DumpStats voor Gekipte_pluk

1,733 +3237 -1504

Kudos

#27615 (Top 8.6410%)

Kudos/dag 0.51
Kudos/reaguursel 4.32
Meeste kudos op 1 reaguursel 187
Minste kudos op 1 reaguursel -464

401

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 44.7
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 18-01-2017
Eerste reactie op 07-04-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 13:49:37 op Omgekeerde wereld.
@Wilhelm_Wicki | 24-06-26 | 12:31: in Zuid Afrika praten ze anders zo goed als Nederlands, maar prima. Zal vast knap zijn als Afrikaans jouw moedertaal is.

0 kudos 2026-06-17 13:38:48 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Nouja als ik zoek naar welke kritiek de NoS geleverd heeft richting Qatar is dat vrij weinig. Maar er zin natuurlijk ergere dingen dan slavernij en mensenrechten negeren, zoals de democratisch gekozen president van Amerika.

12 kudos 2026-06-17 13:29:42 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Dat is anders de journalistiek die er van de NOS gewend zijn. Waarschijnlijk klonk het wel leuk, geloofwaardig en werkt in hun voordeel, dan is verder onderzoek niet nodig.

6 kudos 2026-06-16 12:37:56 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Ik weet niet of de locatie waar zij staat gelijk staat aan "het Onderbuik Slotermeer plein". Ik denk namelijk dat het in de gevangenissen van Mexico nog erger zou zijn, maar ik denk niet of dat echt een argument is en wat het doel van zo een argument zou zijn, maarja ik ben jou niet.

0 kudos 2026-06-14 18:55:19 op Feestje van de winst van Mexico
Ik vraag mij vooral af waarom die gasten die achter die eend lopen, hun handen ana elkaar hebben verbonden dmv een armbandje. Tenminste zo lijkt het.

-1 kudos 2026-06-14 18:49:29 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Dat had een goede oplossing geweest voor de gemeente. Helaas hebben ze besloten een brief te sturen waarin de vuilniswagen wordt geannuleerd. Als je dit op eigen initiatief aan het begin van de straat zet kan je waarschijnlijk een boete verwachten, aangezien je je niet houdt aan de aangegeven ophaal punten voor het afval.

0 kudos 2026-06-14 10:52:28 op goedemorgen
@dissie | 13-06-26 | 11:24: dan kan je volgens mijn manager waarschijnlijk heel Dumpert als NSFW markeren.

9 kudos 2026-06-13 06:39:53 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
En het HR team bestaat alleen maar uit vrouwen. Misschien wel een keer leuk om de vuilnismannen en vrouwen van HR even een dag te laten ruilen. 50/50 uiteraard,

0 kudos 2026-06-10 14:04:39 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@Klamme-duif | 10-06-26 | 10:39: ik heb precies hetzelfde hoor. Trump is een staatsmongool, maar de vorige schandalen met het WK ging nou niet over ghandi ofzo.

29 kudos 2026-06-10 14:02:24 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
Hadden ze voorgaande WK's ook moeten doen. Snap niet dat Trump nu de grens is voor bepaalde mensen, terwijl er stadiums met slavernij de grond uit zijn gestampt... In Rusland deden we ook lekker mee met sport evenementen. Lijkt mij niet een betere partij, maar oke ieder zijn ding.

2 kudos 2026-06-05 12:43:10 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@dicedecision | 04-06-26 | 23:37: kijk anders even naar het verhaal van Lara logan. Dit is een journalist die in Egypte verslag doet als westerse vrouw. Kijk even naar hoe dat afliep voor haar. Maar dit zal je waarschijnlijk wel niet doen, aangezien dat langer zal duren dan 10 minuten.

0 kudos 2026-06-05 12:40:35 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@merino | 04-06-26 | 23:22: "hingen" is hier inderdaad wat is gebeurd. Misschien het eerste jaar werden er een beetje Oekraïense vlaggen getoond, maar inmiddels zie ik ze nergens hoor. De palli vlag is inmiddels zo genormaliseerd dat de vlaggen van terroristische organisaties worden gebruikt bij demonstraties en dan nieteens bij pro Pali demonstraties, maar ook XR klimaat demonstraties. Die vlag komt zelf de neus uit van voorstanders van de Palestijnen blijkbaar.

1 kudos 2026-06-05 12:36:59 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@meesterdesvaderlands | 05-06-26 | 06:51: eens, de partijen die achter hamas staan, zijn voor de genocide van de joodse bevolking. Dit is waar Hamas achter staat namelijk, ze zijn er alleen niet echt goed in. (Dit zeggen het broederschap letterlijk.)

Als Israël een genocide pleegt, dan zijn ze niet goed bezig. In 2026 1200 doden ongeveer. Daar is alleen niet meegerekend of ze terrorist of burger zijn.

1 kudos 2026-06-04 10:24:45 op Fijne dinsdag allemaal
Mijn reaguursel gaat verwijderd worden, maar gebruik "brave" de app of browser om geen reclames meer te krijgen via o.a. Dumpert.

-5 kudos 2026-05-31 14:29:38 op Dumpert Schatkamer: Homo's
@KindvandeDuivel | 31-05-26 | 10:05: links en rechts duiden een richting aan, geen kleur.

-5 kudos 2026-05-31 10:17:25 op PSG wint de Champions League
Ja maar als je dan zo zo een tikkie anti azc racist bent, dan hoef je je niet meteen te misdragen en met vuurwerk te gooien.... Neem een voorbeeld aan deze gasten en houd het aub beschaafd.

27 kudos 2026-05-31 10:14:13 op Rapper Sjors optreden bij studenten
Ik heb nu al een paar jaar geen festivals gehad, maar de feestjes met gabbers waren altijd met weinig telefoons en als je perongeluk tegen iemand aan liep, dan werdt er tegen jouw verontschuldigd. De gezelligste mensen op feestjes waren gabbers. Techno is pas het genre waar iedereen met de telefoon stond en iedereen gezien wilde worden. Ik snap de verwarring wel als je nog nooit naar een feestjes bent geweest.

5 kudos 2026-05-28 14:04:19 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
@MojoNL | 28-05-26 | 11:26: ja je zweet zelf mag dat niet doen, maar jij praat alles goed over asielzoekers. Dat is nou ook niet bepaald de juiste oplossing. Ik hoop dat de asielproblematiek wat dichter in jouw omgeving komt, zodat je de realiteit kan ervaren.

11 kudos 2026-05-25 11:57:28 op Peter, dat kan dus niet meer..
@Dupain | 25-05-26 | 09:52: Wauw ik heb met je te doen Dupain. Ik kan soms zuur zijn, maar ik hoop toch echt dat jouw ph waardes een beetje afnemen.

12 kudos 2026-05-25 11:48:03 op De megafoon staat te hard
@Okikidoki | 25-05-26 | 07:55: werk ze maar in de schulden. Je kan wel een misdaad plegen, maar de gevolgen niet hoeven te ervaren, omdat "ik toch geen geld heb." Is een beetje een kut reden

1 kudos 2026-05-24 10:07:11 op Demo op het spoor
@WieWilWat | 23-05-26 | 15:02: nee komt omdat ze alles krijgen wat ze willen, behalve gelijk. Wat is trouwens je argument voor de UvA? Dat was geen echt geweld zeker?

0 kudos 2026-05-24 10:04:29 op Flotilla gekkies aanpakken
@GewoonBen | 24-05-26 | 08:39: ja weer een aanval door terroristen op Israëlische bodem, waarbij vrouwen en kinderen het primaire slachtoffer zijn. Necrofilie, verkrachting tot de dood of mutilatie van lichamen filmen en deze doorsturen naar familie om terrorisme aan te wakkeren. Om dan natuurlijk vervolgens hun eigen land in te vluchten en te schuilen achter hun eigen burgers, zodat deze dood gaan voor jouw ideologie.
Bij de Hamas is het gebruik van scherpe voorwerpen niet uitgesloten bij aanvallen op burgers namelijk.

1 kudos 2026-05-24 09:58:25 op Flotilla gekkies aanpakken
@meesterdesvaderlands | 24-05-26 | 07:51: dat is niet eerlijk. Niemand kan namelijk langs een XR demonstratie rijden, omdat die teringlijers alles "vreedzaam" (met terroristische vlaggen) gegijzeld houden.

Niet heel gek dat ze vreedzaam kunnen blijven als ze toch de wet mogen verbreken zonder gevolgen.

2 kudos 2026-05-23 18:23:58 op Biefstukje aaien
@Dick_K | 23-05-26 | 17:09: zo een beest heet een schaap, koeien hebben daar niet zo veel last van.

0 kudos 2026-05-16 19:56:28 op Polariseren kan je leren
@Dump-Pie-Dump | 16-05-26 | 17:04: ik vindt dat wij het als Nederland toch beter doen dan een China en de "CCP" staat niet voor democraties rechts china.

2 kudos 2026-05-16 19:53:45 op Polariseren kan je leren
@Toompie888 | 16-05-26 | 18:47: omdat zijn gezicht er dan weer bij staat als rider op het witte paard, die ondertussen zijn stagiaires en medewerkers het kut werk laat doen. En Tim vindt het fijn als Tim goed in beeld komt, zodat iedereen Tim met zo leuk kan vinden als dat Tim zelf doet. P.s. het is ook fijn om te kunnen zeggen: "Ik ben niet slecht, kijk maar naar al dat wat ik heb gedaan voor mijn medemens." Terwijl hij er gewoon lekker voor betaald kreeg en het toch voor Tim deed.

-2 kudos 2026-05-16 19:49:58 op Polariseren kan je leren
@Erikjan79 | 16-05-26 | 15:59: eigenlijk nooit, dus waarom zouden we accepteren dat een enkel mensen dat door de rest van Nederland zn strot duwt? Jehovah's zijn ook kut en die kom ik vaker tegen.

0 kudos 2026-05-11 14:01:24 op Onpopulaire mening
@Kwaaie tor | 10-05-26 | 21:40: in dat geval zijn we allemaal van binnen rood, ontlasting kleur bruin door de bilirubine, deze stof komt vrij wanneer bloed afgebroken wordt.

-1 kudos 2026-05-08 09:33:26 op Left Laser vs Volkert deel 2
Bizar dat je een politieke moord minder erg vind dan wanneer mensen de moord afkeuren en hier ene mening over hebben. Dat je zo makkelijk wegkomt met ene politieke moord, mag best een reden zijn om de rechtstaat in twijfel te trekken?

0 kudos 2026-05-08 09:24:42 op Left Laser vs Volkert deel 2
@Gias | 07-05-26 | 13:31: heeft hij zijn straf uit gezeten? Kun je aub even uitleggen hoeveel dagen hij moest zitten en hoeveel hij er heeft gezeten.

3 kudos 2026-05-08 09:03:58 op Psst, Glock kopen?
Zo te zien heb je nooit een smart doel hoeven formuleren, maar ik vindt vooral de R belangrijk en die ontbreekt hier met name.

-2 kudos 2026-05-07 13:50:04 op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
Al die mensen die protesteren over een kam te scheren door te zeggen dat ze de ME aanvallen is net fout als wanneer je zegt dat alle klimaat wappies ook pro terrorisme zijn. Er lopen er maar een paar met een terrorisme vlag te zwaaien ener zijn er maar een paar die komen om te vechten. Beiden partijen hebben waarschijnlijk ook niets met waarom de mensen komen protesteren.

3 kudos 2026-05-07 13:47:37 op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
@ballenvanstijl | 07-05-26 | 12:42: bij boeren en friezen werdt het dan ook niet getolereerd, maar na jaren XR op de snelweg kan je natuurlijk andere groepen niet zo maar wel de wet boven het hoofd houden. Is toch niet politiek om te zeggen dat XR dat tevens extreem links is dit jarenlang zonder consequenties kan doen? Lijkt mij gewoon de feiten benoemen..

-3 kudos 2026-05-02 10:21:12 op Charles pwnt Trump
@DiePanzerVorwaerts3 | 02-05-26 | 00:59: De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet hoor...

19 kudos 2026-04-29 14:12:44 op Blokkeeropa heeft geen rijbewijs meer
@Dowakado | 29-04-26 | 12:22: haha ja je had ons bijna overtuigd om ook tering Leijer te worden. Beetje landgenoten pesten om zo subsidies te stoppen, ohhja want daar voelen de bedrijven veel van.

1 kudos 2026-04-26 09:02:50 op Mevrouw is boos op de plisie
@Coomers | 26-04-26 | 00:11: protesteren tegen een reële dreiging om een tweede ter Apel te worden, dat helaas wordt gekaapt door relschoppers. Of jarenlang protesteren op illegale wijzen omdat we in 1990, ohnee nu 2000, ohhnee nu 2010 misschien toch 2020? Nee toch niet, maar in 2030 staat de zeespiegel echt totaan je dakgoot!

-8 kudos 2026-04-26 08:38:08 op XR gekkies worden van A12 gehaald
@Jan5884 | 25-04-26 | 23:08: nee ze bezetten gewoon illegaal een snelweg. Is niets mis mee tenzij je pro zwarte piet bent.

0 kudos 2026-04-23 10:24:42 op Opnieuw demo in Loosdrecht
@Steenpapierscharen | 23-04-26 | 07:39: nee ze slopen de boel niet, ze proberen alleen maar de samenleving te ontwrichten door illegale bezetting, om zo hun zin door te drijven.

1 kudos 2026-04-22 14:10:05 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@FlyingDutchG | 22-04-26 | 10:20: gaat dit dan ook gelden voor mensen met een ongezond bmi, of mensen die electrische fietsen nemen ipv een normale fiets.
Eigenlijk vind ik dat 50+ ers ook te veel risicos met zich meenemen.
Mensen die gamen, bank hangen, boeken lezen of een andere hobbies hebben waar ze te lang bij stil zitten zijn ook de kanker van de maatschappij.
Iedereen die iets ongezonds doet, zoals bier drinken ofzo. Hebben gewoon geen recht op zorg zelfs.

Of waar trek jij je grens? Alleen bij roken of ook bij jou verslaving?

0 kudos 2026-04-22 14:04:43 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
Alcohol en tabak is in het verleden al verboden geweest, was niet heel succesvol. Vooral bijzonder dat mensen niet van de geschiedenis kunnen leren.

0 kudos 2026-04-22 14:03:45 op Verenigd Koninkrijk verbiedt tabak
@sharkooon | 22-04-26 | 12:58: verbieden zorgt er alleen maar voor dat de sigaretten in omloop; meer troep bevatten, verslavend er zijn en het criminele circuit de winst binnen harkt. Illegaal maken zorgt dat je controle verliest. Kijk maar naar "the war on drugs" in de 3e wereld land in het westen. Kost klauwen met geld en er wordt alleen maar meer aan verdiend.

7 kudos 2026-04-16 16:24:51 op BNN-VARA zoekt maagdjes
Mensen die hun mening moeten uiten over de kledingstijl van anders zijn ook heel raarrrrrrrr! P.s. wat houden al die "r" in?