150,327 +155339 -5012
Kudos
#261 (Top 0.0817%)
| Kudos/dag | 42.37 |
| Kudos/reaguursel | 102.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4404 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1389 |
150,327 +155339 -5012
Kudos
#261 (Top 0.0817%)
| Kudos/dag | 42.37 |
| Kudos/reaguursel | 102.68 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4404 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1389 |
1,464
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.41 |
| Topreaguursels | 97 |
| Woorden per reaguursel | 14 |
| Reacties per reaguursel | 1.11 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 12-09-2016 |
| Eerste reactie op | 07-10-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-24 22:18:12 door Doeeenslief! op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
geduld is een schone zaak want gebeuren zal het
0 kudos 2026-06-23 11:04:32 door R@yMan op Even spelen met de hond
Ongelovelijke jankerd, weet jij hie warm het daar is, of hoe de conditie van die hond is?
-3 kudos 2026-06-23 10:26:38 door Waldo.Anker op Even spelen met de hond
Yes je bent een zuurpruim.
Hond ligt waarschijnlijk hele dag in de airco, laat hem ff lekker een stukje rennen.
-4 kudos 2026-06-23 10:16:57 door NieuwsFlitZ op Even spelen met de hond
Dankjewel Martin Gaus
3 kudos 2026-06-23 10:10:57 door altijd-guus op Even spelen met de hond
En wellicht moeten ze die tuin ook vol leggen met rubberen tegels.....mijn hemel zeg...laat die man lekker met zijn hond spelen, zo'n beest weet zelf prima voor zichzelf te zorgen...
10 kudos 2026-06-22 18:12:18 door BarackOsama op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Heb ik geen respect voor, vind het een sukkel. Sorry.
1 kudos 2026-06-20 20:19:56 door Tiszoalstis op Auto uitladen in Afrika
Diegene die hem gekocht heeft...
2 kudos 2026-06-14 03:10:07 door ProfessorTM op Kan iemand de kraan uitzetten?
SchuivendePanelen snapt het niet.
-5 kudos 2026-06-14 00:51:08 door SchuivendePanelen op Kan iemand de kraan uitzetten?
Nee jij bent slim met je 'die andere kamers heeft' .
1 kudos 2026-06-13 20:01:42 door Spellinghamer op Je fiets als een slak
@Soetje65 | 13-06-26 | 18:54: Bij een tussenwerpsel gebruik je een komma.
-5 kudos 2026-06-13 16:54:13 door Soetje65 op Je fiets als een slak
God wat is dat Nederlands slecht hier.....
7 kudos 2026-06-12 19:17:58 door SuqMadiq op Fast
Dat is hier niet helemaal gelukt.
10 kudos 2026-06-12 13:02:03 door Guust-Flater- op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Ik als ervaren Renault monteur kan je vertellen dat deze "dame" aan borderline lijd.
-3 kudos 2026-06-12 11:51:03 door Routine op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Vrouwen die zich als vent gaan gedragen, moet je als vent gaan behandelen; zo niet, ga je dit soort idioterie blijven houden.
-4 kudos 2026-06-12 11:33:36 door Ongecompliceerd op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Vogelnest | 12-06-26 | 13:18: Daarom ook, zoals Madco3 zegt, geen gegevens delen... Voor het fysieke werk zijn ze zeker de geilste.
9 kudos 2026-06-12 11:18:29 door Vogelnest op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
@Madco3 | 12-06-26 | 13:08:
Dat zijn ze helemaal niet. Je leest te veel fantasieverhalen op het internet. Er is een reden waarom de uitspraak: "Don't stick your dick in crazy" bestaat.
-16 kudos 2026-06-12 11:08:34 door Madco3 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Zijn wel de geilste in bed, maar wel zorgen dat ze je Naam, adres en telefoonnummer niet heeft.
1 kudos 2026-06-12 08:30:05 door Vmbo-plutser2 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
@Handige Harrie | 12-06-26 | 06:46: Is dat een referentie naar Jhonny de Beukering? Die is dan wel heel obscuur.
-3 kudos 2026-06-12 04:46:54 door Handige Harrie op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
And I like the Burgerking
-6 kudos 2026-06-11 22:13:35 door Saekerhett op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Ef el oo die die ie rrrrrrr.
21 kudos 2026-06-11 20:21:47 door nergens_goed_voor op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Please help, i sit fast.
-4 kudos 2026-06-10 19:04:45 door Frosty7474 op Goeiemorgen vrienden
nou volgens mij ziet ze er zelf uit als een "Cheata" ik denk dat dat het gewoon is. Gecamoufleerd om in het "Urban terrain" van de stad op te gaan.
8 kudos 2026-06-08 18:41:41 door Heir op Kim Kardashian gapt handdoekje van Kimi Antonelli
Of de kwak van Lewis mee wegvegen...
5 kudos 2026-06-02 20:40:59 door Ghenk op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Bingo!
10 kudos 2026-05-30 20:12:38 door Stomtoevallig op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@nieuwsgierige pelg | 30-05-26 | 17:53: In kudos tov jouw opmerking wint hij het anders wel
-6 kudos 2026-05-30 17:05:29 door grotgraver op Politie in Arkansas helpt ganzen van de snelweg
Van een gans kan je geen visstick maken. Het smaakt er niet eens naar.
-56 kudos 2026-05-30 15:53:31 door nieuwsgierige pelg op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
@RazendeRoeland | 30-05-26 | 16:00: Geef het op jongen. Je nobele strijd voor perfecte taal zal je nooit kunnen winnen.
73 kudos 2026-05-30 14:00:05 door RazendeRoeland op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
*gebeurt
0 kudos 2026-05-30 00:03:54 door CorrigerendePik op Kijk deze ff in slomo
@Blackov | 29-05-26 | 22:03: De gevolgen; zijn niet te aubergine!
-10 kudos 2026-05-29 20:52:30 door jamaarikweethetbeter op Kinderbrommer klapt op busje
Tuig is het zeker, maar voortuig.
1 kudos 2026-05-29 20:03:57 door Blackov op Kijk deze ff in slomo
komkommter van als je likes wilt halen
6 kudos 2026-05-26 13:05:45 door InternetNiet op Hittegolf!
@Anus-Martius | 26-05-26 | 14:13: Je mag je dox weleens een keer wassen.
8 kudos 2026-05-26 12:13:43 door Anus-Martius op Hittegolf!
Je speelt met mijn privé vriend! Bij dezen klaag ik je aan voor doxing...
0 kudos 2026-05-24 10:08:04 door Belezendgrijpen op Trek in taco's
Dit is geen bezorging, dit is afhalen.
3 kudos 2026-05-24 06:21:22 door LieverSudoDanZwitsal op Trek in taco's
Inderdaad, loopt op rolletjes
42 kudos 2026-05-23 20:38:48 door Ventetiel op Trek in taco's
Die kan er goed mee overweg
2 kudos 2026-05-23 00:13:58 door Lekkerweertje op Belg kent zijn publiek
Ik zou je bijna gelijk geven, maar dan moet hij toch echt iets doen aan het onnodig balverlies dat hij vaak lijdt en het meeverdedigen wat hij zelden doet. Dan was hij ook vast en zeker opgeroepen voor de Rode Duivels.
-11 kudos 2026-05-21 15:06:23 door nooneknows op Transformers-seksspeeltjes
Extra prostaat stimulatie lijkt me zo, behalve bij wildlock
7 kudos 2026-05-17 17:03:57 door Rolfbest op Fijne zondagavond allemaal
@bovenzonnetje | 17-05-26 | 18:59: Je zet de video op pauze: kopieer het gezicht in facecheck.id en af en toe kun je ook geluk hebben met google lens.
2 kudos 2026-05-17 16:59:38 door bovenzonnetje op Fijne zondagavond allemaal
@Rolfbest Nice! Altijd geïnteresseerd om te leren, hoe heb je deze gevonden?
61 kudos 2026-05-17 16:58:45 door rawa op Fijne zondagavond allemaal
Witte bolletjes
2 melk
1 yoghurt
vleeswaren
hagelslag
eieren
4 kratten bier.
14 kudos 2026-05-17 16:57:24 door Rolfbest op Fijne zondagavond allemaal
Nr 2: MeriDee aka BreezyHop
Nr 4: Cayenne Klein
109 kudos 2026-05-17 16:49:45 door HermanDePermban op Fijne zondagavond allemaal
Schindler
0 kudos 2026-05-14 19:47:27 door nieuwsgierige pelg op Hemelvaartsdag
Je hebt toch jongeren (en ouderen) die net iets meer respect hebben voor dingen die niet van hen zijn, dan anderen.
-1 kudos 2026-05-14 16:07:41 door moordnilaP op Hemelvaartsdag
Dat klopt! Maar daarom hoef ik het nog geen plusje te geven...
0 kudos 2026-05-08 06:54:55 door Gekipte_pluk op Eerste beelden Ali B in de bak
@Maxima_Hartman | 07-05-26 | 16:06: ja net als Marco en Jeroen zeker?
0 kudos 2026-05-07 17:14:51 door Kwaaie tor op Peter Gillis gaat jaartje naar een luxe hotel
Ha, dat t-shirt heb ik.!
-8 kudos 2026-05-07 14:06:24 door Maxima_Hartman op Eerste beelden Ali B in de bak
Hij mag van geluk spreken dat hij een kleurtje heeft en een b artiest was anders had hij tbs gekregen.
-1 kudos 2026-05-07 09:26:38 door hifiwotspot op Man verkoopt pizza vanaf z'n balkon
nee, niet zo'n gewone
-3 kudos 2026-05-06 20:05:06 door giggity op Kom vechten dan
Alweer een mooi voorbeeld ook van hoe het toch niet altijd dezelfden zijn.