DumpStats voor Vanderlinde

10,139 +16353 -6214

Kudos

#7345 (Top 2.2983%)

Kudos/dag 9.08
Kudos/reaguursel 8.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 1937
Minste kudos op 1 reaguursel -317

1,218

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.09
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 24.5
Reacties per reaguursel 0.82
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 22-08-2022
Eerste reactie op 04-06-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-24 15:40:51 door very-ferry op Nationaal Hitteplan
@Vanderlinde | 24-06-26 | 12:35: Zo surreal ja? Ben je te lang uit Nederland weg dat je de vertaling niet meer weet? En dan nog; wat is daar zo onwerkelijk aan? Heb je geen airco in je auto dan?

6 kudos 2026-06-24 14:35:43 door creamandchiveschips op Nationaal Hitteplan
@very-ferry | 24-06-26 | 12:16: Tevens gaat de zon daar eerder onder en koelt het snachts af. Ook zijn de huizen gemaakt om met de hitte om te gaan.

-16 kudos 2026-06-24 10:35:35 door Vanderlinde op Nationaal Hitteplan
@very-ferry | 24-06-26 | 11:16: Jaartje of 2 a 3 terug wel hier het hittercord verbroken, 47.6 graden. Zo surreal om dan snachts op de snelweg te rijden en het is gewoon 35 graden. Ge ouwehoert maar wat met je kut.

17 kudos 2026-06-24 10:17:52 door GeenLiaal op Nationaal Hitteplan
als jij lekker naar zuid-Europa gaat en daar voor ons met de oplossing terug komt dan voeg je ook nog eens wat toe.

77 kudos 2026-06-24 10:16:31 door very-ferry op Nationaal Hitteplan
Het is hier nu net zo warm of misschien zelfs warmer dan in zuid-europa, daarbij is de warmte in zuid-europa een stuk droger dan hier, wat prettiger is. Dus je verkapte kijk-mij-eens-vaak-in-zuid-europa-komen flex slaat een beetje de plank mis. Dat is mijn oordeel, en daar moet u het mee doen.

1 kudos 2026-06-14 13:27:52 door Duffe op F18 gecrasht in Usa
Dit wordt wel en beetje overdreven. Ja een lancering met een schietstoel kan zeer geweldadig zijn maar echt niet elke lancering resulteert in gebrokken botten. Er zijn zat piloten die bij lagere snelheden niet meer dan lichte verwondingen eraan overhouden. Ja de schietstoel zelf geeft een flinke klap op je rug maar het maakt een groot verschil of je bijvoorbeeld met 200 km/u of met 1200 km/u eruit schiet want bij die snelheid is de bosting van je lichaam op de stilstaande lucht alsof je op een betonnen muur klapt.

0 kudos 2026-06-14 12:29:15 door Wilde_Geert op F18 gecrasht in Usa
Onzin, ik heb dagelijks meerdere ejaculaties en het enige is dat ik wat last van mijn pols heb.

4 kudos 2026-06-14 12:10:40 door Aarsveer op F18 gecrasht in Usa
Precies, blijvend een inchje korter. Na 2 bailouts word je dan ook afgekeurd, want dan is de rek er letterlijk uit.

-1 kudos 2026-06-14 11:19:59 door zup op F18 gecrasht in Usa
@Vanderlinde, oh ja joh? Gaat het echt zo als je boven op je kamer flight simulator aan het spelen bent?

2 kudos 2026-06-14 11:06:02 door Zoheetikniet op F18 gecrasht in Usa
Dat met die botten breken valt reuze mee anders zouden de overlevingskansen (zeker boven water) fors lager zijn. De hele schietprocedure van moderne schietstoelen is er juist op gericht om de piloot te behoeden voor verwondingen, zelfs als deze 20G te verduren krijgt.

0 kudos 2026-06-09 23:12:53 door Rest in privacy op Mestrekkertje krijgt karma
@Forza_Ruud_Krol | 09-06-26 | 23:04: nu ja, een hoge lantaarnpaal over het hoofd zien is wel een rode vlag omtrent iemands rijvaardigheid, denk je niet?

-10 kudos 2026-06-09 21:04:21 door Forza_Ruud_Krol op Mestrekkertje krijgt karma
Waarmee? Met een lantaarnpaal?

Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk. Het kán vreselijk misgaan. Nu is het een lantaarnpaal, maar je bloed bevriest bij de gedachte dat het je kind had kunnen zijn. Natuurlijk!
Maar de rest van de bevolking van dit filmpje is net zo erg, ook al rijden ze geen paal aan.

2 kudos 2026-06-03 11:13:48 door ikdenkwat op Nijlpaardje pesten
Hallo, mensen hebben in verhouding tot hun lichaamsgewicht aanzienlijk grotere hersenen dan een olifant duhhhh.

6 kudos 2026-05-31 11:12:59 door dikkedik op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Je hebt iets teveel lessen Nederlands overgeslagen Vanderlinde. Es = eens, kutfilmpjes = één woord en met priveledge zul je hoogstwaarschijnlijk privilege bedoelen. Dan nog wat punten en komma's er tussen gooien en dan ga je de goede kant op.

23 kudos 2026-05-30 14:56:49 door MimosaPudica op Ff tanken
Ok, ik dacht dat ze dit gewoon deden om te fucken

2 kudos 2026-05-29 14:15:02 door altijd-guus op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
En het zijn juist de partijen die zwaar anti-asiel zijn die elke vorm van fatsoenlijk samenwerken in Europa op die grote problemen, waaronder dus migratie tegen blijven werken. Ze blijven maar onder het mom van soevereiniteit bléren, maar weigeren ondertussen samen te werken....misschien moet je daar ook eens een oorzaak gaan zoeken. Als je asiel als Europa nou eens gedegen gaat aanpakken dan heb je slagkracht en kun je ook veel harder optreden tegen de gelukszoekers en de daadwerkelijke vluchtelingen eerlijk over Europa verdelen.
Maar partijen als AFD, PVV, noem ze maar op proberen al sinds hun oprichting "soeverein" de zaakjes op te lossen en gaan elke samenwerking uit de weg....denk daar eens over na!
met je kankerzooi....geeft al weer fijntjes weer in welke richting we jou plaatsen!

-1 kudos 2026-05-28 17:37:57 door DominiqueWeesie op Plofkraak Drachten
Die impact is waarschijnlijk niet groot genoeg in je eentje. Maar als ze al omdonderen, zijn ze echt niet vreselijk gewond, laat staan dat ze op je wachten tot je een schop komt geven. Je ligt zelf ook, hè. Bovendien kun je er maar één tegelijk schoppen.
Leuke romantische gedachte van je dat je ze met een schopje of twee wel neer hebt, maar naïef en onrealistisch.

10 kudos 2026-05-28 17:37:34 door realhustler op Plofkraak Drachten
En dan schieten ze je dood. Als je een pin automaat opblaast met explosieven dan aarzel je niet om met een pistool over straat te gaan.

1 kudos 2026-05-27 13:55:32 door Aend op Stop maar met het geluidsoverlast.
@Waarschijnlijk | 27-05-26 | 15:17: ah ja, weer zo eentje die politiegeweld graag met de mantel der liefde toedekt want kan niet anders. Nou Brazilië is uw beloofde land. Hier zult u zich thuis voelen.

2 kudos 2026-05-27 13:17:38 door Waarschijnlijk op Stop maar met het geluidsoverlast.
@Aend | 27-05-26 | 14:20: Als jij in een land leeft waar de zware criminelen de dienst uitmaken, is het niet verwonderlijk dat politie zo tekeer gaat. Maar jij leeft blijkbaar liever in een criminelen maatschappij. Staat genoteerd!!

2 kudos 2026-05-27 13:14:46 door Waarschijnlijk op Stop maar met het geluidsoverlast.
@ikdenkwat | 27-05-26 | 14:17: En waarom is de politie zo knetterhard geworden. Niet omdat alles zo vredig en goed luisterde
Je legt het verkeerde verband aan elkaar...