DumpStats voor Aarsveer

643 +2110 -1467

Kudos

#43409 (Top 13.5831%)

Kudos/dag 0.71
Kudos/reaguursel 1.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 191
Minste kudos op 1 reaguursel -84

414

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 10.9
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 14-05-2023
Eerste reactie op 01-01-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-24 09:33:24 op Omgekeerde wereld.
Slegde grap en slegd gespelt: 0 reeten.

1 kudos 2026-06-23 16:14:04 op Heethoofd op de weg
Dank allen, duidelijk! Dacht ten onrechte dat datum inschrijving in NL bepalend was, maar is dus leeftijd auto. Speciale dank aan Kim voor het pikken van haar brein.

9 kudos 2026-06-23 13:53:21 op Ballen van staal
Mwa, doe dit zelf liever gemotoriseerd vanaf een druk strand.

-1 kudos 2026-06-23 13:42:43 op Dames hebben een mening
Deze dames graag als officier en rechter voor die 15-jarige valse hond van laatst!

-2 kudos 2026-06-23 13:38:01 op Heethoofd op de weg
Zat n.a.v. dit reaguursel ff in OVI te kijken. Zie ik daar een APK-vervaldatum van 13-11-2027 staan. Kan iemand hier me dat uitleggen? Dacht altijd dat je max 2 maanden van tevoren kon keuren en dan de vervaldatum niet versprong, dus max 14 maanden geldige APK kon hebben voor een bak van deze leeftijd? En dus niet bijna 17 maanden.

4 kudos 2026-06-23 12:29:05 op Ff weg hier
Graag met een Thaise haai!

-2 kudos 2026-06-23 11:44:16 op Hoofdpijn in de morgen
Beter! Kunnen we morgen lekker uitslapen met de NS-staking, ipv wakker gebeld te worden door dit - nu letterlijk - misselijke Microsoftmannetje.

-4 kudos 2026-06-20 23:30:34 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Ha, mam! Ik kan gewoon blijven bellen via VoWifi. Waarom doen die mannen buiten en die reaguurders zo moeilijk?!

1 kudos 2026-06-20 11:36:17 op Wijvenfittie op stoplicht
Dat is denk ik alleen zo als die blubberbibsbabe het lijdend voorwerp zou zijn van zo'n loden voorwerp.

0 kudos 2026-06-19 06:58:21 op Wat heb je aan een garage
Dank voor delen. Kende ik nog niet, maar erg vermakelijk. Wordt ff je hele jongensdroom gesloopt in 5 minuten. Gelukkig hield ie er nog wel een gratis Duolingotip van Jort Kelder aan over.

1 kudos 2026-06-19 03:42:07 op Wat heb je aan een garage
Vandaag - 19 juni 2026 - ook in NL mogelijk bij code geel vanaf 15.00 uur: "Bij de mogelijke onweersbuien van komende namiddag en avond is er plaatselijk kans op zware windstoten van 75-90 km/u, grote hagel van 2-4 cm doorsnede en veel regen in korte tijd." Je zult er maar lopen met je Avondvierdaagse… eh, kinderwagen.

-6 kudos 2026-06-19 03:25:49 op Engelengeduld
Op het vasteland van Europa zou ze geslaagd zijn, want hier nemen we rotondes counterclockwise.

16 kudos 2026-06-15 07:05:58 op Oma is 80!
Oma baalt dat ze nog steeds niet tussen die zas plankjes mag liggen.

-21 kudos 2026-06-14 17:54:47 op Crash F18
Dat krijg je als je illegale oorlogen voert: dan raakt de kerosine op!

20 kudos 2026-06-14 16:18:11 op MATCH DAY!
Daar rag ik hem dus in ieder geval niet in.

4 kudos 2026-06-14 14:10:40 op F18 gecrasht in Usa
Precies, blijvend een inchje korter. Na 2 bailouts word je dan ook afgekeurd, want dan is de rek er letterlijk uit.

0 kudos 2026-06-13 19:16:05 op Faalhaaskarma
* word: je zou er bijna moedeloos van worden.

12 kudos 2026-06-13 11:06:26 op Vrij rijden op circuit
Las elbowdouwen, maar dat is natuurlijk pas morgen…

5 kudos 2026-06-12 17:31:33 op Nou, ik ga doei
Dit leer je in NL letterlijk ontwijken in les 3 AVB…

1 kudos 2026-06-11 11:03:35 op Ff een klein zetje
Ja, want de instructeur heeft natuurlijk een eigen claxon… en hoezo te vroeg? Hier wordt toch geblokkeerd? Dan moet je zelfs tüteren om de doorstroming te bevorderen!