrey Epstein, dan dat hij bijvoorbeeld eens een statement zou maken over hoe dat land dus door kinderhandelaren wordt gerund.

55 kudos 2026-06-22 16:51:27 op Donkere dagen voor HalperNL
Doe het. Doe het alsjeblieft. Maak de wereld een mooiere plek. Sneue grafhond.

109 kudos 2026-06-20 09:38:33 op Hoe is het met Krakaka meneer?
Hahaha hij heeft die hele schoten nooit gehoord. Lekker kloten met de AT5 cameraploeg. Mooi man.

5 kudos 2026-06-17 18:08:25 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Wat een baas, die Dee-Jay! Heerlijk droge humor, en Gina die stoel staat je goed. En je haar zit altijd goed. René, je bent René.

80 kudos 2026-06-17 16:36:51 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Tuurlijk, kom maar weer met die botte reacties over haar uiterlijk. Ik heb te doen met deze meid. Het zou jullie dochter maar zijn, die dit overkomt. Die Thijs Groomer verdient gewoon gecanceld te blijven, en gaat nu lekker geld proberen te verdienen door een theatertour te schrijven over zijn avontuurtjes met minderjarige meisjes. Schiet mij maar lek.

8 kudos 2026-06-17 16:23:05 op Nedermoppie represent!
Toen ze haar shirt vastgreep had ik nog even hoop dat het nóg mooier zou worden, maar helaas.

33 kudos 2026-06-17 13:18:53 op Metettica
Met die sloopkogels win je in de moshpit

37 kudos 2026-06-16 19:39:16 op Mel en Den komen oude legende tegen
Die arme Den heeft een gezichtsverlamming gehad. Dat valt naast deze gozer niet zo op gelukkig. Respect dat je daar toch staat en beterschap Dennie!

-5 kudos 2026-06-16 14:08:27 op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
POV: Dumpert skipt het letterlijke gebruik van "POV' om reaguurders te triggeren die POV op geen andere manier kunnen interpreteren dan een camera-hoek.

1 kudos 2026-06-15 17:24:30 op Crisis in het onderwijs
@ikvindhelemaalmooi | 15-06-26 | 15:12: Wat heeft mijn vrouw zijn daarmee te maken? En ligt eraan, als ze leraren van tasers voorzien ben ik voor. Of gewoon de Dog Whisperer methode. Tsk!

9 kudos 2026-06-15 17:06:26 op Fed Ex! Goede middag.
Vind het wel fijn dat 'ie mij slank noemt. Heb zijn nieuwe vriendin gezien, dan snap ik het ook wel!

13 kudos 2026-06-15 16:54:40 op Kokhalzen
Zout efkes gaan proberen.

9 kudos 2026-06-15 15:09:39 op Crisis in het onderwijs
Dus ja, precies mijn punt. Leraren hoeven niet gelijk met de lat erover, maar gedrag corrigeren van een kind, als schoolbestuur ook een sterk front tegen de ouders die hiervan op hun achterpoten gaan staan, kind van school sturen, zoek het zelf maar uit dan. Zoek dan een school waar ze jouw onopgevoedde kutkind wél willen lesgeven. Doeii!

15 kudos 2026-06-15 15:03:28 op Crisis in het onderwijs
Toch zouden leraren en docenten dat stukje aanvullende autoriteit en opvoeding moeten zijn, naast de ouders van de kinderen. Dat probleem ligt dan ook vooral bij ouders, ik zou willen dat docenten het achterste van hun tong meer zouden laten zien. Of er gewoon directe, harde consequenties zijn voor misdragingen van kind en ouder.

-2 kudos 2026-06-14 18:32:42 op WK WK ey ey!
Je klinkt als een wijf. Wist niet dat mannen met voetbal ook strikt de modetrends moeten volgen!

9 kudos 2026-06-13 11:01:26 op Op je muil gaan met skateboard
Die had jij laatst ook niet aan toen ik je met de auto achtervolgde om je te waarschuwen, maar je wilde niet luisteren!

2 kudos 2026-06-12 15:44:48 op Spider-Man!
Dat klinkt in ieder geval een stuk minder homo dan haar uit te maken voor aandachtshoer. Mijn plusje heb je!

4 kudos 2026-06-10 12:32:42 op Die haatcomments van mannen
Oh dáárom had die knappe politieagent in de toppers gisteren een neuspiercing... Hij mag mij nog steeds fouilleren. Ik zie wel een match!