DumpStats voor Marieke005

31,540 +34191 -2651

Kudos

#2014 (Top 0.6302%)

Kudos/dag 11.53
Kudos/reaguursel 25.27
Meeste kudos op 1 reaguursel 3361
Minste kudos op 1 reaguursel -221

1,248

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 21.6
Reacties per reaguursel 0.62
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 28-12-2018
Eerste reactie op 28-12-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 20:37:06 op Olieworstelen FTW
In de jaren 90 was er geen Facebook maar wel dit.

6 kudos 2026-06-19 17:20:27 op Oh hey lekkerding, wil je met mij mee naar huis?
Persoonlijk ben ik helemaal geen voorstander van al die genderswappers en wat er bij komt kijken. Maar geweld is toch echt een grens over. Het is toch een vorm van oplichting als je iemand anders pretendeert te zijn. Maar dit sloeg nergens op.

4 kudos 2026-06-14 17:21:07 op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
Ik vond het fantastisch hoe ze in Indonesië snappen dat het verleden het verleden is. Natuurlijk is er een geschiedenis die wij en zij ook zeker erkennen, maar ze laten zien dat slachtofferschap geen automatisch gevolg hoeft te zijn van misstanden uit het verleden.

53 kudos 2026-06-13 13:39:38 op Toy Story Challenge
Best knap volgens mij. Zeker die roze doet het heel knap.

1 kudos 2026-06-12 09:14:22 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
De rol van de trainer om de spelers te binden tot een team en als team boven zichzelf uit te laten spelen is ook echt een grote factor. Dat is nog belangrijker dan de individuele talenten. Vanzelfsprekend zijn alle spelers gemotiveerd om te winnen, maar motivatielevels tussen verschillende teams maken ook het verschil.

0 kudos 2026-06-10 08:11:15 op Mestrekkertje krijgt karma
@EftelingDefenseForce | 10-06-26 | 01:12: Misschien de video nog een keer kijken?

21 kudos 2026-06-07 10:18:53 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Persoonlijk heb ik moeite met de termen "Black" en "White". Die zijn aantoonbaar heel segregerend en alsof we 2 groepen zijn die tegenover elkaar staan, uitersten van elkaar zijn. Als er iets een spectrum is, dan is het wel huidskleur en in dat spectrum is er niemand zwart of wit maar iedereen zit er ergens tussenin. Het is ook een specifieke groep die echt forceert dat wij worden aangeduid als zwart of wit en de NOS gaat daar in mee.

0 kudos 2026-06-07 10:10:41 op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ye (formerly Kanye West) has apologized. In January 2026, he purchased a full-page ad in The Wall Street Journal to apologize to the Jewish community, the Black community, and others impacted by his prior antisemitic behavior and hate speech.

14 kudos 2026-06-07 09:47:37 op Stand up comedy
Kan er wel om lachen dus misschien wat meer open-minded dan je zou verwachten.

124 kudos 2026-06-07 09:45:51 op Bedrijfsborrel gehad en collega thuisgebracht
Dit zijn wel het type vriendinnen waar je blij mee moet zijn. En het lijkt ook best een prestatie dat ze zo thuis is gekomen. Best wel extreme seksuele reacties hier overigens.

11 kudos 2026-06-07 09:42:57 op Integreren kun je leren!
Goed om te laten zien dat niet iedere nieuwkomer in het hoekje zit van niet willen integreren en het veroorzaken van problemen. Als dit soort initiatieven de integratie helpt dan is dat alleen maar pure winst. Maar hier zie je natuurlijk niet de 'alleenstaande jonge mannen' die er juist in overvloed binnen komen en waarvan je kunt verwachten dat ze in de problemen gaan komen.

-8 kudos 2026-06-03 10:08:42 op RIP het Westen
Het is heel triest en de racisme-kaart heeft in dit geval een leven gekost. Fout aan alle kanten maar ook een 'enkel incident', hoe verschrikkelijk het ook is voor de betrokkenen. Het legt echter een onderliggend probleem bloot waar in de UK diversiteit en racisme vrijwel de hoogste prioriteit heeft gekregen boven alle Britten.

10 kudos 2026-06-03 10:01:48 op RIP het Westen
Iedereen van teruggekomen? Zoals Shell en Unilever bijvoorbeeld? Ik zeg niet dat Brexit verstandig was maar wij krijgen ook maar een half verhaal mee.

-5 kudos 2026-05-31 17:27:38 op Ondertussen in Spanje
Spanje is al een tijdje helemaal de weg kwijt en incompetentie begint overal een rol te spelen.

8 kudos 2026-05-29 08:21:31 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
In mijn beleving zit het iets complexer in elkaar. De meeste gegevens gaan alleen over 'nieuwe migranten', de zogenaamde 'instroom'. Wanneer het statushouders zijn vallen ze niet meer onder 'instroom' maar blijven de kosten oplopen omdat integratie en participatie in het werkveld achter blijven. Tel daar de gezinshereniging bij en de belasting van het juridisch systeem met procedures. Hoewel ik voor het helpen van mensen in oorlog ben, helpt het huidige systeem volgens mij niemand.

38 kudos 2026-05-28 21:48:54 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Fantastisch hoe deze politie agente de-escaleerde. Demonstranten voor de asielzoekers brengen vrijwel nooit zelf iets in en hun wens moet door anderen betaald worden.

31 kudos 2026-05-27 16:56:04 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
De Vos zegt dat ze voor de Nederlanders is, 'blank' is het woord dat alleen Keizer in de mond nam. Hoewel ik meer aan de kant van Keizer sta, is dit gekibbel om niets.

8 kudos 2026-05-26 23:55:14 op Truckert verliest de controle
Als ik dit zie dan is het echt verschrikkelijk voor iedereen. Vaak is de oorzaak klein en makkelijk te voorkomen maar achteraf is het niet meer goed te maken.

4 kudos 2026-05-26 14:47:55 op Ff de boel opzwepen
Ik zou aan het einde onder de striemen zitten.

30 kudos 2026-05-25 00:55:03 op Lubach over Islamkritiek
Eigenlijk zeggen ze hier toch dat de Islam niet past bij onze maatschappij en dat geweld en dreiging vanuit de Islam wordt geaccepteerd door onze maatschappij?

28 kudos 2026-05-14 19:31:31 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Ik zit in de juridische wereld en herken dit ook. Er is onderzoek gedaan of er verschil zit in straffen bij vergelijkbare delicten tussen veroordeelden met een Marokkaanse achtergrond en veroordeelden met een Nederlandse achtergrond en de veroordeelden met Marokkaanse achtergronden kregen gemiddeld hogere straffen. Uiteindelijk bleek dat het gebrek aan zelfreflectie daar de oorzaak van bleek te zijn. Nederlanders erkennen hun fout en tonen berouw. Marokkanen hebben meer een schaamte-cultuur en doen dat veel minder snel.

1 kudos 2026-05-14 19:24:21 op Mopski oppikken
De ene eikel haalt de andere eikel op.

11 kudos 2026-05-13 10:45:48 op Oeps foutje bedankt!
Als ik de klappen had gehad door een fout van de politie en die politie heeft ook een aanrijding met mijn bus veroorzaakt, dan kun je daar volgens mij aangifte van doen. Ook politie mag niet zomaar wegrijden als ze net een ongeluk hebben veroorzaakt met een onschuldig persoon.

8 kudos 2026-05-13 10:43:57 op Oeps foutje bedankt!
Dat is inderdaad de illusie waar ik ook ooit in geloofde. Maar als de politie fouten maakt, wordt dat slechts sporadisch netjes opgelost of gecompenseerd. Zelfs als er genoeg bewijs is, wat er vaak ook niet is. Ik ben helemaal voor de harde aanpak, maar dan moet je de boel wel op orde hebben.

18 kudos 2026-05-13 10:39:51 op Oeps foutje bedankt!
Klopt, maar dat neemt niet weg dat je verantwoording voor je fouten moet nemen.

17 kudos 2026-05-13 10:38:31 op Oeps foutje bedankt!
Ja, formeel is de hele bus van de politie hier niet alleen schuldig aan openlijke geweldpleging maar ook wegrijden van een (zelf veroorzaakt) ongeluk. Dat is een strafbaar feit waar echt een veroordeling op staat. Hier heeft de politie geen ontheffing voor. Er had minstens 1 persoon achter moeten blijven voor de afhandeling en eventueel hulp.

5 kudos 2026-05-13 10:20:10 op Steeldiefjes confronteren in de dierenwinkel
Wel of niet rond kunnen komen is je eigen verantwoordelijkheid. In ontwikkelde landen is er voldoende support om niet te hoeven stelen. Daarbij is de keuze om een dier te onderhouden kostbaar. Als je geen geld hebt, moet je ook geen dier nemen.

6 kudos 2026-05-09 20:58:43 op Het is bewezen
Mannen zijn gemiddeld niet beter in alles. Maar als mannen in het meeste beter zijn, zou dat dan ook rechtvaardigen dat ze misschien iets meer verdienen?

4 kudos 2026-05-03 19:37:15 op HANDEN OMHOOG
Dames zijn heel waardevol bij de politie. Als het mogelijk fysiek wordt is het vaak wel handig om toch een man erbij te hebben omdat er fysiek gewoon een verschil is. Maar was hier niet nodig volgens mij. Nette actie toch?

6 kudos 2026-04-30 18:12:57 op Stoute Dikkie Dik
Toen nam hij nog genoegen met een radiocasetterecorder. Nou, die wil Dikkie Dik wel.

-50 kudos 2026-04-25 21:43:39 op Jager vs Olifant
Geef maar minnetjes maar de realiteit is inderdaad dat veel jagers juist het behoud en de bescherming juist bekostigen. Niet een realiteit die we willen horen omdat wij onze mining al vormen op basis van 2 zinnen tekst.

-10 kudos 2026-04-24 13:27:11 op Je mag ook niks meer
Onzin bord natuurlijk, maar ik merk wel dat de plekken voor scooters en motoren overvol raken doordat er tegenwoordig overal van die aso bakfietsen staan.

-11 kudos 2026-04-24 13:00:20 op Reiziger scheldt Yusuf uit
We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij. Dat kan maar als je dan iets fout doet betaal je wel de hoofdprijs. Dat is het model waar we allemaal voor gekozen hebben. Bij Transavia zijn er 2 bestemmingen waar vrijwel al het personeel niet blij mee is. Dit is 1 en Tel Aviv is de tweede. Vluchten naar Marokko zijn ook niet prettig maar om andere redenen.

9 kudos 2026-04-22 12:31:23 op Prank gaat fout
Waanzinnige wereld leven we in.